Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Bu fotoğraf Yazlık kavşağında çekildi.Çıldırtan kuyruk!

Serdivan-Yenikent bağlantı noktası olan Yazlık kavşağında devam eden yol çalışmaları araç trafiğini vurdu. Ulaşım felç olurken, her akşam uzayıp giden araç kuyruğu vatandaşı çileden çıkardı.

01:19   |   30.12.2017
Haber Resmi

Büyükşehir Belediyesinin Serdivan Yazlık kavşağı ve çevresinde yürüttüğü çalışmalar devam ederken, bu süreçte büyük bir ulaşım sorunu ortaya çıktı.


Bu fotoğraf akşam saatlerinde Yazlık mevkiinde çekildi. Çalışmaların hızla devam ettiği bölgede araç geçişleri yolda geçici olarak yapılan daraltma yada tek şerit üzerinden devam ediyor.






Serdivan-Yenikent-Kuzey Terminal istikametlerinden gelen ya da giden araçların kullandığı bu yolun alternatifi de olmayınca büyük bir trafik kaosu ortaya çıkıyor.

Uzun araç kuyrukları oluşan bu yolda sürücüler, yolcular dakikalarla beklemek zorunda kalıyor.


Duruma isyan eden sürücüler kent merkezinde yaşanan sorunun büyük ana arterlerde de yaşanmasına değinerek, "Elbette tadilat bakım olacak ama bu sorunu acilen çözmeleri gerekiyor" diye isyan etti.






Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 112557 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7870 kere okundu
YORUMLAR 25 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Eren bilen
31.12.2017 15:57
Demet aynı yazıyı 4 kere yazmanın bir şey ifade etmez anlayacak olan zaten bir seferde anlar kaldı ki sizi baz alarak yorum yapmadım iyi günler.
Dmt yhntr
30.12.2017 23:44
Şu kavşaklara trafik lambası koyun , mesai saatlerinde çalışsa bile yeter, bir kadın sürücü olarak bıktım artık kavşağınızdan da, kavşağınızda yol hakkı benim olduğu halde sırf kadın olduğum için hep yol vermek zorunda olmaktan da, güneş gözlüğünü takıp bana yol veriyomuş gibi yapıp üstüme üstüme süren sürücülerinizden de,biri bayanım diye yol vermezken arkamdan gelenin durmadan korna basmasından da... Bıktım artık... dolmuş şoförleri zaten ayrı dert yol hakkı hep onların nedense ..neyse siz belediye olarak bu sürücülere bi eğitim verin kavşak yapmadan önce , Sakarya halkı da öğrensin artık kavşakta olanın geçiş hakkı olduğunu(çok anlamıyorsa kavşakta olan hangisi soldakinn yol hakkı olduğunu ) ve en önemlisi trafikte saygı ve sabrı öğrenin
Dmt yhntr
30.12.2017 23:43
Şu kavşaklara trafik lambası koyun , mesai saatlerinde çalışsa bile yeter, bir kadın sürücü olarak bıktım artık kavşağınızdan da, kavşağınızda yol hakkı benim olduğu halde sırf kadın olduğum için hep yol vermek zorunda olmaktan da, güneş gözlüğünü takıp bana yol veriyomuş gibi yapıp üstüme üstüme süren sürücülerinizden de,biri bayanım diye yol vermezken arkamdan gelenin durmadan korna basmasından da... Bıktım artık... dolmuş şoförleri zaten ayrı dert yol hakkı hep onların nedense ..neyse siz belediye olarak bu sürücülere bi eğitim verin kavşak yapmadan önce , Sakarya halkı da öğrensin artık kavşakta olanın geçiş hakkı olduğunu(çok anlamıyorsa kavşakta olan hangisi soldakinn yol hakkı olduğunu ) ve en önemlisi trafikte saygı ve sabrı öğrenin
