Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Üst üste yaşanan kazalar vatandaşı bezdirdi!

Erenler Tepekum Mahallesi'nde ilgisiz bırakılarak tabela ve kasislerin konulmadığı bir sokakta ardı ardına yaşanan kazalar vatandaşları isyan ettiriyor.

16:17   |   27.11.2017
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi

MEDYABAR.COM- İddialara göre Erenler Tepekum Mahallesi'nde bulunan ve işlek bir sokak olan Cengiz Sokak'ta üst üste yaşanan kazalar vatandaşları tedirgin ediyor. 


Yetkililere haber verilmesine rağmen duruma ilgisiz kalındığını belirten bir vatandaş Whatsapp hattımıza yazdığı şikayetinde şu ifadelere yer verdi;






"Sokağımızda hız yüzünden her iki günde bir trafik kazası olmakta. Muhtarlığa ve ilgili yerlere söylememize rağmen bir çözüm bulunmuyor. 


Sokakta Mehmet Nuri İlkokulu,Yeşil Cami,Tepekum Sağlık Ocağı bulunmasından dolayı kalabalık ve işlek bir sokak. Araçlar hızlı geçerek öğrencilerin, ihtiyar cami cemaatinin, sağlık ocağına gelen vatandaşların,mahalle sakinlerinin hayatını tehlikeye sokmaktadır. Defalarca tabela ve kasis talebimiz olmasına rağmen ilgilenilmemektedir. 


Bugün resimlerini çekmiş olduğum kaza işin boyutunu göstermektedir. Yaralanmalı bir kaza oldu şükür iki üç dakikayla okul çıkışından önce gerçekleşti. İlginiz ve alakanızdan dolayı şimdiden teşekkür ederim. Sakaryanın sesi olduğunuz için sizlere teşekkür ederim"








Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 249034 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 4033 kere okundu
YORUMLAR 18 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Gulser
27.11.2017 22:38
Burada yaşanan trafik sorununun bir an önce çözülmesi gereklidir. Yetkili kurumların burada yapılan yorumları dikkate almasını rica ediyorum. Aşırı hızlı sürücülerin ve uyarı levhalarının olmaması herhangi bir büyük acıya davetiye çıkarmadan çözülmesini istiyorum.
Arif Balcıoğlu
27.11.2017 22:18
Cengiz Sokak, yoğun trafiğin olduğu aynı zaman da sağlık ocağı,camii ve en önemlisi de küçük yaşta ki çocukların öğrenim gördüğü bir okulun olduğu sokaktır. Yaşanan trafik kazalarını önlemek için öncelikle gerekli olan uyarı trafik levhalarını düzenlemek ve ya güncellemek yetkililerin asli görevlerindendir. Ayrıca sokağımız da yetersiz alt yapıdan kaynaklanan nedenlerden dolayı yağmur yağdığında su birikintileri oluşmaktadır. En kısa zamanda gerekli düzenlemelerin yapılmasını talep ediyorum.
Arif Balcıoğlu
27.11.2017 22:17
Cengiz Sokak, yoğun trafiğin olduğu aynı zaman da sağlık ocağı,camii ve en önemlisi de küçük yaşta ki çocukların öğrenim gördüğü bir okulun olduğu sokaktır. Yaşanan trafik kazalarını önlemek için öncelikle gerekli olan uyarı trafik levhalarını düzenlemek ve ya güncellemek yetkililerin asli görevlerindendir. Ayrıca sokağımız da yetersiz alt yapıdan kaynaklanan nedenlerden dolayı yağmur yağdığında su birikintileri oluşmaktadır. En kısa zamanda gerekli düzenlemelerin yapılmasını talep ediyorum.
köse
27.11.2017 20:58
TEPE KUM MAHALESİ SAKARYA İLİ ADAPAZARI İLCESİNE BAĞLI MAHALEMİZDİR SAKARYA CADDESİNDEN TRAFİK YOĞUNLUĞU SEBEBİ İLE TRAFİKTEN KAÇAN SÜRÜCÜLERİN SAKARYA CADDESİ TRAFİK KALABALIĞINDA PARALEL YOL OLARAK KULLANAN SÜRÜCÜLERİN CENGİZ SOKAĞA PARALEL YOL OLAN İRFAN SOKAK VE AYNİ GÜZERGAHTA OKUL CAMİ TEPEKUM SAĞLIK OCAĞİN KESİŞTİĞİ YOLDA GÜN GECMEDEN OLAN KAZAĞLARİN BİR ÖNLEMİ ALİNMALİ VE YETKİLİLERİN TRAFİK ŞÜBE MÜD.KAYİTLARİ İNCELEYİP KAZA SEBEBLERINI NEDENLERİNİ GÖRE BİR CÖZÜM BULMALARINI RİCA EDİYORUZ
köse
27.11.2017 20:57
TEPE KUM MAHALESİ SAKARYA İLİ ADAPAZARI İLCESİNE BAĞLI MAHALEMİZDİR SAKARYA CADDESİNDEN TRAFİK YOĞUNLUĞU SEBEBİ İLE TRAFİKTEN KAÇAN SÜRÜCÜLERİN SAKARYA CADDESİ TRAFİK KALABALIĞINDA PARALEL YOL OLARAK KULLANAN SÜRÜCÜLERİN CENGİZ SOKAĞA PARALEL YOL OLAN İRFAN SOKAK VE AYNİ GÜZERGAHTA OKUL CAMİ TEPEKUM SAĞLIK OCAĞİN KESİŞTİĞİ YOLDA GÜN GECMEDEN OLAN KAZAĞLARİN BİR ÖNLEMİ ALİNMALİ VE YETKİLİLERİN TRAFİK ŞÜBE MÜD.KAYİTLARİ İNCELEYİP KAZA SEBEBLERINI NEDENLERİNİ GÖRE BİR CÖZÜM BULMALARINI RİCA EDİYORUZ
köse
27.11.2017 20:56
TEPE KUM MAHALESİ SAKARYA İLİ ADAPAZARI İLCESİNE BAĞLI MAHALEMİZDİR SAKARYA CADDESİNDEN TRAFİK YOĞUNLUĞU SEBEBİ İLE TRAFİKTEN KAÇAN SÜRÜCÜLERİN SAKARYA CADDESİ TRAFİK KALABALIĞINDA PARALEL YOL OLARAK KULLANAN SÜRÜCÜLERİN CENGİZ SOKAĞA PARALEL YOL OLAN İRFAN SOKAK VE AYNİ GÜZERGAHTA OKUL CAMİ TEPEKUM SAĞLIK OCAĞİN KESİŞTİĞİ YOLDA GÜN GECMEDEN OLAN KAZAĞLARİN BİR ÖNLEMİ ALİNMALİ VE YETKİLİLERİN TRAFİK ŞÜBE MÜD.KAYİTLARİ İNCELEYİP KAZA SEBEBLERINI NEDENLERİNİ GÖRE BİR CÖZÜM BULMALARINI RİCA EDİYORUZ
köse
27.11.2017 20:52
TEPE KUM MAHALESİ SAKARYA İLİ ADAPAZARI İLCESİNE BAĞLI MAHALEMİZDİR SAKARYA CADDESİNDEN TRAFİK YOĞUNLUĞU SEBEBİ İLE TRAFİKTEN KAÇAN SÜRÜCÜLERİN SAKARYA CADDESİ TRAFİK KALABALIĞINDA PARALEL YOL OLARAK KULLANAN SÜRÜCÜLERİN CENGİZ SOKAĞA PARALEL YOL OLAN İRFAN SOKAK VE AYNİ GÜZERGAHTA OKUL CAMİ TEPEKUM SAĞLIK OCAĞİN KESİŞTİĞİ YOLDA GÜN GECMEDEN OLAN KAZAĞLARİN BİR ÖNLEMİ ALİNMALİ VE YETKİLİLERİN TRAFİK ŞÜBE MÜD.KAYİTLARİ İNCELEYİP KAZA SEBEBLERINI NEDENLERİNİ GÖRE BİR CÖZÜM BULMALARINI RİCA EDİYORUZ
send isçi
27.11.2017 20:52
aranızdan birini feda etmeniz lazım beyler yapacak bişey yok.... sonra kasis gelecek sizde alkışlayacaksınız tamam ? anlaştık mı ?
köse
27.11.2017 20:51
TEPE KUM MAHALESİ SAKARYA İLİ ADAPAZARI İLCESİNE BAĞLI MAHALEMİZDİR SAKARYA CADDESİNDEN TRAFİK YOĞUNLUĞU SEBEBİ İLE TRAFİKTEN KAÇAN SÜRÜCÜLERİN SAKARYA CADDESİ TRAFİK KALABALIĞINDA PARALEL YOL OLARAK KULLANAN SÜRÜCÜLERİN CENGİZ SOKAĞA PARALEL YOL OLAN İRFAN SOKAK VE AYNİ GÜZERGAHTA OKUL CAMİ TEPEKUM SAĞLIK OCAĞİN KESİŞTİĞİ YOLDA GÜN GECMEDEN OLAN KAZAĞLARİN BİR ÖNLEMİ ALİNMALİ VE YETKİLİLERİN TRAFİK ŞÜBE MÜD.KAYİTLARİ İNCELEYİP KAZA SEBEBLERINI NEDENLERİNİ GÖRE BİR CÖZÜM BULMALARINI RİCA EDİYORUZ
Osman
27.11.2017 20:15
Cengiz sokak işlek bir sokaktır. Bu sokağın islekligi cami, okul ve sağlık ocağının bu sokak üzerinde olmasından kaynaklanmaktadır. Fakat sürücüler bu kalabalığa rağmen gerekli hassasiyeti göstermemektedirler. Bunun için gerekli tedbirlerin en kısa zamanda alınması gerekmektedir. Bunlar uyarı levhaları ve kasisler olabilir. Yetkililerin bir an önce bu konuya el atmalarını bekliyoruz.
Gökhan Gümüşel
27.11.2017 19:33
Mahallemizdeki en önemli sorunlardan birisi bu.Tepekum mah.En işlek sokağı Cengiz sok.Okul,Cami,Sağlık Ocağı,Eczaneler...vs.dolayısı ile çoluk çocuk,yaşlılar,herkes dikkatsiz bir sürücünün kurbanı olabilir.Biran önce önlem alınmalı.Hatta ne acıdırki bukadar işlek bir sokakta az bir yağmur yağsa ortalık göl oluyor.Millet bileklere kadar suyun içinde geziyor.Öğrenciler ıslanıp o halde okula gidiyor.Lütfen mahalleli olarak sesimize kulak verin ve mahallemizle biraz ilgilenin.Birgün bu sokakta sizinde bir yakınınız kaza geçirebilir veya okula ayakları sırılsıklam gidebilir...İnşallah yetkililer sesimizi duyar ve mahallemizin sorunları çözülür...Erenler?in dibinde merkez belediyenin uç noktasında olan mahallemizi hatırlarlar ve ilgilenirler...
Mahalle Esnafı
27.11.2017 18:51
Evet araçlar çok süratli geçiyorlar.Bugünkü kaza yapan araç hızı en az 70-80 km hızındaydı.Özellikle bu sokağa bir çözüm bulunması gerekiyor.İlle canmı yanması lazım?Çok işlek bir sokak kaldırımları,yolda biriken suları,temizliği...geçtik bari buna çözüm bulunsun.Uyarılar ve kasisler konmalı...
Mesut BARAN
28.11.2017 01:09

