Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

İşte Kenan Sofuoğlu'nun yeni oyuncağı...

Milli Motosikletçi Kenan Sofuoğlu garajına lüks bir otomobil daha ekledi.

11:00   |   28.12.2017
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi

5 dünya şampiyonşluğu bulunan Kenan Sofuoğlu lüks bir araba daha aldı. Kenan Sofuğlu yeni arabsını TIR ile Sapanca'da bulunan evine getirdi. Otomobil koleksiyonuna bir yenisini daha ekleyen Sofuoğlu, geçtiğimiz ay sipariş ettiği Lamborghini Aventador S marka aracını teslim aldı. Kenan'ın yeni oyuncağının fiyatı ise yaklaşık 4 milyon Türk Lirası. 


Sofuoğlu'nun garajında ise 2 adet Mercedes cip, bir Ferrari ve bir de Murat 124 yer alıyor. 









Kategori : Yaşam

Medyabar.com bugun 106111 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 13777 kere okundu
YORUMLAR 27 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Efendi54
29.12.2017 01:04
Kenan canım kardeşim her ne hikmetse bizim ülkemizde insanlar meyve veren ağacı taşlamaktan başka bir işe yaramıyorlar. Birde kedi uzanamadığı ciğere mundar der diye veciz bir söz var tamda bu tip insanları tarif eden. Ancak her ne olursa olsun bir gerçek var ki sen eli öpülesi on numara bir insansın. Acaba bizler senin insanlığının ve yaptıklarının kaçta kaçını yapabiliyoruz. Hakkınza zekatımız mı verebiliyoruz. Düşeni mi kaldırmaya koşuyoruz. Fakire yetime mazluma mı sahip çıkıyoruz. Vergilerimizi mi hakkında verebiliyoruz.
ikisi
29.12.2017 08:44

kenan sofuoğlu için söylemiyorum. ülkemize büyük başarılar getirmiş kardeşimizdir. Allah yolunu açık etsin... ama bazen insanlar meyve verdikleri için değil şeytan oldukları için taşlanır... :)

send işçi
28.12.2017 23:19
Allah bismillah inşallah vs hoooop 4 milyon tl spor araç ? aferim tebrikler
tır parkı
03.01.2018 11:35

sende Allah bısmıllah hoop yap bakayım oluyomu öyle kendınden..

Serdar
29.12.2017 10:20

Saçma saçma konuşmayın daha ağır konuşacamda admin yayınlamıyor, adam Türkiyemizi gururla temsil ediyor boru değil dünya şampiyonu, Arda ferrariyle gezerken kimsenin sesi çıkmaz hemen işi siyasete bağlamayın

Mega(Keskin dil)
28.12.2017 18:53
Yanlış anlaşılmasın ama bu derenin suları nereden geliyor?Bu dereyi bizlerde bilsekte birazda bizler nemalansak!!!!
Beynelminel 54.
29.12.2017 03:03

Değirmenin suyumu dedin birader. Kenan sofuoğlunun üstüne şampiyonluk kazanan varmi. Bileğinin hskkı ilen kazaniyor.kıskanmıyalım. Gercek Sakaryalı gurur duyar.

Fatih
28.12.2017 18:45
Kenancım bağışla bu arabayı fakir fukaraya. sadaka belayı defeder. sana mütevazi son model aile arabası yeter.
Tamer solmaz
28.12.2017 17:42
Hayırlı uğurlu olsun umarım plakasını 54 yapmışsındır sana bu yakisir
Eyüp İktisatçı
28.12.2017 16:41
İyi günlerde kullansın inşallah..Yorumlardaki çekememezliği anlamak zor , çalışın , çabalayın , birşeyleri sizde başarın alın..
DÜZEN BATSIN
28.12.2017 16:16
KAPİTALİST SİSTEM. BENİM ASGARİ ÜCRETLE ÇALIŞAN KARDEŞİM BU ARABANIN LASTİKLERİNİ ALMAK İSTERSE EN AZ 1 YILLIK MAAŞINI VERMESİ GEREKİR. DÜNYADA BULUNAN PARANIN %49 U DÜNYA NÜFUSUNUN %5 İ TARAFINDAN TÜKETİLİYOR. KAPİTALİZM DİNLE BİRLİKTE BİRLEŞTİRİLİNCE FAKİRLERE HALİNE ŞÜKRET YOKSA DAHA KÖTÜ OLURSUN SÖZLERİNİ KULAĞINA ÜFLER. SONRA BİZDE KORKARIZ. FATALİZM( KADERCİLİK) ÇAĞIMIZIN HASTALIĞI. KADER ŞÜPHESİZ BİR GERÇEK AMA SORGULAMADAN YAPILAN KADERCİLİK AKIL TUTULMASI.
DOĞRUCU DAVUT
29.12.2017 08:41

