Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

AK Partili Üstün ve Yavuz'a TBMM'de önemli görev

AK Parti Sakarya Milletvekili Ayhan Sefer Üstün TBMM İçişleri Komisyon Başkan vekilliğine, Ali İhsan Yavuz ise Kadın-Erkek Fırsat Eşitliği Komisyonu sözcülüğüne seçildi.

20:45   |   30.11.2017
Haber Resmi

Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) komisyon yönetimleri belli oldu.


Buna göre AK Parti Sakarya Milletvekili Ayhan Sefer Üstün İçişleri Komisyonu'na seçildi. Üstün komisyonun başkan vekili oldu. 






AK Parti Sakarya Milletvekili Ali İhsan Yavuz'da Kadın-Erkek Fırsat Eşitliği Komisyonuna seçildi. Yavuz komisyon sözcüsü oldu. 


Sakarya Milletvekilleri Üstün ve Yavuz, seçimlerin tamamlanmasının ardından sosyal medyada tebrik yağmuruna tutuldu. 






Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 95429 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7272 kere okundu
YORUMLAR 15 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
vatandaş
04.12.2017 20:01
hayırlı olsun mütahitlerin şahısların vekilleri......
Kürşat
03.12.2017 22:15
İki basiretsiz şansa milletvekili olmuş şahıs zerre kadar SAKARYA'ma faydaları yokkkkkkkkk...
eren
01.12.2017 15:51
ooo bayağı önemli görevleri var artık vekillerimizin.biri AKP kuruluşundan beri,diğeri iki dönemdir vekil.sakarya ya yapılan hizmetlerini saymakla bitiremeyiz heralde.benim için önemli görev bakanlıktır.15 yılda bir bakanlık verildi(o da kısa süreli oldu)hergün TBMM tv yi izliyorum ve vekillerimizi maalesef göremiyorum.önemli görevler verilmiş miş.15 yıldır sürekli AKP den vekil seçiyoruz,muhtemelen yine seçeceğiz ve yine hizmet yerine hava alacağız nasılsa.
SAKARYA54
01.12.2017 15:38
BU KİŞİLERİ BU GÖREVE GETİRECEĞİNİZE MÜGE ANLI'YI GETİRİN. VE B.İRÇOK BAKANLIK GÖREVİNİ BİRLEŞTİREREK MÜGE ANLI'YA VEREBİLİRSİNİZ. EMİN OLUN DAHA BAŞARILI SONUÇLAR ALINIR.
ikisi
01.12.2017 15:27
BAŞARISIZLIKLARININ DEVAMINI DİLEMİYORUM
arda
01.12.2017 11:44
Lütfen ankara da bulunan sakaryalı dürüst ve düzgün bürokratları tesbit ederek sahip çıkın ve onlarınüst düzey yönetici olarak gelmelerini sağlayın ki sakarya ya hizmet aksın. acaba bakanlıklarda çalışan sakaryalı bürokratların listesi elinizde var mı? ytoksa bu büyük bir eksiklikir.
ender göktuğ
01.12.2017 11:20
Sayın cumhur başkanım Millet vekilerini seçerken .Lütfen temaul yoklamasını iyi yapınız. ilk seçimde çalışkan ve azimli vekiller bekliyoruz. .Hiç bir katkıları yok.Milletin vekili olacakları aday çıkarın.Bal yapmayan arıları değil.
Derviş
01.12.2017 10:24
Bu iki vekil ve diğerleri ALLAH aşkına bu ile ne faydaları olmuş şimdiye kadar?Sadece laf ancak laf.Ayda yılda bir Sakarya ya gelirler bir iki yer gezerler sonra bir yemek ve bol bol laf...Ak parti iktidarı şöyle ikdidar böyle.Hani boş bir tenekeye vurursun ses yapar ya bu vekiller de böyle. Görüntü var içi boş.Seçim zamanı milletle seçimden sonra iş adamlarıyla gezen vekillerimiz var garip SAKARYAM
sakaryalı
01.12.2017 09:08
bir sakaryalı olarak bir akpartili olarak bu iki vekilide istemiyoruz ikiside vatandaşın telefonunu acmıyor sayın cumhur başkanım duyun sesimizi halkın telefonu nu acmayan vekilden ne olur niçin seciliyorlar sakaryada bir tane millet vekili var halkın sorunlarını cözen oda şaban dişli adam gibi adam bir daha bu ikisini koysun lar vekilliğe oy atmayacam attırmayacam
Tahsin Korludağ
01.12.2017 08:58
'Açık oylamada gülerek zarf atma' görevi mi? Ben başka bir şey göremedim şu ana kadar...
Sakarya54
01.12.2017 08:35
kac senedir gorevde bu iki vekil, hangi hizmetleri oldu Sakarya'ya koca bir HIC ten baska.
Sıkıntı büyük
01.12.2017 08:09
Şimdi sayın iki vekilimizin görevde yükselmeleri mevcut il başkanının gücünü azaltıyor. O görevlerin aşağıdada belirtmişler gerçide sakaryamızada pek faydaları yok. Sakarya için değişen birşey yok. Haber niteliği sakaryayı pekte ilgilendirmiyor. Meclis TV yi daha çok ilgilendiriyor.
ahmet dürüst
30.11.2017 23:51
eşkıyabaşı apo iti için " kendimi onun yerine koyuyorum" diyen ve bu millet soyanları aklamak için gülerek mecliste oy veren kişiler benim vekilim değildir. akepe benim için bitmiştir. bu Milletten çok şeyler alınmış fakat verilen sadece fakirlik, rantçılık olmuştur.Mukaddes dinimiz kullanılarak Milletin zenginlikleri bazılarına peşkeş çekilmiştir. ARTIK YETER.
Cafer
30.11.2017 23:17
Surekli meclis isleriyle ilgilenecekler madem gitsinler istanbul ya da ankaradan vekil secilsinler. Neden sakarya dan secilmisler. Siyasette ihtiyaci sikintisi az olan illerin vekillerine bu tarz isler ve gorevler verilir. Bizim gibi sikintilari olan illerin vekilleri sikinti gidermeye sesini duyurmaya gayret gostermeli.
Kemal
30.11.2017 21:46
Neee önemli.. Önemli görev önemli bişeyler becerebilen kişilere verilir.. Bunlar 15 senedir vekil yapılan önemli ne var.. Böyle milleti aptal yerine koyuyorlar ya gülermisin ağlarmı
Online Ziyaretçiler