Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Antalya'da kamp başlıyor! İşte kamp programı

Yeşil siyahlı ekibimiz bir haftalık dinlenmenin aradından 25 Aralık Pazartesi günü Antalya Lara'da bulunan Titanik Otel'de 15 günlük kampa girecek

18:27   |   24.12.2017
Haber Resmi

spor264.com'dan Erhan Kaytanbay'ın haberine göre Sakaryaspor'un 2nci lig hazırlıkları için Antalya kampı Pazartesi günü başlıyor.


Birinci yarıda son 2 maçta 5 puan kaybeden temsilcimiz Sakaryaspor'un 15 gün sürecek kamp programı, Lara'da bulunan 5 yıldızlı Titanik otelde futbolcuların Pazartesi günü akşamı toplanmalarıyla başlayacak.






Kampa Sakaryaspor Kulüp Başkanı İsmail Gürses, başkan vekili Halit Evin ve yönetici Cevat  Ekşi'de katılacak


Teknik Direktör Engin Korukır'ın  Erçağ ve Zafer  Aydoğdu ile  Orduspor'a transferi gündemde olan Fatih dışında takımda bulunan tüm futbolcuları kampa götüreceği belirtildi


Kampta 26 kişi olan kadronun 22 kişiye düşürüleceği belirtiliyor. Kampta takımdan ayrılmayı düşünen isimlerle tekrar bir görüşe yapılacağı da öğrenildi..


Yeşil siyahlı ekibimizin 15 günlük kamp yapacağı 5 yıldızlı  Titanik Otel Lara'da bulunuyor.Bölgenin en lüks otellerinden biri oan Titanik Otel devre arasında kamp yapmak isteyen yerli ve yabancı takımların ilgi gösterdiği otel..





Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 15035 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 5652 kere okundu
YORUMLAR 15 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Arifiyeli
25.12.2017 10:50
Titanic hotel mi pahalı :D , arifiyede perenika palas var yıldızsız orası daha pahalıdır titanicten merak etmeyin :D
kertenkele
25.12.2017 11:39

Kendi otelin için pahalı dedin ama,reklamın iyisi kötüsü olmaz derler.Kaş ile göz arasında otelinin reklamını da yaptın ya Arifiyeli..Helal sana.:)

kertenkele
25.12.2017 10:00
Ayran'ı yok içmeye,at ile gidiyor 'gezmeye'.misali..Üzerimizde (emanet) palto var ama alt'tan ......açıkta,soğuktan donuyor..5 yıldızlı otelde kamp..Pöf sana başkan:):)
seker mahalleli Hüsnü
25.12.2017 13:46

Adam sadece ve sadece reklam pesinde, nerdeyse her konustugu yalan. Bunu daha önceki baskanlik yaptigi dönemden taniyoruz, biliyoruz. O zamanda sözde yeni stadyum icin gece gündüz calisiyordu. Biri avukat biri otobüscü,. Otobüscü neyse belki miras tan falan kalan birsey ama digeri nasil avukat olmus anlamak mümkün degil. Yinede, Sakaryaspor sampiyon olur yanilan biz oluruz, ancak Sakaryasporu tek kurus borc bataginda birakmamak sartiyla.

Çılgınlar gibi
25.12.2017 09:24
benden bu ömrümü çalanı getir diget ara bul getir saçlarını yol getir
kertenkele
25.12.2017 09:00
Başkan,kamp'ın parası hazır mı?.Bak orada rehin kalırsınız mazallah..:)
Taraftardili
25.12.2017 00:01
Zaten para sorunu yasarken boylesine luks bir otelde kamp yapmakta ne oluyor!!!neden ayagimizi yorgana gore uzatmiyoruz.bu ego ne bu hava kime.taraftarimizin cagrilarina neden kulak asilmiyor.tek sevdamiz şanlı SAKARYASPOR ama yonetimin aldigi kararlarla eski gunlere yelken actik gidiyoruz haydi hayirlisi.....
BÜLENT
24.12.2017 22:41
yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.yönetim istifa.
Nazım aygin
24.12.2017 21:50
Ben alanyada otel muduruyum size ekonomik bir otelde yardimci olurum bir sakaryali olarak yani büyük para harcama yapacağınıza gerek yok bu paraları takıma dagitabilirsiniz
NAZIM AYGIN