Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

SATSO Meclisinde 'haram' tartışması

SATSO'nun bütçesinin konuşulduğu meclis toplantısında, gelirlerin bankada faize yatırılması ile ilgili 'haram' tartışması yaşandı

11:23   |   21.12.2017
Haber Resmi


Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası 2017 yılının son toplantısını gerçekleştirdi. 


SATSO'nun 2018 yılı bütçesinin 9 milyon 882 bin 509 lira olarak belirlenmesinin ardından söz alan meclis üyesi Hakan Tenekeci SATSO'nun bir kısım gelirlerinin bankada değerlendirilmesi yerine altına yatırım yapılması gerektiğini ifade etti. 






Aynı zamanda Adapazarı Kuyumcular Odası Başkanı olan Hakan Tenekeci, faizin haram olduğunu belirterek, "Kesin olan tek  şey faizin haram olduğu. Allah'ın emridir bu. Ben TOBB onu demiş, bunu demiş değil, Allah'ın emrini düşünürüm. Biz bu dünyada oyun oynuyoruz. Bir gün bu oyun bitecek. 7 büyük günahtan biri faiz. Yönetim kurulu bunu meclise sunsun. Altında değerlendirelim. Biz altına yatırm yapmadığımız için yıllarca milyon dolarlık zarar ettik" dedi.


Hakan Tenekeci'nin ardından söz alan meclis üyesi Fatma Aygün Kahya ise Tenekeci'nin her dönem bu tip konuşmalar yaptığını ifade ederek; 
"Burada SATSO'nun bütçesi ile ilgili paraların değerlendirilmesinı konuşuyoruz. Bildiğiniz gibi Türkiye laik bir ülke. Yönetim şekli de belli. Bireysel olarak bu düşüncelerinizi sık sık gündeme getirmenizden rahatsız oluyorum. O zaman bankacılık sistemini de lavedelim. Biz ticari işleyişten bahsediyoruz. Ben vergi ödüyorum, elektirik faturası ödüyorum, devlet faiz alıyor" dedi.


Konuşmaların ardından değerlendirmede bulunan Meclis Başkanı Akgün Altuğ ise; "Daha önce de gündeme gelen Altın alımı konusunda bilgi almak için TOBB'a başvurduk. Bugüne kadar bunu uygulayan bir oda yok. Eğer yönetim kurulu altın alalım derse biz bunu mecliste değerlendiririz" ifadelerini kullandı.


BU HABERLE İLGİLİ






Kategori : Ekonomi

Medyabar.com bugun 104169 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7829 kere okundu
YORUMLAR 48 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Hasan terbasan
29.12.2017 14:22
Büyüklerimiz haklı.islamda faiz haram..paraları faizsiz bankacılık yapan kastelli-jet fadıl enver ören ihlas finans gibi dini büütün kuruluşlara yatıralımmm....
ercan
22.12.2017 10:39
Türkiye laf kalabalığına getirilip ortadoğu ülkesi olmasın. o cofrafyadan alsalar kaç kişi gelişmiş batı ülkelerine gider, oralarda kaç kişi kalır? meraklıları bunun cevabını versinler. millete baskı yapmadan önce neden böyle oldu biraz kafa yorsunlar.
ercan
22.12.2017 09:58
sakalı olanı, arap olanı veya dinden imandan bahseden herkesi sorgusuz sualsiz doğru kabul edenler, prim verenler bilinki ortadoğunun bu halde olması sizin yüzünüzden. hiç boşuna emparyalist batıl ülkeler rörörö demeyin. sorgulama,merak,araştırma size göre değil. cahilsiniz diyince kızıyorsunuz. hepimiz en fazla bir veya iki konuda uzmanlaşabiliriz. diğer konularda cahiliz. ama siz herşeyi biliyorsunuz. inandığınız için, kutsal kitaba atıfta bulunduğunuz için kendinizi hep haklı görüyorsunuz. hangi müslüman ülkenin devlet adamı dimdik durabiliyor her konuda? niye çünkü bilim yok, teknik yok, akılcılık yok.elinde hiç birşey yok. Kuran hepimize kutsal ama ben dinle kandırılmak istemiyorum. herkes işini yapsın. burayıda oralara benzetmeyin.
hakan yayla
25.12.2017 09:11

