Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Yeni partinin il başkanı belirlendi iddiası!

MHP'den ayrılan isimlerin öncülüğünde kurulacak yeni partinin il başkanının belirlendiği iddiaları siyasi kulislere bomba gibi düştü.

01:54   |   28.08.2017
Haber Resmi

Ekim ayında kurulması planlanan yeni parti için Meral Akşener, Koray Aydın ve Ümit Özdağ çalışmalarını sürdürüyor

Akşener'le birlikte hareket eden Sakaryalı birçok isimde gelişmeleri yakından takip ediyor.





Kulislerde dolanan son bilgiye göre Akşener'in, Hendekli eski il delegesi Ümit Dikbayır'ı  dikkate aldığı ifade ediliyor.


Akşener'in kurultay çağrısına delege iken imza veren isimler arasında yer alan Dikbayır'ın yeni partinin kurucular kurulunda yer yer alacağı söyleniyor.


Bu durum muhaliflerin canını sıkarken, iddiaya göre yeni partinin Sakarya için düşünülen il başkanı da belirlendi.


Resmi bir parti ve resmi bir girişim olmadığı için adını veremediğimiz bu kişi, bir dönem MHP'den Sakarya Milletvekili adayı oldu ve il yönetim kurulunda görev yaptı.


Doktor olan bu ismin yeni partinin il başkanlığı için düşünüldüğü ciddi ciddi dillendiriliyor.


Bu ismin yine Dikbayır gibi Akşener'in olağanüstü kurultay çağrısı için imza veren delegeler arasında yer alması dikkat çekti.








Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 159012 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9963 kere okundu
YORUMLAR 38 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
ADALI 54
13.09.2017 15:35
on numara beş yıldız bir isim AYDIN BAHAR
Kim il başkanıymiş...
02.09.2017 16:54
Ümit Özdagın sözcüye aciklamasi Meral Akşener Genel Başkan, Koray Aydın teşkilat sorumlusu? Sizin göreviniz belli oldu mu? Sayın Akşener dışında parti kurulma aşamasında yapılan görevlendirmelerin parti kurulduktan sonra devam edip etmeyeceği ile ilgili bir karar alınmış değil. Partinin resmen kurulmasından sonra ve kurulların oluşmasıyla birlikte kimin hangi görevi üstleneceği belli olacak. ? Partinizin adı Merkez Demokrat Parti mi olacak? Partinin adı üzerinde çalışmalar devam ediyor. Meral Hanım haric, Hic kimsenin Genel merkezde bir gorevi yokken il bazinda kim gorev almis, kim kime gorev vermis merak ediyorum.
Seçkin Özer
29.08.2017 13:56
Yeni bir partiden bahsediliyor ama il başkanı olarak gösterilen kişiler hep eski, yorgun siyasetçiler. Yorumlarda anlatıldığı kadar iyi olsalar zaten biryerlere gelirlerdi, bu millet teveccüh ederdi. Bu iş ne dr olmakla ne de eski ilçe başkanı olmakla çözülmez. Dr u sorsalar kaç kişi bilir sever? Yok 20 bin kişiyle irtibata geçecekmiş. Sormak lazım yüzde kaçı o dr u tavsiye eder? Hele eski ilçe başkanına sormak lazım başkanken çalıştığı fabrikadan kaç kişiyi partisine getirebilmiş. Klavyede reklam kolay. Sakarya da bir dönem mv adaylığı yapmış, halkın tanıdığı ve sevdiği, geçmişte birçok partide bulunmuş ve siyasi hayatında Meral hanımla paralellik arz eden AYDIN BAHAR il başkanlığını yapabilecek en iyi adaydır.
HADİ YA
05.09.2017 09:36

AY BENİM ARZU GIZIM VAY BENİM ARZU GIZIM ARZU GIZIM!!!! ŞARKISI VAR BİLİR MİSİN?

aydın SON BAHAR
30.08.2017 09:54

Artık SON BAHAR GELDİ , o Mehmet abisi ie beraber şimdi akp kapısını aşındırsın...geçmişte birçok parti diyorsun hemde ... komik olmuş, hiçbir partide tutunamayan adamın SONBAHARI gelipte geçiyordur. yeni kurulacak partide artık ikiliğe, koltuk kavgasına, fitne ve fesata yer yoktur. aydın bey isterse destek verebilir aba Teşkilat işi kapasite meselesidir ve doch kamyonete 30 ton yükleyemessiniz. sen kardeşin aydın için yorum atacağına ilk once aydının nasıl kaçtığını bir araştır. biz O bahettiğin başkan için 1000 kişi olarakta 2000 kişi olarakta arkasından yürürüz. sen kardeşin aydınla 3 kişiden fazla bi yürüyünde görelim..bize kendi çıkarı için değil memleket ve davası için koşacak adam lazım. o yüzden aydın BAŞKA BAHARLARA...

