Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Kılıçdaroğlu'na Serdivan'dan yüklendi: İsmini...

Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Hayati Yazıcı, CHP Lideri Kılıçdaroğlu'na isminin başına 'müfteri' ifadesini koyma önerisinde bulundu. Yazıcı,"Konuşurken diyor ya benim adım Kemal. Yanlış söylüyor, benim önerim 'müfteri' kemal desin" dedi.

17:22   |   03.12.2017
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi

MEDYABAR.COM

Ak Parti'nin Siyasi ve Hukuki İşlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Hayati Yazcısı, Sakarya'da Ak Parti Serdivan İlçe Başkanlığı'nın 4. Olağan Kongresi'ne katıldı.






Kongrede konuşan Genel Başkan Yardımcısı Hayati Yazıcı, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na yüklendi. Yazıcı, CHP Lideri'ne konuşmaları sonunda 'Benim adım müfteri Kemal' demesini önererek şöyle dedi:


"Şimdi kalkmış muhalefet partisi, Allah aşkına bunların Türkiye için bir proje ürettikleri, ülkenin sorunlarının çözümü için bir öneri ortaya koyduklarını, bileniniz, hatırlayanınız var mı? Siyaset proje üretmektir, vizyon ortaya koymaktır. Şimdi de Türkiye düşmanlarının sözcülüğüne soyunmuş bir ana muhalefet. Böyle bir şey olamaz. Biri bir yerde araçları gereçleri, senaryoyu, sahne kostümüne varıncaya kadar Türkiye'de gerçekleştiremediklerini New York'ta gerçekleştirmeye çalışıyorlar. Ana muhalefette kontrolsüz bir şekilde aklına ne gelirse diliyle destek veriyor. Ana muhalefetin genel başkanı konuşurken diyor ya, konuşuyor ve sonra benim adım Kemal diyor. Eksik söylüyor, bundan sonra benim önerim ismini söyleyecekse başına bir sıfat ekleyecek, benim adım Müfteri Kemal diyecek." dedi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 17888 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6022 kere okundu
YORUMLAR 21 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Muhammed
05.12.2017 02:00
siz hayırdır ya, ne kadar tanıyorsunuz burak erken'i? yok kibirliymiş yok serdivan kaybedermiş yok bilmemneymiş. bunları yazan ya b.erken'i tanımıyordur ya b.erken'i çekemiyordur ya da demek ki bazı şeyler onlara iyi koymuş ki sesleri anca buradan böyle çıkabiliyor işte şimdi. bırakın olm bu işleri. ben ak partili filan değilim ama burak erken kardeşime yürekten başarılar diliyorum. istediğiniz kadar yazın istediğiniz kadar kendinizi parçalayın burak erken adamın hasançavuşudur. o beyninizi siz kendinize saklayın boşver. ayrıca burak kardeşim eğer ki bu yorumları okuyorsan söylemeye bile gerek yok ama lütfen kafanı bu ........ boş kelimeleriyle meşgul etme. senin başarıların onları kudurtmaya fazlasıyla yetecektir zaten emin ol. bir DOst
ne yediniz be
04.12.2017 17:25
ilçe başkanlarının mal varlıkları açıklansın. yeni gelen ve giden başkanında (2002-2015 yılları) ben çok merak ediyorum, millette merak ediyor..bide dünyada 15 yıl tek başına hükümet olup, bütün suçların muhalefet partisine atıldığı bir ülke var mı acaba? egemen bağış, zafer çağlayan ve digger 2 bakan chp nin vekillerimiydi? isminde adalet olan bir partinin neden adaletten kaçtığını herkes sorgulasın lütfen?
yobaz muhalif
04.12.2017 12:57
Allahtan Korkmayan Parti diyordum ama artik Allahtan Korkmayanlarin Partisi diyecem. Adamlar RTE'den korktuklari kadar baska kimseden korkmuyorlar.
Haluk
04.12.2017 10:21
Nerde o eski kaliteli politikacılar.polemiklerinde bile asalet vardı.
Tolgay
04.12.2017 09:46
Ya siz neyin kafasını yaşıyorsunuz ya 15 yıldır ülkeyi Kemal Kılıçdaroğlumu yönetiyor da anlatiyosun ülkede huzur yok gündem yoğun ve oyuncular hep aynı suç oranı artmış ekonomi bitmiş insanlar pisikolijisi bozulmuş vergiyle donuyoz hiç bir yaptınız urettimiz bişiy yok eğitim yok olmuş berbat ettiniz hala ne anlatiyonuz yaa ülkenin elli bin tane sorunu varken hala neyi konusuyonusuyonuz yaa dağa belediyeciliği beceremiyonuz ortalık ... goturuyor gulermisin aglarmisin yaa
DELİ MURTAZA :)
04.12.2017 07:44
MEMLEKETİ SOYUP SOĞANA ÇEVİRDİLER, TRİLYONLAR GÎTTÎ, SAVUNMASI DA ASGARİ ÜCRETLİ VATANDAŞA KALDI... ALLAH AKIL FIKIR VERSİN
Cem Osmansavar
04.12.2017 06:46
Belgeler sahte ise, adamlar meclis arastirmSi icin onerge verdi.. kabul etseydiniz ya. Sizler gibi yuzsuzu gelmedi, gelemez bu ulkenin basina..
Serdivan sevdalısı
04.12.2017 03:28
Serdivanlı ismi ile yazan kardeş her şeyi yazmış fazla söze gerek yok.partimiz sedivanı kaybetmek için her şeyi yapıyor.çıkarı olmadan hiç kimseye selam dahi vermeyen,kibirli ve kendini beğenmiş Burak ve recai erken maalesef serdivan ilçe başkanı.partide hiçmi başka dürüst ahlaklı kişilikli kimse yoktu yazık yazık emeklerimize :(. Osman başkanı mum ile arayacak serdivan
Eren Bilen
04.12.2017 01:12
Arkadaşlar benim artık dünya değil bizim ülkenin adaletine inancım zerre kalmamıştır. Bu yüzden allah?ın adaleti şaşmaz diyerek hepsini yüce rabbim bildiği gibi yapsın diyorum bu ülkenin çalışma ve sosyal güvenlik bakanı çıkıp çalışanları koruyacağına onlardan insaf etmelerini bekliyoruz diyorsa konuşacak pek bir şey kalmamış demektir. Gelelim zeki başkana kendisi anket şirketlerini devreden çıkartıp bir halkın arasına karışsın sorsun bakalım benden memnun musunuz diye ama kim toplantılara gidip fotoğraf çektirecek benim için belediye başkanlığı yapmanın tanımı bu değildir kendisi biraz empati yapaın bakalım o zaman sonuç çıkar ilişkisi ne tarafa doğru esecek?
Sıradan
03.12.2017 23:50
Millet geçim derdi ile mücadele ederken,ortada geldi veya gitti milyon dolar ve Euro lar konuşuluyor.Net bir açıklama yokken,gıcır gıcır elbise ve ayakkabı giymiş ve insan gibi davranış gösteren bu mahlukatlar hepinize yazıklar olsun. Nasıl bir beyin yapısı,Nasıl bir yalakalık,nesıl bir menfaatçılık her şeyden öncesi Nasıl bir Müslümanlık kimliği ile bunlara niyaz edip,kalk deyince kalkıp,otur deyince oturuyorsunuz.Vatandaşın verdiği 1 TL.lik verginin bile nereye gittiğinden haberiniz yokken,A,B,C partisi veya A,B,C liderini Nasıl savunur ve arkasında durursunuz. Yazıklar olsun hepinize Allah bunların hepsini sizden tek tek hesap soracak inşallah.Sizin insan olmanız imkansız,sizler ancak insan kılığına girmiş şeytanlar olmalısınız.
hasan yilmaz
03.12.2017 21:29
Diğer siyasetçileri bilmem ama Kılıçdaroğlunun bir tek allah bir dediğine inanirım benim adım kemal diyor sanki adı doğrulukla tasdiklenmiş
sakaryalı-54
03.12.2017 20:31
Peki bu yalanı enden meclis araştırmıyor kabul edin meclis araştırsın rezil edin kılıçtaroğlu nu
mayk
03.12.2017 20:26
REZA ZARRAF RÜŞVET VERDİM DİYOR.MALUM ESKİ DÖRT BAKANDAN TIK YOK...
Porr
03.12.2017 20:10
Hayatı bey gözlerinden öpüyoruz.zarrab hayırsever zarrab mi müfteri zarrab mi bi karar verin.
Metal yorgunluğu başarılı değişim
03.12.2017 19:32
Menfatsizce ilçede davayı en iyi şekilde savunan genç dinemik herkese yararı olan Burak ERKEN kardeşime bu görev isabetli bir görev verildi yola devam kardeşim adam
5454
03.12.2017 23:26