'kutsal kitaba atıfta bulunduğunuz için kendiizi hep haklı görüyorsunuz' cümlesi sana ait değilmi?..bunu hangi mevzuda söylediğin habere bakınca anlaşılıyor.Burada mevzu haram olan faizle muamele edinilmemesi gerektiği.Bu seni neden rahatsız ediyor.Hakan tenekeci Allah ın bir yasağından bahsetmiş.Buna hakan bey dediği için değil Allah ın emri olduğu için destek olman gerekirken birtakım hataları olan insanlardan bahsederek mevzuyu saptırıyorsun.Faize karşımısın değilmisin mesele bu.Adam Allah ın hükmünden bahsetmiş ama sen 'ben dinle kandırılmak istemiyorum' diyorsun.Senin dediğin başka birşey. Müslümanların bu hale düşmesi Fatma Aygün Kahya gibilerin Allah ın hükmünden rahatsız olmasından dolayıdır.Teslim olmuyorlar Allah a.vesselam.

ercan
23.12.2017 09:25

Allahını seversen o yazının neresinde İslam eleştiriliyor? Bırak eleştirmeyi bahsi bile geçmiyor. Ben islamın kendisinden değil müslamanların hareketlerinden rahatsızım. Senin özeleştiri diye bir kavramdan haberin yokmu? Türkiyenin en büyük firmalarında çalıştım. Oralarda işi şansa bırakmazlar danışman firmalardan veya zeki insanlardan eleştri alırlar hatalarını görmek için. Hiç mi bizlerde(sizlerde) hata yok? Ortadoğu yangın yeri, size niye dert olmuyor bu hal? Ben meseleye buradan bakıyorum. Buralar nasıl kuşatılmışlıktan, şamar oğlanı olmaktan çıkar ve yaşanılacak yerler olur amacıyla yani. Şimdi senmi daha faydalısın benmi?

hakan yayla
22.12.2017 15:04

sana işin elifbasından başlamak lazım.Şu yazdıkların bir müslümanın yazacağı şeyler değil.Üslubun aynı ateist bilim adamlarının üslubuna benziyor.Ateist sin demiyorum ama bakış açılarınız çok benziyor.Kur'ana inanıyorsan tam inanacaksın ve noktasına itiraz etmeyeceksin.Kişiler üzerinden İslamı eleştirmeye kalkmayacaksın.Hatasız kusursuz kul yoktur.Allah hem dünyamıza hemde ahiretimize hükmeder.İslam dini sadece camide medresede evde değil her yerde yaşanması için Allah tarafından yollanmıştır.Allah ın hükmü sadece camilerde evlerde v.s. yerlerde geçmez.Hayatımızın her yerinde her safhasında bütün olaylara bakış açımız Kur'an ve Sünnet olmalıdır.Bilimde olsun teknikte olsun ama tek başına bunlar olmasın.maneviyatsız bunlar bir hiçtir.

