Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Şaban Dişli: Kararınız nedir? Çiftçiler: Hayır

AK Parti Sakarya Milletvekili ve Genel Başkan Yardımcısı Şaban Dişli, Referandum çalışmaları kapsamında Hendek'te çiftçiler buluşmasında ilginç dialoglar yaşandı.

01:29   |   07.04.2017
Haber Resmi

Azim Çelik'in haberi


MEDYABAR.COM: AK Parti Sakarya Milletvekili ve Genel Başkan Yardımcısı Şaban Dişli, haftaiçi referandum çalışmaları kapsamında hendek ilçesindeki ziyareti sırasında Hendek Ziraat Odası'nın düzenlemiş olduğu Çiftçiler Buluşması programına katıldı.







 CHP Milletvekili Engin Özkoç'un da katıldığı ziyarette çiftçilere hitap eden  Şaban Dişli salonda bulunan çiftçilere 'Kararınız ne olur' diye sordu.'Hayır' cevabını alınca Dişli 'bir daha soruyorum' diye tekrarladı. Çiftçiler tekrar 'Hayır' deyince Dişli  ''Neyse ise gerginliğine dökmeyelim kararınız ne olursa olsun ülkenin menfaatine olsun' diyerek konuşmasını sonlandırdı


 Çiftçiler buluşmasında yaşanan bu ilginç dialog Fox Haberde yayınlandı



 

Fox TV'de yayınlanan görüntüler şöyle:






Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 15316 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 54379 kere okundu
YORUMLAR 25 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
erdal
15.04.2017 15:46
ÇİFÇİLERİN YÜZDE DOKSANININ TAPULARI RAHMETLİ DEDELER ÜZERİNDE TARLALALR BÖLÜNMESİN DAYI AMCA MİRAS ALMASIN DİYE DÜZELTMİYORLRDA DEVLET DİYORKİ GETİR TAPUNU AL DESTEKLEMENİ O ZAMAN BÜTÜN ALDIĞIN ÜRÜNLER UCUZLUYOR MAZOT GÜBRE TOHUM YANİ ÇİFÇİ BU DESTEKLERDEN FAYDALANAMIYOR SONRA HERŞEY PAHALI TARLA TAPULARINIZI ÜSTÜNÜZE ALIN DESTEĞİNİZİ ALIN YOK YERE HÜKÜMETE İFTİRA ATMAYIN BE KARDEŞİM GÜNAH GÜNAH ÜLKE BÜYÜYOR TABİİKİ SIKINTILAR OLCAK KİMSE AL BUNU YE DEMEZ MÜCADELE ETMEDEN SONUNA KADAR EVETTTTTTT KOLAYA KAÇMAYIN BU MEMLEKET NE ÇEKTİYSE ŞU HAYIRCI ZİHNİYETTEN ÇEKTİ KORKMAYIN ELİNİZ TAŞIN ALTINA KOYUN YÜREKLİ OLUN HÜKÜMETİNİZİN YANINDA OLUN GÜÇ VERİN DESTEK VERİN KİMSE BU ÜLKEYİ BÖLMEZ BÖLEMEZ BİZ VARIZ KAFA KARIŞTIRIYORLAR KORKAKLAR
BEN VATANDAŞIM
15.04.2017 08:47
ÇİFTÇİ KARDEŞLERİMİZ ÖZGÜR İRADELERİYLE KENDİ FİKİRLERİNİ BEYAN ETMİŞLER ACABA BU ARA HÜKÜMET DESTEKLEMELERİ VEYA MAKARNA KOLİLERİNİ KÖMÜR TORBALARINI HASTANELERDE KULLANILAN YEŞİL KARTLARI BABANNE MAAŞLARINI UCUZ VERDİĞİ MAZOTU OKULLARDA ÖĞRENCİLERE DAĞITILAN SÜTLERİ BEDAVA SÜT İNEKLERİNİ AMA HOLLANDA İNEĞİ OLACAK HOŞTAYN DAHA BİR SÜRÜ AKLIMA GELMEYEN AVANTALARINIMI GECİKTİRDİ VEYA VERMEDİ ALIŞTI BUNLAR BEDAVAYA ŞİMDİ ALAMAYINCA İŞTE TEPKİLERİ HAYIR VERECEĞİZ İNANMAYIN SANDIĞA GİDİNCE EVET DERLER BİRDE FOTOĞRAFINI ÇEKERLER KÖYLERİNE MİLLETVEKİLİ GELDİMİ CEP TELEFONUNDAKİ OY PUSULASININ RESMİNİ GÖSTERİRLER. AKP BU ALDIĞI OYLARI KÖYLERDEN VE KIRSAL KESİMDEN ALIYOR EĞİTİM SEVİYESİ YÜKSEK OLAN KESİMLERDEN ALAMIYOR.BİRBİRİMİZİ KANDIRMAYALIM.
Sakarya54
14.04.2017 13:36
Burda esas irdelenmesi gereken Evet cıkınca ekonomi düzelecek mi, ciftcinin vatandasın sorunları çözülecek mi? bence HAYIR
HENDEKLİ AK GENÇ ÇİFTÇİ
07.04.2017 14:39
ÇİFTCİLER PARA KAZANAMIYOR.EĞRİ OTURUP DOĞRU KONUŞALIM. YEM,MAZOT VE GÜBRE FİYATLARINA EL ATILMALI. YA DEVLET ÜRETECEK YEMİ VB ÜRÜNLERİ ÇİFTCİ ALACAK YADA FİYATLARA EL ATACAKSINIZ. SIFIR FAİZ İLE DEVLET HAYVAN VERMELİ KÖYLÜYE..
Demokrat
07.04.2017 13:05
KORO HALINDE DEVLET ERKANI TÜRK MILLETI DEYIL MILLETIZ DIYOR VE BUNA EVET DENMESI ISTENIYOR TÜRK MILLETI DIYMEYENLER VATAN SEVDALISI OLUYOR BUNA HAYIR DIYENLER HAIN OLUYOR BIZDE DIYORUZKU NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
demokrat
08.04.2017 00:35

