Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Kayyumluktan SATSO'ya meclis üyesi oldu!

Bir marketler zincirine kayyum olarak atanan Evren Çakırsoy yasa gereği aynı zamanda SATSO meclis üyesi olarak ta görev yapacak.

22:21   |   07.06.2017
Haber Resmi

   FETÖ soruşturması kapsamında gözaltına alındıktan sonra tutuklanarak cezaevine gönderilen SATSO Meclis Üyesi  işadamı E.Ö.'nün yerine marketler zincirine kayyum olarak  atanan Evren Çakırsoy SATSO meclis üyesi oldu


 Kayyum Çakırsoy, FETÖ soruşturması kapsamında TMSF'ye devredilen veya kayyum atanmasına karar verilen 26 şirketin daha temsilcisi konumunda.






Ancak Çakırsoy'un son atandığı şirketinin yöneticisinin SATSO'da meclis üyesi olduğu için mecliste te meclis üyesi olarak görev aldı.


Evren Çakırsoy, 26 şirkete atanan kayyum olmanın ötesinde Ak Parti İl Yönetim Kurulu Üyesi, Adapazarı Belediye Meclis Üyeliği görevlerini de yürütüyor





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 25501 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8483 kere okundu
YORUMLAR 20 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
S.ÖZDEMİR
12.06.2017 01:08
Başarılar dilerim arkadaşım.
Samet Erbast
09.06.2017 17:27
T.C. 'nin güvenipte 26 tane şirketini emanet ettiği adamın etrafında da kıskanç ve fesat insan çoktur. o da belli bu yorumlarda
Orhan
09.06.2017 09:36
Dursun denen arkadaşın dediği gibi okudum şimdi biraz da yorumları bi kere meyve veren ağaç her zaman taşlanir, sonrasında ise hak yemek kul işidir buyrunuz adamın hakkını yiyiniz diğer tarafta burnunuzdan gelir Inşallah kim ki burda hak yemiş ise
fenasi
09.06.2017 01:01
Yavaş yürütün biraz çocuk uyuyor!!! Zulm ile abad olanın akıbeti berbad olur Örnek:fetö ve müritleri
sangarius
08.06.2017 21:47
Oy verenlere sormak lazım, herkes mutlu mesut çok takmayın yalakalık yapın siz de kazanın çok basit değil mi bu:)
sakaryalı
08.06.2017 13:42
bu kardes cok iyi yer kapagi atmis..bakalim bu dunyada isi iş...bakalim oteki tarafta kayyumcu olabilcekmi
PARTİ
08.06.2017 13:09
İŞ YAPMAK İSTİYORSAN AK PARTİDE TAKILACAKSIN
onnman
08.06.2017 12:48
Twitter, facebook paylaşımlarına bakarsanız neden 26 şirkete kayyum olarak atandığını anlarsınız :) Kral lehine ne kadar tezahürat o kadar kaymak :)
SAKARYA
08.06.2017 12:36
BENCE BELEDİYE BAŞKANI HATTA TAYYİP ERDOĞAN BAŞ DANIŞMANI OLSUN
Sapancalı
08.06.2017 12:29
ak parti il bilmem nesini yürütüyor,belediye falan filanını yürütüyor,26 şirketi yürütüyor,onu yürütüyor,bunu yürütüyor,yürütüyor da yürütüyor...Allah yürüt yaa kulum demiş arkadaşa.olsun.bu ülke ne yürüyenler,yürütenler gördü.şahsını tanımam ama akıl var mantık var ahali.26 tane ayrı adam gibi adam yok mu da bu arkadaşı her halta ''yürütmüşler''.artık eminim birilerinin bu arkadaşı ''yürüttüğüne''
ÖzSakaryaLI
08.06.2017 11:46
İlla her başarının altından bir bağlantı yada menfaat mi aranmalı? Son derece başarılı, işini iyi yapan insanlar bir yerlere gelemez mi? Bu yaşta bu kadar güzel işler yapan bir insanı takdir etmek yerine yerden yere vurmak niye? Acaba buralara kendileri ulaşamıyor diye mi?
sakaryalı
08.06.2017 11:28
26 şirket her bir kayyum atanma için aylık 4 haneli tl olsa 26x4 haneli tl olsa paraya bakın aylık 6 haneli tl çok büyük para sakaryada başka kayyum vasfında adam yokmuydu diye sormak lazım
SELİM
08.06.2017 09:50
Bu Kayyum Mahmut Başkanı Devirmek için iş mi çeviriyo yoksa. 26 şirkete kayyum olmak ne ayrıca ya memlekette bu adamdan başka kayyum olmaya yetkili adam mı yok? sonra sen gel SATSO ya MECLİS ÜYESİ OL 26 ŞİRKET BUNLARINSA BU ADAM BAŞKANLIĞA OYNAR BEN SİZE SÖYLEYİM :)) Benim güzel ülkem canım ülkem kimlere kaldık Ya Rabbi !
burak
08.06.2017 09:47
:) gorunum ak partı yasantılar chp :D:D:D:D:D:D
kemal
08.06.2017 09:36
yağlı,ihaleci akgençlik
Herkese Adalet
08.06.2017 03:44
26 şirketi idare edecek ve kendi işlerini de ihmal etmeyecek, Süpermen olsa bu işin altından çıkamaz. Rant siyaseti ve dindarlığı iyice kirletti. Yazık oluyor bu ülkeye, iflas eden bu şirketlerin hesabını da nasıl olsa vermeyecekler. Adalet herkese lazım vesselam
AytacS.
08.06.2017 02:13
Evren Bey Genç çalıskan Ve Dürüst Cabalarından Dolayı Tebrik Ediyor .. Memleketin Böyle Zeki Ve Ufku Geniş Parlak İnsanlara Herzaman İgtiyacı Oldugunu Dile Getiriyorum.. Başarılar Çakırsoy.. Not:Sen Rakiplerin .. Adam Gibi Adam Çakırsoy
Bedri Safa Kaymak
07.06.2017 23:43
Hayırlı olsun inşallah.
REİS
07.06.2017 23:33
ne kadar maaş aldığınıda yazsanız çok iyi olurdu.. Bu şirketler TMSF ye devredildi.. TMSF devlet kuruluşu bilgi edinme kanununun verdiği yetki ile 20e yakın şirketten aldığı maaşlar açıklansın kamuyu bilsin bakalım.
Hakperest
07.06.2017 22:44
Yatacak yerin yok Evren Çakırsoy,
Online Ziyaretçiler