ahmet
22.12.2017 09:56
Altın veya TL fark etmez bankaya yatırıp parayı değersizleştireceğinize oradaki laiklerden okul yapalım, meslek kursları açalım, en büyük yatırım gençlerimiz demesini beklersin ama babalarının şirketiymiş gibi daha fazla kar etmek derdindeler. Hakan Beye de şunu söylemek istiyorum, benden zorla alınıp bankalarda veya altında bekletilen para haram olsun, bu dakikadan sonra herhalde onun içinde, haram paranın nereye yatırılacağı tartışması bitmiştir.
ADEM
22.12.2017 09:37
helal olsun hakan bey
adamsın hakan
22.12.2017 09:21
hakan kardeşim yorumları okudum da bu paranın banka faizinde toplanmasını savunanların bi tanesinin bankada fazide parası yoktur.seni bu davranışın için canı gönülden tebrik ederim.bilmeyenler için söylemeyi vazife sayıyorum.birgün babasız bi öğrenci uludağ ünvrst tıp fakültesini kazanmıştı durumları yoktu okula gidemiyecekti hakan kardeşime gittim burs verebilcek bir tanıdğın var mı dedim durumu anlattım.ALLAH razı olsun cebinden o zmanın parası ciddi bir para verdi ve ağbi her ayın 15 inde gel elden bu parayı al ama ağbi ne olursun o kardeşimiz bizim verdğimizi bilmesin dedi ve o evladımız bugün AĞRI ELEŞKİRTTE VATANINA DOKTOR olarak hizmet etmekte ALLAH senden razı olsun HAKAN TENEKECİOĞLU sen doğruları söylemeye devam et mevla görüyor
mehmet
22.12.2017 09:53

konuyla ne alakası var

çanak anten
22.12.2017 09:04
bu aralar zeki ile mahmut kösemusulun aralarından maşallah su sızmıyor.zeki geleceğe işlerini iyi bilir.satso madem paranız çok fazla serdivan çanak antenlerin orda 600 dönümcük bi arsa var( MIŞ!!!) hani mera alanı iken imara açılan !!!!!!! alıverin ordan bi arsacık lazım oldumu parsel parsel satarsınız
Ahmet
21.12.2017 23:06
Allah aşkına birisi bana satsonun biz esnaflara ne gibi bir faydası oldugunu anlatsın ne yapıyorda bana bir yararı dokunuyor utanmadan bin küsür tl aidat yazısı gönderiyorlar süper lüks odalarda toplantılar yapılıyor yemekler yeniyor seyahatlar yapılıyor biz esnaflarda bunların parasını oduyoruz yazıklar olsun senede bir defa iftar yapıp zengin doyuruyorlar baskada bir sey yok
adalı
22.12.2017 11:15

adamın biri satso ya derdini anlatmaya gitmiş yetkili biriyle görüşmüş,görüşmenin sonunda hüsrana uğramış,söylediklerine komik ve saçma denmiş.Günün birinde Gaziantep tic. adasının düzenlediği bir etkinliğe katılmış.Antep tic.odası başkanı yatırmı için her türlü desteğe hazır olduklarını hatta arazi için yer dahi gösterebileceklerini söylemiş.bu hikaye değil yaşanmış bir olay ve dahası var.uzatmayayım.Ama merak edenler başka ticaret odalarının faaliyetlerini inceleyebilirler.Allah bu milletin yar ve yardımcısı olsun.Adamlar sadece inşaatla değil her türlü yatırımla ilgileniyorlar.

Remzi
21.12.2017 22:01
Artık fetö sayesinde din imandan bahsedene ciddiye almıyorum niyetinin tam tersi olduğuna inanırım....
vay beeee
22.12.2017 08:52

Demek öyle.Peki ...... pis ahlaklı zenginler yüzünden paradanda,zenginliktende soğudunmu he.Canınız ekşili istiyor bırakın bu ayakları.Zaten dinlediğiniz yoktu bari fetoyu bahane etmeyin.müneccim misiniz siz.Adam Allah ın hükmünden bahsediyor.Sen ise feto diyorsun.Kötü örnek emsal teşkil etmez.Her camianın takımın zümrenin ırkın milletin devleetin sülalenin işyerinin içinde bozuk adamlar vardır.ama o bozuklar bahane edilip toplu halde o camiaya o dine o devlete v.s. karşı çıkılmaz.Ne çarpık zihniyetiniz var sizin.Bir kere feto dini cemaat değil.Feto dini cemaat adı altında CIA MOSSAD kontrolündeki terör örgütüdür.bu farkı anlayamayanlar yorum yapmasın.

