Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ak Parti'de İl Başkanı Kim Olacak?

AK Parti'de referandumun ardından gözler teşkilat seçimlerine çevrildi. İşte öne çıkan isimler...

11:56   |   24.04.2017
Haber Resmi


Referandumun sonuçlanmasının ardından AK Parti'de gözler teşkilat seçimlerine çevrildi. İlk önce delegelerin tespit edileceği partide daha sonra ilçe seçimleri gerçekleştirilecek. Bunu takiben sonbahar aylarında da il başkanlık seçimi yapılacak.


Daha sonra toplanacak büyük kongrede de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın partinin başına geçmesi bekleniyor.






Elde edilen referandum sonuçları çerçevesinde birçok teşkilatta köklü değişikliğe gidilmesi ve de kongrelerin her zamanki gibi tek adayla gerçekleştirilmesi öngörülüyor.


KİM OLACAK?
AK Parti'de il başkanlığı için en şanslı isim olarak mevcut başkan Fevzi Kılıç gösteriliyor. Öte yandan Adapazarı İlçe Başkanı Mustafa Ak, Serdivan İlçe Başkanı Osman Çelik ve milletvekili adayı olan Recep Hacıeyüpoğlu da şans verilen isimler arasında.


Öte yandan referandum sonuçları neticesinde partide yeni hamlelerde bulunulacağı ve kadın adayların ön plana çıkacağı söyleniyor.

        Bu çerçevede Sakarya'da da bayan bir il başkan adayının gösterilebileceği ihtimali üzerinde duruluyor. 
Yeni Sakarya Gazetesi 





Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 71949 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 11628 kere okundu
YORUMLAR 20 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
HakkaYürü
02.06.2017 14:33
Kim gelirse gelsin bize faydası olmayacak İhaleleri indiregandi Cuppalaaa
Magdur66
25.04.2017 17:17
Ak parti artik ilce il merkez teskilatlarinda liyakat sahibi kisileri getirmelidir oy hesabi ile kisilerin calisip cakismadigi anlasilmaz kimi koysaniz oraya ayni oy cikardi zaten vatandas reise oy verdi hepimiz biliyoruz yalniz sakaryada islerin yolunda olmadigini bilmeyen yoktur sanirim belediyeden tut il ilce baskanligida dahil
şapka düştü kel göründü
25.04.2017 09:05
koca arnavut, sakaryalı ve yüksel kılıç çok başarılı dediğiniz il başkanı olur dediğiniz OSMAN ÇELİK 'in son referandum oylamasında serdivanda aldığı oydan haberiniz yok sanrım.bilmiyorsanız söyleyim sakarya SONUNCUSU şimdiden yağlama işlerine başladınız?Bırakın ipe un serme işlerini SAKARYA İL BAŞKANLIĞI öyle büyükşehirden zeki toçoğlu desteği ile zeki toçoğlunun yaptığı liste ile ilçe yönetimini oluşturup serdivan ilçe başkanlığı yapmaya benzemez beyaaaaaaa
Bahaneyi bırak arnavut
25.04.2017 15:41

Koca Arnavut emin ol serdivanıda Sakarya'nın yapısınıda senden de senin aga babalarındanda çok daha iyi bilirim . Çok şükür 200 yıllık SAKARYA lı öz be öz TÜRK oğlu TÜRK'üz serdivanda elit insanın oturması 80.000 öğrencinin o bölgede ikamet etmesi ile serdivanın sonuncu olmasının ne alakası var sen haberlerde kılıçtaroğlunu çok mu seyrediyorsun cahile Meram anlatmak kültürlü insana Meram anlatmaktan daha zor senin bu mazeretine ben ancak özrün kabahatinden beter derim . Serdivan teşkilatı önce kendi içinde biz bu hale nasıl geldik diye sorguluyacak. aynen şapka düştü kel göründü

KOCA ARNAVUT
25.04.2017 09:56

Öncelikle şunu belirtelim, Serdivan'ın yapısından sanırım hiç haberiniz yok. Yüksel Kılıç bey; Yorumunda şöyle belirtmiş ''çok sesli'' Sakarya'nın kalbur üstü tüm elitistleri Serdivan'ı mekan tutmuşken, 80 bin öğrencinin büyük çoğunluluğu da bu ilçede ikamet ediyor iken. Bu sığ yorumlarınız muhtemelen bir alt düşünce ile belirtilmiştir. Realist ve objektif olmak lazım. Gerçeklerden uzak adamcılık kavramlarıyla suyu bulandırmayın.

