Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Erçağ Evirgen'den zehir zemberek açıklama!

Sakaryaspor Yönetimi ile sıkıntılı dönemler geçiren ve takımdan ayrılan Erçağ Evirgen, gider ayak MEDYABAR.COM'a gönderdiği açıklamada yaşanan süreci anlattı. O açıklamada ağır ithamlar vardı...

11:57   |   23.12.2017
Haber Resmi

MEDYABAR.COM- Bu sezon yaşanan sıkıntılar yüzünden yönetimle sorun yaşayan Erçağ Evirgen, perşembe günü alacaklarına karşılık Sakaryasporla olan sözleşmesini fesh etti. MEDYABAR.COM Spor Editörü Serhat Yılmaz'a yaptığı açıklamada, Sakaryaspor'da geçirdiği dönemi ve sıkıntılarını anlatırken, yönetime ağır ithamlarda bulundu. 


   İşte Erçağ Evirgen'in açıklaması;






  2016-2017 sezonu başında menajerim Volkan Şahinel tarafindan Sakaryaspor'un ve bu şehrin sana ve şampiyonluğa ihtiyacı var sözleriyle 10 dk bile düşünmeden başladı Sakaryaspor maceram...

  2016-2017 sezonunda iyisiyle kötüsüyle play off oynayarak Sakaryaspor u bir üst lige taşımayı başardık. Bütün Sezon boyunca hiç bir şeyi sorun etmeden bulunduğumuz ligi ve rakiplerimizi hiç bir zaman küçümsemeden her daim elimden gelenin fazlasını yapmaya çalıştım. İyi oynadığım günlerde oldu çok kötü oynadığım günlerde. Alkışlandığım günlerde oldu, eleştirildiğim günlerde. Ama biliyordum ki binlerce insan sadece Sakaryaspor'un başarısına odaklanmıştı. Toz konduramıyorlardı bizlere. kızıyorlardı küsüyorlardı ama her zaman yanımızdaydılar.Sıkılmışlardı alt liglerden Haklıydılar çünkü yıllardır bu büyük camia alt liglerde mücadele ediyordu ve artık şampiyonlukların zamanı gelmişti. Bir an önce alt liglerden kurtulup bu büyük camianın layık olduğu yere çıkması gerekiyordu. Bende elimden geldiğince yaşamış olduğumuz şampiyonluğa katkıda bulundum ve verdiğimiz sözleri tutmanın haklı gururunu yaşadık.... 

2017-2018 sezonunda Benim Sakaryaspor a gelmeme vesile olan  abim ve menajerim Volkan Şahinel ile istişare edip durum değerlendirmesi yaptık.


  Takımın transfer komitesi  4 tane kanat oyuncusu transfer etmişti. bu  transferler ile  birlikte 6 tane kanat oyuncusu olmuştuk. Başkanımızla yapılan görüşmelerde eğer gerekirse bonservis getirip ayrılabileceğimizi söyledik. Sonuçta biz görevimizi yapmış ve bir üst lige çıkmıştık.Fakat başkanın sözleşmen 2 senelik ve bir yere gidemezsin demesiyle gelen tüm teklifleri reddettik.


  Bu süreçten sonra lig başlamıştı ne şampiyonluk için bize vaad ediler primler ödenmiş ve nede peşinat ödemelerimiz yapılmıştı..! Bu takımı şampiyon yapmış oyuncular bir anda eski olmuştu... Günler geçti bazı takım arkadaşlarımın evine haciz geldi üzüldük kurban bayramı geldi memleketimize cebimizde kuruş olmadan gittik..! Ama sonradan öğrendikki bu sadece eskilere yapılan bir tarifeydi teknik ekip eski şampiyon yapan oyuncular eski...


  Önce şampiyon yapan teknik ekip gitti biz sustuk çalıştık.. kadroya girdim veya giremedim ama  hiç bir zaman ne bir takım arkadaşıma ne hocalarıma ne kulüp personeline ne de yöneticilere en ufak bir terbiyesizliğim saygısızlığım olmadı. Hiç bir antrenmanı kaçırmadığım gibi antrenmanlarda da en çok çalışanlardan olmak için mücadele ettim. Sezon başından beri duyduğum bu hafta ödeme yapıcaz, gelecek hafta bütün alacaklarınızı kapatıcaz yada şu maçı geçelim kimsenin bir kuruş alacağı kalmayacak gibi bir çok kez kandırıldık. Bu yapılanlara daha fazla tahammül edemedim ve hiç bir arkadaşımı etki altında bırakmamak için kimseye birşey söylemeden tek başıma TFF'ye başvurdum. 


Bir çok kulüpte para sıkıntısı çektim, hiç para almadan oynadığım zamanlarda oldu. 25 kişilik bir takımda hiç kimse parasını alamıyorken ben neden isyan edeyim...

