Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ak Parti Sakarya'da rahatsızlık veren işe alma!

Kaynarca İlçesinin Belediye Başkan yardımcısı Turan Zengin meclis kararıyla oğlu asfalt şantiyesinde Teknisyen olarak 2 bin 800 lira maaşla işe alınca Ak Parti il teşkilatında tepkilere neden oldu

15:56   |   18.06.2017
Haber Resmi

 Kaynarca İlçesinin Belediye Başkan yardımcısı Turan Zengin meclis kararıyla oğlu asfalt şantiyesinde Teknisyen olarak 2 bin 800 lira maaşla işe alınca Ak Parti Sakarya il teşkilatında tepkilere neden oldu. Bu tepkiler sonrasında Kaynarca Belediye'sine teknisyen olarak alınan S.Z. dikkat çekmemesi için gecici olarak Adapazarı Belediyesinde görevlendirildi.


 Alınan bilgilere göre Kaynarca Belediye Meclisi geçen ay yaptığı aylık toplantıda Belediye Meclis toplantısında 3 kişinin işe alınması için karar aldı.






 Belediye Meclis üyelerininde onayı ile alınan karar sonucu alınan 3 kişinin birisi olarak Kaynarca Belediye Başkan Yardımcısının oğlu belediyenin asfalt şantiyesine teknisyen olarak alınmasına karar verildi.


Başkan Yardımcısının oğlu  bu karar sonrasında Belediyenin asfalt şantiyesinde çalışmaya başladı ve ilk maaşı olan 2 bin 800 lirayı aldı. Başkan Yardımcısının oğlunu işe alması ilçede özellikle de Ak Partililer tepki göstererek tepkilerini Ak Parti Sakarya İl Başkanlığına bildirince başkan yardımcısının oğlu S.Z dikkat çekmemesi için gecici olarak Adapazarı Belediyesinde görevlendirildi.


 Kaynarca Belediye Başkanı Zeynur Özel Başkan Yardımcısının oğlunun meclis kararıyla işe alınmasıyla ilgili açıklama yapmaktan kaçınarak 'Geçiçi olarak işe aldık' dedi.


 Bu arada tepkilere neden olan  ve Başkan Özel'in geçici olarak işe aldık dediği başkan yardımcısının oğlunun sözleşmeli olarak işe alındığı ve 6 ay sonra memur olarak kadroya geçebileceği öne sürüldü..





Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 98665 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 21496 kere okundu
YORUMLAR 36 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
gaynarcalı
21.06.2017 14:19
şimdi siz kılıçdaroğlunun ADALET yürüyüşünede laf ediyosunuzdur teknisyen meslek lise mezunlarına denir bilmem anlatabildimmi
kaynarcali
21.06.2017 14:07
bu ilk de degil sonda ve kaynarcada zeynur ozel her firsaatta hile sike kul hakkina girmistir ama bu mubarek gunlerde allah buyuk be sizinde surundugunuz gunleri gorecegiz belediye de is bilmeyen adam dolu neden sadece biri haber oluyor ? hadi yapsalar ya zabitalarida ama sizde haklisiniz calisiyorlar calsinlar kulun muslumanin hakkini calsinlar
Ahlı metin
07.07.2017 18:47

Oyları koşa koşa verin sonra ağlanın..az bile yapmış ben olsam 15000 maaşla işe alırdım

burak
21.06.2017 10:37
MÜSTEHAK BUNLARA INSALLAH SULALENIZI ALIRSINIZ SURUNSUN LER
Sakarysli
21.06.2017 08:14
BEYLER BUDA BIR SEYMI HENDEKTE ADANA ERZURUM KOCAALI ENSON YAZI ISLERI MUDURU HILMI OZKOYUNCUNUN OGLU MEMUR OLDU HERTARAF HAKSIZ MEMURLARLA DOLDURYLDU HEBDEK BASI CEKIYIR
nmejez
21.06.2017 01:09
akp ye üye olmadan hastanelere güvenlik olarak personel olarak giremiyorsunuz, sadece orası değil ki bütün şehir akp üyesi olmadan iş bulamıyor.... hepsi aynı ...kun laciverti...
send işçi
19.06.2017 21:15
maaş azmış bu arada o paralara geçinmek zor bari yaptınız 3 4 falan yapın :d
exen
19.06.2017 19:36
ak parti ilteskilatinda neden tepkilere neden oldu anlayamadim. bekir yıldız adapazarı belediyesinde calisiyor. her ayin 15 inde maasini aliyor sozlesmeli olarak. ama belediyeye ugradigi yok. surekli fevzi kilicla. buna tepki gostermiyolarda simdi kaynarcaliyami tepki gosteriyolar. komik olma il yonetimi. tutarli ol.
MACAR KRALI
20.06.2017 09:20