Abdullah
29.08.2017 22:28

Başka BAHARLARA :))

Karapürçekli genç
29.08.2017 13:55
SAKARYADA İL BAŞKANLARI İKİYE AYRILIR 1 :MUHAMMED LEVENT BÜLBÜL 2:DİĞERLERİ.ADI GEÇEN İSİMLERE 3 KOYUNU OTLATMAYA VER 2SİNİ KAYBEDİP GERİ GELİRLER
Levent kardeş
29.08.2017 22:38

Geyve yönetiminde bulunmuş bir kardeşiniz olarak adaşım olan il başkanımız.. Levent başkan ve diğerleri mi ?? Evet doğru levent başkanve diğerleri seçimden seçime koltuk doldurmak için gerekli olan ilçe teşkilatları ve ülkü ocakları değil mi teşkilatları genç ocakçıları sadece koltuk doldurmak için arayan bir il başkanımız var çok şükür.. Bu yüzden levent bülbül ve diğerleri olarak ayırabilirsiniz. Çok istediği 1.sıra mv. Alacak inşallah ama bu sefer konuşmalarında koltukları hangi teşkilatla dolduracak merak konusu :) Bir fikir söyleyeyim ben ak parti teşkilatlarını arayabilir onlar alışık 50 tl ye 3 saat ayakta dikilmeye levent başkanda artık onları arar....

Levent kardeş
29.08.2017 22:38

Geyve yönetiminde bulunmuş bir kardeşiniz olarak adaşım olan il başkanımız.. Levent başkan ve diğerleri mi ?? Evet doğru levent başkanve diğerleri seçimden seçime koltuk doldurmak için gerekli olan ilçe teşkilatları ve ülkü ocakları değil mi teşkilatları genç ocakçıları sadece koltuk doldurmak için arayan bir il başkanımız var çok şükür.. Bu yüzden levent bülbül ve diğerleri olarak ayırabilirsiniz. Çok istediği 1.sıra mv. Alacak inşallah ama bu sefer konuşmalarında koltukları hangi teşkilatla dolduracak merak konusu :) Bir fikir söyleyeyim ben ak parti teşkilatlarını arayabilir onlar alışık 50 tl ye 3 saat ayakta dikilmeye levent başkanda artık onları arar....

derya
29.08.2017 15:18

karapürçekli, koyunu bırakta, senin il başkanın koyunları güdermi kaybedermi bilmem ama, Ülkücülerin % 90 ını kaybetti bile...daha teşkilat kuramayıp, kendi 600 delegesinden 100 ünü bile kongreye getiremiyen adamdan bahsediyosun..ve bizi çok güldürüyorsun.. meclis üyesi olma niyetin var ama o iş sadece niyet olarak kalır. siz akepe ye yalanmaya devam edin.. bu arada Muharrem Başkan la bir tanış istersen gör bakayım koyun güdermi güdemez mi??? tabii o cesaret sende varsa..Çünkü nasıl bir insan ve nasıl bir teşkilatçı olduğunu gördüğünde çok şaşıracaksın..

derya
29.08.2017 15:18

karapürçekli, koyunu bırakta, senin il başkanın koyunları güdermi kaybedermi bilmem ama, Ülkücülerin % 90 ını kaybetti bile...daha teşkilat kuramayıp, kendi 600 delegesinden 100 ünü bile kongreye getiremiyen adamdan bahsediyosun..ve bizi çok güldürüyorsun.. meclis üyesi olma niyetin var ama o iş sadece niyet olarak kalır. siz akepe ye yalanmaya devam edin.. bu arada Muharrem Başkan la bir tanış istersen gör bakayım koyun güdermi güdemez mi??? tabii o cesaret sende varsa..Çünkü nasıl bir insan ve nasıl bir teşkilatçı olduğunu gördüğünde çok şaşıracaksın..

Toyotalı
29.08.2017 13:43
Toyota gibi dünya devi bir fabrikada takım şefliği yapmak ekip çalışmasına uygun olmak siyaset için çok önemlidir.Muharrem başkan bu sebeple bu işe çok uygun birisidir.Kendisini sonuna kadar destekliyoruz.Kendisi Meral hanımın evine girebilecek kadar yakın görüşen birisidir o yüzden şansı çok yüksektir.Yolu açık olsun Merkez Demokrat Parti Türkiye'mize hayırlı olsun ilk seçim iktidarız
adaa
31.08.2017 18:03

:))))) cem uzan ın partisi geldi aklıma.hahahahah ilk seçim iktidar haa.