hayır dıyenlerın kanını ıcecegız dıyenlerınde evetcı oldugunu duyduk tahrıkse bunu en ıyı yapanları halk bılıyor

EYÜP BAKIR
07.04.2017 14:33

YOK HAİN OLANLAR EVET DİYENLER DENİZE DÖKECEKLER YA....

yıldıray çetin
07.04.2017 11:30
Ben inanıyorumki SAKARYA dan HAYIR ÇIKACAK.fetö terör örgütünün düzenlediği ANAYASA ya SAKARYA DA HAYIR diyecek.TÜRKİYE Yİ eyaletlere ordan özerklilere bölme yetkisi veren VATAN EVLADI olacak TÜRKİYE yi bölme yetkisi vermeyerek HAYIR diyenler VATAN HAİNİ olacak.TÜRKİYE BÜTÜNDÜR VE TÜRK MİLLETİ nindir.VARSIN VATAN HAİNİ desinler.HAYIR diyorum TÜRKİYENİN GELECEĞİ beni ilgilendiriyor kişilerin değil.
Arnavut54
07.04.2017 10:20
Haber olarak yayınlayan kim ? Fox tv... Ama şöyle bir durum var bu algı operasyonu tutmaz... Ordaki 5 - 10 kişi ile baz alınmaz... Hani derler ya aç tavuk kendini buğday ambarında sanırmış, işte o hesap... Tabii orada bulunan kişi de yanlış kişi o ayrı, 16 nisandan sonra zaten Ak partide temizlik olacak o da ayrı... Lakin referandum için baz alınacak yer ziraat odası değil...! Ülke olarak Reis Recep Tayyip ERDOĞAN'a tam yetki verilecek 17 Nisan sabahı Türkiye için daha emin adımlar atılmasının başlangıcı olacaktır
sakaryalı
10.04.2017 10:42

kandırılmaya doyamayan halkım derken...! bu halk senin halkın değil. bu halk Müslüman Halk. sen yanlış cenahtasın...