Anlatılacak okadar çok şey var ki... Gerisi bende kalsın.


"Erçağ Sözünde Durmadı" diye yapılan bir haber var : Ben bir aile babasıyım bir oğlum ve bir eşim var şampiyon olduktan sonra hiç bir ödeme almayan hayatını futboldan kazandıgı ile devam ettirmeye çalışan bir aile babasıyım!!! Ve bize her hafta ödeme sözü veren fakat hiç bir şey yapmayan bir kulup başkanı..!! 


TFF'ye gitme nedenim asla para değil. Sadece yapılanlara bir tepki göstermek istedim. Parasız zamanlar tabiki olur ancak bu parasızlık herkeze eşit  olarak olduğu takdirde.


Yöneticilere sizler çifte standart uyguluyorsunuz takım içinde inanılmaz bir huzursuzluk var ama herkez içine atıyor dedim Benimde bir ailem var ve onlara karşı olan sorumluluklarım var. Sizlerin verdiği sözlere göre bizde hayatımızı şekillendiriyoruz ama artık zor durumdayız dememe rağmen değişen hic bir sey olmadı...


Şampiyon olduğumuzda vaad edilenleri bırakın bir kenara kulup başkanının 7 ay önce yapması gereken ödemelerin çeyregi bile ödenmedi. Bu bir tek bana degil bu takımda eski diye tabir edilen bu takımın şampiyonluğunda emegi geçen her takım arkadaşıma yapıldı. Şimdi kamuoyuna soruyorum her gün farklı vaadler veren ve sözünü tutmayan başkan mı ? Futbol oynayarak hayatını devam ettiren bizler mi sözümüzü tutmadık?


  Bana her zaman desteğini veren, Yüreğini açan ve çok güzel dostluklar edindiğim bu şehire hiç bir zaman ihanet etmedim. Sadece Hakkımı İstedim. Bir buçuk sezonluk bu süreçte bizlere her şartta destek olan taraftarlarımıza ve Sakarya halkına sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Eğer biraz hakkım geçtiyse Sakarya Halkına ve Taraftarlarımıza  Hakkım Helal Olsun.  Layık Olduğu Liglerde Mücacele Etmesi dileğiyle.

                                                                                                                                       Erçağ EVİRGEN





Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 202914 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 26620 kere okundu
YORUMLAR 39 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
adass
24.12.2017 02:55
Sonuna kadar haklı , siz hakkınızı alamadığınız bir yerde aylarca çalışır mısınız söyleyin bakalım ? Adama demişler ki sözleşmen bu kadar , alacağın para da bu kadar. Sözleşmedeki süre kadar kalmasını isteyeceksin adamdan ama parasını vermeyeceksin. Yok öyle yağma . Hele ki yeniler eskiler diye takımı bölüp çifte standart uygulayarak hiç olmaz bu işler. Tabii ki Erçağ Evirgen Sakaryaspor'dan üstün değil ama İsmail Gürses de değil. Bu takım işini hakkıyla yapmayanların gönderildiği bir takımsa sorarım size Erçağ mı işini hakkıyla yapmadı İsmail Gürses mi ?
Asdas
24.12.2017 03:14

İsmail Gürses.

Sakaryalı Eşref
23.12.2017 23:52
Sakaryaspor eski durumuna düşmemesi için Zeki başkanın duruma el koyması gerekiyor. Bu yönetimin vadesi doldu.
Günay Yücel
24.12.2017 00:54

Aynen katılıyorum. Kim ne derse desin Zeki başkan sayesinde buralardayız. Zeki başkan artık duruma müdahele etmeli. Geç kalıyor. İşler iyice karışinca olayları çözmek yine ona kalacak...

