Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Meral Akşener Sakarya'ya geliyor!

İYİ Parti'nin il binası açılış programına Genel Başkan Meral Akşener geliyor.

08:52   |   20.12.2017
Haber Resmi

30 Aralık Cumartesi İYİ Parti İl Binası açılışı nedeniyle İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in Sakarya'ya geleceği açıklandı.


İl Başkanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada şu ifadeler yer aldı, 





"Değerli Sakarya'lılar , ülkemizin üzerindeki kara bulutların dağılması, güneşli günlere ulaşmak için çıktığımız bu yolda,vatanseverleri ayağa kaldıran ,umutları yeşerten,cesurların lideri genel başkanımız sayın Meral Akşener; 30 Aralık Cumartesi günü il binamızın açılışını yapmak için şehrimize teşrif edeceklerdir.


Aynı gün detaylarını sonradan açıklayacağımız programımız doğrultusunda esnaf ziyaretleri de yapılacaktır.


Ülkemizin her yönden İYİ 'leşmesi için çıkılan bu yolun ,cesur liderini şehrimiz bağrına basmak için büyük bir heyecanla beklemektedir.Ülkemizi yönetmeye talip olarak yola çıkan ,Genel başkanımız sayın Meral Akşener'in  şehrimizdeki programına tüm hemşerilerimizi davet eder,saygılar sunarım."





Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 114421 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9571 kere okundu
YORUMLAR 38 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Hasan terbasan
27.12.2017 18:50
İYİ PARTİ SAKARYADA BAŞARILI OLAMAZ.TEŞKİLAT ZAYIF.ÇOK İYİ TEMİZ DÜZGÜN ARKADAŞLARIM VAR TEŞKİLATTAAAA.LAKİN BU ARKADAŞLAR BİR KERE KAHVEYE GİDİP ÇAY İÇMEMİŞLERDİR. MESLEĞE DAYALI SEÇİM OLAMAZ... GERCEKTEN YAZIK
hacer sağlıkel
25.12.2017 14:54
Meral abla allahaşkına Sakarya daki teşkilatlanMAMAyı düzelt, bu iş bu adamlarla olmuyor. emekliler ordusu ile Sakaryada 1 adım ileri gidemeyiz.
Mega(Keskin dil)
21.12.2017 18:37
Seyfi sen beynine molfiks takta öyle gez...Şimdi imanla Anıtkabir ne alaka?.Amacınızın Atatürk düşmanlı yapmak olduğu ve bu karanlık fikrinizden asla vaz geçmeyeceğinizi bizler biliyoruz..Ama maalesef azınlıkta olduğunuzu bildiğinizden bu sapık duygularınızı her fırsatta kusmakta beis görmüyorsunuz değilmi?
VATANDAŞ
21.12.2017 12:19
BAZI KÖTÜ YORUMLARA BALKIYORUMDA GERÇEKTEN MİDEM BULANIYOR YA SİŞZLER NBE KADAR KISKANÇ FESAT İNSANALARSINIZ ZORUNUZA GİDİYOR DEĞİLMİ BİR KADININ BU KADAR BAŞARILI OLMASI SİİZN İÇİN BİRİ HEP ALLAH ALLAH DESİN AMA ÇALSIN ÇIRPSIN YEDİ SÜLALESİNİ YEDİRSİN AMA ERKKE OLSUN BAŞKA BİR ŞEY OLMASIN DEMİ KAZANSADA KAZANMASADA BİR KADIN OLARAK DELİKANLI BİR KADIN OLARAK MERAL AKŞENERİ KUTLUYORUM BİR PARTİ KURMAK HER GİTTİĞİ YERDE ENGELLENEREK OTELİN ANLAŞMALARI İPTAL EDİLEREK TUUTKLARI SALONUN SAHİPLERİ TEHDİT EDİLEREK YİNEDE BAŞARIP BİR PARTİ KURUP BU PARTİYE EN DEĞERLİ İİSMLERİDE ALARAK BAŞARDIYSA BU KADIN DEMEKKİ HER ŞEYDEN ÖNCE ALLAH İZİN VERİYOR HERKES ENGELLESE NE OLUR ALLAH İZİN VERİYOR SONUÇ N EOLURS AOLSUN YOLUMUZ SENİNLE MERAL AKŞENER
ozgur
21.12.2017 10:43
Meral Hanım'ı bekliyor olacağız. İnşallah Türkiye'ye İYİ gelecek.
Yalçın
21.12.2017 01:49
Bir durun kadın parti binası açacak,size birşey yapmayacak. aktroll' lerin heyecanına bak sen.Akşeneri veya partisini eleştirebilirsiniz fakat eleştirdiğiniz konular sempatizanı olduğunuz partinin başını çektiği veya tamamen başrolünde olduğu konular.Karak-tersizlik yapmayın.
Yalçın
21.12.2017 01:29
Bir durun kadın parti binası açacak,size birşey yapmayacak. aktroll' lerin heyecanına bak sen.Akşeneri veya partisini eleştirebilirsiniz fakat eleştirdiğiniz konular sempatizanı olduğunuz partinin başını çektiği veya tamamen başrolünde olduğu konular.Karak-tersizlik yapmayın.
Yalçın
21.12.2017 00:32
Bir durun kadın parti binası açacak,size birşey yapmayacak. aktroll' lerin heyecanına bak sen.Akşeneri veya partisini eleştirebilirsiniz fakat eleştirdiğiniz konular sempatizanı olduğunuz partinin başını çektiği veya tamamen başrolünde olduğu konular.Karak-tersizlik yapmayın.
Onur
20.12.2017 19:27
Ya arkadaş yorumlara bakıyorum hep iftira... düne kadar fetoyla yatıp kalkan iktidar kendisi dışındaki herkese fetöcü diyor...vicdanlar susmuş doğruyu gören çok ama söyleyen akp?li yok...meral hanım partisini kurmuş siyaset yapıyor seçime girer halk oyunu verir vermez...bu ülkede demokrasi var kardeşim...meral hanım şehrimize şimdiden hoş geldin...
Mehmet Aydın
20.12.2017 18:44
Meral Akşener Fetocu çamuru atan akp liler asıl kendisi Fetocudur.Acin YouTube yi Bekir Bozdağ in mecliste Fetoyu savunduğu konuşmaları izleyin,Bülent Arınç'ın ,Hüseyin Çeliğin daha niceleri,Enerji bakanımız bile özel Fatih koleji mezunu,uzağa gitmeyin tek tek yazmiyim ilimizin birçok belediye başkan ve yardımcısının bürokratının çocuğu Hep Fetonun okullarından mezun.Akp Fetonun Amerika'ya 150-200 milyar dolar kaçırmasına yardım etmedimi göz yumarak
Hasan
20.12.2017 19:16

