Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

İYİ Parti'nin Sakarya İl Teşkilatı açıldı. Kısa süreli izdiham...

İYİ PARTİ Genel Başkanı Meral Akşener, İl binası açılışı programına katılması beklenen Sakarya'ya rahatsızlığı sebebiyle gelmedi. Genel Başkan yardımcılarının gerçekleştirdiği açılış sonrası kısa süreli izdiham yaşandı.

15:01   |   30.12.2017
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi
  8. Haber Resmi
  9. Haber Resmi
  10. Haber Resmi
  11. Haber Resmi
  12. Haber Resmi
  13. Haber Resmi
  14. Haber Resmi
  15. Haber Resmi

Saat 12.45'te yayına verilen haber yeni bilgilerle güncellenmiştir. 


MEDYABAR.COM - 





Azim ÇELİK - Caner ÖZKOÇ - Şeyma SUNGURLU takip ediyor... 


İYİ PARTİ Sakarya İl Teşkilatı binası açılışı için Sakarya'ya gelecek olan Genel Başkan Meral Akşener için uzun süredir çalışma yapılıyordu.


Akşener ve beraberindekileri karşılamak için TEM Otoyolu Adapazarı gişelerine giden partililer parti otobüsünde Genel Başkan Meral Akşener'i göremedi. Akşener'in dün akşam saatlerinde rahatsızlandığı ve İstanbul'da serumla tedavi gördüğü açıklandı.


Akşener'in rahatsızlığı ile ilgili ayrıntılı bilgi verilmedi. 


Sakarya programına Genel Başkan Yardımcıları Koray Aydın ve Ümit Özdağ ile eski Sakarya Valisi Isparta Milletvekili Nuri Okutan'ın devam edeceği açıklandı.


SANAYİ ESNAFINA ZİYARET 


TEM Otoyolu gişelerindeki karşılamanın ardından İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın ve Isparta Milletvekili Nuri Okutan Atatürk Sanayi Sitesini ziyaret etti. 


Sanayi esnafıyla görüşen İYİ Partililer daha sonra il teşkilatı binası açılış programına geçti. 


İL TEŞKİLATI AÇILDI 


İYİ Parti'nin Ofis Sanat Merkezi köşesindeki İl Teşkilatı binası, Genel Başkan Yadımcıları Koray Aydın ve Ümit Özdağ tarafından açıldı. 

Bina önünde toplanan yüzlerce kişi Koray Aydın'ın konuşması sırasında büyük coşku yaşadı. 

Konuşmalar sonrası gerçekleşen açılışın ardından binaya girmek isteyen partililer kısa süreli izdihama neden oldu. 



Koray Aydın: "Yeni KHK ile korkuyu kurumsallaştırmaya çalışıyorlar"


Bina önünde oluşturulan miting alanınde parti yönetimi vatandaşları selamladı.


Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın, miting alanında yaptığı konuşmada hükümetin yeni çıkarılan KHK ile korkuyu kurumsallaştırmaya çalıştığını belirterek, "Herkes izliyor korku içerisinde. Bir kısmı da titreyerek izliyor. İYİ Parti'de toplanan insanlar karanlıkları ortadan kaldırmaya, zalime dur diyecek cesareti göstererek bir araya gelen insanlar topluluğudur. Kendi art niyetlerini hayata geçirebilmek için her yolu deniyorlar, pervasızlar, devletin sopasını da eline aldıkları için bu işi başarabileceklerini zannediyorlar ama göreceksiniz bu büyük millet ne zaman dara düş,tü, kendisine bir çıkış yolunu her zaman buldu. Bu ülkede hiç bir şey iyi değil, açın gece televizyonları basın bir kanala tek adam konuşuyor, geçin öbür kanala tek adam konuşuyor. Yeter artık, yeter. Önüne bakıyor Fethullahçı görüyor, arkasına bakıyor Fethullahçı görüyor. Hiç ar damarları çatlamayan bu insanlar kendilerinden başka herkesi de Fethullahçı diye suçluyorlar. Bunların bu millete ödettikleri ağır bedelleri unutmayacağız. 15 Temmuz'da toprağa verdiğimiz 249 şehidimiz, 2 binden fazla gazimisin ağır bedeli bunların üzerindedir. Nedir bu Kanun Hükmünde Kararname? Diyorlar ki 15 Temmuz Darbe girişimi ve sonrasındaki terör eylemlerini kapsayacak şekilde suç işleyenlere bir zırh getiriyorlar. Bunlar yargılanamaz diyorlar, yarın burada toplansak şurda da 3-5 tane zibidi çıksa buraya karşı bir harekette bulunsa işleyecekleri suçun bedeli olmayacak. Korkuyu kurumsallaştırmaya çalışıyorlar." dedi.