Soner kocatepe
21.12.2017 21:41
Madem kurum bütçesi fazla veriyor 2018 yılı aidatlarını yarıya düşürün. Hem yıllık aidat alacaksın, hemde sanki firmanın ortağıymış gibi kar üzerinden pay alacaksın. Bir de alacağın bu aidat Danıştay tarafından yasaklanmış. Kirli parayı gideceksin faiz haram altına yatıralım diye Meclis'e önerge vereceksin. Bırakın komik olmayı.
Abidillah
21.12.2017 20:16
Adam dinen kaygılanmış faiz harammış,altına yatırım yapılmalıymış.Bunu söyleyen beyefendi kuyumcular odası başkanı.kredi kartiyla altın satar,vade farkını yerleştirir.15 tl farkla çeyrek alır :))) biri de çıkıp haddini bildirmemiş bayandan başka.ustelik değerlendiririz denmiş.Satsoda seviye yerlerde
Halit Selim SOY
21.12.2017 23:13

Yarın git o bahsettiğin kuyumcuya kredi kartı kullanılıyormu öğren. Konuşmak için konuşmayın isim karalamaya çalışmayın birşey bilmiyorsunuz bilenleri kirletmeye çalışmayın

Vatandaş
21.12.2017 20:07
varilci altın satışların azaldı sanırım böyle dini kürsülerden millete kullanman Yalnış dini sohbetlerde yapman daha doğru olur aslında sen varilci imam müezzin olman lazım.müslüman olan her insan bilir ki faiz haramdır!neyin reklamını yapıyorsun Türkiye Cumhuriyeti Devletin de bir sürü banka faiz üstüne kurulu kredi çeşitlerinin hepsi sadece senin varil dükkanında olan post makinası değil hepsi faiz üstüne kurulu şimdi sana tavsiye ülke başında siyasilere desene faiz haramdır yapmayın yemeyin bence sadece o çıktığın kürsüde sadece bulunduğun alandan dışarı hava alamazsın sen desene açık açık bırak gevelemeyi altın alın benden de. birde kul hakkı yemek te haram aracın milletin geçtiği kaldırımdaydı şimdi hangisi haram ?
hakiki vatandaş
22.12.2017 09:01

zihniyete bak.Faiz meselesi sadece dini sohbetlerde yapılır diyor herif.Yani diyorki Allah ın hükmü camide geçer,dini sohbette geçer v.s. v.s. ama satso kürsüsünde sokakta mecliste v.s. yerlerde geçmez diyor resmen.Sen imam olsaydın diyor cahil herif.Yahu bu din bu emir ve yasaklar sadece imamlaramı geldi,yada emir ve yasakları duyurmak tebliğ etmek sadece imamların görevimi.Daha mensubu olduğu dinden bihaber ama müftü gibi ahkam kesiyor. Hükumet düşmanlığı adeta gözünü karartmış,din üzerindende olsa nasıl vururum hükumete diye çırpınıyor adeta.Peki sen kaç kişiye bu tebliğleri yapıyorsun yada sen hükumete bu faizin haram olduğunu ilettinmi hiç.Hangi zihniyetin vatandaşı olduğun o kadar belliki.Allah ın hükmüne bayrak açıyorsun adeta.

Vatandaşın Biri
21.12.2017 19:43
Boş TENEKE?den ses gelir.
Rahmi
21.12.2017 19:20
Sen müşterilerini kandırma da gerisini dert etme.
ŞENOL EROĞLU
21.12.2017 19:04
SAYIN TENEKECİ SİZE BİR SORUM DAHA VAR ...... DİN VE DEVLET İŞLERİNİN BİRBİRİNDEN AYRILMASINA NE AD VERİLİR ????? DİNİN SİYASET SAHNESİNDE ARAÇ OLARAK KULLANILMASI ARTIK CANIMIZI SIKMAYA BAŞLADI......
samimiyet testi
22.12.2017 09:12

