Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Duraklar arasında kavga çıktı! Olan İzmit yolcusuna oldu

İzmit'ten gelen yolcular nereye giderse gitsin Beşköprü dolmuşlarına mahkum edilirken,duraklar arası anlaşmazlık çıktı. Bu kezde çarşıya gitmek isteyen yolcu mağdur oldu. İki yönlü keyfi zorunluluk isyan ettirdi

01:43   |   08.12.2017
Haber Resmi

Adapazarı-İzmit arasında taşımacılık yapan minibüslerle ilgili gelen şikayette, İzmit'ten dönen yolcuların yaşadığı sıkıntı gündeme geldi. 


İzmitten gelen yolcuların, D100 Beşköprü merkez camii yakınlarında bulunan bir durakta indiğini anlatan vatandaşlar, " Beşköprü dolmuşları burada İzmit yolcusu için bir düzen kurmuş. İzmitten gelen nereye gidecekse gitsin, Beşköprü dolmuşuna binerek çarşıya gitmek zorunda kalıyor. Ben her gün İzmite giden gelen biriyim. Bu durum beni rahatsız ediyor. Yolcu Erenler'e nasıl gideceğim diyor. Şoför terminalde indirse oradan otobüs var. Terminalden de ulaşabileceği yerler varken, Beşköprü dolmuşlarıyla yaptıkları anlaşma gereği bu durakta yolcuları indiriyorlar. Aralarındaki anlaşma bozulmuış olacakki bir kaç gündür bu kez de İzmit minibüs şoförleri sıkıntı yapmaya başladı. Bir kaç gündür çarşıya gidecek olanlar da Beşköprü dolmuşu olmasına rağmen burada yolcu indirmiyor






Yolcunun ulaşım özgürlüğünün şoförlerin ve durak yöneticilerinin keyfiyetine kaldığı anlatılırken, "İnsanlar nereye gideceğini söylediği zaman ona göre yönlendirilmelidir. Anlaşma gereği Beşköprü dolmuşuna zorunlu binmemelidir. Anlaşma bozuldu. Peki şimdi bu dolmuşla çarşıya giden ne yapacak? Bu keyfiyet son bulsun.Yapılan her uygulamaları vatandaşı düşünmeden hayata geçiriliyor





Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 14018 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7669 kere okundu
YORUMLAR 15 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Arifiyeli
08.12.2017 19:37
O kadar çok dolmuşa binmek isteyen itfaiyenin orda iniyor zaten bedava anlatmayın
Adalı1
08.12.2017 19:14
Bedavadan konuşuyonuz şıkışık diyonuz bilmem ne para istemeden vermiyonuz 1 lira verip 3 km yol gidiyonuz ypk ilerde incm deyıp akıllısını ya çok siZ
Samet
08.12.2017 17:57
Terminale gitmek zorunda mıyız. İzmit'te yoldan alırken alıyor beni indirirken neden indirmiyor.Benim can güvenliğimi düşünüyorsa izmitte terminalden alacak Adapazarı terminalde indirecek.
ADALI
08.12.2017 15:17
Bu sıkıntının tek sebebi ZEKİ TOÇOĞLU,dur.
kasım şener
08.12.2017 13:15
Ben de izmitte çalışıyorum. İşe gidip gelmek; işte çalışmaktan daha zor. Sıkıntı sadece beşköprü dolmuşu değil ki hangi birini anlatıcan...Ne güzel banliyö trenlerimiz vardı. Ah o günleri ne kadar özlüyorum bilemezsiniz...
Serkan
08.12.2017 10:48
Beşköprü dolmuşları tamamen feshedilsin. Her gün kullanmak zorundayım. Belediye sayısı artsa gerek bile kalmaz bunları çekmeye. Ben Beşköprü'de oturan biri olarak bunların hal ve hareketlerinden bıktım. Şoförler zaten çoğu problemli. Bir iki tane kibar var, gerisi çöp. Haftada mutlaka 2-3 kez kavga ediyoruz. 301, 317 ve özellikle yaşlı tipler normal davranmıyor. Acilen psikiyatriye gitmeleri lazım. İzmit yolcusunun Allah yardımcısı olsun, insanlarla resmen oynuyorlar. Bunlara fırsat verenlere yazıklar olsun.
BEŞKÖPRÜ
08.12.2017 16:19