alengir
30.12.2017 16:32
arkadaşlar trafik felç oluyor diye eleştiriyorsunuz düzeltmek adına yapılan işleride eleştiryorsunuz bu ne perhiz bu ne lahana turşusu
tuse
30.12.2017 15:53
Agora nin oradan Serdivan AVM ye giden yol yani yıldız Mh bu yol bildim bileli yama çukur içinde bu yolu nezaman asfalt yapmayı düşünüyorlar acaba ne bekleniyor senelerdir .
Oy moy yok
30.12.2017 15:44
Niye kızıyorsunuz biz seçmedikmi bu belediyeyi
DELİ MURTAZA :)
30.12.2017 14:44
bu belediye neyi becerdi de bunu becersin ancak vatandaşı becermeyi bilirler
YAZMAK İSTEDİM
30.12.2017 14:31
bu şehre geleli bir kaç yıl oldu, ilk geldiğim yıllarda yazlık kavşağında çalışma yapılarak kavşak büyütülmüştü, aradan 2 yıl geçti kavşak biraz daha büyütülüyor, sorunu çözecekmi belki şimdilik evet ama bir kaç yıl sonra sorun daha büyük olacak, kalıcı kesin çözüm üretilmeli, atalarımız ne demiş aynan yoksa komşuya bak, çevre iller nasıl çözüm buluyorsa öyle çözüm bulunabilir. bazı belediye başkanlarında metal yorgunluk var diye görevden alındılar, adamlar haklılar burdakiler niye yorulsunki çalıştıkları mı var, burdaki yerel yönetimde haklı çalışsalarda aynı oyu alacaklar çalışmasalarda, pabuçun pahalı olduğunu çalışmazlarsa kaybedeceklerini bilseler bakın nasıl çalışırlar.
Karabalina54
30.12.2017 14:11
Yol yol yol.SAAT 18 den 19.30 Orta garajdan.KORUCUK.BAYTUR.IDEAL KENT.TARAFINA GIDEN..OTOBUSLERE..MUHTARLARI..BELEDIYE ULASIM YETKILILERINI.BELEDIYE BASKANINI DAVET EDIYORUM..YANLIZ TAKIM ELBISE ILE GELMESINLER..AYAKTA..
sakarya 54
30.12.2017 13:33
buraya buyuk bır köprülü kavsak yapılmalıydı bu şekıl asla çözum olmayacak otobus almakla trafık sorunu çözulmuyor malalesef ki
faruk kocak
30.12.2017 13:07
Yol açısından rezil bir durumdayız. Şehirde yamasız, çukursuz bir yer bilen var mı? Yol medeniyettir kardeşim bilmiyorsanız öğrenin.
Murat
30.12.2017 12:40
Şuan yazlık kavşağı bomboş!Nedense dün iş çıkışı hummalı bir çalışma vardı! Çalışma olsun karşı değiliz ama nedense hep olmadık saatlerde yapılıyor.aksam ezanında yağmur altında asfalt atılıp trafik mi durdurulur ya!Yorgun argın evine dönmek isteyen insanlara bu çile çektirilir mi?Ama doğru reklamın iyisi kötüsü olmaz Dimi? Al işte bak şuan orası müsait ne yapacaksanız yapın.Neden cuma iş çıkışı!!!
Eren Bilen
30.12.2017 12:19
Bu yol yapılınca eskisinden beter olacak bir kere battı çıktı yapılacak yere bin tane iş yapar gibi çalışma içindeler eğer orasıda kipa asfaltı gibi olacaksa bırakın kalsın ben yamalı yolda araba kullanmaktan artık bıktım bayan arkadaş dert yanıyor ama kendileri acemi diye sürekli yol isteyenleri ne yapacağız? Ambulas ve itfaiyenin geçiş üstünlüğü varda acemi bayan sürücülerde buna eklendiyse söyleyin bilelim lütfen kendilerine ayıp olmasın...!
Dmt ynhm
30.12.2017 23:05

