Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

O belediye için özel teftiş iddiası!

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun talimatıyla Karasu Belediyesinde özel teftiş yapılacağı iddia edildi. İspiroğlu ve belediye işlemleriyle ilgili bakanlığın verdiği soruşturma ve yargılama izni kararlarının bunda etken olduğu söyleniyor

00:41   |   20.10.2017
Haber Resmi

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun tüm belediyelere yönelik denetim başlayacağı  açıklaması gündeme bomba gibi düştü.


Belediyelerde özel teftişe başlanacağının açıklanmasının ardından durumun Sakarya'ya yansımaları gündeme geldi. Edinilen bilgilere Bakanlığın özel teftiş kapsamında önce sorunlu olarak görülen ve hakkında çeşitli iddialar yürütüldüğü belirlenen belediyeleri gündeme alacağı ifade edildi






Sakarya'da ise mevcut belediyeler arasında Karasu Belediyesi hakkında ortaya atılan iddialarla ilgili çeşitli soruşturmalar yürütüldü. 46 Milyon liralık ihale ve bazı satış-borçlanma işlemlerinin şikayet konusu olmasının ardından Karasu Belediyesinde İçişleri Bakanlığı izniyle inceleme yapılmış, yargılamaya izin verilmişti.


Soylu döneminde Karasu Belediye Başkanı Mehmet İspiroğlu hakkında inceleme, soruşturma ve yargılama olmak üzere 3 kez izin verildiği öğrenildi.


Karasu Cumhuriyet Savcılığında da dosya inceleme yürütüldüğü biliniyor.

Karasu'da borçlanma, yapılan bazı ihaleler, arazi satışları, bazı üst düzey personellerin yakınlarına kadro vermesi, işçilerin beyanları gibi bir çok konuda çalışma yapılmıştı.


İçişleri Bakanlığı müfettişleri Karasu Belediyesine özel teftiş uygulayacak.






Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 139674 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8062 kere okundu
YORUMLAR 25 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
savaş barış
24.10.2017 09:36
cumhurbaşkanına hakaret eden gazeticeye ihale mi veriliyor.o nasıl iş öyle.kirpi kafalının katkısı varmı bu işte.
kerim pişkin
23.10.2017 18:27
başkanın iyi niyetini kullanıp ihale alanlar haram yiyenler yatacak yeriniz yok
Karasulu
23.10.2017 10:40
Kirpi kafa kim yavv. Bir dahaki dönem nereden aday. Bence bu sefer Ferizliden aday olur..
kirpi kafa
23.10.2017 07:43
etrafında o kadar çok yağdanlık var ki...bişey göremiyor başkan...sonradan gelen o kirpi kafalı başına çok iş açar.
fenasi
21.10.2017 08:17
görecek günler var daha aldırma gönül aldırma..:) desemde aldırırlar.. bekle gör izle...
Karasusporlu
21.10.2017 02:42
Derhal müfettiş lazım karasu perişan oldu kendine özel gazetesi var şişirip duruyo yediriyo avukati sanki karasuyu kurtarın çok şey anlatilcak
Karasulu
21.10.2017 00:03
Ankaraya gittiğinizde, Cumhurbaşkanını aşağılayıcı paylaşımlar yapan gazeteciyi yanınızda götürüyormusunuz?
Karasulu
21.10.2017 00:00
Makam aracınız kiralıkmı?
Karasulu
20.10.2017 23:59
İstifa etmeyi düşünüyormusunuz?
Karasulu
20.10.2017 23:29
Alkol alan başkan yardımcınız olsa görevine son verirmisiniz? Yoksa..
Karasulu
20.10.2017 23:28
Karasuda hangi gazeteciye, yılda kaç tl ödüyorsunuz?
Karasulu
20.10.2017 23:25
C. KUÇHAN niçin başkan yardımcılığı görevini bıraktı?
Karasulu
20.10.2017 23:24
C.Kuçhan'ı niçin B. Başkan yardımcısı yaptınız?
Karasulu
20.10.2017 23:20
Rakı masalarında poz veren yardımcınız varmı?
Karasulu
20.10.2017 23:19
Eski başkan yardımcınız Hilmi Hocamı Ak Partili yoksa Onun yerine aldığınız başkan yardımcısımı?
Karasulu
20.10.2017 23:16
Belediyenin yaptığı harcamalara faturalar doğru kesiliyormu?
Karasulu
20.10.2017 19:49
Belediyeden maaş alanların listesini merak ediyoruz. Belediyenin bu yıl yapılan çatı katı ruhsatlımı, giriş katındaki işyerlerinin, çatı katı için olur alındımı? Sakarya Nehri Kenarında ve bir çok yerde yıkım kararı olan ruhsatsız yerleri yıkabilecekmisiniz, yoksa sadece size muhalif olan yerlerimi yıkıyorsunuz? Okul müdürlüğünden alınan kişiyi hangi meziyetinden dolayı yardımcınız yaptınız? FETÖ TERÖR ÖRGÜTÜNÜN YURDUNA 2015 YILINDA RUHSAT VERDİNİZ Mİ?
karasuluya
31.10.2017 13:01