AYNEN BEKİR YILDIZ GİBİ KAÇ KİŞİ HAK ETMEDİĞİ KADROYU ALAN VE ALIPDA GÖREVİNİ YAPMAYAN ÇİFTLİK ALLAH BUNU HESABINI SORAR. BİRDE BELEDİYELERDEN BİRİNDE MACAR DİLİ BİLEN PERSONELİMİZ VAR SIRF O KADRO İÇİN ALINDI EĞER MACARCADAN ÇEVİRİ GEREKİYORSA ARAŞTIRIN BULUNDA ÇEVİRİNİZİ YAPSIN ÇOK LAZIM MACARCA VE ZAR ZOR BULUNDA ARAŞTIRMALAR SONUCUNDA VE NOKTA ATIŞI BULUNDU HELE ŞÜKÜR EKSİKLİĞİ TAMAMLANIDIDA BÜYÜK FAYDASI VAR. ARAŞTIRIN BULUN FAYDALANIN .

kamil
19.06.2017 15:15
Milletin Ak partiye kızmasının sebebi işte bu aslında Cumhurbaşkanından memnun olan kişiler sırf belediyeciler sebebiyle oy vermiyor. Birilerinin buna dur demesinin vakti gelmedimi ! belediyeler olmuş baba oğul çiftliği ! O kul hakkı ödemekle bitmez başkan tabi düşünebiliyorsan ! Millet eşek gibi kpss ye çalışsın atanamasın sen parti ayağına işe al ne güzel ya. herkes partici olsun, kimse okumasın, olur mu böyle başkan. Bitirin kaynarca belediyesini doldurun kalitesiz, haksız, hukuksuz eleman sonra vitrin vizyon sıfır, gelişim sıfır. daha çok yazarız böyle giderse... Hakkını helal etmiyor insanlar bilesiniz.
TAVUK ÇOBANI
19.06.2017 10:57
OH NE ALA MEMLEKET . . . BU İLK DEĞİL SON DA OLMAYACAK . . . SADECE KAYNARCADA DEĞİL Kİ . . . MEDYA BAR ARAŞTIRMACI GAZETECİLİK YAPSA Bİ ÇOĞUNU BULUR ÇIKARIR . . . KAYNARCA BAŞKANI SIKINTILI BORCUNA SADIK DEĞİL . . .
Hacı Şaban
19.06.2017 10:15
Fevzi Kilic hala konusacakmi. Tavında pişmiş bir teşkilat diyordu.Ama çok pismisler cooooook.
Tolgay
19.06.2017 09:04
AİLE SİRKETİ AKPNİN TURKİYE İSTEdİKLERİ GİBİ AT KOSTuRUYOLAR BU MİLLETE HER ZAMAN HAK SUPER Bİ HBR SİZ SECİN SİZİN OGLUNUZ ASGARİ UCRETLE SURUNSUN ADAMLAR BELEDİYEYE SİNAVSİZ MULAKATSİz, İSE ALİYOR OHHH NE ALA MEMLEKET ;)
Vatandaş Rıza
19.06.2017 08:51
Görende derki;şu yorum yapanlar sütten çıkmış ak kaşık..Empati yapın bakayım,sizinde elinizde fırsat olsa ne yapardınız??? Eminim herkes böyle yapmaz ve yetim hakkı yemezdik diyecektir..:)))))))) 40 yaşındayım ve her kesimden insanı yönetimlerde gördüm..Hiç biri ötekinden farklı değil ve herkes sırasını bekliyor..NEDEN?????? cevabı o kadar basit ki...Dönüp kendimize baktığımız da Yansımamızı bizi yönetenlerde görüyoruz.
Vatandaş Veli
19.06.2017 14:01

Maaşallah..Ne kadar da sütten çıkmış Ak kaşık var.Adam diyor ki;Başımıza seçtiğimiz yöneticiler uzaydan gelmedi,kimimizin abisi,kimimizin amcası vs.yani bizden birileri..Siz ne anlıyorsunuz onu anlayamadım.Gülüyorum size...neyse bizim bursa öyle başa böyle tarak derler.

