Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

İç çamaşırı mağazasının vitrine iç çamaşırlı cansız manken konulunca.!

İHH Hendek Temsilciliği eski başkan yardımcısı Esma Negiz Aydoğan ilçede ilginç bir protestoya hazırlanıyor...

20:56   |   13.06.2017
Haber Resmi

 Gazeteport'ta yayınlanan habere göre tepkisini sosyal medya hesabından duyuran Aydoğan, yetkililer olaya müdahale edinceye kadar bu işin peşini bırakmayacağını açıkladı.


Gerekli kanuni izinleri alarak Hendek çarşı meydanında eylem yaparak olayı proresto edeceğini söyleyen Aydoğan'ın sosyal medya hesabından paylaştığı açıklama şöyle;











Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 33467 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 55658 kere okundu
YORUMLAR 44 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
KANDIRALI
21.06.2017 12:56
HENDEK TEMİ BU OLAY BU KADIN ARASTIRLISIN KESİN BİŞEY CIKAR ALTINDAN
sado
19.06.2017 09:53
Hani dini çok iyi biliyorsun ya; belki bu yaptığın sosyal paylaşım ile o esnafın ekmeğine zarar vereceksin, bunun açıklaması nedir dinimizde? sorarım sana Esma Hanım. Dinimiz görülen yanlışları uyarmaktır, akıl vermektir, muhtaçsa yardım etmektir, derdi varsa dinlemektir, acısını/mutluluğunu/aşını paylaşmaktır, sen gelmiş bunlarla uğraşıyorsun, yoldan geçerken selam vermezsiniz ama siz dini yaşarsınız, Allah a emanet olun, evde biraz başınızı açın oksijen girsin bence oksijensiz kalmaktan bunlar.
Sakaryali
17.06.2017 16:46
Nice insanlar gördüm üzerinde elbise yok Nice elbiseler gördüm içinde insan yok!
nefes
21.06.2017 15:28

Hay yaşa be neredeydin sen

E.S. Sakaryalı
15.06.2017 14:49
CANSIZ MANKENLERİ KISKANIYORSUN.. BENCE; Hata olabilir ama sende resim çekilerek HATA yapmışsın. fikrim bu benim. çözmek istediğin bir konuyu yasal yol ile çözebilirsin, bu şekilde değil, bu şekilde yaparsan başlık sana uyar gibi duruyor.
burak
14.06.2017 16:17
dinen senın o magzanın onunde selfı cekıp sosyal ortamda yayınlamanda gunah hatta seriata gore senın facebook macemuk gıbı seylere kullanmaman gerekır bır kekre suratından agzından kasından bellı aamacın once sen bı ıslamı yasa sonra bıle konusmak senın ne haddi ne be okadar muslumansanız once bunu bılın BIR MUSLUMAN DIĞER MUSLUMANIN AYIBINI KAPATIRSA SEVAP OLUR p i s l i k ... yaparsa değil
Pelin
14.06.2017 15:58
Bu kadın o vitrindekileri giyemiyorya siniri ondan galiba...!
Behçet Nacar
16.06.2017 00:32

Ne olur benim hattım için giyme. Sana öylede yakisir

Pelin
15.06.2017 00:42

Evet giyiyorum Allahima şükürler olsun. İç çamaşırı bu giyilecek tabi ama buraya yorum yazan şahıs sanırım donsuz geziyor(!) ki iç çamaşiri giymeme şaşırmışsın! Cansız mankenden tahrik oluyorsan damacana görsen kim bilir ne yaparsın... Yazık..! Allah akıl fikir vermiş düşünün diye! Gerçi düşünmekten korkuyorsunuz...!

Behçet Nacar
14.06.2017 21:11

Demek sen giyiyorsun. Aferin sana güzel yakisiyor

Pelin Cokaci
14.06.2017 19:22

sangarius
14.06.2017 13:31
Bu gerici diyenler zorla kapatılan kızları kastederek bunları yazıyorlar oysa gerçekten dinini yaşayan insan zaten değiştiremiyeceği bir şeye dil uzatmaz. Herkesin hesabı kendine.....
Oğuz
14.06.2017 15:02

Müslüman mahallesinde salyangoz satmak gibi bir şey toplum önünde bu şekilde satış ahlaksızlıktır.

