Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Vali Coş bu paylaşımı yaptı

Son kararname ile Merkez Valiliğine atanan Vali Hüseyin Avni Coş'un, sosyal medyada yaptığı paylaşım dikkat çekti

23:29   |   22.06.2017
Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 

Önceki gece yayınlanan İçişleri Bakanlığı kararnamesine göre Sakarya Valisi Hüseyin Avni Coş Merkez Valiliğine atanırken, yerine Ordu Valisi İrfan Balkanlıoğlu atandı. 

 

2014 yılından bu yana ilimizde görev yapan Vali Coş'un Merkez Valiliğine alınması sürpriz olarak nitelendirilirken Coş, akşam saatlerinde sosyal medya hesabından dikkat çeken bir paylaşım yaptı. 

 

Vali Coş resmi twitter hesabından, Bosna'nın merhum lideri Aliya İzzetbegoviç'in "Herşey bittiğinde hatırlayacağımız şey, düşmanların sözleri değil, dostların sessizliği olacaktır!" sözünü paylaştı. 

 





Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 18504 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 25115 kere okundu
YORUMLAR 10 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
halil müftüoğlu
30.06.2017 14:06
ASLANLARIN GEZDİĞİ DAĞLARDA HER ZAMAN KEL TAVŞANLARDA BULUNUR SAYIN VALİM.
Semiha kizilkaya
23.06.2017 23:18
Halka dost Vatansever Valimiz Sayin Huseyin Avni COŞ' un merkeze alinmasini kiniyorum. Bu karaname ile devlet dusmani kopekler sevinmistir. Yuh diyorum
Vatandaş
23.06.2017 15:59
KENDİ VATANDAŞINA ...... BİR VALİ ŞEHRİMİZDEN GİTTİ DİYE HİÇ ÜZÜLMEDİM AYRICA DAHA ÖNCE ÇIKAN HABERLER BİR NEBZE DOGRUKİ MERKEZE ÇEKİLDİ YENİ VALİ BEYE ŞEHRİMİZDEN İÇİN BAŞARILAR DİLERİM
kertenkele
23.06.2017 15:58
Bu söz,bizim ''fantastik 5'li '' ye söylenmiş sanki..
haci
23.06.2017 12:24
millete degilde hukumete yalakalik yapmadigi icin valiyi gorevden aldilar.
Adam gibi Adam
23.06.2017 09:11
Seni gelmeden sevdik,şimdide seviyoruz,yarın da seveceğiz..Adam gibi Adamsın....sen bakma günü birlikçilere,dün ona şakşaklayan,bu gün sana yarın da başkasına şakşaklar..Ben bir Vatandaş olarak senden memnunum,İnşaallah çok daha iyi yerlere gelirsin..
serdar kaan
23.06.2017 04:27
Burak
23.06.2017 03:35
Kaç tane vali gördüm ama sayın Hüseyin Avni Coş gibi vali görmedim tam halk adamı fakirle fakir zenginle zengin çok üzüldüm ama elimizden gelen bir şey yok rabbim hayırlısı ni nasip etsin inşallah daha iyi yerde mevlam nasip eder sakaryamizda çok sevilen bir valimizdi rabbim sayın valimizin yolunu açık etsin saygılarımla...
Adil
23.06.2017 02:34
15 Temmuz gecesinde ve sonrasında demokrasi nöbeti tutan insanlar bu kararlarla CHP nin adalet yürüyüşlerine nöbetlerine doğru yönlendiriliyor.Bu kararname sonrasında zafer çığlıkları atan siyasiler Ak Parti içindeki Cumhurbaşkanı muhaliflerinden başkaları değil ne yazıkki.
serhat dağdelen
23.06.2017 02:21
Valinin merkeze çekilmesi kadar manidar olan da kentte bir tane siyaset adamının belediye başkanının açıklama yapmaması ve helallik dilememesidir. Vali Coş yarın bir gün içişleri bakanı olduğunda ya da daha büyük bir göreve geldiğinde karşısına nasıl çıkacaklar acaba? Kararnamenin zamanlaması çok ilginç, Akşamına paralelciler06 hesabından tutuklu birisi serbest kalıyor. Hatta o hesabın sahibini de yakında bırakırlarsa işte size kumpasın en basit açıklaması.
Online Ziyaretçiler