Kemal Bıçak
29.08.2017 13:37
Allah aşkına ne Hüsamettin i? Dr bey gitsin Niyazi ve İlhan beylerle define peşine. Maşallah seçim döneminde gezmedikleri kadar dağ taş gezip çukur açmışlıkları vardır. Bu teşkilata Sakaryaya damgasını vuracak birisi lazım, tecrübesiyle, eğitim seviyesiyle, kitleleri etkileme kabiliyetiyle ve en önemlisi karizmasıyla Muharrem Kurtulan bu makama layıktır. Serdivan basta olmak üzere tüm Sakaryaya hizmeti geçmiş saygıdeğer birisi olarak, her siyasi görüşe uyum sağlayabilen, halkın adamı Muharrem Kurtulan ın başkanlığı şimdiden hayırlı olsun.
Muhalif
29.08.2017 07:04
Gözünüzü seveyim genç mesleğinde başarılı yüzü eskimemiş biri Yok mu bu koca şehirde, dediğiniz adamlar mevcut MHP il teşkilatından kopmuş insanlar Hüsamettin Atasever, Niyazi Korkusuz parti yapısının içerisinde olması gerekir tabi ancak bu kişilerle bu teşkilatın il genelinde başarılı olması beklenmesin. Hüsamettin Atasever büyük bir hayal kırıklığı olur benim açımdan, genç dinamik siyaset arenasında yüzü eskimemiş kişilere ihtiyaç var Sakarya'da faaliyet gösteren, "kurtuluş" günü için milliyetçi fikir derneklerine bakın derim... Fatih 21 yaşında o ünvanı kazandı! (Umarım mesaj alınmıştır)
Murat
28.08.2017 18:51
Muharrem Başkan iyi bir tercih olabilir . İyi bir teşkilatçıdır. İyi bir toparlayıcıdır biz çark caddesi gençliği olarak sonuna kadar Muharrem Başkanın yanındayız
Sıddık Reis
28.08.2017 18:36
Yeni partiyi Sakarya'da uçuracak tek il başkanı vardır oda doktor Hüsamettin ataseverdir.Kadrosuda şimdiden hazırdır teşkilatlardan sorumlu başkan yrd Niyazi Bey il sekreteri de İlhan Hocamdır.Tecrübeli isimler olmadan bu işler yürümez.Hüsamettin Hocam Sakarya'da çok tanınan 20 bine yakın hastası ile direk irtibatı olan birisidir.Bu işi hem tecrübe hemde liyakatiyle haketmiştir
derya öz
29.08.2017 00:25

65 yaşındaki doktordan başkan olmaz. maddi gücü olabilir ama Meral hanım genç ve dinamik kişiler dedi artık bu saatten sonra hoca ile bu işin olmayacağını aslında Meral hanım tarif etti. yetki almadan bişey yapmaya çalışıp, kulis yapan fakat onuda eline gözüne bulaştıran hüsamettin ilhan ve niyazi beyler bence acilen arka plana çekilmeli ve genç dinamik, istekli olanları desteklemelerini rica ediyorum. Meral hanım siyaseti çok iyi bilen ve halkın nabzını çok iyi analiz eden bir siyasetçidir. bu işlerin 65 yaş ortalaması ile olmayacağını en iyi o bilir. teşkilat işini bu işi en iyi bilen kişiler yapmalı ve aksakallılarda onlara destek olmalıdır. bu iş kulis ve basınla olacak iş değildir. mehmet erdoğan bile artık sınıfta kalmıştır.

Kenan
28.08.2017 18:57

Artık dinamizme ihtiyaç vardır gençliğe ihtiyaç vardır hüsamettin bey bu için hiç iyi bir isim değildir bize genç dinamik bir isim lazım teşkilatçılık yapabilicek birisi..

Kenan
28.08.2017 18:57

Artık dinamizme ihtiyaç vardır gençliğe ihtiyaç vardır hüsamettin bey bu için hiç iyi bir isim değildir bize genç dinamik bir isim lazım teşkilatçılık yapabilicek birisi..

Kenan
28.08.2017 18:54

Artık dinamizme ihtiyaç vardır gençliğe ihtiyaç vardır hüsamettin bey bu için hiç iyi bir isim değildir bize genç dinamik bir isim lazım teşkilatçılık yapabilicek birisi..

