Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ada Ekspresi göründü, ADARAY artık yok!

TCDD tarafından yeniden yolcu taşıması kararlaştırılan Ada Treni 5 yıl sonra Mithatpaşa-Pendik arası ilk seferini yaptı. Vatandaşlar, hizmetten memnun olduklarını ancak trenin şehir merkezine kadar girmesi gerektiğini söyledi

13:15   |   20.08.2017
Haber Resmi

MEDYABAR.COM

Azim Çelik'in haberi





Adapazarı-Haydarpaşa arası yolcu taşıyan, 118 yıllık bir geçmişi olan TCDD'ye ait Ada Treni 5 yıl sonra ilk seferini yaptı.


Yeniden yolcu taşımasına karar verilen ekspres bugünden itibaren İstanbul Pendik durağı ve Adapazarı Mithatpaşa durakları arasında yolcu taşımaya başladı.


Sakarya'da şehir merkezi ve Arifiye ilçesi yolcu taşıyan hafif raylı araç ADARAY ise Ada Treni'nin devreye sokulmasından sonra tamamen kaldırıldı.


İstanbul ve Sakarya arası ulaşımı yıllar sonra yeniden raylı araçla yapmaya başlayan vatandaşlar büyük mutluluk yaşarken, trenin Adapazarı şehir merkezine kadar gitmemesine tepki gösterdi.


Mithatpaşa durağında trenden inen yolcular burada otobüslere bindirilerek Adapazarı şehir merkezine taşınmaya başlandı.


Trenin yeniden seferlerine başlamasının kendileri için faydalı olduğunu belirten Nurettin Küçük, "Daha güzel olmuş böyle. Hiç inmeden buraya kadar geldik. Kim sebep olduysa teşekkürler. İstanbul Pendik'ten geliyoruz. Adapazarı'na kadar olsaydı iyi olurdu. Tabi bu şekilde sıkıntı gelen giden için. İnşallah daha güzel olur." dedi.


Hilmi Güneşir ise trenin kent merkezine kadar gitmesi gerektiğini ifade ederek, "Bu süreç güzel ama önemli olan şehir merkezine inmesi. Yaşlısı var, hastası var. Bir de seferlerin daha sıklaşmasını istiyorum.  Öğrenci şeyi de başladı. İstanbul'dan geliyorum. Oğlum benim burada Sakarya Üniversitesi'nde okuyor. Ya otobüsle, ya dolmuşla geliyor. Bu toplu ulaşımlara ağırlık verilmesi lazım." diye konuştu.