MEHMET TURAN
19.06.2017 13:29

VATANDAŞ RIZAYA SORUYORUM.SONUÇ OLARAK NE TAVSİYE EDERSİNİZ SAYIN RIZA.OLSUN NORMAL DEYİP SİNEYE Mİ ÇEKELİM,NORMAL YA NE VARKİ BUNDA MI DİYELİM.YORUMUNUZ YETERİNCE ANLAŞILIR DEĞİL.SINAV SALONLARINDA MİLYONLARCA İNSAN VARKEN ÇOK SAÇMA Bİ YORUM OLMUŞ BENCE.LİYAKAT NEDİR KELİME MANASINA BAKMANIZI ÖNERİYORUM DERHAL.

Tolgay
19.06.2017 11:14

Seninde çıkarın varmı böle dokunmuş yazmışsın sizi gidi sinyalciler sizi bu kadar insanın hakkını nasıl verceniz sahte sağcılar sizi yaşantı solcu nasıl lazimsa menfaate gelince sagciyiz ............ sizi...

DAĞHAN
19.06.2017 08:01
BELEDİYELER BELEŞ MEMUR OLMA KURUMU OLMUŞ ERENLERDE ADAPAZARINDA BUNLAR ÇOK SİYASİ YEĞENLERİ DOLDURMUŞ KADROLARI GARİBAN VADANDAŞ OY VERSİN ZENGİN SİYASİLERİN YAKINLARI KUL HAKKI YENİLEREK MEMUR YAPMA YARIŞINDALAR KPSS YE GİRİP MEMUR OLAMAYANLARIN AHI VE BEDDUASI ÇIKACAK ELBET YAZIK HAK YEMEYİN BEYLER FETÖCÜLER SORU ÇALIYORDU HA SORU ÇAL MEMUR OL HA SINAVSIZ MEMUR YAP . KİMSE GOCUNMASIN MAZLUMUN AHI ÇIKAR ÖYLE BÖYLE BUNA SON VERİLMELİ BEDDUA ALMAYIN HESABI ZOR AHİRETTE HAYBEYE KILMAYIN BU NAMAZLARI DÜRÜST OLUN
Tarafsız
19.06.2017 14:08

Halkımız herşeyde olduğu gibi ahirete havale etmiş lakin sizin şikayet ettikleriniz hem bu dünyada bana kalırsa hemde ahirette yolunu bulur..dünya kurulduğundan beri hep ezilen halk olmuştur ve ezenler hep saltanat sürmüştür..Ezilen hep inancı gereği bilmediği öteki dünyaya havale eder hesabını,Ezen ise şiddetini artırarak devam eder Ezmeye...Ne diyelim ezilen memnunsa ezen için sorun olmayacaktır hiç bir zaman.Düşünsenize Bir defa.....Bu kadar zulmeden içinde cezalandırılan kaç kişi gördünüz?

Sıradan kaynarcalı
19.06.2017 00:11
bu iş olalı yaklaşık bir aydan fazla oldu.kaynarcada akprti aleyhine olan en küçük bir haberi bile kaçırmayan muhalif bir gazete ve onun editörü vardı nasıl olduda bu işten haberi olmadı yada bunu haber yapmaması için kendilerine haberin aktörleri görmemesinimi istedi acaba ? Çok yazık be çok yazık ettiniz kaynarcaya ve akprtiye tam destek veren o insanlara makamı kendi çıkarlarınız için kullanarak
gaynarcamm
21.06.2017 14:15

duygularıma tercüme olmuşsun muhalif bir gazeteci vardı nerde acaba o haket bişeymi vaad edildi acaba onada

Gereksiz
19.06.2017 19:49

Ya kardeşim herşeye muhalefet oluyorsunuz sadece bu adamın alınması mı koydu size son dönemde kaç tane iş bilmeyen adam varsa aldı belediye başkanı neden seçimlerde ona çalıştığı için alındı.

