Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Mecliste asfalt polemiği

MHP Meclis Üyesi Hayrettin Hacıbektaşoğlu’nun “Asfalt yapılıyor ama Serdivan’a yapılıyor”sözlerine sinirlerek, “Yalan söylüyorsun” diyen AK Parti Meclis Üyesi Selçuk Başyazıcı, meclis toplantısını terk etti

11:50   |   06.06.2017
Haber Resmi

Yenisakarya Gazetesinden Hakan Arslan'ın haberine göre; Adapazarı Belediye Meclisi Belediye Başkan Yardımcısı Erol Aydın başkanlığında toplandı. Çoğunluğunu İmar ve Şehircilik Müdürlüğünden gelen konuların oluşturduğu 16 maddelik gündemin 14'ncü maddesinde ilçe sınırları içerisindeki sokaklara asfalt atılabilmesi için İller Bankası'ndan 7 milyon liralık kredi alımı için Belediye Başkanı Süleyman Dişli'ye yetki verilmesi görüşüldü.


HEDEFİMİZ 50 BİN TON'
Söz konusu madde ile ilgili açıklama yapan Belediye Başkan Yardımcısı Rıdvan Özüm, bu yıl hedeflerinin ilçe sınırları içerisinde en az 50 bin ton asfalt atmak olduğunu belirtti. Bunun üzerine söz isteyen MHP Meclis Üyesi Hayrettin Hacıbektaşoğlu, Büyükşehir Belediyesi'nin asfalt konusunda daha fazla Serdivan'a ağırlık verdiğini belirterek, Asfalt yapılıyor ama Serdivan'a yapılıyor dedi.






KAYYUM ATANMIŞ GİBİ'
?Bu şehrin ara sokaklarında gezerken, kendimi kayyum atanmış belediye sokaklarında geziyor gibi hissediyorum? diyen MHP'li Hacıbektaşoğlu, ?Yazık bu şehre, 400 bin nüfus var Adapazarı'nda, başkanım sizin hoşunuza gidiyor mu? Yama istemiyorum ben, başka illeri de görüyoruz? derken, AK Parti'li Selçuk Başyazıcı, ?Yalan söylüyorsun? diyerek Hacıbektaşoğlu'na tepki gösterdi.


KÜRSÜYE ÇIKINCA KONUŞ'
Selçuk Başyazıcı'nın sözünü kesmesine sinirlenen Hacıbektaşoğlu, 'Kürsüye çıkınca konuş, ihaleyi alan da gününde bitirsin, biri çıksın Bu şehrin yolları kaymak gibi' desin? diyerek tepki gösterdi. Bunun üzerine Meclis Başkanı Erol Aydın, 'Geçen yıl büyükşehirin bu şehrin sokaklarına attığı bir dünya asfalt var, sizin dediğiniz yerler varsa söyleyin programa aldırılsın' ifadelerini kullandı.


MECLİS ÜYESİ TERK ETTİ


'Bu asfalt programını bu arkadaşlara verin diyen Meclis Başkanı Aydın, ''Önceki seneden başlayın asfalt programını Hayrettin Bey'e verin. Bende arzu ederim tereyağı gibi asfalt olsun ama Hayrettin Bey'in söylediği çok farklı bir yere gitti '' derken, Hayrettin Hacıbektaşoğlu'nun asfaltla ilgili eleştirilerine sinirlenen AK Parti'li Meclis Üyesi Selçuk Başyazıcı salonu terk etti.


KREDİ YETKİSİ VERİLDİ
Tartışmaların ardından Adapazarı Belediyesi'nin asfalt serimi için İller Bankası'ndan 7 milyon liralık kredi kullanabilmesi için Belediye Başkanı Süleyman Dişli'ye yetki verildi. 


Öte yandan 13'ncü madde ile Korucuk'ta kreş olarak kullanılan ve Adapazarı Belediyesi'ne ait olan binanın kiracısı çıktığı için, yeni ihale yapılabilmesi için yapılan oylamada da onay çıktı. 








Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 287440 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 3362 kere okundu
YORUMLAR 18 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
murat günhan
09.06.2017 14:27
valla bu yol konusunda kesinlikle herkes haklı. hem ana yollar hem ara yollar rezil durumda. gerçekten içim gidiyor yolda gitmeye. logar kapakları perişan, yapılan yamalar sanki yapan usta sürücülere küfür için yapıyor, asfalt olan yeri tekrar kazıyorlar. (şeker mah kavşağı) bu nedir ya. haram zıkkım olsun tüm haklarımız. tüm belediye çalışanlarına bu vebal. milli servete yazık. türkiyenin en borçlu belediyelerindeniz ama ne var ortada. yazık yazık..mütahitlerle panpa olmakla olmuyor bu işler. bunları görmeyenlere de yazık. yediğiniz her lokmadan şüphe edin hakkediyor muyuz diye ama nerdeee...geçen hafta sivasa gittim, kayseriye gittim yollar kaymak. ara sokaklar bile, vallahi utandım yazıklar olsun..kimse büyükşehirde yaşıyorum demesin.
kemal
08.06.2017 17:14
bu yollar çukurlar yetkililerin ..............o zaman anlar milleti..başyazıcı ihaleyi sana veriyorlar diyemi bu kadar kızıyorsun.
mertali
07.06.2017 10:18
vefabelge
07.06.2017 09:48
serdivan serdivan serdivan başkayer bilmediniz bee arifiyede köstebek yuvası olmuş heryer yıllardır aynı kimsenin umrunda deyil niye orda puan yok halk var sizin belediyecilik anlayışınız sadece puanla halka hizmet le deyil sizin belediye işletmeciliğinize yazıklar olsun
adalı
07.06.2017 05:55
şikayetçi olan herkes bimer e cimer e yazsa illaki bir ses veren olur.
adalı
07.06.2017 05:54
kazımpaşa da evlerin avlusuna ahırların kapısına iç avlunun tamamına evlerin arka bahçelerine kadar atılan asfaltın bir açıklamasını yapabilecek olan varsa yazsın lütfen bilgilenelim.
melih acar
07.06.2017 02:16
yeğenler caddesindeki rezaleti görmeye beklerim serdivan diye diye şehri unuttunuz...
Sakaryalı
07.06.2017 00:38
Arifiye merkezde, kültür merkezinin etrafındaki ana yollar içler acısı. 2. vites fazla geliyor. Yıllardır aynı şekilde. Herhalde kimse buna bir çözüm bulamayacak!
serhan
06.06.2017 19:40
BEN HALKIMIZI ANLAMIYORUM YOK ORAYA YAPILDI BİZE NEDEN OLMADI BU MAHALLEYE BIRAKIN ABİ ARTIK ORAYA BURAYA NEDEN YAPILMADI MUHABETİNİ...BELEDİYELERE SORMAMIZ LAZIM SİZ ZATEN BU İŞLERİ YAPMAK ZORUNDASINIZ MEDYAYA ÇIKIP YOK SERDİVAN VS VS BEN ANLAMAM KARDEŞİM SEN BU İŞLERİ MEDYAYA SÜSLEYİPTE YANSITAMAZSIN SENİN İŞİN ZATEN YAPMAK BOŞU BOŞUNA MI BELEDİYE BAŞKANISIN SEN BU İŞLERİ YAPMAKLA MÜKELLEFSİN ALT YAPI TESİSLER VS VS BUNLARI SÜSLEYİPTE İNSANLARA KARŞI BUNU YAPTIK DEMEKTEN VAZ GEÇ EY ADAPAZARI SEN BUNLARI YAPMAKLA MÜKELLEFSİN YAPACAKSINNNNNNNN YADA KOLTUĞUNDAN KALKACAKSIN HİZMET İÇİN ORDASIN medya bar sende yorum yazılan yere fotoğraf lı yorum yapılmasını aç açta görsünler myolları halk çekip atsın belge ile ;)
Serkan şen
06.06.2017 17:30
Sakarya şehir olarak şantiye hayatı yaşamaktadır. Marmara depremini saymazsak yolların hiç bu kadar kotu olduğunu hatırlamıyorum.İnsanin arabayla dışarı çikasi gelmiyor. Süleyman Dişlinin her sabah yeğenler caddesi üzerinden ise gitmesini , Cavit Öztürk ün Modern Sanayi sitesinde dolaşmasını tavsiye ederim.Belki anlarlar vatandaşın halini. % 68 oy aldiginiz şehri böyle yonetiyorsunuz ,yazıklar olsun bize..
mücahit
06.06.2017 18:36