bülent arınç denen herifin bahsettiği 80 kişiden biri olarak vatanın bu hâline üzülüyorum.

sakaryali
20.12.2017 16:25
Kimler karşılayacak acaba Akyazı li yıldırım lar mı Cevdet türk yolun akrabalarımı. Hakan şükurun mü piyasaya çıkmayan fetocu şerefsiz ler mi yoksa satılmış istifacilar mı
kürşad
20.12.2017 16:12
Metal yorgunluğu mu,Meral yorgunluğu mu?Kararı sizler veriniz şehrimin ve ülkemin güzel insanları...
ERDAL ATIOĞLU
20.12.2017 12:49
Yenileneceğiz Güçleneceğiz Mutlu bir TÜRKİYE olacağız TÜRKİYE İYİ OLACAK
RIDVAN
20.12.2017 12:47
Allah'ın izni ile herşey çok daha İYİ olacak .
Eski Tüfek
20.12.2017 11:55
İYİ PARTİ AKPNİN EKMEĞİNE YAĞ SÜRMEKTEN BAŞKA BİR AMACA HİZMET ETMEYECEK.YEREL SEÇİMLERDE CHPNİN KIL PAYI KAZANDIĞI YERLERDE ÖZELLİKLE EGE TRAKYA VE AKDENİZDE CHPNİN OYLARINI ALARAK SEÇİMLERİ AKPNİN KAZANMASINI SAĞLAYACAK.MHPNİN KIL PAYI KAYBETTİĞİ YERLERDEDE MHP OYUNU ALARAK YİNE AKPYİ BESLEYECEK.BEKLEYİN GÖRÜN.DİKKAT EDERSENİZ AKP HİÇBİRŞEY YOKMUŞ GİBİ DAVRANIP POLEMİĞE GİRMİYOR
Sakarya54
20.12.2017 11:45
planı - projesi - vizyonu olmayan bir partiye vatandas niye oy versin?
Mega(Keskin dil)
21.12.2017 18:24

Vah zavallı aktrol..Her yükselişin bir inişi olduğu gibi Sakarya'da da Bittiniz artık.Yorumunu ret edip beğenmeyenlerin oyuna bak...Oyun kadar konuş.