Görüş
23.12.2017 23:04
Bazen insanlar ne düşünüyo anlamıyorum bir arkadaş demiş ki bu hiç para almadımı aldığı para bize 10 sene yeter kardeş kazanç arttıkça harcama da artar sen işten 3 ay maaş alıp 4.ay ya patron 3 ay aldık bi ayda vermemi diyosun da adam bir sözleşme yapmıs adama laf ediyosun biz alışmışız duygusallığa başımıza bişey gelince mantık aklımıza geliyor sakarya ya da başka takım sen işi futbolculuk olan adama parasını vermiyorsan o da tüm hakkını kullanır bu erçağ değil sokakta alacağı olan ahmet mehmet in ne kadar hakkıysa erçağ ın da o kadar hakkı
Adapazar
23.12.2017 22:58
Biz ADAPAZAR cocuguyuz ya siz????
Yasin
23.12.2017 22:29
BİZ BATTIK BİZ BİTTİK DİYENLERİ ANLAMIYORUM. SAKARYASPORUN LİDERLE ARASINDA 6 PUAN VAR . KALDI Kİ LİDER BİZE GELECEK BUDA 3 PUAN DEMEK. LİG UZUN MARATON SERİYİ YAKALAYAN ŞAMPİYON OLUR. BU TAKIM BU KADAR KÖTÜ DEĞİL YÜKLENMEYİN ARTIK. SIKINTILAR OLABİLİR ÇÖZÜLÜR. AMA BU TAKIM EN BÜYÜK ŞAMPİYONLUK ADAYLARINDAN BİRİDİR. GÜN BİRLİK GÜNÜDÜR. LÜTFEN KÖSTEK DEĞİL DESTEK OLALIM.
......
23.12.2017 20:14
DAHA ÇOK FUTBOLCU VAR GEÇEN SENEKİ ŞAMPİYONLUK PRİMİNİ ALAMAYAN YAKINDA TÜM ŞEHİR GÖRÜR SALI GÜNÜ BASIN TOPLANTISI DÜZENLENECEKTİ KAPSAMLI BİR AÇIKLAMA YAPILACAKTI DOSYALAR FAZLALAŞIRSA GÖNDERİLECEK TOPÇULARIN YERİNE ADAM ALAMAZSAK DİYE HİÇ KİMSENİN SESİ VE SOLUĞU ÇIKMIYOR YOKSA ŞİMDİYE KADAR ESKİ TOPÇULAR İÇİN ALGI OPERASYONLARI YAPILIR VE HEPSİ KÖTÜ TOPÇU OLURLARDI BİZ BU FİLMİ GÖRMÜŞTÜK OYNAMIŞTI VİZYONDA
Sefer seçer
23.12.2017 20:03
Bizler nasıl çalışarak evimizi geçìndiriyorsak, bunlarda ekmeğini top oynayarak kazanıyorlar.7 AY para alamamak nedir ŞEHİR OLARAK SEFERBERLİK İLAN EDİP ACİLEN ÇÖZÜM ve KAYNAK BULMALIYIZ .AKSİ HALDE KİMSE zannetmesin YÜZÜMÜZ GÜLER KUL VAR VEBAL VAR HESAP VAR
Yayaya
23.12.2017 19:50
Yahu bu adam hiçmiii para almadı ? Geçen seneki aldığı parayla bizim aile 10 sene geçinir bırakın bu işleri başkanada yüklenmeyi bırakın adam takımı şampiyon yapmak için elinden geleni yapıyor ve geçen senede şampiyon yaptı vallahi iyilik yaranmaz size sahada beğenmediğiniz erçağın sadece dosyası var tff de Sakaryasporda kimsenin parası kalmaz illaki alacaklar bu işin sonu fifaya kadar gidiyor bi senede aldığı parayı siz kaç senede kazanıyorsunuz 5-6 ???
Omer yilmaz
23.12.2017 22:07

Baskan evet sampiyon yapti ama emek hirsizligiyla yapti teri kurumadan parasini vereceksin gardas.

Yekta F.Fücur
23.12.2017 17:38
Burada kul hakkı yokmu. Verilen söz namus değilse namusu nasıl tarif etmek lazım.
Katı Sakaryalı
23.12.2017 17:13
Erçağ kardeş iyi güzel herseyi yazmışsında,ben seni ilk geldiğin günden bu yana izliyorum..Sakaryaspor'a ilk geldiğinde 6-7 hafta sahada hiç bir varlık gösteremedin..Ben arkadaşlara Erçağ daha hazır değil,biraz sabırlı olun demiştim.Sonra nitekim açıldın forma girdin,güzel işler yaptın..Fakat bu açılma bayrampaşa maçında bir son buldu.Bayrampaşa maçındaki sonra olimpiyattaki final maçında az daha bizi yakıyordun.O maçta çok kötüydün..ve o maçtan itibaren bu yana kötü perfonmansın devam ediyor.Evet bir futbolcu her maç iyi olmayabilir ama çıktığı maçın 10/2 kötüyse adama kusura bakma derler..Sözlesmedeki paran senin her türlü hakkın,fakat vicdanen o parayı ne kadar hak ettin bence onu bir sorgula!!!!
Tatanga 54
23.12.2017 17:03
Size yazıklar olsun be şu adamı harcadınız ya yazıklar olsun gerçek Sakaryaspor aşkını yaşatan adamı harcadınız ya yazıklar olsun .
Tatanga54
23.12.2017 16:07
Vefa istanbulda sadece bir semt adı değildir vefanın örneği olan futbolcumuz erçağ evirgen ile yollarını ayrılmasıyla herşey belli olmuştur sakarya camiası olarak herkez biliyor bu adamın nasıl sakaryayı sakaryasporu sevdiği ama bu bize yakışmadı bunca emek bunca çaba veren bir futbolcumuzla nasıl olurda yollar bu şekilde ayrılıyor iş para konusu değil bu adamın tek derdı haksızlığa karşı durusudur onca sözler söylendı hiç kendinizi bu adamın yerine koyan oldumu hayır çünkü sizlere göre lüks hayat yaşıyodu yada herkez öyle sanıyordu herkez ekmeğinin peşinde kimse boşuna anlatmazsın biz bu adamı yüreğiyle adamlığıyla sevdik herşey için TEŞEKKÜRLER KRAL Hakkını helal et herşey gönlünce olsun koca yürekli adam....
Fatih fatih
23.12.2017 23:43