hendekli
14.06.2017 12:09
Belki erkeklerin hic aklina gelmeyen bir seyi insanlarin aklina sokarak kafa karistirmasi insanlarda art niyet olusturmus olmuyormu.
Berk
14.06.2017 12:04
Kadın resmen dövmeyi ve dövdürmeyi teşvik ediyor.kotek falan.
hendekli
14.06.2017 12:04
Bir erkek olarak hic aklimiza gelmeyen bir seyi insanlarin aklina sokarak kafa karistirmasi insanlarda art niyet olusturmus oluyor.
burak
14.06.2017 11:46
işyeri sahıbı de halkı kendıne kıskırttıgı ıcın özgurluk haklarını kısıtadıgı ıcın avukatı ile şikayete gıtmedıyse suc duyurusunda bulunmadıysa yazık
Y Y Y
14.06.2017 10:43
evde işler yolunda gitmeyince çarşıda beyni yanmış kime dadansam psikolojiisine girmiş yazık. MedyaBar Gözünü seviyim şöyle gerici Haberler yapmayın Sakarya dışında insanlarda giriyor bu siteye vallahi başkaları adına utanmaktan gına geldi
AFRA
14.06.2017 10:25
nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötekdir bir vecizedir ikazdır tehdit değil linç kampanyası değildir batılaşma die aslından çıkan geçmişini unutan bir toplum oldu biz kadınlar olarak özelimiz mahremimiz olan çamaşır gibi kullandığımız ürünleri sergilenmesinden rahatsız oluyoruz rahatsız olmayanlar çamaşırlarıyla gezsin bakalım kadınların özellerini sergilersiniz tvlerde sapıkça kadınları et parçası gibi kullanılan dizileri filmleri reklamları seyredersiniz toplumu buna sürüklersiniz sonra taciz tecavüz pedofili bumu kaldı bi diyosunuz bizde başka sapıklıkların peşine belki biraz yaşanacak bir toplum oluşturabiliriz biz istemiyoruz kardeşim özelimizi sokak ortasında erkelerle birlikte bakmak bu kadar net!
AFRA
14.06.2017 18:32

kimin yanacağını Rabbim bilir haddini bil ibadetlerde kişiyi ilgilendirir saygılı seviyeli konuşmayı çöz sonra hak aramaya çık bence çamaşır madem dış kıyafet olarak sergileniyo normal bi mahremi yok size göre sadece çamaşırla gezin bakalım neler olucak yasin kuran oku diyen sen bence sen aç oku anlayabilirsen sende kadınların özellerinin böle teşir edilmesinin yanlış saygısızca olduğunu anlayabilirsin die düşünüyorummm biz kadınlar özelimizin vitrinlerde tvlerde görmek istmiyoruz "bakın kadınlara özel ürünler" (bazı) erkeklerin bu ablamıza neden çıkıştıklarını anlamak zorda değil akıl sapık fikir sapık zihniyet sapık....

bbbbbbbb
14.06.2017 11:41

zıhnıyetın buradan bellı zaten camasırla gezzsın dıyorsun ? sen o camasırsızmı gezıyorsun ınsanlara bakarken pantolonun altını mı dusunuyorsunuz ? entari kot etek felan gormuyormu gozunuz ????? devlet vergı levhasını vermıs ıznını vermıs sız kım sınızz .............. ha hadı hadıı ses yapmayın cok dındarsanız acın yasın kuran okuyun mıllete fıtne ile oyalamayın yanacaksınız yanacaksınız inşallah