Din ve devlet işlerinin ayrılmasına laiklik denir ve laiklik demek ALLAH ın hükümlerine göre değilde beşerin hükümlerine göre yönetilmek-yönetmek demektir.Şimdi benim sana bir sorum var; sen Allah ın hükmüne göre yani şeriata göremi yönetilmek istiyorsun yoksa 'hayır ben müslümanım evet ama Allah bizim dünya işlerimize karışmasın' diyerek beşeri sisteme göre mi yönetilmek istiyorsun.Sen masal anlatma bunu anlar bize.Hükumeti yada şahısları örnek verme sakın.Kim Allah ın hükmünü beğenmez Kur'anla yönetilmek istemezse o kişinin hükmü bellidir.babamın oğlu olsa durum değişmez.Şeriata göre yönetilmek istemeyenler samimi iseler cesetlerini şeriat usüllerine göre gömdürmesinler.aziz nesin kadar samimi olsunlar en azından.

Fatih c
22.12.2017 01:53

Din ve. Devlet işlerinin ayrı olması gerektiğini söyleyen kişi Kabe duvarında dibinde ölse kâfir olarak ölür imam rabbani kitabında mevcut.harama helal, veya tersine söylemek de insanı kâfir yapar faiz de haramdır kişinin işlediği günahlardan kendisi sorumludur hakan tenekeci kardeşimi doğruyu söylediği için tebrik ederim .

ŞENOL EROĞLU
21.12.2017 19:03
SAYIN TENEKECİ SİZE BİR SORUM DAHA VAR ...... DİN VE DEVLET İŞLERİNİN BİRBİRİNDEN AYRILMASINA NE AD VERİLİR ????? DİNİN SİYASET SAHNESİNDE ARAÇ OLARAK KULLANILMASI ARTIK CANIMIZI SIKMAYA BAŞLADI......
ŞENOL EROĞLU
21.12.2017 18:47
SAYIN TENEKECİ... DÜKKANINA ALTIN ALMAYA GELDİĞİMDE KREDİ KARTINA ALTIN SATIYOSUN VADE FARKINIDA YAPIŞTIRIYORSUN ....HARAM DEĞİLMİ.........O NASIL OLCAK .. FATMA AYGUN KAHYA GİBİ DEĞERLER OLMALI DEVLETİN HER KADEMESİNDE SAYGILAR HERKEZE......
Harun Erdems
21.12.2017 17:07
bayanın o koltukta olması bile yazık bir durum satso bu yüzden gelişip bir yere gelemez işte , vizyonsuz yönetim kurulu üyeleri ile satsonun ilerlemesi imkansız. (sadece vizyon da değil burda başka büyük sorunları da var)
Müslüman Allah a teslim olandır
21.12.2017 16:19
yahu Faizin haram olduğuna inanıyormusunuz inanmıyormusunuz.Soru çok basit.Hakan tenekeci üzerinden İslama saldırmayın.dürüst olun.Faiz ayet ve hadislerle açıkça haramdır ve Kur'ana göre faiz yiyen Allah ve Resulüne savaş açmış demektir.birçok Ayet ve Hadis var bu konuda.Siz buna ister inanırsınız ister inanmazsınız.İnanan Müslümandır inanmayan kafirdir. Yok türkiye laikmiş,bu konu açılınca rahatsız oluyormuş falan filan.Hanımefendi Allah ın kanunlarımı önemli yoksa beşerin yaptığı kanunlarmı önemli.tercih sizin ve bu tercihe göre muamele göreceksiniz kabirde ve ahirette.Günahı işleyebilirsin amma haram değil diyemezsin.yada hatırlatılınca rahatsız oluyorum diyemezsin.Dersen hükmün bellidir. Cahillerin yaptıklarını islama mal etmeyin.
Faiz haramdır.
21.12.2017 16:05
Fâiz yiyenler (kabirlerinden), ancak şeytan çarpmış (cinnet geçiren) kimsenin kalktığı gibi kalkarlar. Bu ceza onların ?Alım-satım da fâiz gibidir? demelerinden dolayıdır. Gerçekte Allah alım-satımı helâl ve fâizi haram kıldı. (Bakara ? 275 )--ŞİMDİ ALLAH FAİZ HAKKINDA HÜKMÜ KOYMUŞ.HAKAN TENEKECİ BU AYETİ HATIRLATMIŞ,SORSAN MÜSLÜMANIM DİYEN BAYANDA ALLAH IN HÜKMÜNE RAĞMEN TÜRKİYE LAİKLİKTİR DEMİŞ.SORSAK MÜSLÜMANIM DİYECEK.AMA ALLAH IN HÜKMÜ OKUNUNCA RAHATSIZ OLUYORUM DİYOR.AÇIKÇA KUR'ANA DÜŞMANLIK EDİYOR.AMA ÖLÜNCE CESEDİNE ŞERİATA GÖRE MUAMELE EDİLMESİNİ İSTEYECEK.BU NASIL TEZATTIR.AZİZ NESİN KADAR SAMİMİ OLUN VE BENİ İSLAMİ KURALLARA GÖRE DEFNETMEYİN DEYİN.İSLAMI KENDİNİZE UYDURMAYA ÇALIŞMAYIN.HÜKÜM SAHİBİ ALLAH TIR VE FAİZ HARAMDIR.
kerim durmaz
21.12.2017 17:23

