Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Olmadı Erçağ! Para almadım demişti ama...

Sakaryaspor ile olan sözleşmesini fesh eden ve uzun süredir para alamadığını ileri süren Erçağ Evirgen'e önemli miktarda ödeme yapıldığı ortaya çıktı

14:16   |   25.12.2017
Haber Resmi

 

Spor264.com - 
Erhan Kaytanbay'ın haberi 

 

TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Sakaryaspor'un geçtiğimiz yılki playoff şampiyonluğunda önemli katkısı bulunan Erçağ Evirgen, tartışmalı bir süreçle yeşil siyahlılardan ayrıldı. 

 

Alacaklarını alamadığı gerekçesiyle TFF'ye yaptığı başvuru sonrasında geçtiğimiz hafta Perşembe günü sözleşmesini fesh eden Erçağ Evirgen, Medyabar.com'a gönderdiği özel açıklamada şampiyonluktan bu yana para alamadığını iddia etmişti. 

Erçağ Evirgen'in açıklamaları günlerdir tartışılırken, alacaklarının büyük bölümünün kendisine ödendiği ortaya çıktı. 

 

Spor264'com'dan Erhan Kaytanbay'ın edindiği bilgiye göre; Erçağ Evirgen sözleşmesi karşılığında geçtiğimiz yıl Sakaryaspor'dan yaklaşık 450 bin lira ödeme aldı. 

 

Şampiyonluktan şimdiye kadar geçen süreçte ise Erçağ'a 120 bin liraya yakın ödeme yapıldığı kayıtlarda yer alırken, alacak olarak yalnızca bu seneden 150 bin lira kaldığı öğrenildi. 

 

Erçağ'ın zehir zemberek sözlerle Sakaryaspor'dan ayrılığı önümüzdeki günlerde de oldukça tartışılacağa benziyor. 

 

BU HABERLE İLGİLİ

 

 





Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 143453 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10755 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Üsküdar3454
25.12.2017 22:55
BU PARALAR KARŞILIĞINDA BU ADAM NASIL ALINMIŞ HAYRET
Erenlerli
25.12.2017 22:51
Arkadaşlar semtimizde garbanla ağlayan gece olsun kimse görmesin deyip özürlü kardeşimizin evine formasını götüren seyyar satıcını sattığı her hangi bir ürünü garban evine erken gitsin diye toptan alan afamın adıdır erçağ bizim kadar bu şehri seven afamın adır erçağ biz bunlara şahidiz allahta şahit allah var gam yok boş konuşmamak lazım
Halil adalı
25.12.2017 17:20
Tabakhanedeki birkaç kendini bilmez Erçağ a destek veriyor.oda onlardan yüz buluyor.kimse Sakaryaspor dan büyük değildir.çok seviyorlarsa erenlerspor a alsınlar erçağı.
Adapazar.
25.12.2017 23:04

Altaki tabakhaneli siz neymisiniz be siz varya 2 bira icip maca beles girenlersiniz maratondan sizin yuzunuzden gorevimden oldum tamammi delikanlilik oyle olmaz 10 tl verip sevdasina bilet alir maca girer bu takim sizin degil herkesin menfaat icin sevmeyin tamam.

Sakaryali
25.12.2017 23:00

Vay be sen neymisin tabak ane korktum vallahi simdi ben sakaryayi terk ediyorum hemen g.korkusuna

Tanakhane
25.12.2017 21:57

serseridir bu şehrin çocukları tabakhane kardeşliktir bize gidelimdir, bizde yiyelimdir, bizde kalalımdır... Bende para var oğlum sen geldir.. Beraber dayak yiyip kahkahalarla seneler boyu hatırlamaktır... Sevgidir .., Tıpkı anneni sever gibi karşılık beklemeden... Annelerin oğullarını gönderirken "dikkatli ol oğlum" değilde, "kimseye bulaşma oğlum" dediği yerdir tabakhane .. "Yanında kız arkadaşı var boşver"dir. İçindeki Anadolu hamurunu kaybetmeyen tek BÜYÜK semttir ...

Mehmet Karataş
25.12.2017 20:13

Çok haklısın kardeşim.sadece erçağ değil zaferin fatihin kafasını hep bunlar karıştırıyor

SAKARYLİ
25.12.2017 16:58
Ey millet kendinize gelin takima yonetime destek olun bu yonetim gitsin kim gelecek kimse bunu cok yasadik daha once birileri iyi olmayalim diye oyun oynuyor gecen seneden beri final macina kimse bi araba kaldirmadi sampiyonluk kutlamasina hicbir siyasiler gelmedi stad ilk 5 hafta acilmadi yonetimi zor durumda biraksinlar diye takim iyi insallah cikacagiz bu sene .
Emre S.
25.12.2017 16:24
Haber ile çarpıtmaya çalışıldığının farkında mısınız? "Önemli miktarda ödeme yapıldı" ile "Tüm alacakları ödendi, hesabı kapatıldı" arasında "önemli miktarda meblağ" fark var ise bu haber ne manaya geliyor?
5454
25.12.2017 15:42
Banada sakaryaspor 250 verdi simdi inandık tepkiler gelince haber geldi arkasindan he he he bizde yedik ismail tam bir avukatsin sen tebrikler ........
Superb