Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sandık krizi büyüdü! CHP'li Başkandan ağır sözler..

CHP'de delege seçimleri hızla devam ederken İl Gençlik Kolları Başkanı Ulaş Yusuf Konyalı, ağır sözler içeren bir paylaşım yaptı.

19:01   |   21.09.2017
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi

Sosyal medya hesabından delege seçimlerini daha önceden ağalığa benzeten Konyalı, parti binasında yapılan hızlandırılmış delege seçimine de itiraz etmişti. 

 

Konyalı şimdi de, ' Kendi üyelerine doğru bilgi verip sandığa getirdikten sonra oy kullanmama kararı alınmasına saygım sonsuzdur.Fakat Üyeleri arayıp bugün seçim yok demek karaktersizliktir.Unutmayın hesap günü yaklaşıyor' dedi. 





Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 20605 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9672 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Bahar Esmer
22.09.2017 13:36
Ya bu çocuk hep bir trollük peşinde gibi. Ne zaman görsem böyle haberlerle gündeme geliyor. Misafirliğe gittiği yerde "annee açıktıııım" diyen tipler olur ya öyle.. Kendi partisiyle uğraştığı kadar asıl sorumluluk alanlarına odaklansa belki de başarılı olabilir, kim bilir..
Murat Gencer
22.09.2017 22:04

temel bey bende bahar hanım gibi düşünüyorum hep bir ayar verme uslubuyla boyundan büyük laflarla herkesin ortasında kavga ediyor. Böyle oluncada söylediğinin önemi kalmıyor.

Murat Gencer
22.09.2017 22:01

temel bey bende bahar hanım gibi düşünüyorum hep bir ayar verme uslubuyla boyundan büyük laflarla herkesin ortasında kavga ediyor. Böyle oluncada söylediğinin önemi kalmıyor.

temel çatalbaş
22.09.2017 15:46

SANIRIM TAMDA TIROL SIZ SIZNIZ.. ONCE BAŞKANIN DEDIĞINI OKUYUN DOĞRUMU YANLIŞMI.BIR IL BAŞKANI YADA VEKIL MAHALLE DELEGESINI NEDEN ARAR NEDEN ARASIN NE GEREK VAR .BUTUN UYELER VEKILIN PARTILISI DEĞİLMI .BAYAN????????????????

Cafer
22.09.2017 12:01
O değil de Bu adamların haline iyice acır oldum. Millete adalet nameleri yağarken kötü reklam olmaktan başka bir şey yapmıyrlar ki ne halleri varsa görsünler diyorum içimden. Neyse mevzuya geleyim. Tüm bu filmleri yapan kişinin bu şehirde eczacılık yapması mesleki etiğini de sorgulamayı gerektirir. Kendi çıkarları için bu kadar iş çeviren biri Eczanesine hasta geldiğinde yine çıkarlarını gözeterek muadil ya da miadı yaklaşan ürün de verebilir. Oradan alışveriş yapan arkadaşlara dikkatli olmalarını öneririm.
temel çatalbaş
22.09.2017 08:06
nasıl ben akp sureklı ıslamdan bahsedıyor cunku akp nın hıç bır seyı ıslamı değil... tıpkı bızım chp nın adalet deyıp kendı içinde adaletı olmadığı gıbı....eskı bır soz vardır..evde kendı başını bağlayamayan düğünde gelın başı bağlarmış.
..!!!!!!
22.09.2017 05:05
böyle giderse anap ve dyp gibi son var kaçınılmaz ufak olsun bemim olsun hesapları
Ttf54
21.09.2017 23:47
Sende Adalet için İzmite kadar yürü be Abisini...
temel çatalbaş
22.09.2017 08:25

ızmıte değilde ankaraya kadar yuruye bılırız ABİ..

hikmet metin çavdar
21.09.2017 23:21
Adaleti dağa kaldırdılar bak Adaleti isteyen bizler Sakarya da Adapazarı merkez ilçede delege seçimini bile ağzımıza gözümüze bulaştırdık. Ne yazık ki bazı üyeler il başkanımız ve hatta vekilimiz tarafından aranarak bu gün saat üçte yapılması planlanan ve kamu oyuna duyurulan seçim ertelendi gelmenize gerek yok diye aranmıştır. Buna karşı üyeler ise gelerek oyunu kullanmış fakat yasal çoğunluğu 4 oy ile kaçırmıştır. Burada sorun ise tarafsız olmasını beklediğimiz vekil ve başkanın kendilerine rakip gördükleri kişileri saf dışı bırakma eylemidir. Yani parti içinde bile adalet sağlamayan bizler ülkeyi adalete çağırıyoruz. Önce bana yazık sonra tüm parti ve partililerimize.
hikmet metin çavdar
21.09.2017 23:01
Adalet yürümekle, adalet kurultayı toplamakla değil, yüksek bir ahlak, yüce bir gönül eşliğinde öncelikle vicdanlarda tecelli eder. Engin Özkoç ve Taşkent el birliği ileSakarya'da CHPi bitirdi ve bitirmeyede devam ediyor....
Porr