Sakaryalı
07.04.2017 12:48

Temizlik olacağına inandın sen he mi:) Ah benim kandırılmaya doyamayan halkım:)))

Ali Tartan
07.04.2017 10:13
Helal olsun HAYIR diyenlere, kişilikli çiftçilermiş. Ne olup bittiğinin farkındalar.Sömürülmeye HAYIR.
cemal ufuk
12.04.2017 12:14

Cidden komiksiniz. Hani türkiye AKP'nin iktidar olduğu 15 yılda çağ atlamıştı? Hangi sistemle yaptılar bunları, ebesinin sitemiyle mi ? Bırakın bu ayakları. Bugün doğru dediğinizi yarın yalanlıyorsunuz. 2010 referandumunda neden evet dedik?

murat
07.04.2017 12:25

Nasıl bir akıl var sizde . yada mantığınız nasıl calışıyor anlamıyorum. Size hayır dedirden Şuanki sistemin keşmekeşliği . hizmetlerin yarım yada hic olamaması. Be akıllı Sen hayır diyerek şuani sistemin devamını istediğinin farkında değilmisin .... ALLAH akıl versin

ayhan bozkurt
07.04.2017 10:03
Ülkenin anahtarının tek kişiye verilmesine tabiiki HAYIR, 15 senedir her seferinde oy istediler verdik, sonuç ne? hala karnımızı zor doyuruyoruz biz ama başkalarının oğulları singapurda milyon dolarlarla oynuyor. biz çiftçi olarak gemi ve yatlardan bile kat be kat daha pahalıya mazotu alıyoruz. biz ürünlerimizi satamıyor ve zarar ediyoruz. dünyada 1 lt süte 1 kg yem alamayan tek ülkeyiz. cumhuriyet tarihinde saman ihraç ettik bu ayıp bize yetmezmi? neymiş yol köprü yapmışlar, kardeşim 15 yıldır tek başına siz varsınız o kadarda yapın artık,gerçi yapsanızda parasını biz veriyoruz ya, ben hiç osmangazi köprüsünden geçmediğim halde günlük 40 bin araç garantisi için vergilerimden bu köprü işletmecisine nasıl para aktarılır ? DİKTATÖRLÜĞE HAYIR
EYÜP BAKIR
07.04.2017 08:41
ORADAKİ 3 KİŞİ HENDEĞİ TEMSİL EDEMEZ HENDEĞİN NUFUSU 100,000 YAKLAŞTI VE %60 ÇIKTIMI GÖRÜRSÜNÜZ HAYIRI...
YILDIRAY
07.04.2017 12:30

senin yorumuna gelen oylamaya bakarsan ne olacağını anlarsın belki...

murat
07.04.2017 12:28

Hendek %75 cıkarır 60 sadece bi partiden alıyor zaten.

Tolga
07.04.2017 08:35
Üretimin olmadigi ve mazotun pahalı oldu emeğin para etmediği hükümetin çiftçiyi kollamadigi bir dönemde bu olayın olması normal ve doğal medyabar efendi ilginç değil doğru olan seçimlerde olmasa halkın derdini dinleyen yok yağmur olcaniz kmsenin tarlasına yagmiycaniz sonra oy için gezip verim bekliceniz gazoz ağacı burda yetişmiyor;)
Mehmet
07.04.2017 08:15
Sen çiftçinin evet vereceğinimi düşünüyorsun ,armatöre ucuz mazot veririken Türk çiftçisi ne dünyanın en pahalı mazotunu satıyorsun,en pahalı girdilerle en ucuz ürünü üretmek Ak parti zanamında hayaldi gerçek oldu,samanı ithal ettin,fahiş fiyatla çiftçinin almasını sağladın,et bile üretemedin bu cennet ülkede et ithal ettin ,sen hala evet diyeceğinimi bekliyorsun bu alın teriyle kutsal kazanç sağlayan insanlardan????
hakan sarp
07.04.2017 08:14
Sana hayır Şaban Dişli, Normalde EVET
Emre
07.04.2017 08:13
:)))) Senin zaten AKP içinde de yerin yok da işte hala nedense oralardasın :)
Arif
07.04.2017 06:38
Başta reis olmasa bu adam ve kardeşi için kesin Hayır Derdim.AK partide temizlik şart.....
NURDAN KINALI