Ada Treni Adapazarı'ndan 5.49, 7.02, 13.34, 17.43 saatlerinde günde 4 sefer ve Pendik'ten de 8.00, 10.20, 16.30, 20.15 saatlerinde günde 4 sefer yapacak.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 214099 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 20443 kere okundu
YORUMLAR 51 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Ayşe Zelyurt
08.01.2018 15:19
Ben bir mantık kuramadım. Niye Adaray kaldırıldı? Yani ileri gideceğimize elimizde olan raylı sistemleri de tamamen yok ediyoruz. Gelen başkan yiyip gidiyor. Biraz hizmet ya
Özgür
17.11.2017 21:43
Sakarya Üniversitesi mezunu bir Endüstri Mühendisi olarak Adapazarı Ekspresi'nin AKP döneminde nasıl kuşa çevrildiğini üzülerek şahit oldum. O ekspres az kahrımı çekmedi. Eskiden karşılıklı 12'şerden 24 sefer yapan ekspresin asıl yolcuları Gebze, Diliskelesi ve İzmit'te çalışan işçilerle Kocaeli ve Sakarya Üniversitelilerdi. Şu ankinin adı Ada Ekspres oldu ama karşılıklı 4'erden 8 sefere indirildi. Resmen otobüse mahkum edildik. Ben de Sakaryalıların taleplerlerini destekliyor ve banliyö hatları tamamlandığında Ada Ekspresi'nin eski rotadan ve daha fazla seferle devam etmesini talep ediyorum. Eğer bu yapılmazsa Sakaryalılar AKP'ye gereken dersi vermelidir.
Özgür
16.11.2017 03:26
Sakarya Üniversitesi mezunu bir Endüstri Mühendisi olarak Adapazarı Ekspresi'nin AKP döneminde nasıl kuşa çevrildiğini üzülerek şahit oldum. O ekspres az kahrımı çekmedi. Eskiden karşılıklı 12'şerden 24 sefer yapan ekspresin asıl yolcuları Gebze, Diliskelesi ve İzmit'te çalışan işçilerle Kocaeli ve Sakarya Üniversitelilerdi. Şu ankinin adı Ada Ekspres oldu ama karşılıklı 4'erden 8 sefere indirildi. Resmen otobüse mahkum edildik. Ben de Sakaryalıların taleplerlerini destekliyor ve banliyö hatları tamamlandığında Ada Ekspresi'nin eski rotadan ve daha fazla seferle devam etmesini talep ediyorum. Eğer bu yapılmazsa Sakaryalılar AKP'ye gereken dersi vermelidir.
sangarius
21.08.2017 23:56
Abi madem bu şehirde herkesin dümeni kötü nasıl yüzde 70 çıkıyor ben de bunu anlamadım gerçi partiyle değil başkan ile alakalı bu durum serdivan'ı prefabrikte kaldığım dönemden biliyorum 360 derece farklı şuan.. kim daha iyi başkan bilmem ama yapamıyorsan bırak yeni bir insan gelsin..
Hülya
21.08.2017 17:21
Yüzbinlerce insan medyabar.com a girip onbinlerce defa bu haber okunuyor ve bu kadar yorum yapılıyor ama yinede aynı sıkıntı devam ediyorsa ilk yerel seçimlerde bizde gereğini yaparız
Sakaryalı
21.08.2017 15:42
Sakaryada yaşayan biri olarak BİMER e yazdım inşallah sonuçlanır.
Yusuf kılıçer
21.08.2017 14:49
Böyle bir uygulama Dünyanın hiç bir yerinde yok Belediyeler metro demir ağları kurarken Sakarya'da böyle bir kararın alınması çok saçma kim yapmışsa ne ye kime hizmet ediyor bilinmeli yüzlerce işçi memur öğrenci kullanıyordu İstanbul'a gitmek isteyen rahat biniyor arfiyeden rahat biniyordu şimdi bavul olan nasıl taşıyacak nasıl dolmuşlara binecek. ARKADAŞLAR KAMUOYU OLUŞTURARAK TWTER DAN YAZIN CİMER ŞİKAYET EDİN DİREK CUMHURBAŞKANIMIZ BU OLAYI VE YAPILANLARI GÖRSÜN
Eren Bilen
21.08.2017 14:44
Ofis geçitlerine bir üst geçit yapılsa herşey kolaylaşıcak ama bunları cesaret edip yapabilecek belediye başkanı yok gidip kocaeliye bakılsın şehir planlaması yapılır görsünler ben korucuk da oturuyorum ve burayı bir yetkili gelip görsün adamlar daha fazla koyacakları yerde çöp konteynırlarını kaldırıyorlar şaka gibi haftada sadece 3 gün çöp arabası geliyor ben kendi arabamla gidip çöp atacaksam belediye kaldırılsın toçoğlu ancak twitter dan yağmur suyu kanalı fotoğrafı paylaşmayı biliyor eğer kendisi vicdanı rahat durabiliyorsa biz suamasını biliriz ama sakarya aziz duran zamanı daha yaşanılabilir bir şehirdi sakaryayı sadece serdivandan ibaret sananların hesabını rabbim elvet soracaktır...
Anadolu
21.08.2017 14:41
Şehircilik ve Belediyeciliği görmek için Avrupa'ya demiyorum, Anadolu'ya Konya Eskişehir Kayseri'ye bakın. Hafif raylı sistemleri bir tarafa, Yüksek Hızlı Tren bile Şehir merkezlerinden geçiyor.
Taha Yazıcı
21.08.2017 12:22
Adarayin kalkması bence çok saçma ben her sabah Adana'ya binip okula gidiyordum ama şimdi ada treni burada durmuyo adaray in hizmeti ve ada expresin hizmeti aynı değil halkin yararını düşünmeden alınan bir karar resmen mağdur ediyor bizi tamam güzel direk İstanbul ama biz hergun gidip geliyoruz .
Elif Bademli
04.09.2017 22:48

Eşim İstanbul'da çalışıyor sabah trenini kullanıyor ve adaraya binerek gidiyordu şimdi beş buçukta Mithatpaşa ya gidebileceği bir vasıta yok.Bir karar alırken sonuçlarını da dusunmelisiniz İstanbul raylı sistemle dolup tasarken bu karari anlayamıyorum belediyecilik yaptıklarını iddia ediyorlar azıcık bı İstanbul belediyesine baksınlar