hoca köylü
18.06.2017 23:11
Verdiğiniz oylar için vicdanınız rahat mı ?
Yesilovalı
18.06.2017 23:07
Benim köyümden 626 tane oy çıktı her zamanda tam destek vermiştir neden benim köyümden kimse çalışmıyorda turan beyın oğlu çalışıyor kaynarcada kim seviyo bu adamı kime ne yararı oldu
KAYNARCALI
18.06.2017 21:50
Siyasetin gereklerinden biridir......Kendine ve çevresine faydalı olmak.....Turan ZENGİN in oğlu işe alınması kadar doğal bir şey olamaz....Takma kafana TURAN başkan ....KAYNARCA seni seviyor.....DURMAK YOK YOLA DEVAM.............
Hacı Şaban
19.06.2017 14:19

Kürşat
19.06.2017 14:16

Kaynarcalııııııııııı dışarıda hiç bir torpili olmayan, işe, rızka, ekmeğe ihtiyacı olan bir sürü işsiz insan var. Kul hakkı varrrrrr...

Kürşat
18.06.2017 20:50
Benim tanıdığım Adapazarı Belediye Başkan Vekili Erol Aydın abim bu işe el koyar. Eğer bu babadan torpilliye kadro verilirse iş için bekleyen garibanlara haksızlık olur, kul hakkına girer. akp'li belediye başkanı oğlunu yine akp'li belediyeye alıyor bunun haklı izahı olmaz olmamalı vicdanlar yaralanmıştır. Bir an önce yapılan bu hatadan dönülmeli...
sakarya dan
18.06.2017 20:31
MERAK EDİYORUM.BU ŞAİBELİ DURUMDA AKP ADAPAZARI BELEDİYESİNİN YAPTIĞI NE.....? hak,hukuk adalet ve yetim hakkı bunlar bu kurumdan aşamada? AH SAKARYA AH.. YÜZDE 68 'ı BUNUN İÇİN Mİ VERDİNİZ.....?
veli
18.06.2017 20:13
Kaynarca belediyesi olduğu için şaşırmamak gerek...
bekir
18.06.2017 19:05
Hakkımı helal etmiyorum.Allah inşallah ahirette bunların hesabını soracak.Böyleleri Milletin hakkını yer bide gelirler dinden imandan konuşurlar.Allah gerek bu dünyada gerekse Ahirette fitil fitil çıkarsın
okan
18.06.2017 17:40
bimere cumhurbaskinligina bu ve bunlar gibi belediyeleri ve gorevlilerini sikayet edin..akp bu konuda artik cok kati.hafta icinde yolsuzluk yapilan adana ceyhan belediye baskani ismini bilmedigim 2 belediye baskani dahil gorevlerine son verildi.sikayet edelim boyle zihniyetleri
Vatandaşın Biri
18.06.2017 17:01
Yazıklar Olsun.
karaman
18.06.2017 16:41
Seçim zamanı gelince bizde sizlere GEÇİCİ olarak oy vermiyeceğiz.eeeeee ne demişler devletin malı deniz yemeyen keriz
İçerde
18.06.2017 16:39
Nerde allengilli bir iş varsa altında adapazarı belediyesi çıkıyor. Bir sakaryalı olarak bu duruma anlam veremiyorum. Halka hizmet anlamında değil de bu tür "aldım verdim" işleriyle gündemde maşallah yıl olmuş 2017 hala park yaptık, bahçe yaptık diyorlar..!
Sakarya5422
18.06.2017 16:39
Eeee,nede olsa YAĞMA HASAN'IN BÖREĞİ,yukarıdaki ağalar ballı börek yer,onları bu makama getiren MARABALARINI DA 2-3 PAKET ERZAK,YARIM TON KÖMÜRLE AVUTURLAR. EY MUHTEREMLER,BİLİN Kİ BU DÜNYANIN DA BİR ÖTESİ VAR,ORADA SİZİN İÇİN İNŞALLAH ÇETİN BİR HESAPLAŞMA OLACAK,HEM AĞALAR İÇİN,HEMDE ONLARI BU MAKAMA 3 KURUŞLUK MENFAAT İÇİN SEÇENLER ! DÜN BUNU FETÖCÜLER YAPIYORDU,BU GÜN SİZ,O HALDE BİRBİRİNİZDEN NE FARKINIZ VAR ?
Online Ziyaretçiler