Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Başıboş köpekler Gar Meydanı'nda korku saçıyor!

Medyabar.com WhatsApp İhbar Hattına gelen bir mesajda sokaklarda dolaşan köpekler hakkında şikayette bulundu.

22:48   |   10.12.2017
Haber Resmi

MEDYABAR.COM-
Medyabar.com WhatsApp İhbar hattına (0533 615 0224) gelen bir mesajda köpeklerin başı boş bir şekilde dolaştığı için vatandaşlar şikayette bulundu.

 

O şikayet mesajında, "Burası şehir merkezinde bulunan gar meydanı katlı pazar girişi. Saat 8'de buralarda bir sürü köpek var ve vatandaşlara havlayıp kovalıyor. Bu duruma önlem alınsa çok iyi olur." ifadeleri yer aldı.

 





Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 107464 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 3804 kere okundu
YORUMLAR 12 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Selin yakın
11.12.2017 13:10
Artık hayvanları rahat bırakın Allah aşkına sakaryadan istanbula nakil edilen köpekler için Sakarya Cehenneminden kurtardığımız köpeklere yuva arıyoruz diyorlar ve ben Sakaryalı oluşumdan tiksiniyorum!!! Her türlü çakallığa aklımız yeterde şu hayvanlara merhametiniz yetmez yazıklar olsun size be!!!
pelin toy
11.12.2017 13:05
gar meydanında başı köpekler korku saçıyor diye haber yapacağınıza.. orda sabahtan akşama kadar oturup onu bunu gözetleyen,gözleriyle taciz eden,ayak üstu birbirini pazarlayan insan görünümlü aç varlıklara bir çare bulun..Zira onlar daha fazla rahatsızlık veriyor..!! Kopeklere gelincede yillardir ordan geciyorum o köpeklerin kimseye 1 gram zarari yok sevmeniz yeter..
Evren kılıç
11.12.2017 12:55
İnsanoğlu kadar tehlikelimi lütfen ya doğru haber yapın yada gazeteciliği bırakın yıllardır ordan geçerim bir kez olsun o canlarin birine zarar verdiğini görmedim vermislersede kesin tehlike hissetmislerdir....canlari rahat bırakın yeter artık
Abdulkadir altınsöz
11.12.2017 10:59
Hayvanlar İtediği yerde Havlayabilir. Şikayette bulunan bazı bilinçsiz insanlar O köpkelere Saldırıp Taş atıp Kovarsa Hayvan kendini savunu. Ayrıca Dışarıda tecavüzcü Hlrsız ve Sapık insanlarla mücadele edin.
Köpek sever
11.12.2017 08:18
Siz ya hayvan sahibi değilsiniz ya çocuk sahibi değilsiniz yada köpeklerin sürü kavramını bilmiyorsunuz. Ben köpeğimle o bölgeden geçerken nasıl korkuyorum çünkü sürü yabancı köpeğe saldırıyor benim köpeğime zerre zarar gelse siz köpek aşıkları mı hesap vereceksiniz ayrıca aç kalan sürü gergin olur çocuğada saldırır adamada kadınada çok ponçiksiniz sevgi dolu pıtırcıksınız ama gelin 5 lira verin uygun koşulda bakımlarını yapıp yaşatalım bu güzel canlıları desek yok bakım evleri yok belediye yok bilmem ne diyeceksiniz şehir merkezinde sürünün işi ne ? Önce bunu sorun kendinize
Ali Alemdar
11.12.2017 06:30
Hemen hayvansever gözüküp duyar kasmalıyımcı tayfa toplanmış.Sokak köpekleriyle kimsenin derdi yok mesele saldıran sokak köpekleri.Yolda yürüyen bi insanla kimsenin bi derdi yok fakat başka bir insana saldırdı mı içeri alıyorlar mantık çok basit.Bir çok başvurum var bimere konu ile ilgili belediye topu orman bakanlığına atıyor orman bakanlığı belediye?ye.Önlem alınması için ya bi annenin kucağındaki bebeğini korkudan düşürmesi gerekecek ya da bir çocuğun korkarak hızla gelen bir aracın altına girmesi.Umarım yaşanmaz Acil önlem şart.Teşekkürler
Kübra Karakaş
11.12.2017 03:54
Ne istiyorsunuz şu dilsiz garibanlardan ya yeter artık! Barınaklara(ölüm kampları) mı yollansın? Ne istiyorsunuz neee? Şikayet eden kadar haberi yapan da suçlu tabii.. Azıcık vicdanınız varsa kaldırın şu haberi!!!
Sena eryılmaz
11.12.2017 03:25
Gerçekten çok komiksiniz! Alttaki video da bile her şey açıkta! Köpekleri seven biri ve ona kuyruk sallayan köpekler... Havlamaları da sürü psikolojisinden, kimseye karşı korku saçtıkları da yok. Ben doğma-büyüme adapazarlıyım ve merkezde oturuyorum. Bu köpeklerin hepsini de tanıyorum gayet sıcakkanlı hayvanlar, bu soğuk kış günlerinde onlara nasıl faydalı olacağız diye düşüneceğinize yaptığınız habere bakın. Yazık gerçekten...
Nejat
11.12.2017 01:28
Sakarya'da bu zamana kadar kaç insan köpekler tarafından öldürüldü Sakarya'da kaç insan yine insanlar tarafından öldürüldü ?İnsanların öldürdüğü hayvanları işin içine dahi katmadım farkındaysanız. Zira sayması zor gelecektir sizlere. Eeee Medyabar kim korku saçıyor ? Siz halen köpeklerin mi korku saçtığını düşünüyorsunuz yoksa ?
Hande Tuna
11.12.2017 00:37
Pardon da kime göre neye göre zararlı o hayvanlar? Rahat bırakın artık uğraşmayın bu canlarla. Ben defalarca geçtim o meydandan hala geçiyorum hiç bir zararı yok bu köpeklerin. Lütfen azınlığa göre haber yapıp insanları yanıltmayın!!!
Ertan Gökmen
11.12.2017 01:19

Hande'cim muhtemelen bu haberi Medyabar'a ulaştıran kişi köpeklerden ya çok korkuyor ya da iş olsun diye video çekip göndermiş anlaşılan, lakin videoda ki köpekler adama falan saldırmıyor ki büyük ihtimal ile köpekler adamı tanıyor olmalı ki elinde ki torba da belki de yiyecek falan var onları doyuracak diye düşünüyorum. Benin asıl anlamadığım bu hayvan düşmanlığı had safhaya ulaşmış sebebini de anlayabilmiş değilim. Yazık günah onların da bir can taşıdığını unutmayalım. Ben Almanya'da yaşıyorum her iki kişiden birinin evinde köpek var bu konuda Almanların çeyreği bile olamayız. Onları sevmek en azından sevgi ile bakmak bile onları mutlu edecektir diye düşünüyorum...

Melek Ö.