Eeee
21.08.2017 12:20
Ada expresi günde 4 sefer yapıyor geri kalan zamanda adaray çalışmaya devam edebilir çok zor değil küçük bir manevra yapmaya bakar Mithatpaşa da ama bizim yöneticilerde gram akıl yok şeker fabrikasına kadar yolun altında hazır raylar duruyor oradan karaman camili korucuk a kdr hafif raylı sistem devam edebilir ama bizim yöneticilerde sorumluluk korkusu olduğu için taşın altına elini koymuyor herkes yeme sömürme derdine düşmüş Sakarya büyüksehir belediyesinden rica ediyorum bu yorumları okusunlar biraz halkın fikrine dikkat etsinler herşeyi kendi cepleri için değil birazcık halk için yapsınlar hizmet vererek doldurun ceplerinizi en azından
Gökhan
21.08.2017 12:07
Avrupada millet sehir ici rayli sistemi gelistirirken bizimkiler körlestiriyor...simdi yaz bin klimasiz hat arabasina milletin terini kokla...ters mehter gibi memleket bir ileri iki geri..
Erol Vatandaş
21.08.2017 11:40
Ada treninin Merkeze gelmedikten sonra Mithatpaşa durağına gelmesinin hiçbir kolaylığı yok .Otuzikievler'e,Maltepe'ye,Kampus'e gidecek yolcuların işi iyice zorlaştı. Aynı zamanda Adarayı kullanan yüzlerce insan dolmuşlara mahkum edildi. Bu uygulamaya bir an önce son verilip Adaray faaliyetlerine yeniden başlamalı. Hatta Adarayın güzergahı Erenlere, Camiliye ve Sapancaya uzatılmalı.Biran evvel yetkililerin halkın sesine kulak vermesini istiyoruz.Çicek dikmeyi bırakıp lütfen gerçek ihtiyaçları karşılayınız.
hızırtepeli
21.08.2017 11:35
ADATRENİ için Sakarya halkı,Medya.TCDD yetkilileri bi yana,BÜYÜKŞEHİR yetkilileri bi yana oldu,Fiziki olarak vede ulaşımı olmayan MİTHATPAŞA ist.Tren getirildi.ADARAY kaldırıldı.Unutmayalım,.Bir gün emeklilikte ADA TRENİ herkese lazım olacaktır.Sabah işine giden işçiye,memura,öğrenciye,emekliye,esnafa rağmen ADATRENİ inatla,gar arazisini ele geçirme amacıyla engel olunuyorsa hiç doğru şey yapılmadı.MEVKİLER,MAKAMLAR GELİP GEÇİCİDİR,KİMSELERE KALMAZ!!!.ÖNEMLİSİ KOLTUKTAN KALKTIKTAN SONRA SAKARYAMIZDA HOŞ SEDA BIRAKABİLMEKTİR.!!!!!
Cafer Alçı
21.08.2017 11:18
Sabah 08.00 veya 08.30 a bir gidiş seferi konması şart.Dönüşte de 16.30 u kimse kullanmaz, o seferi 19.00 a almalılar..
ismail
21.08.2017 10:25
bravo başkan adarayı kaldırdın sonunda, minibüsçüleri ihya etme durumu biz sizin mantalitenizi 2004 seçimlerinden sonra gördük... ARİFİYE YOLCU HATTINDAN BELEDİYE OTOBÜSLERİNİ ÇEKEREK HATTI MİNİBÜSÇÜLERE PEŞKEŞ ÇEKTİNİZ...ŞİMDİ YİNE BİNLERCE İNSANI, MİTHATPAŞA, MALTEPE VE ARİFİYE MİNİBÜSÇÜLERİNE MAHKUM EDİYORSUNUZ... KEŞKE ELİMDE SİHİRLİ BİR DEĞNEK OLSA 15 SENE ÖNCEKİ ADAPAZARINA DÖNSEM O ZAMAN DAHA İYİYDİ HERŞEY
Öğretmenbey
21.08.2017 09:54
Yazık oldu Adaraya'a. İlimizin medeni nadir hizmetlerinden biriydi. İnsanlar insana yakışır bir şekilde seyahat ediyor, trafik zulmünden biraz da olsun kurtuluyorlardı. Ama bu da bize fazlaymış demek ki... 2017 yılında Magrus tepesinde yolculuk biz Sakaryalılara layık görülen. Böylesine güzel ve yararlı bir hizmetin şehrimizin diğer bölgelerinde de uygulamaya geçirilmesi gerekirken sonlandırılması maalesef çok acı bir durum. Bu yanlıştan en kısa zamanda dönülmesi gerekmektedir. Burada halkımıza da çok iş düşüyor. Unutmayalım, herkes layık olduğu şekilde yönetilir.
sorumlu
21.08.2017 09:36
Sayın yetkililer hiç okumazmısınız bu yorumları bir kişi dahi yaptığınızı desteklemiyor. Neymiş maliyet fazla bu insanlara gereksizmiş. Yapmayın yapmayın deniz altına tüp geçit tüneller viyadükler üst alt geçitler yapılıyor çalışkan şehirlerde Bir iki hemzemin geçide çözüm bulamıyorsunuz. Ne beceri be. İnsanları kandırmayın. Bir rant peşindesiniz sanırım. Gelişmiş modern şehirlerin içi raylı sistemle donatılmış. Bizimkilerin yaptığı işe bak. Bu treni Merkezden kaldırın. Hatta iyi bir örnek çalışma yapacaksanız uzatın. Camilide Valilik kampüsünden kaldırın.Bu şehre yenilikler getirin.