asgari ücret ile çalışanlarda bileğinin hakkı ile çalışıyor ama karnınıbile doyuramıyor. tabiki adam şampiyon güle güle kullansın. hakkıdır. Ancak bu kadar yoksulluğun yaşandığı ülkemizde biraz gösterişe kaçmıyor mu. cem yılmaz alınca gösteriş budalası... kenan sofuoğlu alınca... şampiyona yakışır plakası 54 olsun. :) ülkemin çifte standartlı insanları. bu arada yine yorumlarda iş dindarlıa getirilmiş. para ile imanın kimde olduğunu Allah bilir. imanlı olmak klavyede iki ayet iki hadis yazmakla olmuyor. sözüm meclisten dışarı. iki akara makara sallayan büyüklerimiz vardı bizim... hatırlarsanız...

Mega(Keskin dil)
28.12.2017 23:08

İSİMSİZ adlı zat....DİN DİN diye dinin içine ettiniz..Yobazlar

İsimsiz
28.12.2017 22:11

Dini ger yere koymasanız olmaz. Din herkese şükretmeyi tavsiye eder. Neden dinin zenginlere zekatı zorunlu kıldığını söylemiyorsunuz? Siz de akıllı fakirler olarak size ?şükret? diyen zenginlere ?zekat ver? desenize. Ama olmaz amaç bilinçaltında dine karşı öfke uyandırmak var.

enes
28.12.2017 20:54

E yani sonuç ne çekememezliğinmi.

grandbazaar
28.12.2017 15:00
Kenan ağabey, biz seni mütevaziliğinle bildik ve sevdik.Lütfen bu çizginden ayrılma!
grandbazaar
28.12.2017 14:59
Kenan ağabey, biz seni mütevaziliğinle bildik ve sevdik.Lütfen bu çizginden ayrılma!
Hilmi koyver
28.12.2017 14:27
Bu nasıl bir görmemişlik? Bu nasıl bir kompleks? Kime neyi ispatlamaya çalışıyorsun?
sangarius
28.12.2017 13:30
Moto gp 1. klasmanda görmek istiyoruz, 2001 doğumlu çocuklarla yarışırken değil :) Çakma şampiyon ak lobiyi arkana al türkiyeyi satın alırsın bırak spor arabayı :)
Analizci
28.12.2017 18:54

Sanguris çok güzel tespitte bulunmuşum.bir üst katogoride 6-7 sene önce yarıştı patladı.podyumu bırak ilk 10 giremiyordu.hatta yarış bitirtmiyordu.akp rüzgarı arkasında gidiyor.bide iyi reklam yapıyor.

Sakaryalı4
28.12.2017 14:45

Sonuncu olur. Çocuklarla yarışıyor biz efsane diyoruz

Sakaryalı
28.12.2017 14:06

İçimde kini yazmış sin teşekkürler. Ben mi yanlış düşünce deyim diyordum yanilmamaşım

kertenkele
28.12.2017 11:59
Ahiiret'e 3-5 metreküp kereste'den yapılı 4 kollu ile gideceğiz.Bu kadar gösteriş ve masrafa ne gerek vardı Sn.Sofuoğlu?.Araba yerine,çocuk okutsanIZ,durumu olmayan hastalar'ın(çocukların) tedavilerine yardımcı olsanız,evlenemeyenleri evlendirseniz,işsiz olanlara iş kurmalarına vesile olsanız,evi olmayana uygun fiyatlı evler alıp kendilerine vererek destek olsanız daha iyi olmaz mı idi?.Kendime göre yardımlarımı yapıyorum,reklama gerek duymuyorum dediğinizi duyar gibiyim..Sizi tanımadığım için bilemem tabii.Her yaptığınız iş ile medyada göz önündesiniz fakat lüks'ün de reklamı olmaz.Yardımlarınız ile ilgili bir haber okumadım,duymadım..Güle güle kullanın,kazasız belasız ama bir inançlı müslüman olarak müsriflik ve lüks bizlere göre değil..
yakışıııııııııııııııııııııırrrrrrrrrrrrrr
28.12.2017 11:36
sakaryanın türkiyenin gururu sana herşey yakışır kardeşim helal olsun
macuncu
28.12.2017 11:30
allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.. sakaryalı gençlerimiz örnek arıyorsa kenanı örnek alsınlar
Mehmet
28.12.2017 11:26
Yanlış bilgi veriyorsunuz, Ferrari?si geri gitti Mercedes jipin birisi de gitti. İkisi de yurtdışından gelmişti süreleri doldu.
Ahmet
28.12.2017 11:19
1 değil 5 aventedor alsa yeridir helal olsun adam gibi adam akyazının evladı
Online Ziyaretçiler