Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Atasever'in mazbatası da geldi...

İyi parti İl başkanı Hüsamettin Atasever'in resmi mazbatası Genel merkez tarafından kendisine tebliğ edildi.

16:57   |   21.11.2017
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi

Mazbatasını alan Atasever teşkilatlanma  çalışmaların son hızıyla devam ettiği bilgisini verdi.


İl ve ilçe teşkilatlarına olan yoğun talep nedeni ile en İYİ sine ulaşmaya çalıştıklarını söyleyen Atasever yakın zamanda teşkilatlarda görev alacak isimlerin açıklanacağını bildirdi.









Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 116003 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 2597 kere okundu
YORUMLAR 16 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
B.Hilal
25.11.2017 14:26
Aylardır kim il başkanı olur kim olmaz diye düşünürken, Atasever Hocayı görevlendirdiler. Geriye mart ayına bakıyorum. Meral hanımın yanındakiler Atasever Hocanın yanında yok. Kimler mi? M.Kurtulan,T.Yıldırım, F.Üzmez, C.Tanrısev ,İsmail Komutan, Y.Esmeroğlu ve burya yazamadığım bir sürü kişi daha. Bu adamlar Atasever hocaya ne yaptı konuşmaya tenezül etmiyor. Çok yazık, bu adamların bu oluşum içinde emekleri çok.Sadece Kurultayda bir imza vermek Bu insanların nasıl önüne geçebiliyor? Çok yazık!!!
Erdem tanbulut
25.11.2017 11:39
Sevgili sakaryali hemşehrilerim bir trabzonlu olarak meral aksener hanim efendiyi destekliyoruz ama sakaryada gercekten hayak kirikligina ugradik husamettin beyi mhp den beri tanirim iyi niyetli biridir ama yas ortamalari 60-65 genclerin onlerini acmasi gerekiyor sayin umit dikbayir bence bu tercihle millet vekil adayligini riske sokmustur suda var meral hanim sakaryaya geldiginde suanki gorevlendirilen kisilerin hic birini biz orada goremedik neden ,? Tekrar diyorum İYİ parti sakaryada il bsk ve ilce bsk konusunda sinifta kaldi yazik cok yazik...
Yılmaz Vatansever
25.11.2017 11:31
Hiç bir olumsuz fikire kapılmış değilim Hüsamettin Beye görev verilmiştir. Hayırlı olsun ama eleştirileride dinlemelidirler. Görev verilmekle iş bitmiyor işin zoru daha yeni başladı. Anlaşılıyorki etrafındaki kişiler zafer sarhoşluğu içinde sağda solda verdiği pozlarda bu işi biz biliriz edasındalar "Geleceği gördüğünü" iddia ediyorlar. "MERAL HANIMA İHANET EDİYORSUNUZ" Arkadaşlar daha hiç birşey yapamadınız somut hiç bir şey yok ortada 20 gündür hep geriye gittiniz Listenizi bile yapamadınız, listeler açıklanınca göreceğiz yaş ortalamasını, bayan ortalamasını vizyonunuz ortaya çıkacak. Bir an önçe şapkalarınızı önünüze koyunuz. "BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR" yoksa SONUMUZ hüsran olur. MERAL HANIMA İHANET EDİYORSUNUZ...
Yılmaz Vatansever
25.11.2017 11:15
Sakarya'da neler oluyor Hüsamettin Atasever'e verilen Kurucu il başkanlığı ve Sakarya Teşkilatlanması görevi Ağır Aksak ve Belirsiz bir şekilde ilerlemektedir. 20 gündür il binası bırakın açılmayı daha yeri bile belli değildir. Halkın kafasında tereddütler vardır ve acil giderilmelidir. Emekliliği gelmiş 3-5 kişi ile bu işler yapılamaz daha genç daha dinamik aklı başında kişilerle teşkilatlanma yapılmalıdır. Bu güne kadar AYRIŞTIRICI VE UZAKLAŞTIRICI politika izlenmiş ACİL BİRLEŞTİRİCİ ROL üsttlenmelidir. Halkın kafasındaki sorru işaretleri GİDERİLEMEMİŞ ve hayal kırıklığı yaşadığını belirtilmektedir. HİÇ KİMSENİN BİR KİŞİYE DAHİ SIRT DÖNME LÜKSÜ YOKTUR bu İYİ partiye İHANETTİR. "DEMEDİ DEMEYİN"