ahmetbrk@hotmail.com
21.08.2017 09:13
BİMER e şikayet etsin herkes. gerekirse Cumhurbaşkalığına da yazmanızı tavsiye ederim.
Hülya
21.08.2017 09:12
Eğer amaç gerçekten vatandaşa hizmet olsa bi Allahın kulu çıkar bu habere yapılan yorumları okur şapkayı önüne koyup düşünür yapılan hataları vatandaşın mağdur olduğunu görür ama nerdeee bizde öyle duyarlı yöneticiler
Arifiyesporr
21.08.2017 05:22
ADARAY MADEM KALKTI "ALLAH RIZASI İÇİN" BELEDİYE OTOBÜSÜ İSTİYORUZ ARİFİYEYE HAKKIMIMIZ OLAN ŞEYİ ALLAH RIZASI İÇİN İSTİYORUZ ARİFİYE ÖZEL HALK OTOBÜSLERİNİN ŞOFÖR ÇİLESİNDEN FİYATLARINDAN HER ŞEYLERİNDEN BIKTIK YALVARIYORUZ BELEDİYE OTOBÜSÜ VERİN
aaaa
21.08.2017 02:01
yazıklar olsun şu şehrin reklamını yapanlara buyuksehırız dıye gecınenlere ..... biraz büyükşehrlere gözatın ornek alın şu şehrin vatandaşların çilelerine çağre olsun çilesine çile katmayın artık... göndermiş oldugummesajın sorumlulugu medyabar modaretörlerine aittir sıkıntı varsa yayınlamassınız... herseyı bizmi duzeltıcez
vatandas
21.08.2017 01:02
arıfıyenın ...... soforları kazansın dıye kaldırıldı yazıklar olsun ayrıca merkezden olsa anlardımda mıtat pasadan kalkan tren halkı nıye sevındırıyor ? zaten 5 dk sorna arıflye adarayla ulasım cok daha kolay ve ferahtı
Ekşii
21.08.2017 00:48
Yıkın şehrin bütün simgelerini yavaş yavaş. Önce şehrin merkezindeki Sakarya Atatürk Stadyumu sonra da garı alacaksınız elimizden. Milyonlarca paraya satarsınız 2-3 sene içinde orayı da. Cidden tebrik ederim. Halk için hiç bir şey yapmadan iş yapıyormuş gibi görünüyorsunuz. Yazıklar olsun bu şehri bu hale getirenlere.
Ertugrul Çınar
21.08.2017 00:46
Adarayi kullanan arifiye halkını mağdur ettiler fiyatların kafalarına göre yükseltildiği sevgi ve saygının olmadığı bir minibüs hattının ellerine bıraktılar. Bumu hizmet onca işçi ve öğrenciyi uygun fiyata ve konforlu bir şekilde taşıyan hattı iptal edip dışarıdan gelenleri sevindirip kendi halkını çileli yorucu zaman kaybının olduğu bi döneme sokmak mi hizmet ? 10 yıllık anlaşma yapılmıştı koopcularla belediye tarafından bu bu süre çoktan geçti neden belediye otobüsü yok bunları sorgulayan yok birileri kafalarına göre at koşturuyor ve bizde sesimizi çıkarmayarak koyun gibi sistemi işletiyoruz insallah olumlu seyler olur
Duyarlı vatandaş
20.08.2017 23:31
Adaray tabiiki kalkacak arifiye şöforlerini mutlu etmek lazım (!) belediye keşke gerçekten vatandaşa hizmet yapsa aah ah Adaray vatandaşın çok işini görüyor zaman kısıtlı insanlar işine yetişmeye çalışıyor yada okula vs ne güzel trafik derdi olmadan adarayla gidip geliyordu ama yoook şöfor amcalar kızıyor :)
TREN
20.08.2017 23:26
HADİ BİRAZ DAHA YALVARALIM......SONRADA ADAPAZARINA GELİNCE ALKIŞLARIZ YÖNETİCELERİ.....EŞEĞİ KAYBETTİRİP BULDURMA MİSALİ.....YOK YERİN ALTINA ALCAZ...SEÇİM ÖNCESİ MUHABETLERİ UNUTMAYIN....
Vatandaş
20.08.2017 23:13
Biz arifiye otobüs şoförlerinden bıkmışız adaray çok iyi alternatifti arifiyeliler için. Kocaeli de şehrin heryerinde tramvay olur biz olanı kaldırırız
Sakaryalı
20.08.2017 22:54
Arifiye Adapazarı arasını ADARAY ile kısa zamanda işe gidiş olsun, iş çıkışı olsun hiç trafikle uğraşmadan rahat rahat gidip geliyorduk. Şimdi vatandaşın çilesi artacak ve trafiğe de artı yük getirecek. Bu nasıl bir karardır anlamak mümkün değil. Millet ileri giderken biz geri gidiyoruz. Seçimlerde bu birçok kişi için kriter olacaktır.
Gunesboz
21.08.2017 00:07