yok artık
14.06.2017 09:46
Ah benim güzel memleketim... Ne desek boş. Abla bakma görme bu kadar da olmaz. Sen madem bunu diyeceksin HENDEK'te yapılan camideki İNCİL,TEVRAT,ZEBUR Resimli Camiiyi protesto et. Madem bu kadar hassassın bunun için ne yaptın ??? Ayrıca yıllardır ülkenin her yerinde satılan bu eşyalar şimdi mi aklına geldi... Bunda art niyet var !!!
Doncu Rifki
14.06.2017 09:16
behri
14.06.2017 09:13
Şehri yaşanmaz hale getiren nedenlerden birisi de bu. Sakarya'yı seviyor isek, bu zihniyetle mücadele etmemiz gerekir.
VATANDAŞ
14.06.2017 09:00
ALLAHIM SEN SABIR VER YARABBİ MADEM DONDAN KÜLOTTAN ETKİLENİYORSUN İÇİN ERİYOR GEÇME O DÜKKANLARIN ÖNÜNDEN GÖRME BAKMA AMA OLMAZ HER ŞEYE BAKMANIZ LAZIM ALLAH AŞKINA MEMLEKET ELDEN GİDİYOR O KADAR ŞEHİT VAR ACILARIMIZ VAR EVLATLARIMIZ TECAVÜZE UĞRUYOR ÖLDÜRÜLÜP BİR KENARA ATILIYOR KADIN CİNAYETLERİ ALDI BAŞINI GİDİYOR O KADAR ÇOCUK TECAVÜZE UĞRARKEN SOKAKLARA NİYE ÇIKMIYORSUN BACIM İDAM İSTİYORUZ NİYE DEMİYORSUN ŞEHİTLER ÖLÜRKEN ARTIK ANALAR BABALAR AĞLAMASIN DİYE NİYE SESİNİ ÇIKARMIYORSUN SAVAŞLAR OLURKEN NEDEN SESİN ÇIKMIYOR AKLIN FİKRİN İÇÇAMAŞIRINDAMI YAZIK YA ALLAHIM SEN BU KARDEŞİMİZE AKIL FİKİR VER BAŞKA BİR ŞEY DEMİYORUM
nefes
14.06.2017 08:59
bu kaldı değil mi... İslam dinine ait en büyük sorun bu ve sen bu sorunu çözdün ablacım. Ümmet rahat bir NEFES aldı. Allah rızası için benim dinimle dalga geçmeyin.
cemal ufuk
14.06.2017 08:47
Bence bu abla ........ Şaka bir yana, toplumdaki linç kültürü ne düzeye geldi. Kadın açık açık linç kampanyası yürütüyor. Çok tehlikeli hareketler. Bu arada, Suudi Arabistan'da 3 yıl yaşamış biri olarak orada bile vitrinlerde görebileceğiniz bir manzara bu. Hatta Kabe'nin hemen dibindeki AVM'de bile vardır.
hakan gür
14.06.2017 08:38
Kadına bakarım Kadınmı diye Sonra Söylediği Lafa bakarım... ............... Üzerine giyeceği-Bedenine uyacak İç Çamaşırı bulamıyor olacakki Bunun komplexi ile Mağazalara saldırır hale gelmiş Ha bu ve bu gibi Canlıların bide Erkek olanları varki İç çamaşırından Tahrik olmayı bırak Cansız mankeni öpmeye kalkanıda var Tecavüze yeltenenide..Bunların zihniyeti bu ANNELERİNİN DİZ KAPAKLARINDAN TAHRİK OLURLAR .ÖZ KIZ ÇOCUKLARINI SEVERKEN TAHRİK OLURLAR Bunlar DAMACANAYA tecavüz etmiş İnsanlar
Vahit
14.06.2017 08:15
Sanarsın dünyayı kurtaran kadın. Satıcı taraf reklam yapacakki alıcı beğensin. Sırf gazetelere çıkmak için bilinçli yapılmış birşey
Bizon
14.06.2017 03:58
Şurdaki yorumlara bakıyorum da bize her türlü bela müstehaktır. Mahrem olan şeyler aşikar olmuş. Millet halinden gayet memnun. Çocuklarımızda edep haya kalmadı. Herkesin gözü birbirinin namusunda. Serdivanda en büyük dert üniversiteli düşürmek olmuş kimim umrunda. Düşünsek aslında hepsi bizim bacılarımız. Allah cc sonumuzu hayretsin.
vatandas
14.06.2017 03:36
okadar dındarsa bu meymenetsız suratlı kadın cocuk tecavuzlerıne hırsızlara tepkı koysun ıslerı guclerı aptal aptal seylerle vakıt calmak bunu haber dıye koymakta bambaska bır sey ya hadı neyse
Eda asar
14.06.2017 02:25
Gün geçmiyorki kadın cinayeti yada tecavüz haberi almayalım yada gün geçmiyorki masum küçücük çocuklarımız taciz,tecavüz,şiddet yada hunharca katledilme haberi almayalım...insan olarak ama en önemlisi birkadın olarak bu yaşanan korkunç olayların takipçisi mücadelecisi olacağı yerde vitrinlerdeki iççamaşırlı mankenlere takmış bunun mücadelesini verecekmiş!!!!yazıklar olsun sana!!çevre kirliliğinden başka bişey değilsin!!!
SAKARYALI VATANDAŞ
14.06.2017 02:09
Hahahahaha bu nedir yaa hahahahaha:)))))
promete
