Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ak Parti'de İl Başkanlığı için 3 isim...

AK Parti'de ilçe kongreleri tamamlandı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın da katılması beklenen il kongresinin tarihinin netleşmesi bekleniyor. Kulislerde adaylık için üç isim öne çıkıyor.

11:03   |   28.12.2017
Haber Resmi

 

AK Parti'de ilçe kongrelerinin tamamlanmasının ardından gözler il kongresine çevrildi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın da katılması beklenen kongrenin ocak sonu veya şubat ayı başlarında gerçekleştirilmesi öngörülüyor. Tarihin netleşmesi için genel merkezden gelecek haber bekleniyor. Mevcut İl Başkanı Fevzi Kılıç'ın göreve devam etmesi beklenirken, kulislerde iki isim daha konuşuluyor.

 

İKİ İSİM DAHA VAR
İki kez milletvekili adayı olan Sakarya Barosu eski başkanı Recep Hacıeyüpoğlu'nun ya da Serdivan'da üç dönemini doldurduğu için yeniden aday olamayan eski ilçe başkanı Osman Çelik'in de sürpriz bir şekilde il başkan adayı gösterilebileceği kaydediliyor. Genel merkezin aday belirleme çalışmalarını sürdürdüğü, parti içi istişarelerin de kısa zamanda başlayacağı konuşuluyor.
yenisakarya





Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 13533 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7197 kere okundu
YORUMLAR 28 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Gercekci
29.12.2017 19:11
Yüzü hic gülümsemeyen il baskaninin gidebilecegi haberi mutlu ediyor. ama gelecek baskan kahvehaneleri gezmeli köyleri gezmeli insanlarla iç içe olmali.tatli dil güler yüz istiyorum. Partimin il baskaninda asık surat istemiyorum. Tebessüm sünettir.
yusuf mert
29.12.2017 18:03
Bu şehirde Süleyman Özmen gibi düzgün isimler de var neden zikredilmiyor anlamıyorum.Tezgahı kuran işlemesini de yapıyor. yazık ki ne yazık Reis, ümmet için mücadele ederken avam nelerle uğraşıyor!!!!!
Tekçi Şaban
01.01.2018 00:15

Süleyman Özmen adam da ondan. Bu partide adamları pek sevmez ler.Emir eri olacaksın. Uslu vede sessiz çocuk olacaksın. Aranan birinci kriter bu.

Kazım
29.12.2017 11:41
Mevcut yönetim demeyecem yönetim Yok Fevzi kılıç ve 3 kişi beceremediler bu ısı hak eden gelir İns
Sahte tebessüm
29.12.2017 00:43
Ah Osman?ım be bu millet senin o sahte gülücüklerinin yapmacık hareketlerinin arkasında nasıl biri olduğunu bir bilseler ama eninde sonunda o masken düşücek
kocayusuf54
28.12.2017 23:57
Reis metal yorgunu dedi. Bizde üstüne alınan yok. Bu gidiÅ?le Ak Parti seçmeni metal yorgunuyuz deyip Ak Partiye oy vermeyecek.ğ???
Biran KAN
28.12.2017 22:45
R. Hacıeyüpoğlu
Yasin can
28.12.2017 18:04
Doğruluğu ile dürüstlügü ile çalışkanlığıyla sakarya il başkanlığına osman çelik yakışır.Dosyası varmış hadi oradan insanlara iftira atmayın.Ayıptır ya süt te leke olur osman çelik te olmaz.Serdivan da Gecesini gündüzüne kattı Ailesinden fedakarlık yaparak çalışan bir başkan olarak tanıdık biz osman çelik başkanı Rabbim Çalışana verir.Hakkında hayırlısı inşallah
17/25
29.12.2017 00:28

17/25 Aralık?tan sonraki ilk hafta büyük şehir belediyesinin sorumluluk alanında olan dev reklam panolarına hangi gazetenin reklam ilanları günlerce yayınlandı ????

