Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Aziz Duran'dan istifa yorumu

Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı'na getirilen Mustafa Tuna'nın tüm bürokratların ve yönetim kurulu üyelerinin istifasını istemesinin ardından Sakarya'nın gözü, Ankara Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı Belplas'ın Genel Müdürü Aziz Duran'a çevrildi.

17:04   |   16.11.2017
Haber Resmi

Bizim Sakarya Gazetesinin haberine göre; İstifalarla ilgili sorularımızı yanıtlayan Aziz Duran, şu an görevinin başında olduğu belirterek, ?Ancak bu yaşananlar çok normal. Her belediye başkanı kendi ekibiyle çalışmak ister. Zamanında ben de aynısını yaşadım. Bu kadar fırtına koparılmasına anlam veremiyorum? dedi.

 

Konuya ilişkin tüm tasarruflara saygılı olduğunu vurgulayan Aziz Duran, bu tür görevlerin sonsuz olmadığına da işaret etti.

 





Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 127121 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 14559 kere okundu
YORUMLAR 9 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
SAU54
24.11.2017 14:11
Her giden bu sehre bir zarar veriyor, Sn Aziz Duran'ın da bu sehrin hafızasına kazınacak bir hizmeti malesef olmamıstır. Kendisi Sakarya'da gorev almak yerine Ankara'lara neden, hangi sebepler yuzunden gitti once Sakaryalılara bunun izahatını versin.
Sakarya54
23.11.2017 07:56
Aziz bey neden Sakarya'da degil de Ankarada sizlere gorev verildi? Gorevinizi neden simdiki belediye baskanına bırakmak zorunda kaldınız?
UTKU ZAFER
20.11.2017 16:35
Yorum yazarken bile ismini yazamayanlar bu şehre yaptığı hizmetleri ortada olan bir eski belediye başkanına laf ediyorlar Herşeyiniz sallama Onun açtığı caddelerde geziyor Onun yaptığı parklarda eğleniyorsunuz ama vefasızlık yapıyorsunuz Siyasi görüşünüz gözlerinizi ve hislerinizi köreltmemeli
yorumcu
21.11.2017 10:13

keşke açmasaydı da eve daha rahat ve çabuk gitseydik eski yollardan.tek kavşağından carsı 45 dakka sürüyo haberin varmı senin

yorumcu
20.11.2017 09:05
kerhen yönettiğin şehirden KAÇAN ilk belediye başkanısın. Bu sıfat sana yeter....
ali mesut akman
19.11.2017 13:27
Sakarya dan cıkan neden buyuk sanayıcı, işadamı ve sıyasetcıler bu sehırde barınamıyor ? Cunku ınsan ogutme ve ıstınatsız ıddıalarda uzmanız. Sureklı elestırı ve mantıksız yorumlar. Adam bızı Ankara da temsıl edıyor. Sehrımıze kattıgın eserler ile ozellıkle Kent Park olmasa nefes alamazdık. Deprem sonrası sov yapmadınız, altyapı ımalatlarını bıtırdınız. Sehrımızı o gunun koalısyon hukumetlerınde cok ıyı yonettınız bence.. AKEPE ye asla ve tekbır oyum olmayacak ama Azız bey, gonlumuzdesınız. SHP 'lı oldugumu bıldıgınız halde bizi beledıyeden atmadıgınız, hemsehrım dedınız, sizi arıyoruz...
SAKARYALI
17.11.2017 23:39
SAYIN BAŞKAN BELEDIYE SEÇIMLERIN DEN HEMEN SONRA ANKARAYA TUYDUN BIRDAHA GÜNDÜZ SAKARYAYA GELMEDIN HEP GECE SAKARYAYA GELDIN INSANLARDAN KENDINI HEP SAKLADIN ACABA NEDEN YOKSA SAKARYA HALKİNA GÖZÜKMEK MI ISTEMEDIN YOKSA KENDINDE BIR SUCLULUK DUYGUSUMU HISSETTIN NEDEN SAKARYADA DURMADINIZ SIZ ÖZ BOZ SAKARYALI DEĞILMISINIZ PEKI ŞIMDI SAKLANDIGINIZ YERDEN ISTIFA EDERSENIZ SAAKARYAYA DÖNMEYI DUSUNUYORSUNUZ.AYRİCA BELEDIYE BASKANLIGINIZ BITTIKTEN SONRA HAKKINIZDA SORUSTURMA ACILDIMI VEYA SORUSTURMA IZNI ISTENDIDE SORUSTURMA IZNI VERILMEMESINI GİBİ OLAYLAR OLDUĞU.ZAMAN AŞİMİNA UĞRAYAN SORUŞTURMANİZ VEYA MAHKEMENIN VARMI.SIZI ÇOK ÖZLEDIK SAYİN BASKANIM YAPTİĞİNİZ HIZMETLERIYLE UNUTULMAZ .....................??????????
Şakır aksu
17.11.2017 14:23
Sen de zamanında kaç kişinin ekmeğiyle oynadın ahirette kul hakkıyla nasıl AllAH CC karşısına nasıl çıkacaksın
Mehmet m