Dirilise devam yukselise devam. serdivanda umudumuz burak erken.

Serdivanli54
03.12.2017 22:46

Bakıyorumda içimizdeki abd uşakları israil sempatizanları sözde vatandaş kisvesinde atıp tutanlar yazmaya başlamış. Serdivan da düşen oy oranına rağmen. Milletvekillerinin halktan kopuk uzak siyasetlerine rağmen gencecik bir serdivan evladı takın altına elini sokuyor ve başlıyor boş muhabbetler. Bırakın kardeşim klavye delikanlılığı sizde icraat yapın. Serdivan sakarya sorunlarının çözümünü bekliyor. Bunuda bu genç kardedlerimiz başarır. Eski fosiller değil.

Serdivanli
03.12.2017 22:01

Menfaatsiz mi? Buraki da babası recaiyide çok iyi taniriz.Osman bey büyük kayıp olmuş Serdivan için

Babacan
03.12.2017 21:58

Söyleyecek çok şey varda,ben şöyle söyleyeyim.2019 Serdivan gider,Sakarya gider,Reis başkan olur,Fevzi ve Burak kovulur.ben bunlara ebedi oy vermem..benden söylemesi Burak kim ya? Fevzi kim? Tahsilleri ne?ne faydalari oldu bu memlekete?Bunları buraya koyanlarla secimde görüşürüz...

Metal yorgunluğu başarılı değişim
03.12.2017 19:31
Menfatsizce ilçede davayı en iyi şekilde savunan genç dinemik herkese yararı olan Burak ERKEN kardeşime bu görev isabetli bir görev verildi yola devam kardeşim adam
send işçi
03.12.2017 19:14
ya tamam adam yalan söylüyorsa siz söyleyin doğrusunu ?
Online Ziyaretçiler