Adaexpresin adapazarı merkeze kadar gitme ihtimali zaten yok. Çünkü planlana göre adapazarı gar ı kaldırlıyor.Adaray da aynı durumda. Fakat hafif raylıdan tranvay a geçiş yapıp adaray ı merkeze hatta camili karaman korucuğa kadar uzatmaları gerekirken. Olan adaray a oldu.

gökhan
20.08.2017 23:17

tren yolu elden gittikten sonra seçimde değişse ne olcak,mühim olan gitmeden kurtarabilmek,tcdd gar görevliside ne zaman adapazarına gelecek dediğimde tarih veremedi,vallah halimiz harap

meteckini
20.08.2017 22:35
Merkezden 32 evler adaray ile 6 dk da gelip gidebiliyorduk dolmuş veya belediye otobüsü 20~25 dk raylı taşımaya geçeceklerine hala neyin hesaplarını yapıyorlar. Adapazarı biraz Eskişehir ve bursaya bak adamlar çalışıyor.
Yusuf Sakaryalı
20.08.2017 22:29
Artık Arifiye-Adapazarı arası yolculuk çile olur zaten ayakta gidiyorduk daha da kotu olucak.
Yavuz güner
20.08.2017 20:31
Kötüydü. Daha kötü yapmışsınız. Diğerleri ileri giderken, siz geri geri gitmeye devam ediyorsunuz.
Adem özbay
20.08.2017 19:28
Büyükşehirler raylı sistemi geliştirirken bunlar kaldırıyor. Kim bilir bunun karşılığında neler dönüyor.Adapazari garını kaldırmak kimin işine gelecek acaba.Arifiyeye o zaman belediye otobüslerini koyun onu da yapmıyorlar dolmuşların menfaatine aykırı çünkü.Bunlari lütfen BIMER'e şikayet edin.
Yakup yavuz
20.08.2017 18:43
Arifiyede adaray kalktı madem belediye otobüsü olsun doustaksi olsun ayakta gitmekten kurtuliruz
Hakkı makkı
20.08.2017 18:34
4 gidiş dört geliş. toplam sekiz defa hemzemin kavşakları kapanacak. toplam yarım saati geçmez. Sayın başkan başta olmak üzere sorumlular, trenin Adapazarı garına gelmemesinin nedenlerini lütfen Adapazarı halkını ikna edecek şekilde madde madde açıklasınlar. bir iki gün önce bir yazı okudum. 15 dakika yürüyüş mesafesi vs. bu yazıyı yazan şahıs her hafta İstanbul'a gidip geldi mi acaba. lütfen iyice düşünsünler.. tarihi çok güzel bir garımız var. tren gelmeyecek....lütfen....jütfen...
Hakan Yıldız
20.08.2017 18:20
40 yıllık arifiye liyim Arifiye devletin unuttuğu ilçe belediye otobüsü girmeyen Türkiye'nin tek ilçesi duy sesimizi devlet. 39 tane otobüs 39 bin kişilik ilçeyi mağdur ediyor kimse ses çıkarmıyor.
Öz54
20.08.2017 23:53

