Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Yenikentlilerin köpek çilesi bitmiyor!

Yenikent'te ikamet eden vatandaşlardan bölgede sürü halinde dolaşan ve sayıları artan köpeklerle ilgili gelen şikayetler sürüyor.

12:49   |   09.12.2017
Haber Resmi

MEDYABAR.COM- Medyabar.com whtasApp hattımıza gelen şikayette iddaya göre son zamanlarda Yenikent bölgesinde sayıları artan ve sürü halinde etrafta gezen köpekler vatandaşları korkutuyor.


İddialara göre çöp kutularını dağıtarak çevre kirliliğine yol açan köpekler aynı zamanda sürü halinde gezerek çevre halkına saldırıyor.






Durumla ilgili yetkililere haber verildiğini fakat duruma ilgisiz kalındığını belirten Yenikent sakinleri hiç olmazsa köpeklerin kısırlaştırılarak artık duruma uzun vadeli bir çözüm bulunmasını istedi.   






Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 23864 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 3650 kere okundu
YORUMLAR 18 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Cansu soyubol
10.12.2017 18:09
Merhaba fotoğraf yenikent KORUCUK mahallesi yanlız ve ayrıca bende KORUCUK eczanesinde çalışmaktayım 1680 adada oturuyorum ama malesef köpeklerden dolayi her sabah otobüs kullanıyorum
kafka
10.12.2017 11:22
Medyabar bir gün hayvan seversin bir gün hedef gösterirsiniz bırakın gunahsizlarla uğraşmayı hergün işkence yapılan öldürülen yine bu gunahsizlar onlar sizden şikayetçi olacak bir gun unutmayın sessiz kullar olarak
can arat
10.12.2017 09:12
camili yunus market ve adliyenin oralarda 50 60 a ykın kopek suruler halinde geziyor ve cok iriler aksam saat 6 da çarsafli bir hanımı zor kurtardım hiç bir ilgili bilgili bir insan yok mu bu mahallede
Ersin
10.12.2017 00:41
Çekilen resim benimde oturmuş olduğum Korucuk Essen marketin tam karşısında çekilmiş. Evet bu bir gerçek sokaklarımız malesef köpeklerden geçilmiyor kocaman koyun gibi köpekler gece gündüz cirit atıyolar sokaklarımızda ne çocuklarımızın nede bizlerin hiç ama hiç bir can güvenliği yok belediyeye bildiriyosun biz size bildiririz diyorlar bir süre sonra cevap tam fıkralık "artık korkmanıza gerek yok biz onları kısırlaştıdık "dalga geçer gibi çözüm bulduklarını söylüyorlar. Biz vatandaş olarak kalıcı bir çözüm istiyoruz. Sakın "siz söyleyin ne yapalım "gibi saçma birşey sormayın çünkü görevli sizlersiniz
Misafir
10.12.2017 00:07
Allah islah eder mi sizi bilmem ama o toplatilsin dediğiniz iteklediginiz bir yudum ekmek vermediğiniz hayvanlar var ya dünyada ahirette yakanızdan tutsun hesap sorsun..Allah size, kabininizdeki merhamet kadar merhamet etsin..onlar adına hakkimi ne belediyelere ne de sizin gibi merhametsizlere helal etmiyorum
Misafir
10.12.2017 00:06
Keşke bi köpek olarak doğsaydınız da açlığın ne demek olduğunu anlasaydınız.herkes üzerine düşen görevi yapıp o hayvanların önüne bi kap yemek koysaydı o hayvanlar ne insana saldırır ne de aç kalıp ölürlerdi.dağa taşa müslüman ülkede kuşlar aç kalıyor demesinler diye Allah rızası için buğday atan bi dinin ümmeti olduğunuz için hiç ar etmezsiniz ama her cuma namaza gidip utanmadan da ben müslümanım diye gezersiniz.aç kalın da 3 gün bakalım ne yapıyorsunuz kime saldırıyorsunuz nereyi yagmaliyorsunuz.onlar dilsiz kullar unutmayın ki Allah seslerini duyar.öyle bi tepetaklak getirir ki rabbim sizi bi köpeğin merhametine muhtaç yaşattirir.
Asli
09.12.2017 22:55
Ayy bende karamanda oturuyorum 10 degil 100 tane kopegin icinden geçsem de bana niye saldirmiyorlar çünkü sizin icinizin kotu oldugunu hissediyorlar yeter be valla karaman cahil insan dolu gercekten bende sizin gibi bencil insanlardan biktim belediyeyi arayayimda toplasinlar zannediosunuz ki aliolar barinakta duruolar bi gidin bakayim ziyarete yiyorsa kaldirabilecekseniz bi gidin bakin icler acisi ama umrunuzda degilki kalbiniz çürümüş lafa gelince biz dinimize düşkünüz dersiniz ama dedikodudan gecilmez allahin emanetlerine sayginiz bile yok yazik
samsun55
10.12.2017 22:26

