Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ak Parti İl yönetim toplantısından!

AK Parti yönetim kurulu toplantısında İl Başkanı Fevzi Kılıç ve İl Kadın Kolları Başkanı Zehra Hatipoğlu arasında Kaynarca Kadın Kolları Başkanı Kara'nın istifasıyla ilgili sürecin konuşulması sinirleri gerildiği konuşulmuştu..

10:55   |   26.09.2017
Haber Resmi

 AK Parti İl Yönetim Kurulu toplantısı İl Başkanı Fevzi Kılıç başkanlığında yapıldı. Çalışmaların ele alındığı toplantıda, geçen hafta Kaynarca Kadın Kolları Başkanı Hatice Kara'nın istifasıyla ilgili süreç ele alındı.


Kılıç'ın, İl Kadın Kolları Başkanı Zehra Hatipoğlu'na Kaynarca'da yaşanan süreçle ilgili neden bilgilendirme yapmadığını sorduğu öğrenildi.






  Kaynarca Kadın Kolları Başkanı ile ilgili kararın genel merkez tarafından verildiği gündeme gelirken, bu durum yönetim içinde daha da büyük krize neden olmuş.

Kılıç ve birkaç ismin konuyla ilgili, 'Bizim nasıl haberimiz olmaz.İl Yönetimi olandan bitenden neden haberdar edilmiyor. Kadın Kolları Genel Merkezi bir karar almış, keşke bunu bizimle de paylaşsaydınız' şeklindeki sitemkar sözler sarf ettiği ileri sürüldü 


Olaylı toplantı sonrasında yönetim kurulu diğer gündem maddeleri üzerinde görüşmelerini yaparak toplantıyı sonlandırdı. 


HATİPOĞLU 'TERK ETME GİBİ BİR DURUM SÖZKONUSU DEGİL'


Ak Parti İl Kadın Kolları Başkanı Zehra Hatipoğlu ise il toplantısında tartışma veya benzeri bir durumun yaşanmadığını söyledi. Hatipoğlu 'Normal rutin toplantımızı yaptık. gündemlerimizi konustuk.. Gündemde kongrelerimiz var. Herhangi bir tartışma olmamıstır.  Hatta orayı terk etmedim. İl Başkanımla beraber çıktık. Böyle bir sey mümkün değil..' dedi





Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 29268 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 11340 kere okundu
YORUMLAR 15 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Veysel KÖKTAŞ
27.09.2017 12:52
Bence; Acilen il başkanlığının Zehra Hatipoğlu hanım kardeşimize bağlanması lazım... Başka türlü Sakarya Kadın Kolları Başkanlığı'nın hırslı eylemleri son bulmayacak... Kadın Kolları başkanı ne kadar çalışan grup varsa işlerine engel olmuş, ayırdığı kadınların yerine kendi istediklerini getirmiştir.. Örnek mi istersiniz: Alın Ferizli, Alın Akyazıyı, Alın Kaynarcayı, Alın Sapancayı... Bu ablamız tüm teşkilat kendi tasarrufuna tabii kılınmadıkça partinin huzura ermesi mümkün görünmemektedir....
Cok ayıp
26.09.2017 11:38
İl yönetim kurulu toplantısı mahrem bir toplantıdır. Toplantıya ilişkin içeride ifade edildiği iddia edilen cümleleri basına ne maksatla olursa olsun servis etmek, en hafif ifade ile, ayıptır. Yazıklar olsun o koltukları kişisel menfaatleri için işgal edenlere. Lafa gelince mangalda kül bırakmayan edepsizlere. Ayrıca Zehra hanimi destekliyorum. Kendisinin il başkanlığını takdir ile takip ediyoruz. İl yönetimindeki samimi isimlerden biri olduğuna şahidiz.
Mehmet Selim
26.09.2017 11:27
Zehra Hatipoğlu'nu uzun suredir tanırım, herhangi bir ortak calismisligimiz da yoktur fakat tam bir dava insani olduğuna şüphem yok. Partimizin içindeki en dik duruşlu ve çizgisi net olan isimlerden bir tanesidir. Kaynarca'da sergilenen tutumu da kesinlikle destekliyorum, bu partinin mensubu bir kadın kolları başkanı hareketlerine ve yasam biçimine dikkat edecek. Kimse kimseye tesettür baskısı yapmıyor, fakat temsil makamında biri olarak ben tesetturluyum diyorsan bunun dinen ve hatta siyaseten bazı gerekleri vardır. Herkes ona gore davranmakla mükelleftir.
kocayusuf54
26.09.2017 11:12
Bu haberin altında imzası olan GECE EDİTÖRÜ ne sormak isterim. kapalı kapılar ardında yapılan bir toplantıyı siz nereden biliyorsunuz? Ayrıca daha ACI olan "nasıl bir hırstır ki O YÖNETİMİN İÇİNDE OLUP DA TOPLANTI BİTER BİTMEZ SİZE BU HABERİ UÇURUYORLAR". Evet AK PARTİ BİR DAVANI PARTİSİDİR ama koltuk davasının değil. yazıklar olsun,haram olsun o koltukları kendi kişisel gelecekleri için işgal edenlere...
kocayusuf54
26.09.2017 11:37

