Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Muhalefete yüklendi.. 'Kılıçdaroğlu seçimden korkuyor'

AK Parti Milletvekili Ali İhsan Yavuz, CHP Lideri Kılıçdaroğlu'nun seçim konusunda korkuları olduğunu söyledi.

08:56   |   25.12.2017
Haber Resmi

Ak Parti Sakarya Milletvekili ve Genel Merkez SKM Başkanı Ali İhsan Yavuz, Pamukova İlçe Kadın Kolları 5. Olağan Kongresi'ne katıldı.


CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'nun erken seçim korkusu olduğunu ifade eden Milletvekili Yavuz, seçimlerin zamanında yapılacağını belirterek,"Seçimlerin yakın olduğunu ifade ederek " Seçim mi var. Evet seçim var .Çok yakın. Öne falan almayacağız. Kemal Kılıçdaroğlu seçimi öne alalım falan diyor. Niye diyor? Sıkışmış. Biliyor daha önce Ak Partinin seçime gitmeyeceğini korkuyor. Ya alır diye korkuyor. Hatta geçen bir CHP li tam seçime gitme zamanı dedi. Niye öyle düşünüyorsun dedim. Üçüncü çeyrekte yüzde 11 büyüme gerçekleştirmiş bir Türkiye ya bidaha böyle olmazsa. Dedim ne diyorsun? Hiç bugünün hesabına yapan bir parti 2023 lerin hesabını yapabilir mi? Sadece bugünün hesabını yapan, biraz iyi oldu bu fırsatı ganimete çevireyim mantalitesine sahip bir parti, 2053 lerin hesabını yapabilir mi? 2071 lerin hesabını yapabilir mi? Gelecek binyılların kurgusunu uğraş vermesini becerebilir mi? Biz seçimi zamanında yapacağız. Tayyip beyin net vurgusu bir toplantıda net söyledi. Biz ta baştan söz verdik milletimize seçimler zamanında yapılacak. Biz seçimler zamanında yapılacak diye diye geldik bugünlere. Seçimler zamanında yapılacak. Çok net" dedi.





İsmail Çetintaş





Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 215368 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 1753 kere okundu
YORUMLAR 9 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
DOĞRUCU DAVUT
26.12.2017 17:21
yahu icraat istiyoruz. kağıt üzerinde yüzde 11 büyüme var. bu büyümenini karşılığı da nedense cüzdanlar yüzde 25 küçülüyor. sayın yöneticiler sahaya inin. üretimi teşvik edin. dışarıdan getirilen 16 liralık et ile 700 liradan aldığı samanla hayvan bakmaya çalışan üreticiyi nasıl koruyacaksınız. dışarıdan alınan hiçbirşey istemiyoruz. varsın birsüre et yenilmesin. Ama biz türkiye olarak üretelim herşeyimizi. üretelim üreticiyi destekleyelim ve israfı azaltalım.bukadar basit.
Osman Bey
26.12.2017 16:37
Adın ne REŞİT sen söyle sen işit.Eyyy AK Parti Milletvekilleri siz bu partiden olmasanız sizi kaç kişi dinler??????
Kenan
25.12.2017 21:17
Reis in hatrına size oy verdik ama artık yeter kusura bakmayın sadece onun arkasına saklanıp seçim zamanı oy istemeye çıkıyorsunuz ona buna iftira atmaktan başka birşey yok.... Bir Meral Akşener kadar olamadınız ama size rağmen Türkiye İYİ Olacak
ahmet
25.12.2017 14:48
kimin korktugu cok acık lideriniz 16 yıldır tv de chp nin karşısına cıkmamak için hertürlü taklayı atıyor. bu mu halka saygı. dik olmak için atılan iddiaları cıkıp karşısında ispatlaması lazım..ondan sonra sen ne demişsin bakarız sayın vekil.
ayhan IŞIK
25.12.2017 14:48
zaten 15 senedir iktidarda chp vardı, chp apo ile görüştü, chp fetö cuları devletin her kademesine yerleştirdi, chp ülkeyi kupon arazi görüp yandaş müteahhitlere pazarladı, chp tüm komşularımızla sorun çıkardı, chp esad ile tatilde elele kolkola dolaşıp sonra bizi düşman yaptı, chp milleti fakir yaptı, chp et'in kg.ını 50 tl yaptı, chp liderinin oğlu gemi fiosu kurdu, chp liderinin oğlu singapurda kumar oynadı, chp ege denizindeki 18 adacığı yunanlılara teslim etti. chp süleymanşah türbesini kaçırdı, chp adaleti mahvetti, chp eğitimi 2 senede bir sistem değişikliği yaparak rezil etti. vallahi bunlar sadece aklımızla alay ediliyorlar. bunlar nasıl vekil olabiliyor aklım almıyor. 10 dk. sohbet et sakarya'nın kimlerin eline kaldığını gör.
sakaryalı
25.12.2017 11:28
sizin gibi vekil istemiyoruz telefonu acmıyorsunuz akpartiliyim ne zaman aradıysam telefonlara bakmadınız cumhurbaşkanım halkınla ilğilenen vekil seçin sakaryaya secim zamanı gelip oy istiyorlar sonra yoklar
Sakarya54
25.12.2017 10:10
Sayin vekil, kac senedir gorev yapıyorsun. Sakarya'mız icin hangi projeleri gelistirdin? Bu sehrin yararına olabilecek hangi ise imza attın?
cemal ufuk
25.12.2017 09:43
Seçim olsa ne olur.. olmasa ne olur. Sanki meclis kaldı memlekette de seçim yapacaksınız. İstediğiniz her yasayı KHK ile çıkarıyorsunuz zaten. Reisiniz ne isterse o.bir de matah bir adammış gibi konuşuyorsunuz sanki bir söz hakkınız var gibi. siz ancak biat eder, padişahım çok yaşa dersiniz. aranızdan en iyileri de büyük pastandan kalan artıkları toplayarak kendini bir şey zanneder!
Selim Güngör
26.12.2017 23:01

Maalesef iktidar milletvekillerinden bu güne kadar gözle görünür,elle tutulur bir hizmet göremedik Sakarya'mızda.Vekillikleri Reisin oy potansiyeli sayesinde alıyorlar. Yüklenmişler belediyelerin sırtına kendilerini taşıtıyorlar. Kendi ilçem Söğütlü-de Belediyenin zemin katında SSK şubesi için nezih bir yer hazırlanmış, tüm bürokratik işlemleri onayları alınmış olmasına rağmen yaklaşık iki yıldır açılmasını becerememiş vekillersiniz. Önümüzde seçim var.Söğütlü halkının karşısına nasıl çıkacaksınız. Bu hususa nasıl cevap vereceksiniz merak ediyoruz.

Online Ziyaretçiler