Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sakaryaspor'da bir veda daha. Ordu'ya gidiyor

Sakaryaspor'da lig arasında ayrılıklara Fatih Özçelik'te eklendi. Orduspor'a gitmesi gündemde..

18:04   |   24.12.2017
Haber Resmi

www.spor264.com'dan Erhan Kaytanbay'ın özel haberi

 

Sakaryaspor Yönetim Kurulu kadronun 22 kişiye düşürülmesi için aldığı kararlar doğrultusunda, yeşil siyahlı ekibimize Kastamonu'dan transfer edilen Fatih Özçelik'te takımdan ayrılıyor.

 

Sakaryaspor'un 2nci lige yükselmesinde önemli katkısı bulunan Fatih haftasonu Sakaryaspor yönetimi ile görüşerek ayrılmak istediğini bildirdi. Fatih Özçelik'in Orduspor ile görüşme halinde olduğu ve bu takıma gitmesi bekleniyor

 

 Fatih Özçelik'in ayrılmasıyla Sakaryaspor'da '2nci lige çıkartan kadro'dan' 3 isim ayrılmış olacak. Erçağ ardından  Zafer  Aydoğdu, parasal sorunlar olduğunu belirterek yönetimle görüşerek takımdan ayrılmışlardı. Erçağ'ın adı  Urfaspor ile anılıyor.





Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 165292 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 14396 kere okundu
YORUMLAR 15 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Emre ŞahinGÜNER
26.12.2017 11:14
Fatih neden oynamıyor bu takımda derken gönderilme kararı veriliyor. Bana göre ateşleyici yetenekli bir oyuncu. Şampiyonluk mücadelesi verirken sezon ortasında bu futbolcunun gönderilmesi bence hiç akıllı bir iş değil. Yönetim ne yapmak istiyor anlam veremiyorum. Önce Erçağ şimdide Fatih geçen senenin iki başarılı ismi. Allah aşkına bize bir sezondaha boşa kaybettirmeyin...
Demir
25.12.2017 11:10
YÔNETİM İSTAFA ET ARTIK!!!!
Makine
25.12.2017 01:26
2 kelime (YAZIKLAR OLSUN ) Fatihte Bu Takımdan Gidiyorsa Futbola Bakışınıza Anlayışınıza Artık Her Ne Varsa Gören Görmeyen Gözunuze..
Murtaza Ayhan
24.12.2017 23:06
Inanamiyorum.. fatih özçelik nasıl gönderilir. Nasil bir vizyonsuzluk, nasıl bir iş bilmezlik. yazik günah yemin ediyorum yazık günah.
Onlardan daha çok SAKARYASPOR lu
24.12.2017 22:55
FUTBOL İLE İLGİLİ UNUTULMAYACAK DERSLER EKONOMİK OLARAK BAŞKALARINA İHTİYACI OLAN BİR TAKIM NASIL FELAKETE SÜRÜKLENİR İŞTE BİZ SAKARYASPOR SEVERLER OLARAK BUNU GÖRÜYORUZ BEN YAPTIM OLDU HERKES BANA BİAT ETMELİ YOKSA HERKESE BİR KULP BULUNUR VE KULÜPTEN UZAKLAŞTIRILIR TRANSFERLERDEN HABERİ OLMAYAN HOCA İLE BAŞLADILAR VE ŞİMDİ DE ONLARIN TABİRİ İLE ESKİ TOPÇULARLA DEVAM EDİYORLAR BUNLARIN HEPSİ BİR SENARYO CÜNKÜ GİTMEK İÇİN YAPILMASI GEREKİYOR GİDİŞATIN İYİ OLMADIĞINI ONLARDA GÖRÜYORLAR BİR ÖNCEKİ DÖNEMDE HEPSİ UYGULANDAN VE KENDİLERİNİ TEREYAĞ DAN KIL ÇEKER GİBİ KURTARDILAR ONLARIN İSİMLERİ KÖTÜ GÜNLERDE KİMSE TARAFINDAN TELEFUZ BİLE EDİLMEDİ CÜNKÜ İŞLERİNİ İYİ YAPIYORLAR
selocan
24.12.2017 22:44
Bu takimin en iyi adamlari Tribunlere oynayan Ercag onun Arkadasi Beykan ozellikle muthis adam Ramazan Civelek Hele birde Ramazan Sal var ki Aman Allahim tutturdunuz iyi oynayan takimi bozan adamlar gibi Zafer Aydogdu ve Fatih Ozceligi gonderin yaziklar olsun bu yoneticilere bu akli verenler acaba ne kullniyor bilemiyorum ama etkisi sonunda soyle soyletiyo abi biz yanildik tuuuuu falan Allah cezamizi vermesin falan
Erdoğan
24.12.2017 22:25
Bu gelişmeler Erçağ 'ın giderken söylediklerinin ne kadar doğru olduğunu gösteriyor.Yönetim yenilere esir olmuş takımı şampiyon yapan topçuları harcıyor. Yazıklar olsun.
Donatimli
24.12.2017 22:06
Fatihide gonderdiniz ya su saatten sonra sakaryaspordan 1 cacik olmaz bu adama kotu diyen adam dönsün bi baksin diger topculara derim kadro kurmaya basladiginda fatih zafer yazarim gerisini sonra yazarim..yolunuz acik olsun guzel 2 insan..
Derviş
24.12.2017 22:04
Eveeet yenilere verilen şans bu takımı geçen sene ikinci yarıdaki müthiş performansla bu lige çıkaran futbolculara verilmedi.Peki şans verilip onca para saçılıp alınan futbolcular ne yaptı?Ortada!Nerede Fikret Topaloğlu?Yerine oynayan ne daha mi faydalı?Yönetim işine geldiğinde vefa istemesini ve indirim talep etmesini biliyor.Ama yönetim vefasizligin daniskasını yapıyor.Bir halta yaramayan transfer politikanız batsın sizin.Bari hiç transfer yapmasaydınız geçen seneki takım aynen devam etseydi bundan kötüsü olmazdı.Otobüscü-avukat reklamınızı yapmaya devam edin,hayırlı işler...
Laz han
24.12.2017 21:13
Maalesef bu kadro çok şişkín ve eritilmesi gerekiyor.Keşke bu kadar haybeye transfer yapılmasaydı alt yapıdan kendi çocuklarımızı kazansaydık.süratle altyapıya önem vermeliyiz.AH EKREM HOCA AH Allah' rahmetiyle muamele eylesin
Sakaryalız
24.12.2017 20:38
Ramazan çeviği izleyeceğimize fatihi izlerdik ahhh ahhh gidiyor gönlümün efendisi
Erdinç
24.12.2017 20:15
Fatih bu sezon 4'ü ilk 11 olmak üzere 10 karşılaşmada görev aldı. Kendisine yeteri kadar şans verildi ve maalesef bu şansı kullanamadı. Zaten kariyerine bakıldığında şuana kadar 1. ligde 11, 2.lige 18 (10'u bu sezon) maçta oynamış. Bu ligin topçusu olmadığı kendisine 3.ligden gelen tekliflerden anlaşılıyor. Başarılar kendisine.
Erdinç
24.12.2017 20:15
Fatih bu sezon 4'ü ilk 11 olmak üzere 10 karşılaşmada görev aldı. Kendisine yeteri kadar şans verildi ve maalesef bu şansı kullanamadı. Zaten kariyerine bakıldığında şuana kadar 1. ligde 11, 2.lige 18 (10'u bu sezon) maçta oynamış. Bu ligin topçusu olmadığı kendisine 3.ligden gelen tekliflerden anlaşılıyor. Başarılar kendisine.
Sakaryalı
24.12.2017 19:38
Bi adamı daha kaybettik.. Abi anlamıyorum ki gitmesi gereken ruhsuzlar duruyor kalması gereken adam gibi adamlar gidiyor.. Bu yönetim ne yapmaya çalışıyor..!!!
Sakarysspor
24.12.2017 18:39
fatihle yakınen görüşen biriyim bana dediği yönetimden bi kişi bile beni aramadı Orduspor beni aradı ve seni aldık haberin olsun dedi ve fatih te istemeye istemeye Ordu'ya gitti artık çünkü Sakarya'da bizi harcadılar sahip çıkmadılar yeni oyunculara verilen şans bize verilmedi dedi yani dedi şu ki yönetim ahde vefa yapmadı gibi saygıda göstermedi dedi ki bence sonuna kadar haklı anlıcanız bu sene tff1 lig hayal çünkü ah lar var takım üzerinde ki bu adam Sakaryaspor'un can damarıydı bence Allah sonumuzu hayır etsin ....
Online Ziyaretçiler