Sapanca ya belediye otobüsü gidiyor mu? Kocaali ye, karasu ya, Pamukova ya, Taraklı ya vb..

ercu
20.08.2017 18:09
simdi tranvay kalktı o zaman buyuksehır belediyesi statusu bitti demi ancak buyuk sehırlerde tranvay olurda o bakımdan
Arifiye Dolmuşçularına Yaradı
20.08.2017 16:04
Ohh ne ala memleket, Arifiye dolmuşları bundan sonra ali kıran başkesen olurlar. Bu milletin çektiği nedir be. Koy belediye otobüslerini o zaman ilçeye ..!!!!
Yusuf emir
20.08.2017 15:56
Adapazarı Ekspresinin yeniden hizmet vermesi güzel fakat Arifiyeden Adapazarı yolculuk eden binlerce vatandaşın munibuscu esnafının insafına bırakılması yanlış. Pek muhterem Sn Tocoglu kendisi Sakaryadaki vatandaşlarım problemlerini çözeceğiz yerde yeni problem üretiyor. Sn Tocoglu kentsel dönüşüm yapacağını söylüyor ve adapazarininsemnolu olan gari kaldırmayı düşünüyor unutmasını seçimlerde vatandas kendisini o koltuktan kaldırır hoş orada ne kadar kalacağı ve aday gösterilmesini bile zor olduğu düşünülürse. Sakaryaimza vizyon sahibi politikacılar istiyoruz.Geçmiş dönemlerin köhne alışkanlıklarını sürdüren değil proje üreten halkına danışan toplum menfaatlerini bireylerin menfaatlerine on planda tutan. 2019 yaklaşıyor. ....
gökhan
20.08.2017 15:54
bugün sürpriz yapılıp gara gelir diye düşünüyordum ama gelmedi,mithatpaşa adapazarı arasındaki atıl vaziyetteki her boşa geçen gün belediyenin iştahını kabartıcak,çok geçmeden şu işe artık ad koymak gerek,bir şehri geliştirmek için o şehri ulaşılabilir kılmak gerekir,treni alırsan o şehri geliştiremezsin,geliştiremediğin gibi yerli halkta mağdur olur
kızgın kum
21.08.2017 00:42

Belediye gözü gar ve lojmanlara dikmiş seçim öncesi rant peşinde. tcdd aracılığıyla bir parmak bal çalıyorlar. 5 sene geçmiş al kardeşim Garı yerin altına, üstünede camili - erenler - serdivan - maltepe tarafına yap tranvayını hem halka hem hakka hizmet et. Bir tarafında deniz , bir tarafında sakarya nehri, bir tarafında sapanca gölü olan cennet gibi bir şehirde yaşıyoruz adamlar konya Ovasında sizden iyi hizmet veriyor, yazıklar olsun.

sakaryalı
20.08.2017 15:51
Ada treninin merkezden kalkması sakarya halkının menfaatine, peki mithatpaşa dan kalkması kimlerin menfaatine?...
Adaray
20.08.2017 15:28
Adaray kalktı sözde arifiye otobüsçüleri(....) bayram eder yakında fiyatlar 5 liraya çıkar oh mis. Madem adaray kalktı, arifiyeye belediye otobüsleri girsin , bu dönem açılacak arifiye kykdan kampüse hat koyulacak deniyor oda ''özel halk otobüsü'' oda fiyatları yapar 5 lira ohhh mis allah razı olsun.
gökhan karaoğlu
20.08.2017 13:59
pekte iyi olmadığını düşünüyorum hem merkeze kadar gelmiyormuş baksanıza adaray ile arifiye istasyona giderdim oradanda yht ile pendiğe yarım saatte inerim ha mithatpaşadan merkeze otobüs aktarması yapmışım hamerkezden arifiyeye adaray ile gitmişim aynı hesap
Sakarya5422
20.08.2017 13:57
Bize sadece 15 yıl önceki düzenimizi geri getirseler ona bile şükredeceğiz.O yılları maalesef özlemle anıyoruz , AKP'in 15 yılda YAP/BOZ OYUNUNDAN BIKTIK USANDIK YA RAB .
sakaryalı
20.08.2017 13:52
ada trenini şehir merkezinde görmek istiyoruz
enes aydın