Sokaklarımıza kasis ve ayna şart. 2023'e bu sokaklarla gireceksek ben 1900'ler de kalmaya razıyım.

Mehmet
27.11.2017 18:51
Cengiz sokak Tepekum mh.nin en kalabalık sokağıdır. Okul Cami Sağlık ocağı ve ticari işletmelerin çoğu bu sokakta 4 yol ağızlarına kasis kesinlikle şart Allah korusun okul çıkışı çocuklara denk gelseydi ne olacaktı ? Hesabını kim verecek o zaman geç olmadan acil önlem alınmalı
Murat Karavelioğlu
27.11.2017 18:49
Merhabalar bu mahallenin sokakları dar ve köşeden gelen araçlar görülmüyor.Sokakların buluşma noktalarına ve sokak aralarına kasis konulması şart okul,cami ve eczaneleri olduğu bu sokağa ne zaman önlem alınacak biri ölünce mi ??????
Mahalle Esnafı
27.11.2017 18:41
Evet araçlar çok süratli geçiyorlar.Bugünkü kaza yapan araç hızı en az 70-80 km hızındaydı.Özellikle bu sokağa bir çözüm bulunması gerekiyor.İlle canmı yanması lazım?Çok işlek bir sokak kaldırımları,yolda biriken suları,temizliği...geçtik bari buna çözüm bulunsun.Uyarılar ve kasisler konmalı...
Fatih
27.11.2017 18:38
Habere bakınca kendimi 90 lı yılları bir türlü aşamadığımızı müşahede ediyoruz.Denizleri aşıp derelerde boğulmak bu olsa gerek.Büyük projelere eyvallah ta insanların sinir uçlarına dokunacak basit işleri bitirelim artık.Hiç bir mazeret problem çözmez.
Nilgün
27.11.2017 18:35
Aşırı hızlı geçen araçlar okula gidip gelmekte olan çocuklarimizi ve mahalle sakinlerini rahatsız etmektedir.mahalleden ziyade sanki ana cadde gibi oluyor bazen.ozellikle kasis konarak bu tehlikenin önüne geçilmesini rica ediyorum
Online Ziyaretçiler