belediye başkanlarına yazıklar olsun değil,hala bunlara oy verene yazıklar olsun,adamların seçilme gibi bir korkusu yok ki...

vatandaş
06.06.2017 17:00
12 sene be 12 senedir burdasınız insaniye camisi ile kuyudibi arasına bir çivi çakmadınız be en çok oyuda ordan alıyorsunuz.12 senedir hanginiz uğradı oraya kahvelere gelemediniz ... yüzünüz yok dimi yaptığınız haksızlıklardan dolayı
vatandaş
06.06.2017 16:57
kime neyin artistiğini yapıyosun sen ya .. yalanmı nereye asfalt dökülüyor 18 diye yol lazım diye milletin başını yiyosunuz okadar yere 18 yaptınız bitane asfalt atmadınız bırakın bu işleri ezberden atıyosunuz...gündem yapmayın bedavadan...şehrin 3 tane yerine asfalt atıyosunuz sonra bi ton asfalt attıkmış....doğru söylüyor adam herşey serdivana gidiyo yatırımcıya orda kolaylık serdivana yeterki gelsin herşey... bi kere ayrımcılık yapıldığını şurdan pay biçin adapazarının merkezinde yaşayanlar yol kenarına otopark parası veriyoda serdivandaki adam niye vermiyor hayırdır memleketin tek askeri adapazarı merkezmi ... oturduğunuz yerden atıyonuz işte mecliste
Erenler bld
06.06.2017 15:58
Erenler mahallesi tam bir hakkari oldu gelen kepçe vuruyo giden kepçe vuruyo kimse asvalt atmiyor defalarca sikayetimizi dile getirdik kimse ne bir çalışma yapti nede cevap verebildi. erenler belediyesi akp il teşkilatı hic bir zaman bir is çözemedi.
tepekum
06.06.2017 14:22
Hacıbektaşoğlu doğru söylüyor. Tepekum mahallesi 5 senedir değil asfalt, yama bile görmüyor. Çeşme meydanından mahmudun fırına doğru gidin senelerdir aynı. Merkez ilçe böyle yönetiliyor. Serdivana gecen cumartesi gittim. B.şehir asfalt ekipleri, kaymak gibi asfaltları söküp, yeni asfalt atıyorlar. Adapazarı belediyesi uyuyor. ondan sonra, "Asfalt programını verin" gibi beylik laflar. Serdivan ile Adapazarı ilçeleri arasındaki fark bariz. Kızıp toplantıyı terketmekle bu problemler çözülmez.
Öznur Çelikkan
08.06.2017 16:30

Serdivan adatıp civarında oturuyorum yıllardır çamur pislik içinde yaşıyoruz yol yok asfalt hayal ? serdivanın neresi sürekli asfaltlanıyomuş merak ettim. Bilip bilmeden konuşmayalım lütfen rezil bir yerde yaşıyoruz. daha yeni ana yola asfalt başlandı sevinir gibi olduk fakat ara sokaklar hala berbat gelin görün..

Tayfun