müdürlükten alınan kişiye ne mezunu olduğunu soruyolar dedim.oda cevap olarak kahıda yazdı ben anlamadım.Mezuniyetim belli dedi sonra yanına yazdı o diyenin .......

Hakan KARAMAN
20.10.2017 16:24
Karasu Belediyesi olmazsa ne yapacaktınız iyiki varsın Mehmet İSPİROĞLU Karasuya yapılan bu kadar işi görmeyen akıl .... insan varken sen hiç gündemden düşmezsin çıkarına dokundukların seni gece rüyalarıda görüyor. Kendi işini yapamayan başkasının işini takip edermiş. Sayın başkan ALLAH Yardımcın olsun senin Sen oyu al başarıyı başkaları sahiplensin Karasuya bu kadar hizmet yaptın bunları Akparti ilçe yönetimi meclis üyelerin hatta belediye çalışanların seni kötülemekten akıllarına bile gelmiyorsun. Sen bu kadar iyi niyetli olursa daha çok uğraşırsın Partin seninle uğraşır kendine bakmaz kongre yapildı ne oldu tetikçi delege bile salona gelmedi partililerden kimse yoktu ve akpartiyi dağıttılar başardılar
metin
20.10.2017 15:24
karasunun 10 yılına mal oldu karasuyu yaşanmaz hale getirdi teftişten ziyade yargılanmalı ve yaptıklarının cezası varsa çekmeli ama başkanlar tarihinde en kötüsü olarak geçecek
Hüsnü Gerçek
20.10.2017 13:32
Bütün belediyeler bu şekilde paçalardan akıyor başarıları maşaallah
kuşşş
20.10.2017 13:14
Kuşhan kuş olup uçtu hemii bulan kocaeline kaçtı.onu bulanlar asıl suçlu.ama onun başı ağrımaz nasıl olsa zeytun yağ gibi üste çıkar sanay.
kuşş hann
20.10.2017 12:41
Çenkiz kuş hanı bulup karasunun başına bela eden nerde peki.kocaelinde mi yoksa
Karasulu
20.10.2017 11:14
Karasuda 46 trilyonluk ihale komisyon başkanı zamanın Belediye Başkanı yardımcısı C. Kuçhan şu an nerde? 46 TRİLYONU hangi amaçla aldınız? Nereye harcadınız? Cumhurvaşkanımızı aşağılayıcı paylaşımlar yapan bir gazeteciye, Belediyeden ihale vermeye devam ediyormusunuz? Karasu Ak Parti ilçe Başkanı ile aranız nasıl? Alkol kullanıyormusunuz?
Bir dost
20.10.2017 22:45

Yahu başkanın gece gündüz içtiğini herkes bilir.Daha önce de aynı aileden birisi başkanlık yaptı da ne oldu.Karasu'ya ispiroğullarından dayda yok anlayın artık.Yapılanı edileni herkes biliyor susuyor ve emin olun ki bu başkan bir daha ki seçimde hangi partiden girerse girsin yine başkan olacaktır.Yahu halk adamı seviyor.Klavye delikanlılığına gerek yok!

Online Ziyaretçiler