KULLANMASSAN KULLANMA DİYEN ÇOK BİLMİŞ ZATEN BELEDİYE ADAM GİBİ İŞİNİ YAPSA BU SORUNLAR OLMAZ...ZATEN KİMSE KULLANMAZ ....MECBUR KULLANILIYOR.. DOLMUŞLARI DENETLEYEN YOK ADAM RUHSATTA YAZANDAN FAZLA YOLCU ALIYOR FARKINDAMI BİLMEM HARAM KAZANIYOR...

Ebu Yahya
08.12.2017 15:14

Kullanmak istemiyorsan kullanma kimsede seni zorla bindirmiyor belediye ihale ile plaka satarken de aynı bu şekilde tepkini dile getir.

seda
08.12.2017 11:29

katılıyorum terminalden belediye otobuslerı daha sık kalksa oda cözüm olur yetiisemeyince mecbur bunlara kalıyoruz.aynen bazıları öyle deli kullanıyor ki araçları

DÜZEN BATSIN
08.12.2017 10:31
SADECE ŞEHİR ULAŞIMINI BELEDİYE YAPSIN. KALDIRSIN. KIRMIZISI AYRI MAVİSİ AYRI. HİNDİSTAN TRAFİĞİ GİBİ ŞEHİR. HANGİ DOLMUŞA GİDERSENİZ GİDİN KESİN BİR ŞİKAYET VAR. YETKİLİLER BU ŞİKAYETİ ÇÖZSÜN. BİR DÜZENLEME YAPSIN.
seda
08.12.2017 10:30
tren merkeze geri gelmeli hergün mağdur oluyoruz izmit arabaları ayrı alem dün durakta iniş serbest bugun yasaklıyorlar bırakın yolcu nerde isterse orda insin yahu kırmızı minübüsler ayrı alem küçüçük koltuklara 3 kişi sıkıstırmalar vs olan izmit ada arası yolculuk yapanlara oluyor ternin gelmesi tek çözüm
Ömer Erturk
08.12.2017 09:46
Ben beskopru dolmus hattı gibi ..........insanlar görmedim. Hele bu dolmuş hattı ne kırmızı ışığı görüyor nede karşıdan karşıya geçmek isteyen yayaları özellikle bu dolmuş hattı bütün yollar benim diyor kafasına göre. Ilk önce insan olmayı öğrenin sevgili dolmuş şoförleri.
sekermahalleli
08.12.2017 10:57

Adamına denk gelmiyorlar geldiğinde rolleri değişiyor şoför beylerin

oğuzhan
08.12.2017 09:21
İzmit arabalarına kim açıktan para indirirse o dolmuşa yolcu verilecek. İster minibüs ister dolmuş taksi. Vatandaş ister terminalde iner isterse itfaiye istasyonunda. O tren şehir içine girmediği müddetçe bu oyunları çok görürüz. Altı üstü 45 km yol çıkan tantanaya bak.
Sevket ozkan
08.12.2017 08:33
Hergun 5 kopru dolmuslarini kullanan bir vatandasim. Su dolmuslari bir incelemeye alan yokmu. Daracik koltuk aralari 2li koltuklara 3 gisi bindirmeker vesayre vesayre. İzmitten adapazarina gelen yolcu direk terminale inse hicbir sikinti yok. Bilenler icin (bilmiyen yolcularida soforler 5 kopru dolmuslarina mahkum birakiyor
Online Ziyaretçiler