Başkanlığını yaptığı toplantıda meydana geldiği iddia edilen(!) bu olayın kendi yönetiminden biri ya da birileri tarafından basına sızdırılması ile ilgili Sayın İl Başkanı neden hiç sorgulanmaz. bu da ayrı bir MUAMMA!!!

Nurgül Oğuz
26.09.2017 09:14
14 milyonluk koca metropol şehrinin Belediye Başkanı istifa etti,24 bin nufuslu Sakarya nın ilçe kadın kolları başkanın istifası kadar konuşulmadı..Bu neyin hırsı nasıl bir koltuk sevdasıdır ki herkes saldırıyor..Bizim buyuklarimizden ögrendiğimiz Davamız sizin bu ugrastıgınız koltuklarınız değil..Yazıklar olsun Reis e bir kez daha uzuldum ne kadar yanlız oldugunu simdi daha iyi anlıyoruz..bu arada İl kadın Kolları ile tanışmışlıgım yokama en kısa zamanda tanışmak istiyorum dort bir koldan bir kadına saldırıldıgına göre Başkan doğru yolda....
gucum
26.09.2017 09:07
3 günlük dünya hayatında adamıon tarlasını satıp hastaneden ölüsünü aldığını, bir gecede yapılan yüzde 500- yüzde 700 zamları mı, pislik akan sularda çöp dağlarını mı... hangisini isityon?
kertenkele
26.09.2017 09:06
Aynen dediğim gibi..Bu konu sn.Hatipoğlu'nu istifa'ya götürecektir demiştim..İsitfa'nın arefesindeyiz..Sn.Hatipoğlu gururludur..Sırf o koltukta oturmak için,anlaşamadığı bir il yönetimi ile görev yapmaz...
Zehra hanım gerekeni yapmış
26.09.2017 08:15
Zehra başkanımız gerekeni yaptığına inanıyorum. İl yönetiminin neyden haberivar ki? ya olsada ne farkı var şehire bir baksınlar bakalım. Şehir ne alemde kan ağlıyor bunlar halen o görevde mi değildi görevdeydi. tövbe yarabbi.
AylA
26.09.2017 08:02
Zehra hatipoğlu kendini kral zannetmeye başlamış.il kadın kolları diye birşey varmi.iki dağıttı ilçeleri de dagitiyo.Arkanda beddua deyil hayır dua al
gerçek kadın lider
26.09.2017 07:22
SAKARYA AK PARTİ KADIN KOLLARI BAŞKANI ZEHRA HANIM ın teşkilatla sorun yaşadığı diğer ilçe kadın koları ile koordineli, bir çalışma yapamadığı bilinen bir gerçek o yüzden kendisine teşekkür edilmeli. yerine ERENLER ilçesinde cavit öztürk gibi yetersiz bir belediye başkanına rağmen son derece başarılı çalışmalar yapmış olan ERENLER ESKİ KADIN KOLLARI BAŞKANI NAGİHAN ÇOLAKOĞLU hanımefendi getirilmelidir.bu görevi layığı ile yapıp tüm SAKARYA İLÇE KADIN KOLLARI nı uyum içerisinde tekrar bir çatı altında bir araya getirip kadın kollarını toparlıyacaktır
selocan
26.09.2017 07:06
Can beyin iradesi olan canlilarda olur cunku onlarin beyinleri vardir idrak ederler SEN DE BU YOK MUSTAFA senin ve senin gibiler KERESTE OLURMU DIYE DUSUNDUM Cem yilmazin gorasinda bir kare sahnesi var o cerceveye de giremiyon yazik musti
mustafaavcı
26.09.2017 00:48
3 günlük dünya hayatinda Akp hükümeti dönemine denk gelmemiz ne büyük bahtsızlıktır canina yandığım.
goralı
26.09.2017 08:47

SEN TALİHSİZLİK GÖRMEMİŞSİN .

Vatandas
26.09.2017 01:05

Senin yorumuna katiliyorum abicigim sonuna kadar bu akp eskiyi istemiyor ya keske 2000den onceye donse ulke huzur insanlik akrabalik bunlari unuttuk bunlar yuzunden kibir almis basini gidiyor sonra bide hemen hain damgasi yiyoruz bunlarin dogruya dogru demessek vay bizim halimize.

Online Ziyaretçiler