hakan atilla
24.11.2017 15:58
resmen meral akşenere ihanet edilmiştir. bu doctor konuşmayı, teşkilatçılığı, herkesi kucaklamayı bilmez iken il başkanı olarak atanması İYİ partiye ihanettir. doktorun tek hedefi vekil olmaktır. maalesef sakaryada İYİ partinin hızı atamadan sonar kesilmiştir. daha şimdiden gruplaşmaları yapan bu doctor ve 3 kişilik ekibi sağda solda Ümit ve herkesin sevdiği isimler hakkında ileri geri konuşmaktadır. Ümit dikbayır sınıfta kalmış ve Meral hanıma adeta ihanet etmiştir. il başkanlığına atanacak kişi genç ve uzlaştırıcı her kesimin sevdiği birisi olmalıydı. yazık oldu. ben yokum
sakinadam
23.11.2017 19:34
inşaatcı değil,demirci değil,petrolcü değil adam doktor beğenirsen oy verir beğenmezsen oy vermezsin ben size ve partinize başarılar dilerim.Siyaset de yolunuz açık olsun
Gerçekler
23.11.2017 10:10
İl yönetimini ve ilçe başkanlarını açıklamanın zamanı gelmedi mi? Onlarda senin gibi ........? Başkan. Gerçi il başkan yardımcıların da ilhan hocayla yurtcu Niyazi olur. Eh onlarda 65 var. Hani Meral hanımın gençleri? Yine parti ........ kaldı. O kadar idailist akademik kariyeri yerinde kişiler varken, sen hala kendin gibi ahı gitmiş vahı kalmış kişilerle çalışıyorsun. 1 yıldır Meral hanımla ve Ümit Dikbayırla hareket eden gruptan kimseyi göremiyorum yanında. 3 Ay sonraki kongrede boyunun ölçüsünü alırsın bu ihtiyarlarla hareket edersen.
tutkumsun2018
23.11.2017 00:49
Başkanım,hayırlı uğurlu olsun,Allah mahçup etmesin.
cevdet kurbaşı
22.11.2017 14:18
değerli parti başkanı sakarya halkı olarak yoluna baş koyduğumuz bu davada sakarya halkının yeni yüzlere yeni fikirlere ihtiyaç olduğunu düşünmekteyiz başımızı koyduğumuz bu davada tek hedefimizin tek başına iktidar olduğunu tüm türk halkı bilmektedir ülke olarak dört tarafımızın sarıldığı ve her gün yeni tehditler aldığımız şu günlerde zaman kaybına tahammülümüz kalmamıştır yürütmüş olduğunuz il başkanlığı partimiz için sakarya için tam anlamıyla hüsran bir neticedir sizden isteğimiz partimize gerek kalkmaksızın önümüzün açılması adına sakarya iyi parti il başkanlığından istifa etmenizdir yapacağınız bu istifa büyüyen partimizi dahada büyüteceğini düşünüyorum ve gereğini yapacağınıza bir iyi parti ferdi olarak inancım tamdır.
sapancalı
22.11.2017 13:53
sayın başkanım erdemlik yapar en kısa zamanda geri iade edersiniz..mhp ye yıllardır gönül vermiş biri olarak bu işi yapamayacağınızı sizde biliyorsunuz bizlerde çok iyi biliyoruz..IYI partiye ve dolayısıyla Türkiyeye zarar vermemek için partiyi kongreye taşıyıp kendiniz bile aday olmadan çekilin bizlerde sizi rahmetle analım...
adapazarlı
22.11.2017 10:43
sayın il başkanı belgeniz hayırlı olsunda Adapazarı ilçe başkanınıza bir sorarmısınız şeyhler de öğretmenlik yapan sencer beyi tanıyormu diye
Ali Çemen
22.11.2017 09:57
Başkanım Allah iyi'lerle beraberdir,teşkilatların açılmasını dört gözle bekliyoruz ,Allah yolunuzu açık etsin...
Kamil Sever
21.11.2017 20:38
Başarılar hocam,Allah yolunuzu açık etsin...
esma sukenari
21.11.2017 19:21
Yolun acik olsun, basiniz daim dik olsun.
Doğruyol
21.11.2017 17:17
Kongreye kadar para harcayacak bi hamal lazımdı onu da bulmuşlar.Kongrede görüşürüz
Başkan
21.11.2017 17:16
O MAZBATA SANA HIC YAKISIYORMU ?
Online Ziyaretçiler