Hesaplar alt üst
25.04.2017 00:54
Türkiye de şu an özellikle 15 temmuz gibi nalet geceden sonra deşifre olmuş ve hala olmayıpta vatan düşmanlığına devam eden hainlere rağmen başarılı bir süreç geçiren ve en son referandum da her türlü ittifaka rağmen oyunu yükselten il başkanı Fevzi Kılıçtır.kimse onun başarısını küçümsemeye kalkmasın Fevzi Kılıç yeniden il başkanı olarak seçimlere girer ilk belediye seçimlerinde büyükşehir belediye başkanı en kötü ihtimalle de milletvekili olur.serdivan politikası son referandum sonucunda serdivan sakaryada Kazandibi olması sebebiyle tüm kumpasları,tüm hesapları alt üst etmiştir sakarya sonuncusu bir ilçenin ne ilçe başkanını il başkanı ; nede belediye başkanını olarak büyükşehire aday göstermezler
HIZIRTEPELİ54
24.04.2017 22:45
Zaten bir işe yaradığı yok.Etrafındaki yalakaları sirkelemediği sürece bişey olmaz.Otele cevirdiler ili.
Sakaryalı
24.04.2017 17:35
MUSTAFA AK ADAPAZARINDA EKİBİ İLE KENDİNİ İSPATLAMIŞ BİR BAŞKAN. İL BAŞKANLIĞINI ÇOK BAŞARILI BİR ŞEKŞLDE YERİNE GETİRECEKTİR.
hasan şirin
24.04.2017 15:12
karasu konusunda yazan arkadaşlar,,ayıp oluyor ama...siz kim oluyorsunuzda karasu konusunda konuşuyorsunuz. karasu konusunda adm ff söyler..onun kankisi vekillerde yapar. hala öğrenemedinizmi...
Latif Gündoğan
24.04.2017 14:35
Böylesi inişli çıkışlı bir vakitte ilde bir çok kişinin birbiri ile hesaplaşmaya kalktığı böylesi badireli bir zamanda sıfır krizle ili yöneten Fevzi Başkanın hakkıdır ikinci dönem bu işin çilesini zahmetini ona çektirip rahmetine başkasına ikram etmek büyük bir haksızlık ve adaletsizlik olur çizgisini rengini ahengini bozmandan darbe zamanını referandum vaktini suhuletle idare etmiş başarılı bir insan bu sefer Adalet ten yana olsun Kalkınmasını tamamlayan partim
murat sarı
24.04.2017 14:14
karasu konusunda yazan arkadaşa katılıyorum. kendisinden başkasına faydası olmayan ve kendi iktidarını bile kötüleyen biri o makamda olmamalı. eğer amaç hizmetse olmamalı. kibir ve diğer yönlerinede katılıyorum. kibirli biri.
Sakaryalı
24.04.2017 13:17
Fezki Kılıç'ın tekrar adaylığı zor referandumda %68 aldı. 1 Kasımda AK Parti %67.5 almıştı. MHP ve diğer muhafazakar partilerin desteğine rağmen %68! yani İl teşkilatı çalışmamış. Fetö ile mücadele edilmemesi de cabası.. Mustafa Ak, memur zihniyetinde bir başkan bundan sonra aday gösterileceğini düşünmüyorum. Adapazarı en büyük ilçe daha genç dinamik ve aktif biri göreve getirilmeli... Osman Çelik Serdivan'da başarılı bir başkanlık geçirdi. Belediye-Teşkilat ilişkileri sağlam olabilir mi? Bu 3 İsimden en yakın o gibi Recep Hacıeyüpoğlu'nun İl Başkanlığı kanalına gireceğine düşünmüyorum.
Mert aydın
24.04.2017 18:03

Hadi ordan " sakaryalı" ısmarlama yorumla gündemmi yapmaya çalışıyorsun. Fevzi başkan sen ve senin referandum sürecinde çalışmayan aga babalarına rağmen bu oyu aldı. Özüne bakarsan sakarya halkı REİS e oy verdi gerisi hikaye

sadi kul
24.04.2017 12:48
MÜMKÜNSE BİR DE KARASUYA BAKIN. KENDİ BELEDİYESİNİ KARALAYAN, KÜÇÜĞÜNÜ SEVMEYEN, BÜYÜĞÜNÜ SAYMAYAN KİBİR ABİDELERİNE DE BİR BAKIN. DAHA ÖNCE DE BİR TANE VARDI HALK AŞŞAĞI İNDİRDİ. BARİ BUNU DA SİZ HALLEDİN.
Yeter
10.09.2017 01:09

Ishak sariya karsi olanlarin ortak noktasi akparti hukumetine reise kufur edip ama ne hikmetse gene akpartili beledoyelet sayesinde zengin olanlar.evet ishk sari basarili cunku yolsuzluk karsisinda dimdik mucadele verebiliyor ve karasuda bunu yapabilen nadir kisilerden biri tertemiz.secimlerde belediye baskani sahalarda bile yoktu teskilat deli gibi caisti.hangi yaraya merhem olmadi diyenler nerden biliyorsunuz olmadigini hem yanlarinda degilsiniz hemdr oyleymis gibi konusuyor karaliyorsunuz.acaba hangi menfaatiniz gerceklesmedi de bu sekilde yazabiliyorsunuz sadi kul.karasu perisan bir halde bunun hesabini belediyeye soracaksiniz.belediyenin hali ortada acaba neden boyle kotu bir beledoyeyi savuniyorsunuz

karasulu
26.04.2017 18:02

Karasu Belediyesini başarılı bulan herkes İshak Sarıyı Başarısız bulur bu normal. Şu Gazi Emir Belediyesinde memur olarak çalışan, daha önce chp den gazi emirde belediye başkan aday adayı olan Cengiz Kuçhan denen kişi bir kaç aylığına Karasu Belediyesinde Başkan yardımcısı olarak çalıştı ve 45 trilyonluk ihale komisyonun başkanıydı. Sorum Şu Cengiz Kuçhan hangi meziyetinden ötürü Başkan yardımcısı oldu? Görevi niçin bıraktı? 45 trilyon nereye harcandı? bunların hesabını soran İshak Sarıyı; 45 trilyonla ilişkili kimse sevmez normaldir. İshak Sarı yolsuzluğa bulaşmış kişilere yüzde vermez primde vermez adam gibi adamdır.

sadi kul
26.04.2017 16:17

İSAK SARI ÇOK BAŞARILI DERKEN NEYİ KASD EDİYORSUN. HANGİ GARİBANIN YARASINA MERHEM OLMUŞ. KURUCU ÜYELERDEN BİR KİŞİNİN BİLE DOSTLUĞUNU KAZAANAMAMIŞ, KENDİ İKTİDARINI KÖTÜLEYEN BİRİ Mİ BAŞARILI? KENDİNİ BEĞENMİŞLİĞİNDEN BAŞKA NEYİ VAR...

Karasulu