Parti genel başkan yardımcıları Prof. Dr. Ümit Özdağ ile Koray Aydın, İYİ Parti Balıkesir Milletvekili Nuri Okutan ve parti il yönetimi teşkilat binasının açılışı için birlikte kurdele kesti.






Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 124280 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 24405 kere okundu
YORUMLAR 71 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
halim yılmaz
03.01.2018 14:04
Doktor, niyazi, ilhan, doğancı ve okan yüzünden, ayrıca bunlara imkan tanıyan Ümit dikbayır yüzünden İYİ PARTİ sakaryada ÖLÜ DOĞMUŞTUR. Bu il yönetimi İYİ PARTİYE değil akp ye hizmet etmektedir.. Akp ye "rakip iyi partinin yönetimini siz oluşturun " deseler, vallahi utanıp ayıp olur diye bu kadar iş bilmeyen adamı koyamaz, bu kadar kötü bir yönetim yapamazdı. AÇILIŞI NASIL KÖTÜ YAPARIZ DİYE UĞRAŞMIŞLAR SANKİ. YAZIKLAR OLSUN HEPİNİZE..
gökhan asilkan
02.01.2018 09:21
Bizi akepe ye rezil eden Hüsamettin ve ekibini istemiyoruz. gizli akpli niyazi ve ilhan olduğu sürece bu yönetim başarılı olamaz. böyle rezalet bir organizasyon ile zaten kalabalık toplanmayacağı belliydi. ey koray aydın, ey ümit dikbayır artık uyanın ve ihanete ortak olmayın. Sakaryada bu yapı ile 1 adım ileriye gidilmez. biz, Vatan için İyi parti diyoduk fakat il yönetiminde Niyazi ile İlhanı görünce nasıl bir oyuna geldiğimizi anladık. 3 kelime konuşamayan adamdan il başkanı olmaz. bu rezaletten sonar hala orada oturmaya devam edenlerin tek sevdasının koltuk olduğu ortaya çıkmıştır. çevre illeri arayp mitinge katılım için yalvaranların bu şehirde hiçbir karşılığının olmadığını artık görün. 5 tane oy getiremeyecek olanlar yönetici olamaz
Ellidört sakarya 54
01.01.2018 01:34
hayyy ağzınaa sağlıkk be dadaşş tanerr üstadımm...bii tayyipp düşmanlığıı almışş memleketii gidiyorr..yazıkk..Hem vallahii hemdee billahii akp lii felan değilimmm..lakinn memlekett sevdasındann dolayıı desteklenecekkk tekk liderrr bencedeee..recep tayipp erdoğandırr..zorunaa gideninnn ............ gitsinnn atınn şuu at gözlüklerinii bakk ne güzell demişş dadaşımm...aleminn hansıı anladıı büyükkliderr olduğunuu başkanınn bizimm hanzolarr anlayamadıı ....benimm seçilmişş liderimm varya seçilmişş liderimm..avrupayııı titretiyoo sizz halee ayılana gazoz bayılana limonn diyosunuzzz..cedlerinii araştırmakk lazımm dadaşımm cedleriniii....ya sev ya terket beyaaaa...göründüğü gibi olan gücünü milletten alan RECEP TAYİP ERDOĞAN....ZORUNA GİDENİN
Dadaş taner
01.01.2018 01:01
Tek adam konuşuyo diyo tabiki tek adam konuşacak çünki o bir dünya lideri recep tayip erdoğan hala hazmedemediniz hala kabullenemediniz dünya kabul etti sizler kabul etmediniz
Misafir
31.12.2017 22:07
Koray Aydin ve deprem konutlari Kullanilan insaat malzemeleri anlayan anladi gali
Kertenkele
31.12.2017 21:46
Meral Akşener bu ..Yol'a beraber çıktıklarını yarı yolda bırakır.Yanında 5 erkek ,1 bayan edememiş,Meral Akşener'in emirine girmişler,ağızının içine bakıyorlar.Hasta bile olsa telekonferans aracılığı ile evinden canlı yayın konuşma yapabilirdi..Önemsememiş,tenezzül etmemiş.İlkokul çocuğu gibi.."öğretmenim,karnım ağırıyor,bugün okula gelemedim..".. Yahu bırakın bunlardan cacık olamaz..Bunlar da diğerleri gibi aynı.Siyasetçi değiller mi.Al birini vur ötekine..Memkelet ayvayı yemiş.Bunlar bizi yönetecek? Aman Allah uzak tutsun....
Sakaryalı efe
31.12.2017 17:55
Yönetimlerini bir kadına bırakan bir toplum iflah olmaz (hadis-buhari)
Mehmet Duman
31.12.2017 16:41
Sigorta kavşağında denk geldik. Ssk ya doğru çıkacakken kırmızıda geçen iyi! partililer yüzünden yeşilde beklemek zorunda kaldım. Otobüslerine yol vermedim ama hakkımı savundum geçtim.
Kertenkele
31.12.2017 21:07

