Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Oda Başkanları Afyon'da kampa girdi

Sakarya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (SESOB) Başkanı Hasan Alişan, oda başkanları ve oda genel sekreterleri Afyon'da bir otelde kampa girdi

00:45   |   11.11.2017
Haber Resmi

10-12 Kasım tarihleri arasında düzenlenen istişare, değerlendirme ve eğitim toplantısı; otel programında 2018 yılında yapılacak olan genel kurul çalışmaları ele alınacak.

 

Ayrıca esnaf veri tabanı, nace kodları ve yeni gelişmelerle ilgili çalışmaların ele alınacağı toplantıya katılım yoğun oldu. 

 

Düzenlenen toplantıya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu'nun da katılacağı öğrenildi. 

 

Oda Başkanları ve genel sekreterler Pazar günğü şehre geri dönecek 





Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 18266 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 3519 kere okundu
YORUMLAR 11 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
yorumcu
11.01.2018 14:07
ye kürküm ye...yağma Hasan'ın böğreği.....
gencosman
12.11.2017 00:37
ZEKİ TOÇOĞLU AFYONDA ŞU ANDA ZATEN...SAKARYA NIN SUYU ÇIKTI DA
aslan
11.11.2017 15:43
toplayın aidatları yiyin oralarda hepsi helal size,, çünki veren elimi ......
Melik Nazır ESİRCİ
11.11.2017 12:34
Peh, peh, peh. Oda başkanları ve sekreterleri Afyon'da Termal otelde kampa girmiş. Hiç dert etmeyin Sakarya'lı esnaf kardeşlerim. Bütün problemleriniz bu toplantıdan sonra tarihin çöp sepetine atılacaktır. Bir de oda başkanlarına kızarsınız "ne yapıyorlar ki?" diye. Görün, görün adamlar çalışıyorlar işte. Hafta sonu falan demeden taaaaa 300 km. öteye bile gidiyorlar. Tek amaçları var, "Esnafın problemleri". Daha ne istiyorsunuz? Nankörlük etmeyin.
.......
11.11.2017 12:31
bildigim kadarıyla sakarya bakkallar ve bayiler odası o toplantıya gitmedi bunuda belirtmelisiniz
frenci haydar
11.11.2017 11:11
Oda başkanlarının istişare yapması aileleri ile birlikte etkinliklere gitmesi dinlenmesi normal.Normal olmayan odaların hantal bürokrasisi,üyelerinin sıkıntılarına cevap verememesi,esnafın hangisinin hangi işi yaptığı belli olmayan dönemlere girilmesi,aidiyet duygusunun güvenin piyasadan silinmesi her halde mevcut oda yönetimlerinin artık koltuklarını yeni ceneresyonlara bırakması gerektiğini tarif ediyor.esnaf arkadaşlar anlamıştır umarım.
Cafer
11.11.2017 11:03
Hic kimsenin bosu bosuna sikayet etmeye hakki yok. Esnaf kan agliyorsa esnafin halinden anlayan ve cozum ureten adamlari secin baskan olarak. Burdan kiziyorsunuz ama yube ayni adami oda baskani yapiyorsunuz.
Sakaryalı
11.11.2017 10:21
Reis yorum yazmışsın ama tutturamamissin kardeş.buraya ailelerle beraber gelindi ve ayrıca herkes parasını kendi cebinden ödüyor.ayrica maçan yiyorsa aday ol kazan kardeş biz muz devletinde yaşamıyoruz ki.yine çaktınız reisin dediği gibi.hadi kendi işinize yönelin de vatana millete faydanız olsun.
Porr
11.11.2017 10:15
Aha ha ha esnafın parasıyla en pahalı sezonda romatizmalar azmisken hamam sefası masaj kopuk...esnaf kardeşler aidatları ödemeyi ihmal etmeyin.aha ha ha
Reis
11.11.2017 07:51
Önümüzde seçim var herhalde böyle oda başkanlarını topladığına göre. Bir dönem daha bir dönem daha başkanlık için oy isteyecektir. Gönül kahvesi sayısını 9 a çıkartacaktır. Aksi takdirde bu kahveleri nasıl açaçak.Esnafın anası ağlıyor bunlar kamp peşinde. Esnafın aidatı İle keyif sürmek güzel kendi cebinizden gidinde görelim. Ölesiye kadar başkanlığa devaaaaaam.
Mühendis
11.11.2017 04:15
Ye kürküm ye..
Online Ziyaretçiler