Kardeş tam doğruyu yazmışsın tebrik ederim

Sarı Çizmeli Mehmet Ağa
23.12.2017 16:54

Herkes diyemessin kardeş!

54 54
23.12.2017 15:51
En iyisi bu avukat & otobuscü ikilisi tekrar dönmemek üzere def olup gitsin. Tabiki gitmeden önce tek kuruş borç bırakmadan. Bunun hesabı sorulsun, sahtekarlar, yalancılar ortaya çıkarılıp mal varlıklarına el konulsun, o para önce yaptıkları borç para öksüzlere ve yetimlere aktarılsın.
Osman bostan
23.12.2017 15:48
İsmail gürses daha öncede başkanlık yapmıştı ve nasıl gittiği malum.şimdi ismail gürses şakşakçıları konuşsun
Sercan Ergül
23.12.2017 16:48

Yalanlar konusup durmadan atip tutan adamlari kim getirdi..? Neden buna kimse ses cikarmadi. Ayni hata nasil tekrar yapildi hayret yani..? Ben daha öncede yazmistim. Sakaryaspor baskan secimi öncesinden. Umarim bu sefer eskisi gibi Sakaryasporu borc batagina birakip kacamazlar. Yaptiklari borclar öedenmezse mal varliklarina el konulup faiziyle cezasiylaödenmeli.

Erdem
23.12.2017 15:36
Sonuç.Sakaryasporun batırmışlar.Vah halimize.Biz yanmışık haberimiz yok.
Demir aygen
23.12.2017 15:23
Sıkıntı büyük parasız yönetim neyi nasıl cozeceksiniz siz dahil kimse bilmiyor.Sakaryaspor uçuruma gidiyor belli,plansız işler,meşhur scout ekibinin kazıkları yönetimle beraber bu yıl hüsran olur
Benjaminbutton
23.12.2017 15:04
Ercağ kardeş burda konu para değil tabiki paranı alacaksın ama 25 kişi para almıyor demişsin para almayan ercüment beykan yasir subaşı neden canla başla oynarken sen bencil oynadın hazır değilsen değilim dersin olur biter ben burda haksızsın demiyorum tabiki haklısın ama kötüysen hazır değilsen bişeylere kızmışsan bunu koca bir şehre mal edemezsin silivri maçında sıfırdan kaleye vurdun batuhan bomboşken çıkarmadın nefretini koskoca mazidi olan acılar çekmiş takım sahaya çıkarken gözleri dolan ben gibi binlerce taraftara bınu yapmaya senin değil kimsenin haddi yetmez yinede tesekkürler bu formaya kimse küsemez küserse bakar işine en son saygılar
Sokrates
23.12.2017 16:05

Kardeş sen adamın yazdığını okumadınmı yenilere para var eskilere para yok diyor adam ! 25 kişinin 25 inede vermeyeceksin varsa para herkese eşit ödeyeceksin diyor...

Serdivanlı
23.12.2017 14:49
Ayıp ya ayıp geçen sene şampiyonluk yaşatmış bi futbolcunun bu kadar üstüne gidilirmi adamı oynatmıcaksan verirsin parasını yollarsın hem parasını verme hem oynatma sonra niye federasyona verdin yapma ya kimsenın geleceğiyle oynayamazsın ekmeğini burdan kazanıyor Adam gibi adamdır erçağ evirgen
Real
23.12.2017 14:15
1 ay calıştığınız iş yerinden maaş alamayın. Ne yaparsınız?
Fatih fatih
23.12.2017 14:08
Erçağ düzgün on numara bir insan.. biz Sakaryaspor taraftarı olacak erçağı seviyoruz ve hizmetlerini unutmadık.bizi olimpiyat finalinde sevinçten ağlatan erçağdı coşkundu.. şimdi bu adamlara küfrediliyorsa bu ayıptır..Sakaryaspor'la özdeşleşen çok futbolcu yok.. olanları da kaybetmeyelim
Tatanka