ONUR
28.08.2017 17:19
Yüksel AYANOĞLU'na teklif yapın derim.
derya öz
29.08.2017 00:28

artık onlar sınıfta kalıp siyaset meftası oldu. dün beraber hareket edip anında korkan ve yarı yolda bırakan mehmet erdoğan ve ekibi diskalifiye oldu, kusura bakmayın ama o ekipzaten 10-15 kişi ve artık Sakarya bunlardan bıktı

Hilmi FEZA
28.08.2017 16:43
Ümit Dikbayır geliyor.
Serdİvan
28.08.2017 16:16
Efsane Serdivan eski ilçe başkanımız Muharrem Kurtulan'a o koltuk çok ama çok yakışacak
Ertan Şen
28.08.2017 16:01
Bu parti MHP-ülkücü ağırlıklı olacağa benziyor. Belki vitrin için birkaç eski merkez sağ ve AKP düşkünü üç-beş "popüler" isim de bulabilirler. Parti MHP küskünleri partisi olacaksa, ki şu ana kadar öyle bir izlenim var, başarılı olma şansı yok. Gördüğüm kadarıyla demokrasi, insan hakları vs söylemi de yok, ki MHP dünyasında bunlar çok da kabul gören kavramlar değil. Merkez-sağ liberal bir demokrat partiye ihtiyaç var. Meral hanım'ın hareketi bu boşluğu dolduracak gibi durmuyor. Aşağıdaki yorumlara bakınca koltuk kavgası daha parti kurulmadan başlamış gibi gözüküyor..
okan ata
28.08.2017 16:24

Ertan bey daha parti başvurusu bile yapılmadı, tüzük daha açıklanmadı sizdeki bu önyargı neden hiç anlamadım..Akepe den bile büyük bir katılım olacak, siz sevinsenizde, üzülsenizde...(akepe'li olduğunuzu çok açık belli ettiniz) habere gelince, bu camianın içinden olanlar veya iyi tanıyanlar bu haberin maksadını çok iyi anlamıştır. fakat Hüsamettin hoca'dan il başkanı olmaz. ayrıca şu an için Meral akşener tarafından hiç kimse yetkilendirilmemiştir. kendi başlarına iş yapanlar koltuk kapmak için uğraşıyorlar. olay sadece budur.. selametle

okan ata
28.08.2017 15:51
valla Muharrem Başkandan iyisini bulamazlar. hem genç hemde toparlayıcı, herkesin sevdiği adam gibi adam. iyi bir ekip kurup başındada Muharrem Başkan olursa Sakaryada yer yerinden oynar. Hayırlısı olsun inşaallah selametle...
Bozkurt 54
28.08.2017 14:09
Ben size net bilgi vereyim il baskani Muharrem kurtulan
Ferit
28.08.2017 19:01

Bu bilgi ne kadar doğru gerçekten doğru ise geyveliler olarak çok seviniriz

recep güven
28.08.2017 12:40
Yeni parti ve bu partide bu işin olusumundan bu yana mucadele eden insanlar olmalı.Çok dikkatli davranilmali paralı değil ruhen ve bedenen vatan sevgisi taşıyanlar görev alamalı...Tabiki gençler sayica üstün olmalı...Yeni parti ülkemize hayırlı olur inşaAllah...
Serdivanlı
28.08.2017 11:51
O Dr. tahmin etdiğimiz ise iyi bir il başkan adayı deyil.
Ülkücü
28.08.2017 11:25
H. Ataseverden İl Başkanı olmaz.
burak
28.08.2017 10:13
iyi tespıt edılsın aman kendısı doktor olup eskı serdıvan beledıye baskanı adayı doktor olmasın saygın bırı oolsun SAYGIN
ahmet dürüst
28.08.2017 08:40
medyabar, kesinlikle kastettiğiniz doktor olmayacak. bu haberi kim yaptırdı bilmiyorum ama kastettiğiniz doktor il başkanı olMAyacak. Yeni oluşumda yıpranmamış, genç, dinamik ve çok istekli olan ülkücü olup, Mhp de tabiiki görev yapmış olan birisi olacak, merak etmeyin..güzel olacak, şu kesindir ki yıllardır her zaöan ön planda olup Milletin ve Ülkücülerin artık bıktığı SAKARYADAKİ hep aynı adamlar olmayacak... hadi size bir kopya vereyim, eski bir ilçe başkanı OLACAK. ( Adam gibi adam, gerçek bir ülkücü)
Metin usluoğlu
28.08.2017 09:56

Saygılar sevgiler. Eski isimler olmayacak diyorsunuz. Ne güzel vizyon sahibi yeni yüzler istiyoruz bizlerde. Sonrada eski ilçe başkanı. Bu ne perhiz ne lahana turşusu. Değişelim. Değişime ayak uyduralım. Eskilere rağbet olsa bit pazarına nur yağardı. Saygılar,sevgiler.

derya
28.08.2017 09:32

inşallah, artık eskilerden bıktık. kastettiğiniz başkan serdivanmı?

Sakarya sizinle
28.08.2017 07:29
Haydi insaallah size cok guveniyoruz
Online Ziyaretçiler