Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Meclis'te gerginlik.. CHP'li Engin Özkoç...

TBMM'de Genel Kurul bütçe görüşmeleri gergin bir şekilde devam ediyor

19:34   |   17.12.2017
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi

 Ekonomi Bakanlığı bütçesi görüşmeleri sırasında Bakanlığı adına Kürsüye Çıkan Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci Konuşması sırasında Şair Necip Fazıl Kısakürek'in 16 Nisan 1976 yılında söylediğini idda ettiği ? Bizdeki muhalefet iktidarı düşürmek için Vatanı bile düşürmeye razı? sözlerini ifade edince CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç tepki gösterdi.


Karşılıklı söz atışmaları üzerine AKP Milletvekilleri CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç'un üzerine yürüdü






Kavganın çıkmasını diğer milletvekilleri önledi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 257587 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 3567 kere okundu
YORUMLAR 12 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
BİRİSİ
19.12.2017 17:22
SAYIN ENGİN ÖZKOÇ HEP AĞZIN ÇALIŞACAĞINA BİRAZDA YUMRUKLARIN ÇALIŞSIN BE KARŞINDAKİ ADAM .... KADAR İSVEÇ ...... GİBİ SANA YÜRÜYOR SENDE MAŞALLAH EVRAN DEVRAN BİR YUMRUK ATSAN DUVAR DELİNİR ADAM KARŞISINDA DURUYORSUN VALLA BABANNEM DERDİKİ BÜYÜK AĞAÇLARIN MEYVADAN ÇOK GÖLGESİ OLUR DİYE SENDE ÖYLESİN DURUŞ 2000 İŞLEM SIFIR MADEM İNSANLAR HADDİNİ AŞIYOR ARTIK YUMRUKLAŞMAYA KADAR GELİYOR NE DURUYON KARDEŞİM PATLATSANA BİR TANE ADAMA BEYEFENDİLİKTE BİR YERE KADAR YANİİİ MADEM ONLAR SENİN ÜSÜTNE YÜRÜYOR ARADAN İKİ TANEDE SEN ÇAKACAKSINN AMAN YAAA BUNLARIDA BENMİ ÖĞRETİCEM KORKAK ALIŞTIRMA ELİNİ YAAAA
Memduh ünlü
18.12.2017 10:07
Dünya yi Sakarya dan ibaret sayan gafiller.Büyük kavgaya bakın.
TMM01
18.12.2017 09:33
YA ARKADAŞLAR NEYİN KAVGASINI YAPIYORSUNUZ BUNLARIN HEPSİ AYNI SANKİ SAKARYAYYA Bİ ŞEY YAPTILAR AMANDA BURAYI DÜZELTELİM DİYEN BİR KİŞİ OLDU MİLLET VEKİLİNİN SADECE ADI VAR MUHALEFETİN SADECE ADI ASLİ GÖREVLERİ SEÇİLDİĞİ ŞEHRİN SORUNLARINI VE O SORUNLARIN CEVAPLANMASI GEREKİĞTİNİ HERKES BİLİYOR FAKAT HERKES BİR BİRİNE ...OK ATMAYA ÇALIŞIYOR İŞTE SİYASETİ MAALESEF İĞRENÇ HALE GELDİ İŞİN GERÇEKTE TARAFI DA GERÇEKDEN ÖZKOÇ İYİ BİR İNSAN VE DİĞER MİLLET VEKİLLERİMİZDE GERÇEKTEN İYİ VE BAŞARILI FAKAT MAALESEF KİMSE SEÇİLDİĞİ ŞEHİR İÇİN ÇALIŞMIYOR BU HABER DEDE GÖRDÜĞÜN SÜRECE ÖZKOÇ BÜTÇE GÖRÜŞMELERİNDE TARTIŞMA ÇIKMIŞ.SAKARYAMIZ İÇİN KİMSE KAVGA ÇIKARMIYORLAR ALLAH RAZI OLSUN AMA HAKKIM HARAM ZIKKIM OLSUN
Grandbazaar
18.12.2017 09:24
Sakaryamızın bürokratları kendi menfaatlerini düşünmekten hizmet nedir anlamını unutmuşlardır.
Kaya
18.12.2017 08:38
Sakarya'nın çalışan tek Milletvekili helal olsun sana Özkoç.
Sedat
18.12.2017 06:17
Karasulu E.T o yazdığın isimlerin hizmetlerinden 2 tane yazar mısın
Karasulu E.T
18.12.2017 00:43
Bravoymuş Ne hizmeti olmuş? ALLAH razı olsun. Recep UNCUOĞLUndan, Ayhan Sefer ÜSTÜN den, Ali İhsan YAVUZ ve Prof Mustafa İSEN den.
Derviş
17.12.2017 22:19
Chp nin şuan ki haliyle bu ülkeye hayır getirmeyeceğini biliyorum ama Engin Özkoç a saygı duyuyorum.Adam faal arkadaş adam her yerde göz önünde.nerede iktidarın Sakarya milletvekilleri.Yatmakla meşguller. Bugünkü cehape den bu ülkeye nasıl fayda gelmeyeceği ne kadar gerçekse ,Sakaryaya da Ak Partili milletvekillerinden fayda gelmeyeceği o kadar gerçek!!!
Memduh ünlü
17.12.2017 22:02
Bilmem arkadaş .favorim CHP. CHP varken ne ABD ne İSRAİL. FETO ve kuyruğu İYİ çalışıyor!!!.
Tarık
17.12.2017 21:50
Sakarya için mücadele eden tek milletvekili
Kazım Tüfekçi
17.12.2017 21:01
Bravo Engin bey.Bu şehrin seçtiğimebuslar içinde görevini yapan sizsiniz.
hasan yılmaz
17.12.2017 20:15
Chp bir kere de kavga çıkarma ülkenin yararı icin muhalefet yapmıyorsun en azindan huzur bozma.
Online Ziyaretçiler