Kargalara kalandunya
20.12.2017 12:43

Memduh
20.12.2017 11:07
Türkiye'de siyasetin yüzünü değiştirecek bir lider olur inşallah insanlar mevcut siyasetçiler bıktı artık. Allah yolunu açık etsin
Memduh
20.12.2017 11:07
Türkiye'de siyasetin yüzünü değiştirecek bir lider olur inşallah insanlar mevcut siyasetçiler bıktı artık. Allah yolunu açık etsin
Hüsnü PekİYİ
20.12.2017 10:54
Burada kilise de yok ama Aplacım idare et sen iktidar olucan ya açarsın bir tane
sakaryali
20.12.2017 18:17

Hüsnü pek iyi kardeşim bunların kilisesi altın ova da vardı ya hastane adı altında toplandıkları günah hane

MERKEZ SAĞ
20.12.2017 10:42
Bİ KAÇ SORUM VAR 1-)KARŞILAMADA KÜRTÇE PANKART ASILACAK MI ? 2-)MERAL HANIM HER GİTTTİĞİ YERDE OLDUĞU GİBİ BEN ASLEN SAKARYALIYIM DİYECEK Mİ ? 3-) YARDIMCISI NURİ OKUTAN CB SEÇİMLERİNDE HDPKK CHP İYİ PARTİ HAYIR BLOKU OLARAK HAREKET EDECEKLERİNİ BİLDİRDİLER BUNA Bİ CEVABI OLACAK MI
BİRİSİ
21.12.2017 12:23

KARDEŞŞŞ 1. SORUNUN CEVABI MERAL AKŞENER TÜRK BAYRAĞI AÇACAK .. MALESEF PKK HALAY ÇEKEMİCEK ŞİVAN PERVERLEKOL KOLA POZLAR VEREMİCEK DAHA AKLIMA GELEN AMA BURDAN YAZMAK İSTEMEDİĞİM KORKUDAN DEĞİL HA MEMLEKETİMİN DÜŞTÜĞÜ DURUMA ÜZÜLDÜĞÜM İÇİN İŞTE BUNLARI YAPAMICAK ZORUNAMI GİTTİ KÜRT BAYRAKLARINI ÇEKEN KİŞİLERE KOL KOLA HALAY ÇEKEN HA HA HA DİYE GÜLEN KİŞİLERE SORRASIN ARTIK ONLARI

Seyfi birkan
20.12.2017 10:28
Bu kadına oy verecek olan müslüman bana anıtkabirde iman nasıl tazelenir açıklasın.
Hızır
20.12.2017 15:23

Seyfi kardeş bunlar için fark etmez Koray Aydın ilk ten demedim meral akseneri feto destekliyor cemaat arkasında eee şimdi ne oldu Koray Aydın hem meral akseneri hem de cemaatini tam ........

onnman
20.12.2017 11:19

Bak bak bak çok bilmiş bir arkadaşın ne kadar da güzel, iyi niyetli cümlesine bak. Senin gibi zihniyetlerin nefret dolu düşüncelerini nasıl düzelteceğiz hiç bilmiyorum hiç...

Bel altı yazan arkadaşlar
20.12.2017 11:04

Ayıptır cımbızla laf çekmekle bu işler oluyorsa sizinkilerinkini gaflarını yazmakla sayfalar yetmez.Ne bu korku bi sakin olun,herşey iyi olacak sizin içinde.Hemen saldırı kimse siyaset yapmayacak memlekette sizden başka

mete
20.12.2017 10:57

pensilvanyada da tazelemişti müslümanlar...sorun;gerçek müslümanlar ve müslüman görünümlü krampuslar..bunları birbirinden ayıt etme sorunsalı

Sinan malatya
20.12.2017 10:21
Nizamettin dal
20.12.2017 10:16
Iyi parti mhp ve türkiye için bulunmaz bir fırsat oldu. Sahte ulkuculer,ayyaslar, imanini anitkabirde tazeliyen kadinla tam uyum icindeler.hani cem uzanin köfte ekmekcileri misali. Allah geride kalanlarin yolunu acik etsin
sakaryali
21.12.2017 20:09

Ancak bu kadar güzel anlatılır bu ülkücü geçinenlere pardon türkücü bunlar türkücü partisini bırakıp kaçan bunlar

Alican karaarslan
20.12.2017 10:15
Türkiye iyi olucak Sakarya iyi olucak müthiş bir insan hayırlara vesile olur insallah
ali yılmaz
20.12.2017 10:12
Meral hanım insanlara bir umut oldu. Artık ağzı bozuksiyasetten, ayrışmadan bıktık. Türkiyeyi kucaklayacak bir lidere ıhtıyac vardı. iyi oldu. gelsin misafirimiz olsun. misafir baş tacıdır.
Kemal Adliyeli
20.12.2017 10:01
Siyaseti iyi takip eden biri olarak söyleyim,bu çalışma böyle hızla giderse mhp,hdp baraj altı,Akp,chp,iyi sıralanır,nasıl sıralanır daha çok erken...Bu arada bel altı sallayanlar o işler bitti,salladıkça iyi partiye hizmet ediyonuz bilginiz olsun...Ama şuna seviniyorum bayanlara gerçekten önem veriyorlar,siyaset sahnesi şenlenecek,sonucu hep beraber göreceğiz...
ne var