Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ak Parti'de İl Başkanı Kim Olacak?

AK Parti'de referandumun ardından gözler teşkilat seçimlerine çevrildi. İşte öne çıkan isimler...

11:56   |   24.04.2017
Haber Resmi


Referandumun sonuçlanmasının ardından AK Parti'de gözler teşkilat seçimlerine çevrildi. İlk önce delegelerin tespit edileceği partide daha sonra ilçe seçimleri gerçekleştirilecek. Bunu takiben sonbahar aylarında da il başkanlık seçimi yapılacak.


Daha sonra toplanacak büyük kongrede de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın partinin başına geçmesi bekleniyor.






Elde edilen referandum sonuçları çerçevesinde birçok teşkilatta köklü değişikliğe gidilmesi ve de kongrelerin her zamanki gibi tek adayla gerçekleştirilmesi öngörülüyor.


KİM OLACAK?
AK Parti'de il başkanlığı için en şanslı isim olarak mevcut başkan Fevzi Kılıç gösteriliyor. Öte yandan Adapazarı İlçe Başkanı Mustafa Ak, Serdivan İlçe Başkanı Osman Çelik ve milletvekili adayı olan Recep Hacıeyüpoğlu da şans verilen isimler arasında.


Öte yandan referandum sonuçları neticesinde partide yeni hamlelerde bulunulacağı ve kadın adayların ön plana çıkacağı söyleniyor.

        Bu çerçevede Sakarya'da da bayan bir il başkan adayının gösterilebileceği ihtimali üzerinde duruluyor. 
Yeni Sakarya Gazetesi 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 23581 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 11726 kere okundu
YORUMLAR 12 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
HakkaYürü
02.06.2017 14:33
Kim gelirse gelsin bize faydası olmayacak İhaleleri indiregandi Cuppalaaa
Magdur66
25.04.2017 17:17
Ak parti artik ilce il merkez teskilatlarinda liyakat sahibi kisileri getirmelidir oy hesabi ile kisilerin calisip cakismadigi anlasilmaz kimi koysaniz oraya ayni oy cikardi zaten vatandas reise oy verdi hepimiz biliyoruz yalniz sakaryada islerin yolunda olmadigini bilmeyen yoktur sanirim belediyeden tut il ilce baskanligida dahil
şapka düştü kel göründü
25.04.2017 09:05
koca arnavut, sakaryalı ve yüksel kılıç çok başarılı dediğiniz il başkanı olur dediğiniz OSMAN ÇELİK 'in son referandum oylamasında serdivanda aldığı oydan haberiniz yok sanrım.bilmiyorsanız söyleyim sakarya SONUNCUSU şimdiden yağlama işlerine başladınız?Bırakın ipe un serme işlerini SAKARYA İL BAŞKANLIĞI öyle büyükşehirden zeki toçoğlu desteği ile zeki toçoğlunun yaptığı liste ile ilçe yönetimini oluşturup serdivan ilçe başkanlığı yapmaya benzemez beyaaaaaaa
Hesaplar alt üst
25.04.2017 00:54
Türkiye de şu an özellikle 15 temmuz gibi nalet geceden sonra deşifre olmuş ve hala olmayıpta vatan düşmanlığına devam eden hainlere rağmen başarılı bir süreç geçiren ve en son referandum da her türlü ittifaka rağmen oyunu yükselten il başkanı Fevzi Kılıçtır.kimse onun başarısını küçümsemeye kalkmasın Fevzi Kılıç yeniden il başkanı olarak seçimlere girer ilk belediye seçimlerinde büyükşehir belediye başkanı en kötü ihtimalle de milletvekili olur.serdivan politikası son referandum sonucunda serdivan sakaryada Kazandibi olması sebebiyle tüm kumpasları,tüm hesapları alt üst etmiştir sakarya sonuncusu bir ilçenin ne ilçe başkanını il başkanı ; nede belediye başkanını olarak büyükşehire aday göstermezler
HIZIRTEPELİ54
24.04.2017 22:45
Zaten bir işe yaradığı yok.Etrafındaki yalakaları sirkelemediği sürece bişey olmaz.Otele cevirdiler ili.
Sakaryalı
24.04.2017 17:35
MUSTAFA AK ADAPAZARINDA EKİBİ İLE KENDİNİ İSPATLAMIŞ BİR BAŞKAN. İL BAŞKANLIĞINI ÇOK BAŞARILI BİR ŞEKŞLDE YERİNE GETİRECEKTİR.
hasan şirin
24.04.2017 15:12
karasu konusunda yazan arkadaşlar,,ayıp oluyor ama...siz kim oluyorsunuzda karasu konusunda konuşuyorsunuz. karasu konusunda adm ff söyler..onun kankisi vekillerde yapar. hala öğrenemedinizmi...
Latif Gündoğan
24.04.2017 14:35
Böylesi inişli çıkışlı bir vakitte ilde bir çok kişinin birbiri ile hesaplaşmaya kalktığı böylesi badireli bir zamanda sıfır krizle ili yöneten Fevzi Başkanın hakkıdır ikinci dönem bu işin çilesini zahmetini ona çektirip rahmetine başkasına ikram etmek büyük bir haksızlık ve adaletsizlik olur çizgisini rengini ahengini bozmandan darbe zamanını referandum vaktini suhuletle idare etmiş başarılı bir insan bu sefer Adalet ten yana olsun Kalkınmasını tamamlayan partim
murat sarı
24.04.2017 14:14
karasu konusunda yazan arkadaşa katılıyorum. kendisinden başkasına faydası olmayan ve kendi iktidarını bile kötüleyen biri o makamda olmamalı. eğer amaç hizmetse olmamalı. kibir ve diğer yönlerinede katılıyorum. kibirli biri.
Sakaryalı
24.04.2017 13:17
Fezki Kılıç'ın tekrar adaylığı zor referandumda %68 aldı. 1 Kasımda AK Parti %67.5 almıştı. MHP ve diğer muhafazakar partilerin desteğine rağmen %68! yani İl teşkilatı çalışmamış. Fetö ile mücadele edilmemesi de cabası.. Mustafa Ak, memur zihniyetinde bir başkan bundan sonra aday gösterileceğini düşünmüyorum. Adapazarı en büyük ilçe daha genç dinamik ve aktif biri göreve getirilmeli... Osman Çelik Serdivan'da başarılı bir başkanlık geçirdi. Belediye-Teşkilat ilişkileri sağlam olabilir mi? Bu 3 İsimden en yakın o gibi Recep Hacıeyüpoğlu'nun İl Başkanlığı kanalına gireceğine düşünmüyorum.
sadi kul
24.04.2017 12:48
MÜMKÜNSE BİR DE KARASUYA BAKIN. KENDİ BELEDİYESİNİ KARALAYAN, KÜÇÜĞÜNÜ SEVMEYEN, BÜYÜĞÜNÜ SAYMAYAN KİBİR ABİDELERİNE DE BİR BAKIN. DAHA ÖNCE DE BİR TANE VARDI HALK AŞŞAĞI İNDİRDİ. BARİ BUNU DA SİZ HALLEDİN.
Yuksel Kılıç
24.04.2017 12:32
Tabii ki Osman Çelik. Serdivan gibi çok sesli bir ilçede gayet başarılı. Ayak oyunlarına maruz kalmazsa tabi
Online Ziyaretçiler