Bayanlara yol ver demedim, bidaha okuyun isterseniz , kavşakta geçiş üstünlüğü kiminse ona yol ver yeter , o da lütfettiğinden değil kurallara uy yeter :)

Dmt yhntr
30.12.2017 10:41
Şu kavşaklara trafik lambası koyun , mesai saatlerinde çalışsa bile yeter, bir kadın sürücü olarak bıktım artık kavşağınızdan da, kavşağınızda yol hakkı benim olduğu halde sırf kadın olduğum için hep yol vermek zorunda olmaktan da, güneş gözlüğünü takıp bana yol veriyomuş gibi yapıp üstüme üstüme süren sürücülerinizden de,biri bayanım diye yol vermezken arkamdan gelenin durmadan korna basmasından da... Bıktım artık... dolmuş şoförleri zaten ayrı dert yol hakkı hep onların nedense ..neyse siz belediye olarak bu sürücülere bi eğitim verin kavşak yapmadan önce , Sakarya halkı da öğrensin artık kavşakta olanın geçiş hakkı olduğunu(çok anlamıyorsa kavşakta olan hangisi soldakinn yol hakkı olduğunu ) ve en önemlisi trafikte saygı ve sabrı öğrenin
YÜKSEL ÖZ
30.12.2017 10:01
SEHRIMIZ BÜYÜYOR NUFUS COGALIYOR.3 KISIDEN BIRINDE ARTIK ALTINDA ARAC VAR.ARTIK ALISMAMIZ LAZIM.GÖÇ ETMEK İÇİN DOĞDULAR:) MECBUR...
HÜSEYİN YAR
30.12.2017 08:43
YOL ÇALIŞMASI YAPILAN GÜZERGAHA ALTERNATİF GEÇİCİ BİR YOL AÇMAYA KAFANIZ ÇALIŞMIYORSA YAPMAYIN KAVŞAK FALAN BU YOL BİZE YETİYORDU.KENDİNİZ ÇAKAR LAMBALARI YAKIP SİREN ÇALIP HERYERDEN GEÇİYORSUNUZ VATANDAŞ NE YAPSIN.
Tavsiye
30.12.2017 08:18
Battı çıktı yapılmadan çalışmalar sitsede yazlık kavşağında belli saatlerde trafik bitmez. Ayrıca her duruma karşı alternatif yol yapılması gerekir. Büyük kavşaklar trafik sorununu çözmediği gibi trafik kazalarını artırır. Ayrıca sakaryada kavşaklara trafik lambaları şart çünkü vatandaşın birbirine saygısı kalmamış herkes bir an önce geçme derdinde ...trafik kurallarından bi haber... Lütfen İslam Birliği çerçevesinde birbirimizin haklarına saygılı olalım.
YANLIŞ İŞLER
30.12.2017 08:04
Serdivan ve Büyükşehir Belediyesi aynı yerde yaşayan, akrabaları aynı yerde olan insanlar tarafından yönetildiği için kendi ilçelerine bolca yatırım yaparak arsaların, işyerlerinin, evlerin fiyatlarını yükselttiler. AVM ler Serdivana, asfaltlı yollar Serdivana, kavşaklar Serdivana, hastahaneler Serdivana, Üniversite Serdivana, Cafeler Serdivana, Rezidans Serdivana Lüks Konutlar Serdivana. Bir yerde patlayacak tı. Serdivan' da trafik çilesinden geçilmiyor. Ben Yenikent bölgesinde oturan biri olarak Serdivan ilçesi sınırları içinde yer alan yolları kullanmak istemiyorum. Özellikle Yazlık kavşağındaki sıkışıklık şehrin tümünü etkiliyor. Ayrıca yeni yapılan kavşakların hiç biri trafiği rahatlatmıyor, aksine daha daha da sıkışık hale getiriyor.
Derviş
30.12.2017 07:20
Cuma akşamı iş çıkışı ve yılbaşı tatili öncesi trafiğin en yoğun olduğu saatte üstelik yağmur yağarken yapılan asfalt çalışması nedeniyle yazlık kavşağını serdivan ve çarşı gelişten trafiğe kapattılar.Serdivan ve çarşıdan gelip korucuk camiliye gitmek isteyen taa ozanlar valide camii kavşağından U dönüşü yapmak zorunda kaldılar.Sirf reklam için millete dünkü işkenceyi reva görenler yazıklar olsun.Gerçi çok görmemek lazım okul çıkış saati trafiğin en yoğun olduğu saatlerde yeni camide yol ve yaya geçidi çizgisi çalışması yapıp kilometrelerce kuyruk oluşmasına neden olanlardan fazla birşey beklememek lazım.
Duyarlı vatandaş
30.12.2017 05:15
Telefonum çeksin ama yakınımda baz istasyonu olmasın ulaşım rahat olsun ama sihirli değnekle olsun trafik sorunu olmasın valla ne diyim zor insanoğlunu memnun etmek
şuptor
30.12.2017 04:56
bu şehir planlama işinin,kavşak düzenleme işinin başına Metin Şentürk ü koy yeminle daha iyi iş çıkartır.bu kadarmı saçma sapan gereksiz çalışmalar yapılır.ya kardesim siz evlerinize giderken havadanmı gidiyonuz hicmi yaptığınız işleri kontrol etmiyonuz.Beyniniz yok fikriniz var....
vatandaş
30.12.2017 02:38
Belediyemiz süperr çalışıyor
Koray
30.12.2017 02:10
Iki adim otemizde bak kocaeli belediyesine .. adamlar yol yapmadan once gecici alternatif yolu yapiyorlar sonra ana yolu yapiyorlar. Herseyi planli programli bizde nerdee.. he bide yazlik kavsagina kopruye ne gerek var ki kocaman alan kopruye oldukca musait rayli sistem icin de uygun ama ne gerek var ki oyle de boyle kullanicaz. Çakarli arabalarimiz olmadigi icin biz bu trafige mahkumuz onlara trafik hic yok o yuzden kopruye rayli sisteme gerek yokmus.
Murat Civan
30.12.2017 09:59

Siz son model sıcacık arabalarınızla 5 dakika bekleseniz kıyamet kopar dimi. O insanlar orda geceli gündüzlü kaç saat soğukta çalışıyorlar biliyomusunuz. Yarın yol hava alanı gibi açılınca da 30 saniyede geçtiğiniz aynı yer içinde teşekkür mesajı yayınlıcakmısınız..Siz sadece eleştiri yapın olurmu. Adamlar çalışyorlar, başka güzergahtan gidin bi zahmet...........

Online Ziyaretçiler