14.06.2017 02:09
Erkek halimle Ramazan ayında benim dikkatimi çekmeyen vitrin haberde konu olan bayanın dikkatini çekmiş.İlginç.Keşke bu ayda daha mühim konularla ilgilenilseydi.Açları doyurmak açıkta olanları barındırmak gibi.
Sakaryalı
14.06.2017 01:37
Bu teyzenin yaptığı hedef gostererek halkı kin ve nefrete sürüklemek, lince davet etmek suçlarını kapsıyor. Yasalar kanunlar iş yeri için kuralları belirlemiş sen kimsin milleti gaza getiriyorsun? O mağazaya veya sahiplerine biri zarar verse nasıl hesap vereceksin? Bu yobaz zihniyet bu ülkeden elbet def olup gidecek bir gün. Yürekli bir savcı bu kadını araştırsın, bu kadında ve arkasındaki pislikler ortaya çıksın. Halkı lince davet etmekten yargılansın. Yeter artık bu milleti gerdiginiz!
send işçi
14.06.2017 00:28
teyzenin derdi ne çözemedim canlı manken mi istiyor her dona bi kadın oooo esnaf ne yicek be kardeşim :d şaka maka iyi kafalar bunlar bi erkek olarak onlara hiç şehvetle bakmadım la bizim donlar şampuanın yanında onu napcaz :(
Burak
14.06.2017 00:26
Siz hakketten kıyamet alametısınız ya taktıkları seye bak asıl tuhaf olan yetkılılerın bu kadına napıyorsun sen yahu arkadasım deme mesi enterasan. Bu mu kaldı derdiniz bir haberleri açın okuyun don kilot mu derdin ? Nasıl bir zihniyet var cansız bir Mankenın uzerındekı kilodu canlı olarak mı görüyorsun??????
Rasim
14.06.2017 00:04
'Tek başıma da kalsam neye ve nereye kadar gücüm yetiyorsa ben bu davadan vazgeçmeyeceğim' demiş muhafazakar aktivist ablamız.. Ne davası? don külot davası.. Adamlar uzayda marul yetiştiriyor, Eymen bebek ABD'den Trilyon TL lik ilaçlara muhtaç gözümüzün önünde ölüyor, biz hala ahlakı vitrinde kıyafette arıyoruz. Cansız objelerin üzerindeki bez parçaları ile tahrik oluyorsa bir toplum, eğer hala ahlakı orada arıyorsak daha çook ararız.
Turan
13.06.2017 22:32
Batının neden bizden 50 yıl önde olduğunu şimdi anladım.
Şaban Üstkaya
13.06.2017 21:51
Allah Razı olsun bacım. Erbakan Hocam Sultanahmet Mitinginde demişti ki Allaha Şükür hiçbir Milli Görüşcü Otelci degil Pavyoncu değil meyhaneci değil. Şimdi mi 100 de 52 oy aldık ama iyice hormonlu oylar olduğu için tadı kalmadı ve Adapazar merkezinde ve kısmende Serdivanda barlar meyhaneler masaj salonları fuhuş ve ahlaksızlık artti. Ruhsatları da bizim oy verdiklerimiz veriyor. Nerdeeeeen nereye. Sanırım fazla Amerikan süt tozu içtik yada margarini fazla kaçırdık bozulduk.
Dilek Ünal
13.06.2017 21:25
Bu protesto değil, bu linç davetidir. Kötekten başka kasıt anlayamıyorum ben. Her gün bir sürü kadının öldürüldüğü, tacize ve tecavüze uğrayıp doğru düzgün ceza almadığı bu ülkede vitrin mankenlerine giydirilmiş iç çamaşırı mı kadınları aşağılıyor? Önce adelet sistemini dert edin bence sen. Bugün bundan rahatsız olanın yarın başı açık gezenden de rahatsız olmayacağı ne malum? Bugün bundan rahatsız olanın, yarın göğüsleri belli oluyor diye standart mankene giydirilmiş tişörtten bile rahatsız olmayacağı ne malum? Böyle iş olmaz. Bursa'da da kadınlara özel vagon ayarlamışlardı geçenlerde. Toplumda kadının yerini korumak kadını toplumun her köşesinden silerek yapılamaz. Gittikçe Afganistan'a doğru evriliyoruz..
Fenasi Şinasi
13.06.2017 23:38

Aslında haklisiniz.don külot sudyen cansız manken üzerinde pek şık durmuyor. Aslında canlı manken üzerinde denense ne iyi olurdu. Hergün gider bakardik.Sadece abdestimiz bozulurdu

Dembele
13.06.2017 21:19
İşiniz gücünüz şov. Bu mübarek günde bir yetimi giydirin, bir fukaranın karnını doyurun. Bırakın saçma sapan hareketleri.
Burak
14.06.2017 00:28