Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

İYİ Parti'nin Adapazarı İlçe Başkanı belli oldu

İYİ Parti kurucu il başkanı Dr. Hüsamettin Atasever, Adapazarı İlçe kurucu başkanını açıkladı

11:20   |   05.12.2017
Haber Resmi

İYİ Parti'de kurucu ilçe başkanları belirlenen ilçelere Adapazarı da eklendi.


İl Başkanı Dr. Hüsamettin Atasever, Adapazarı ilçe kurucu başkanlığı için Mücahit Bulan'ın görevlendirildiğini açıkladı. 






Atasever'in açıklaması şu şekilde: 


Değerli Sakaryalılar teşkilat çalışmalarımız doğrultusunda ilçelerimizde kesinleşen görevlendirmeleri açıklamaya devam etmekteyiz.


Sakarya'mızın merkezine,kalbine dokunabilmek için,gece gündüz halkla beraber olacağına inandığımız, Mücahit Bulan, Adapazarı ilçe teşkilatı kurucu başkanı olarak görevlendirilmiştir.


Şehrimize ve Adapazarı'na hayırlı olmasını diler,saygılar sunarım. Adapazarı'mız da İYİ olacak inşallah...





Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 10018 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6859 kere okundu
YORUMLAR 9 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
performans
06.12.2017 01:48
Hayırlı uğurlu olsun,gün bu gündur,sonsuza kadar AKP sürsün,her türlü melaneti yapsınlar öylemi,bu kadro işini bilir,geriğini yapıyor.zulüm bitmek üzeredir,bitecektir,bu arkadaşlarda gerekeni yapacaklardır.Başarılar diliyorum
hacer sağlıkel
06.12.2017 11:53

hayır tabiiki iyi pariden ve Meral hanımdan umutluyuz. eski bir akp li olarak ve tecrübeli bir bayan olarak meral hanımı destekliyorum fakat İYİ PARTİNİN SAKARYADAki teşkilatlanmasına bakınca ÇOK YAZIK OLUYOR diye düşünüyorum. bu kişilerle Sakaryada başarı yakalanamaz. vallahi ÇOK YAZIK.

ayhan bozkurt
05.12.2017 17:11
Akp ye rakipleri için teşkilat kurma imkanı verseniz, bu kadar kötü bir yönetimi "ayıp olur " diye vallahi kuramaz. çok yazık.
ayhan bozkurt
05.12.2017 17:10
Akp ye rakipleri için teşkilat kurma imkanı verseniz, bu kadar kötü bir yönetimi "ayıp olur " diye vallahi kuramaz. çok yazık.
ayhan bozkurt
05.12.2017 17:08
Hüsamettin, ihanetlerine devam ediyor. bu arkadaştan başkan olursa bendende c.başkanı olur. vallahi tam bir komedi. Hüsametin elinde kukla olacak adamları getirmeye çalışıyor. tek hesabı vekil olmak. bakalım vekil seçimi yaklaştığında bunlar nasıl birbirine girecek..hüsamettin, ümit, k. doğancı, ilhan, vbb..hepsinin derdi vekil olmak. teşkilatları kendilerine gore dizayn etmeye çalışanlar hüsrana uğrar.mhp deki grupçuluk hastalığını İYİ partiye taşıyan hüsamettin ve 3 kişilik ekibi İyi partinin Sakaryadaki rüzgarını şimdiden bitirdiler. anlaşılıyor ki koray aydın, bahçeli tarafından iyi partiye gönderilmiş. ne yazıkki koray başta olmak üzere, hüsamettin ve ümit te , MERAL HANIMA İHANET İÇİNDELER. ÇOK YAZIK. GRUPÇULUĞA, HÜSAMETTİNE HAYIR
Halk'tan ve Hak'tan yana
06.12.2017 11:10

valla bu ayhan bozkurt u tanırsam insan değilim de,adam o lafları yazacağına ismini yazsaydın sn performans...sanane adam evine ekmek götürmesinden.kimin siyaset yapacağına sen mi karar veriyosun...grupçuluk falan anlamam da böyle boş zihniyetlerle (performanstan bahsediyorum) İYİ partiden cacıkkkkk olmaz ;)

performans
06.12.2017 02:02

Ayhan efendi,senin cigerini herkes bilir,sen işine bak evine ekmeğini götür,insanlara hakaret etme.

vatandaş
05.12.2017 15:50
GÜZEL GÜZEL BÖYLE İLÇE BAŞKANLARI SEÇİLDİKCE AK PARTİNİN OY ORANLARI YÜKSELİR ARKADAŞI TÜM KÖY HALKI ÇOK İYİ BİLİRKİ SOLA ÇOK ÇALIŞTIĞINI NASIL BİR AÇIKLAMA YAPACAK OY İSTERKEN MERAK EDİYORUM
ATMACA
05.12.2017 13:22
NERDEN BULUYORSUNUZ ? ÇOK MU ARIYORSUNUZ ? AMACINIZ NEDİR ? TÜRK MİLLİYETCİLİĞİNİN ÖNÜNÜ KESMEYE KİMSENİN HAKKI YOK...İL BAŞKANI İLE BAŞLAYAN BU ATAMA ZİNCİRİ AYNI TORNADAN ÇIKAR GİBİ DEVAM EDİYOR....YAZIKTIR GÜNAHTIR ..İNSANLARIN UMUTLARIYLA BU KADAR OYNANMAZ...BU YAPILANLAR TÜRK MİLLETİNE VE MERAL AKŞENERE İHANETTİR..!!!!!
Online Ziyaretçiler