Allah ın ayeti yazılmış Allah ın hükmü anlatılmış ama bu yorumu dahi beğenmeyenler var.Yuh size be.Adam ayet yazıyor ayet.Yiyorsanda zıkkımlanıyorsanda ne yaparsan yap ama bari yaptığını haram bilde yap.Tövbe et.nasıl insanlarsınız siz be yazıklar olsun.

BİR SORU
21.12.2017 15:00
KUYUMCU POS MAKİNASI'nda kredi kartına taksit yapıp vade farkını kafasına göre belirleyip faiz alınca arkadaşların sesi çıkmıyor.Sanki yeni moda KALKINMA BANKALARI aldığın kredinin taksidini zamanında ödemeyince faiz almıyor,sanki hiç icra takibi başlatmıyor.
Insam
21.12.2017 14:52
Sanki altın biriktirmek tavsiye ediliyor. Madem bu kadar paranız var ne diye esnafın gırtlağına basıyorsunuz yahut devlete fayda sağlayacak bir alanda yatırım yapmıyorsunuz. Herkes kendi putunun peşinde faiz haram diyen adamın da samimiyeti yok devletimi seviyorum diyenin de herkesin derdi başka ama Azrail a.s. gelince neye yatırım yaptığını görecek herkes..
Mega
21.12.2017 14:50
Adapazarı'nın şu içler acısı haline, bakarmısınız? ''Adapazari'' rumuzlu yorumcu hiç kimseye aleyhte değdirmeden sadece 1 satırlık mütevazi bir mesaj yazmış..Akkoyunlar buna bile tahammül edemeyip ona olumsuz oy vermişler..İşte bu malum zavallı y....az (admin sansürlemeden önce ben sansürledim) zihniyetin kadınlara bakış açısı ve verdikleri değer bu kadardır.Bunlar kend evlerindeki kadınlarıda hor görmektedirler.Bunlara yobaz dediğimiz vakitte,admin her nedense yassah deyip sansürlüyor.
Mehmet
21.12.2017 14:03
ALTIN TOPLAMAK VE YASTIK ALTINA KOYMAK BU ÜLKEYE ATILMIŞ EN BÜYÜK KAZIKTIR. ALTINI İTHAL EDİYORUZ. SONRA YASTIK ALTINA KOYARAK SİSTEMDEN ÇIKARIYORUZ. BUNDAN DOLAYI BANKALARIMIZ YURTDIŞINDAN BORÇLANMAK ZORUNDA KALIYOR. 3-5 KUYUMCU PARA KAZANACAK DİYE 80 MİLYON KUR BASKISI ALTINDA EZİLİYOR. GERÇEK SANAYİCİ VE ESNAF KUR BASKISI ALTINDA EZİLİYOR. ALTIN ALINSA DAHİ BANKALARDAN ALIP SİSTEMDE TUTMAK LAZIM. ALTIN DEĞERLENİNCE HELAL, ENFLASYON FARKINI BANKADAN ALINCA HARAM ÖYLEMİ???
rıza
21.12.2017 14:22

tebrik ederim. gerçekten size helal olsun. bu sistemi böyle anlayan ve anlatan olmadı.

