Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Kartepe'de kar fotoğrafları. Arap turistlerden yoğun ilgi

Kış turizminin önemli tatil merkezlerinden Kartepe, beyaz gelinliğini giydi. Hafta sonu güneşin de açmasıyla binlerce kişi zirveye akın etti.

15:11   |   24.12.2017
  • Haber Resmi

      Özellikle son 3 gündür devam eden kar yağışı, Kartepe'yi beyaza bürüdü. Zirvede kar kalınlığı 50 santime ulaşırken, hafta sonunu fırsat bilen binlerce kişi Kartepe'ye akın etti. İstanbul, Sakarya ve Kocaeli'den gelen vatandaşlar zirvede karın tadını çıkarttı. Yüzlerce kişi çocukları ile kızak pistlerini doldururken, bazı vatandaşlar karlar üzerinde piknik yapmayı tercih etti. Zaman zaman ortaya komik görüntüler de çıktı.

    İstanbul'dan geldiğini ifade eden Mecit Furkan, "Kartepe'nin güzel olduğunu söylediler. Bizde ilk defa geldik. Eğleniyoruz. Hafta içi iş stresi yaşıyoruz, hafta sonu böyle etkinlikler güzel oluyor" dedi.

    İstanbul Üsküdar'dan geldiğini söyleyen Ebu Bekir ise, "Her zaman temiz hava almaya geliyoruz. Spor oluyor. Yakın olduğu için, bildiğimiz için tercih ediyoruz. Bugün 15 kişi geldik. Hep birlikte kayıyoruz" diye konuştu.

    Yoğun bir trafik olduğunu ifade eden Ramazan Doğan, "İlk önce otel bölgesine çıktık. Çocuklar ve büyükler eğleniyorlar. İstanbul'da böyle bir doğa yok. Kartepe'ye çıkarken karşılaştığımız manzara harika. Yeşil-beyaz insanı mest ediyor" şeklinde konuştu.

    Kartepe'de tüm mekanlar dolup taşarken, Arap turist yoğunluğu da dikkat çekti. Kartepe ve Kocaeli çevresinde hafta içi sıcaklıkların artması bekleniyor. 





    Kategori : Yaşam

    Medyabar.com bugun 123528 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7282 kere okundu
    YORUMLAR 15 Yorum
    Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
    ×
    750 Karakter Kaldı
    Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
    SAKARYA54
    25.12.2017 11:47
    Arap milletinin ülkemize götürüsü..getirilerinden fazla... herhalükarda bizim için ziyanlar. zengini de gelmesin fakiri de gelmesin. gelip gelip burada ürüyorlar. Türkün Türkten başka dostu yoktur. arap milletine güven olmaz. Bakınız.BAE Dışişleri bakanı dedelerimizi hırsızlıkla suçladı ki... ingiliz tehtidinden onların .... kurtarmaya gitmişti benim dedelerim. şu an buradaki araplarda sağlam pabuç olsalardı savaştan kaçmaz.. topraklarına sahip çıkarlardı. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE gerisi hikaye
    Mehmet aydın
    25.12.2017 10:11
    Özellikle Sakarya ve.İzmit ülkesini soyup kaçıp gelen Arapların.yerlesim şehri.oldu.kendi insanımız çay parası bulup kahveye gidemezken onlar devletinde yaptığı 35 milyar dolarlık yardım sayesine şehrimizde hayatını yaşıyor.bol bol çocuk yapıyor.hastane,eğitim,kira yeme içme bedava nasıl olsa.yerlerine ölecek Türk askeride var.ohhhh
    FURKAN MEĞRELİ
    25.12.2017 09:21
    .............. arapları yüzünden 3 liralık şey 5 lira oldu dünyaya zararlar ya!! tövbe yarabbim tövbe estağfurullah
    Az kaldı sovecem
    25.12.2017 08:21
    Askeri ücrete 100 TL zam derler Suriyeli yattığı yerden 2000 TL alıyor sonra bunların gittiği yere gidemeyen çok vatandaşımız var bu Araplar kör cahil değil bunları bu memlekete sokan adama oy atanlar kor cahil ey gidi Eyyy
    Hadis
    24.12.2017 22:14
    Az önce hadis bilgisi verdim. Niye yayınlamadınız.?
    Vatandas
    24.12.2017 21:30
    Bir orasi kalmisti rezil etmeyip icine tukurmedikleri orayada bulastilar sapanca kirkpinar rezilrusfa olsu kartepese gitti bu gorgusuz rezil guruhu ulkeye almak bile hata
    mehmet
    24.12.2017 18:46
    Sevgili Arap düşmanları, mülteciden değil, turistten bahsediyor.Zengin Körfez çevresinin Araplarından, Suriyeli fakirler bizim kış otellerine girecek parayı nerede bulsun, 3-5 zengin haricinde?Arap görünce kırmızı görmüş boğaya dönenler IRKÇIdır (no to racism), Arap turistler batılı turistten 2 kat fazla para bırakır ülkeye, Tüm karadeniz fındık üretir 2 milyar $, turizimden 30-35 milyar $ kazanıyoruz.Arap da olsa turisti sevin!
    SAKARYA54
    25.12.2017 11:53