Güneş doğmadan evden çıkıp sakin sakin 7 de otobüse binemiyorum sürü halinde köpekler saldırıyor aynı şekilde akşamda bu manzara herkes hayvanları sever ama başı boş bırakılırsa sürü oldukları için saldırgan oluyorlar savunmasız birini parçalamalırı durumunda ne olcak aaaa çok üzgünüz geçmiş olsun mu diyceksiniz

Serap Erdoğan
09.12.2017 22:19
Valla Camili Mahallesi sakinleri olarak bizim 4 ayaklı çilemiz yok, aylardır yanmayan sokak lambaları yüzünden zifiri karanlıkta evlerimize dadanan hırsızlar ve biz kadınları yollarda taciz eden 2 ayaklı çilelerimiz var! En sonuncusu dün olmak üzere defalarca 186 Sedaş'ı arayıp şikayet formu oluşturdum, sonuç yok! Kimseye zararı olmayan kedi ve köpeklerle uğraşacağınızla arıza olmadığı halde keyfi olarak sokak lambalarını yakmayan/dönüşümlü yakan Sedaş'la uğraşın! Arıza olmadığını nereden mi biliyorum; çünkü bir keresinde her yeri ayağa kaldıracağımı söyleyince 5 dakika sonra lambalar yanıverdi!
Paticik
09.12.2017 18:15
5199 sayili kanuna göre belediyelerin görevleri açıktır. Bu görevlerini düzgün yapsa zaten 3 nesil sonra sokakta üreyebilecek kedi köpek kalmaz. Bir sorun olmaktan çıkar. Sürü halinde dolasan kopekler tehlike degildir. Siz onları tehlikeli hale getirirsiniz. Insanlar birbirini sokaklarda öldürüyor, insanları sokaklardan temizliyor muyuz? Bu doğa hepimizin siz 4 duvar örüp yol yaptınız, parsellediniz diye toprak sizin olmuyor maalesef, tabiatin dogasinda yok oyle bir hak. Sokak köpeklerini bu hale getiren onlara taş atan, iten kakan, korunma iç güdüsünü tetikleyen unsurlar.
Patici'ğe cvp
09.12.2017 21:52

Sen o zaman al o köpekleri evinde besle insanlara çocuklara saldırıyor bu köpekler onun hesabını kim verecek acil önlem gerekiyor

Porr
09.12.2017 17:15
Korucuk muhtarı toplatsin kopekleri.
Porr
09.12.2017 22:09

Muhtarlık makamı yan gelip maaş alma yeri deildir.

Misafir
09.12.2017 16:32
Bu sorun ancak hayvan hakları hakkında kanun değişikliği ile çözülebilir sanırım. Belediyelerin bir şey yapamadığını, hayvan hakkı savunucularınca engellendiklerini duyuyoruz. Detaylı bilgim olduğunu söyleyemem konu hakkında. Ama hayvan hakları, insanların ruh ve beden sağlığını hatta hayat hakkını kısıtlamamalı.
Kart54
09.12.2017 15:40
Yunus muhtar ancak resim paylaşır bilmem kimin cemiyeti veya cenazesi köpekler için ne yaptın muhtar yeter artık bıktık senden ve köpeklerden defolun mahalemizden.
Arifiyeli
09.12.2017 14:51
Aynı problem Arifiye'de de var. Çoluk çocuğu geçtim biz büyükler bile korkuyoruz. Hayvanları seviyoruz ama grup halinde dolaşan sokak köpekleri insanlara saldırıyor. Bir an önce bu köpekler kısırlaştırılmalı ve barınaklara alınmalı. Yetkililer, vatandaşların isteklerini göz ardı etmeyin lütfen.
Şeyda durmuş
09.12.2017 14:20
Kısırlaştırınca herşey bitiyormu havlamaları saldırmaları bitiyormu sürü halinde gezince büyük insanlar zor geçiyor çocukları düşünün birde geçen gün bir kız çocuğunu zor kurtardık aklı alındı çocuğun çözüm masasını arıyorsun yapılacak birşey yok deniyor belediye hiçbir şekilde ilgilenmiyor karamanda oturuyorum 14.durağın oraya bir gelip bakın en az 10 tane köpek görebilirsiniz arabaya binmeden saldırmasınlar diye zor gidiyorum senelerdir burada oturuyorum bir çözüm bulunamadı
Baki