ercan
21.12.2017 13:34
bu arkadaş diyorki bu parayla ben size altın satayım yolumu bulayım. para çok olunca göz dikmiş uyanık. işi haram diye kitaba da uyduruyor. Şu kendi çıkarına Allah ve Kuran'ı alet edenler tüm ortadoğunun ve ülkemizin kan sülüğüsünüz. Lıkır lıkır kanını içiyorsunuz inanan insanların. Öbür tarafta iki elim yakanızda. hakkım varsa ki var bence helal değil size.
UZUN ÇARŞI ESNAF
21.12.2017 13:29
HAKAN BEY DOĞRU SÖYLÜYOR.HELAL OLSUN. DOĞRU SÖYLEYENİ DOKUZ KÖYDEN KOVARLAR,BİR SONRAKİ SEÇİMDE...
Adapazari
21.12.2017 13:26
Tebrikler Fatma hanim Sakarya'nin böyle yürekli kadınlara ihtiyacı var...
Mega
21.12.2017 13:08
Sayın Fatma hanımı aydın düşünce ve görüşlerinden dolayı tebrik ederim.Tenekeci midir ne .....bu zatıda mensup olduğu partisinin düşüncelerini yansıtan konuşmasından dolayı esefle telin ederim.Madem altın işiyle uğraşıyorsun ve haramdan bahsediyorsun,hiç mi düşük ayarlı altın,Herkesin bildiği gibi döviz büfelerinin olmadığı zamanlarda hiç mi el altından kaçak döviz satmadın?Zamanında meslektaşlarının MELEK ÇARŞISINDA ne dümenler çevirdiklerini halk olarak gayet iyi bilirdik.!Ondan sonrada işine geldimi Alllah Allah,işine gelmedimi Yallah yallah öylemi?Hadi hadi ordan.Eskiden Türkiye'de Sakarya ovası,Bozkurt yuvası olarak bilinirken,Yeni Türkiye'de(!)............ şehri olarak bilinir olmuştur...
EYÜP BAKIR
21.12.2017 13:07
FAİZ HARAMDIR HARAMDIR HARAMDIR
Mega
21.12.2017 13:13

Geçti BOR'un pazarı,sür eşeğini NİĞDE'ye.

nefes
21.12.2017 12:36
Üyenizden, çok ismi geçen bir kobiciğin, sigortasız işçi çalıştırması haram değil değil mi?
cemal ufuk
21.12.2017 12:31
Bu arkadaş haram yiyenlere, rüşvet alanlara, yolsuzluk yapanlara, milleti soyanlara ağzını açıp tek laf etmiş mi de faizin haramlığında bahsediyor! sen önce haksız kazanç sağladığın ticaretin hesabını ver, ondan sonra ağzını haramı al!
mesut
21.12.2017 12:00
çeyrek altını aldığın fiyata sat da sevap işle
Topçu
21.12.2017 11:51
Dedikleri çok doğru tebrik ederim haramdır faiz Acaba kendi dükkanında pos cihazı var mı kart geçmek için alış verişlerde
yorumsuz
21.12.2017 11:34
tenekeden laf etmiş.....ozaman altınıda aldığı fiyattan satsın...uyar mı..faizsiz..
yorumsuz
21.12.2017 13:31

HEEE HEEEE :) aynen öyledir.:) deveyede soruyolar neren düzgün diye :))))

Online Ziyaretçiler