Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

CHP'de Ecevit Keleş bombası!.. Geri mi dönüyor

CHP kulislerinde konuşulan son olay Ecevit Keleş geri mi dönüyor sorularını gündeme getirdi

11:58   |   28.12.2017
Haber Resmi

 

MEDYABAR.COM - 
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) İl Örgütü 30 Aralık Cumartesi günü İl Kongresini gerçekleştirecek. 

 

Şu ana kadar mevcut başkan Ayça Taşkent'in yanı sıra Erdoğan Isır ve Özgür Arık adaylıklarını açıklarken, kulislerde bomba bir iddia konuşulmaya başlandı. 

 

Eski İl Başkanı ve Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ecevit Keleş'in, İl Başkanlığına adaylığı düşündüğü ve bazı isimlerle görüştüğü ileri sürüldü. 

 

Kongreye sayılı günler kala gündeme düşen Ecevit Keleş bombası oldukça konuşulacağa benziyor... 





Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 13283 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7973 kere okundu
YORUMLAR 15 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
kuzeyli
07.01.2018 14:18
ecevit keleş bi yere mi gitti de dönüyor diye haber yapıyorsunuz ecevit keleş aktif siyaseit bırakmışmıydı geri dönsün adam büyükşehir belediye başkanı olmuş seçimi kaybetmiş il başkanlığı görevi bitmiş ve siyasi maç tarihi gelene kadar bekleme yapmıştır yani hizipçilik yapmamıştır . siyasi sahnede kalmak için hizipçilikmi yapacaktı
kuzeyli
07.01.2018 14:18
ecevit keleş bi yere mi gitti de dönüyor diye haber yapıyorsunuz ecevit keleş aktif siyaseit bırakmışmıydı geri dönsün adam büyükşehir belediye başkanı olmuş seçimi kaybetmiş il başkanlığı görevi bitmiş ve siyasi maç tarihi gelene kadar bekleme yapmıştır yani hizipçilik yapmamıştır . siyasi sahnede kalmak için hizipçilikmi yapacaktı
DOĞRUCU DAVUT
29.12.2017 09:09
yahu memlekette başka kimse mi kalmadı. bu adam ne kadar başarılı olmuş ki tekrar geri dönme ihtimalinden bahsediliyor. komik... trajik komik
Can Söz
28.12.2017 22:19
serdar ortaç'ın 2006 yılında çıkardığı "mesafe" albümündeki bir şarkıyı hatırladım.
hikmet metin çavdar
28.12.2017 21:56
Yalan ve asparagaz haber bu..Meydabar'a böyle bir haber yakıştıramadım....Ecevit Keleş, Oguz Can Curoğlu İl Delegesi olarak bende Erdoğan Isır!a açık destek veriyoruz....Gerisi lafıgüzel.................
Oğuz Çınal
28.12.2017 21:42
Yanındaki iki yaveri sürekli adaylık süreçlerinde çok masraf yaptığını, para harcadığını söylüyor. Yoksa tahsilata mı geliyor ?
Can Çiçek
28.12.2017 21:10
belediye seçimlerinde en az oy aldığı yerler karadenizli bölgeleri. Eeee adamlar biliyo tanıyo :)
Porr
28.12.2017 18:33
Başkan kim olursa beleş iş yaptiririz.avukat olana bedava muteahit olana bedava iş.hahahaaaaa
delege
28.12.2017 17:16
ADAM GİBİ ADAM
seninle
28.12.2017 15:56
EYVAHLAR OLSUN DAHA DÜN GİBİ HATIRLIYORUM KILIUÇDAROĞLU GELMİŞTİ MEYDANDA BU MEYDANIN ALTINI OTOPARK YAPICAM DEMİŞTİ YANINDA DA ECEVİT KELEŞ VARDI DEMEDİ ORDAN KULAĞINA EFENDİM BURANIN ALTI ZATEN OTOPARK DİYE ZAVALLI KILIÇDAROĞLU REZİL OLMUŞTU BUNLARIN YÜÜZNDEN OY BİLE ALAMAMIŞTI BEN DE BİR CHP Lİ OLARAK ÇOK UTANMIŞTIM BENCE HERKES GİTTİĞİ YERDE KALSIN
cemal yelkenci
28.12.2017 14:48
atom karınca bekliyozzzzzzz........ CHP nın senin gibi insanlara ihtiyacı var ekib adamı ecevit
kertenkele
28.12.2017 14:23
AKILI OLAN SİYASET İLE UĞRAŞMAZ,KENDİ İŞİ'NE GÜCÜNE BAKAR,SAKİN HAYAT YAŞAR..SİYASET YALAN,SİYASETÇİ YALANCI...BANA GÖRE ECEVİT BEY AKILLI ADAMDIR GERİ DÖNMEZ...
Yusuf Sancak
28.12.2017 14:14
Kurultay Delegeliği için ....... yapmak istemiş. Kurultay delegeliği aldı sizi arar haberi çekin diye.
Ahmet Ay
28.12.2017 12:48
...... geri mi dönüyormuş ?
Delege ağası
28.12.2017 12:38
Bence isabetli bir karar olur ecevit kardeşim halkci insanlara yaklaşımı guzel bence bugün bile açıklamasını yapsa geç kalmış sayılmaz ben istemeye istemeye isira atacaktim isir sadece delegelere selam veriyor yanimda olan parti üyesi olan arkadaşımı kaale bile almadi demekki senin derdin oy ama ecevit koyarsa 8 oyu simdiden var
Online Ziyaretçiler