Sütçü
28.12.2017 23:55

Demek ki iyi tanıyamamışsın gülerken ....!E kim yetiştirdi

GÜZEL İNSAN...
28.12.2017 17:25
Ak parti Sakarya İl Başkanlığı ıkı donemdır çok eleştırıler aldı gerek yonetım olusumunda gerekse şehire hakımıyet konusunda çok zayıf kaldı 2019 seçimlerıne giderken Ak parti SAKARYA da tüm siyası düşuncelerı bır kenara bırakarak yek vücut olmalıdır bu vesıleyle Sayın OSMAN ÇELİK İl Başkanı olması elzemdir kendısıne bu kutlu davada başarılar diliyorum.Rabbim yar ve Yardımcısı olsun.
Olgoritma
28.12.2017 15:46
Osman Çelik'in büyük artıları var.. Öncelikle uzun yıllardır teşkilatlarda her kademede görev ve sorumluluklar üstlendi. İsmi geçen adaylara göre genç oluşu artısı. Serdivan'da her kesimle ortak bir noktada buluşması deneyim ve kültürel birikiminin İl başkanlığı için yeterli olduğunu gösterir. Siyasi cenâhla olan iyi diyalogları var. Bu anlamda mevcut il başkanı gibi protokol krizleri ve siyasi uyuşmazlıklar yaşamaz. Ankara kanadına da kendini iyi ifade edebilirse Osman Çelik yıllardır heyecan vermeyen il başkanlığına yeni bir sinerji ve heyecan katabilir.
Herkes yerini bilecek
29.12.2017 01:18

Reis İlin patronu Ak parti il başkanıdır diye noktayı koydu herkes yerini bilecek eğer bi kriz çıkaran varsa oda bu talimatı hazmedemeyenler bedava hedef saptırmayın

OmerS
28.12.2017 15:15
Adı geçen müstakbel adayların üçüde kıymetli Ak Parti'li.Lakin Fevzi Başkan eğer adaysa ki inşaAllah aday olursa hayırlısı olanı o olur.Diğer adaylarlarda aday olup il başkanı olmasalarda alacakları başka vazifelerde hayırlı olur.Sn medyabar haberde kullandığınız fotoda Fevzi Başkanın başka fotosunu bulamadınızmıda bu fotoyu koydunuz?
Sade
28.12.2017 14:27
Sn. Fevzi Kılıç?ın protokol kavgaları unutulmamalı protokolde boy gösterme derdinde hizmet etmek için değil makam mevki sahibi olmak için orda sanırım.
Gokhan alpaslan yildiz
28.12.2017 13:58
Osman başkana yakişir cemiyetci saygili kendisini güzel yetiştirmiş iyi bir delikanli. Buda benim hic bir partiye üye olmadan yapmiş olduğum bir yorum.
EMİN
28.12.2017 12:08
OSMAN ÇELİK HAYIRLI OLSUN
Fanatik AK
28.12.2017 12:07
Fevzi olmasında kim olursa olsun.Özellikle Hacıeyüpoğlu 10 numara dürüst biridir.Lakin %100 fevzi olacak ve ak parti Sakaryada düşecektir benim yorumum.
eşkiya dünyaya hükümdar olmaz
28.12.2017 11:49
sakaryanın AK PARTİ il başkanlığını yürüten aslan gibi mütevazi saygılı gönül insanı varken maceraya gerek yok.İL başkanlığı ilçe başkalığına benzemez etrafındaki üç beş şakşakçı ile bu işler yürümez osman efendi koskoca ilin kaderi ni size teslim etmezler sakaryalı AK PARTİLİ gönüldaşlar ise buna hiç müsade etmez zaten ilçe başkanlığın döneminde yediğin haltlar cumhurbaşkanlığına dosya ile gönderildi ayrıca mustafa ataş'a da fax çekildi.sen ELEKTİRİK işleri kovalamaya devam et
Orhan Camı ALi
31.12.2017 17:41

Çok Değerli AK Partili kardeşlerim. Bu şehirde AK Parti kurulduğundan beri partiye üye olan ve hizmetler bulunan Değerli Katlı Pazar esnaflarından Balıkçı Mehmet Koç bu görevi layikiyle yapacaktır. Desteğiniz Mehmet Koç'a olsun.

AYHAN KONUŞ
29.12.2017 16:14

Emrah İlseren ben de bir tüvasaş çalışanıyım.millet yatağında mışıl mışıl uyurken adam benim gibi sabah ezanlarında yola çıkıp ekmeğinin peşine gitmiş çalışıyor. çalmıyor çırpmıyor.ihale kovalamıyor kardeş nedir senin derdin adamın evlatlarına kadar meseleyi indirmişin konuyla ne alakası var ayrıca bu yorumu onun yazdığını nerden biliyorsun yazarken yanındamıydın??????

Emrah İlseren
28.12.2017 19:29