Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Başkan Fevzi Kılıç'ın bu görüntüleri konuşuluyor!

Ak Parti İl Başkanı Fevzi Kılıç'ın bir kahvehanede bayram ziyareti yaptığı sırada içeriye giren davul ve zurnacıya bahşiş verdiği görüntüler çok konuşuldu..

17:31   |   05.09.2017
Haber Resmi

Ak Parti İl Başkanı Fevzi Kılıç, Kurban Bayramı sebebiyle esnafı ziyaret ederek bayramlarını kutladı.


Kılıç'ın Adapazarı'nda yaptığı bir kahvehane ziyareti sırasında ise renkli görüntüler oluştu.






Sohbet sırasında içeriye giren davul ve zurnacı çaldığı oyun havalarıyla ortamı şenlendirdi.


Cep telefonuyla kaydedilen bu anlarda Başkan Kılıç, zurnacıya bahşiş vererek oynayan kişilere alkış tutarak eşlik etti.


Bu görüntüler sosyal medyada çok sayıda kişi tarafından paylaşıldı.





Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 94993 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 11305 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Eymen beyiniz
06.09.2017 11:18
S.a bayramda Hasırcılar semtimizde Murat Kuruş abimizin çay merkezinde bu görüntüler çekilirken bende vardım. Malüm bayramdan dolayı adettir DAVUL-ZURNA çalan müzisyen insanlar bahşiş toplamak için semt semt, sokak sokak gezerler. Bu gezinti sırasında Murat Abimizin samimiyetini bildikleri için direk davul-zurna-klarnet taksimi eşliğinde mekana girdiler. Fevzi abimiz de mekanda bayramlaşma ziyaretinde bulunduğu için gelen davulculara bahşiş vererek gönüllerini yaptı. Nihayetinde bayramlar, yardımlaşma, adetlerimizi yaşatma günleridir. Bu güzel görüntülerden polemik degil, bayrama özel bir adetin tekrar yaşatıldığını görmenizi temenni ederim. sağlıcakla kalın.
Eymen beyiniz
06.09.2017 11:16
S.a bayramda Hasırcılar semtimizde Murat Kuruş abimizin çay merkezinde bu görüntüler çekilirken bende vardım. Malüm bayramdan dolayı adettir DAVUL-ZURNA çalan müzisyen insanlar bahşiş toplamak için semt semt, sokak sokak gezerler. Bu gezinti sırasında Murat Abimizin samimiyetini bildikleri için direk davul-zurna-klarnet taksimi eşliğinde mekana girdiler. Fevzi abimiz de mekanda bayramlaşma ziyaretinde bulunduğu için gelen davulculara bahşiş vererek gönüllerini yaptı. Nihayetinde bayramlar, yardımlaşma, adetlerimizi yaşatma günleridir. Bu güzel görüntülerden polemik degil, bayrama özel bir adetin tekrar yaşatıldığını görmenizi temenni ederim. sağlıcakla kalın.
OmerS
05.09.2017 19:59
Bir bayramlaşma programıda orda yapar Fevzi Başkan.Başkan olmadığındada hep başkandır o,Murat Abinin kıraathanesinde.Beraber Yürüdük Biz Bu Yollarda şarkısınıda aradada olsa çok güzel söyler oranın kadim müdavimleriyle.Murat Abinin orda herkes gönülden karşılanır gönülden uğurlanır.
Murat kurus
09.09.2017 12:06

Güzel kardesim.gecte olsa yazınıza cevap verme ihtiyaçi duydum.bu memleket ne çektiyse atatürk ün nutuk kitabını okumadan atatürkçü geçinen.kutsal kitabımizi okuyup anlamadan muhafazakar geçinen.sosyalist ve koministligi savunup kapitalist gibi yaşam tarzı olan kişilerden çekti..yaşım itibarıyla sakaryayi çok iyi taniyan fevzi kılıç üç maymunu oynamayan sakaryadaki ender siyasetçilerden birisidir.kendisiyle siyaset üstü abi kardeşligim vardır.hiçbir zaman aramizda menfaat söz konusu olmadı sizden bir ricam olacak.benim dukkanim hasircilar camiinin karsisinda seni beni ve fevzi kılıcı daha iyi tanıman için misafir etmek istiyorum.

OmerS
05.09.2017 22:05

NAPOLYONCU DEĞİL YA..ONA BAK SEN..

Kahveciler Krali
05.09.2017 20:27

Murat Abin de Atatürkçü hemı? Epey ilerleme var sizde

Klc54
05.09.2017 19:35
Siz sasirmisiniz adam baskan diye hicmi eglenemiyecek isi gucu biraktiniz insanlarin ozel hayatinami sarkmaya basladiniz
Sakaryali
05.09.2017 19:50

Kılıçtaroğlunun atlet uğraşırken özel olmuyor sizin adamınız olunca ayıpp oluyor. Sadece gülüyorum.Bizde sıkıntı yok sizde var.oynuyacak tabikide nçNo problem..

Turbuku
05.09.2017 18:51
Ya medyabar gerçekten artık ahlak penceren düştü. Günlerden beri yalan yanlış zabıta haberleri yaparak insanları zabıtaya düşman ettin şimdide sıra normal kahve ortamında gerçekleşen olayı ; sosyal medyada çok paylaşıldı diyerek farklı anlam yüklemişin. Ne yapacak adamları kahvedenmi kovacak . Yeter artık kendine gel medyabar.
Vatandaş
05.09.2017 19:52

Şu gül gibi şeker gibi adamı birileri yüzünden harcamaya çalışıyolarda çok komik olmuş bu haberle harcamaya çalışmak adam gibi adam fevzi kılıç...yorum yapmıcam bakmıcam medyabara diyorum dayanamıyorum

YÜKSEL SONGUR
05.09.2017 18:37
GÖRÜNTÜLERDE BEN ABSÜRT BİR ŞEY GÖREMEDİM.HER İNSAN GİBİ DAVUL ZURNA SESİ DUYUNCA NORMAL TEPKİ VERMİŞ.EĞER BANA DENK GELSEYDİ ADAM GİBİ OYNARDIM.FEVZİ BEY OYNAMAMIŞ BİLE SADECE ELLERİNİ ŞAKLATMIŞ.AYRICA FEVZİ BEYLEDE AYNI SİYASİ PARTİYE GÖNÜL VERMEDİM.OYNAMASI GAYETTE NORMAL VE GÜZEL.
Madenci Hasan
05.09.2017 18:34
Fevzi abinin yıllardır uğradığı kahvehane!!! Halkın içinden biri!! Gayet güzel...
vatandaş
05.09.2017 18:28
ben fevzi kılıçın yerinde olucam özel hayata müdahaleden sizi mahkemeye veririm.sizde haber diye bunu yaptınız utanmadan.. ne diyimki size amacınız belli az çok ama çok saçma sapan bir haber olmuş.. haber demeye utanıyorum.adam halk adamı sizin yaptığınıza bakın ya... sosyal medyada nerde paylaşıldı kaç kez paylaşıldı bi göstersenize havadan atacağınıza
adnankatik
05.09.2017 18:25
Allah tan bela ve musibet beklemeyin. Bela ve musibet olarak başimizdaki yöneticiler bize yeter.
Online Ziyaretçiler