    Onalrdan gelen paraya minnet eden arkadaşlar... 30-35 milyar dolar kazanıyorsunuz ya... araplara sattığınız arsaları... tarlalaları... daireleri... o paralarla geri alamayacaksınız... yakındra kızlarımızı da 3. 4. eş olarak haremlerine katarlar... ee beylerde artık bahçıvan... şöfer olarak araplara her türlü hizmet edersiniz... Haa 2 milyar dolar fındık getirisi var ya... arap turistleri boşverin. biz tarım ve hayvancılık ülkesiyiz. ÜRETİRSEK EĞER 30-35 MİLYAR doların 3 katını 5 katını kazanabiliriz. bukadar arap meraklısı olmayın.

    Vatandas
    24.12.2017 21:34

    Parasida senin gibi hayranlarininda ulkeye 5 kurusluk faydasi yok turkce bilmiyorlar burdan yalakalik yapma ondan ulke 2 tane salvarli kor cahile muhtac degil yalakalikta sibir tanimiyorsun massallah

    Vatandaş
    24.12.2017 18:34
    Amerikanın kudüsü başkent yapmasında araplarında payı var defolup gitsinler sözde müslümanlar, musluman dediğin kardeşi zulum cekerken sağ solda eylenmez sesini cikarir nefret ediyorum boyle araplardan keseceksin ticareti bunlarla
    Vatandaş
    24.12.2017 18:32
    Amerikanın kudüsü başkent yapmasında araplarında payı var defolup gitsinler sözde müslümanlar, musluman dediğin kardeşi zulum cekerken sağ solda eylenmez sesini cikarir nefret ediyorum boyle araplardan keseceksin ticareti bunlarla
    Samet yilmaz
    24.12.2017 17:32
    Onlarin isi ne ki. Lay lay lom. Adamlarda vatan javrami yok. Yer yuzunde nerde isterlerse orada yasiyorlar. Memleketlerinin savasi ve dertleri umurlarinda degil. Bu arada adamlara multeci diyip durmasin kimse 3-5 seneye kalmaz onlarin actiklari ve patron olduklari sirketlerde isletmelerde calismaya baslarsiniz. Cunku onlara verilen imkanlar, universire firsati ve bedava yasami bu ulkedeki hic kimse kazanamadi. Aslinda ulkenin temel problemi de bu. Evdeki acken sokaga yemek dagitmak. Sunlara verilen imkanlari kendi vatandasimiza verseler memleket ihya olur ihyaaaa.
    Vatandaş
    24.12.2017 17:01
    Bizmiyiz mülteci onlarmi bilemedim Arap seviciler evinde otursun adamlar sefa sursun bizim halkımıza yakışan bu brawooo arabkikalara
    Ekşii
    24.12.2017 16:33
    Arap turistlerden? Adamlar Kartepe'nin ve Sapancanın sahipleri sayılır. Turist demek ayıp olmuyor mu?
    Emre
    24.12.2017 15:49
    Nedir bu araplardan çektiğimiz...
    Online Ziyaretçiler