Me hastalığı yahu? Bırakın bu işleri.Mutlaka kendi ile şlgili önemli bir işi vardı ya da sabah kalktı,canı uzun yolculuk yapmak işine gelmedi,vurdu kafayı yattı,uyudu ,dinlendi..İlkokul çocuğu mazereti.."Öğretmenim karnım ağrıyor,gelemedim"..Yemeyin bu milleti:)))

Kertenkele
31.12.2017 21:07

Me hastalığı yahu? Bırakın bu işleri.Mutlaka kendi ile şlgili önemli bir işi vard dı yaa sabah kalktı,canı uzun yolculuk yapmak işine gelmedi,vurdu kafayı yattı,uyudu ,dinlendi..İlkokul çocuğu mazereti.."Öğretmenim karnım ağrıyor,gelemedim"..Yemeyin bu milleti:)))

Kertenkele
31.12.2017 21:02

Siyasetçiler trafik ışıklarında durup dururlar ama fırsatını bulduklarında yerken doymazlar.Siz yine de küçük düşünün,sadece kırmızı ışıkta durduğu için seçimlerde oy verin..Hepsi İYİ ÇOCUKLAR ne de olsa..Böyle bir mantık yok yani,Pes.

Kertenkele
31.12.2017 21:02

Siyasetçiler trafik ışıklarında durup dururlar ama fırsatını bulduklarında yerken doymazlar.Siz yine de küçük düşünün,sadece kırmızı ışıkta durduğu için seçimlerde oy verin..Hepsi İYİ ÇOCUKLAR ne de olsa..Böyle bir mantık yok yani,Pes.

Sakarya5422
31.12.2017 18:23

Bir insanın yediği/içtiğinde haram varsa laflarından doğruluk bekleme.ÇATLASANIZ DA /PATLASANIZ DA MERAL HANIM BU ÜLKEDE GERÇEK VE ADALETLE HÜKMEDEN BİR ASENA OLACAK,HODRİ MEYDAN.

ahmet
31.12.2017 17:50

İYİ partili değilim ama şehre girişte dediğin kavşakta kırmızıda durdular. hatta özeleştiri yaptık bizimkiler olsa durmaz dedik. sezarın hakkı sezara

Türkiye IYI Olacak
31.12.2017 16:02
yorumlara baktığımızda iyi partinin doğru yolda olduğunu görürsünüz,akp-mhp çakallarlar koalisyona ÜLKÜCÜ'ler bize söven akpyi desteklemezler,yerimiz iyi partidir...
Hüsnü Gerçek
31.12.2017 14:53
İl başkanı husam beyin konuşmasının özeti şöyle rahmetli Kemal Sunal gibi ben buraya niye çıktım neden çıktım çıkmışta olabılırım çıkmamışta olabılırım.kısacası berbat bir organızasyon
ESKİ TÜFEK
31.12.2017 14:00
ART NİYETLE YAZIYORSAM NE OLAYIM.KILIÇDAROĞLUNDAN UMUDU KALMAYAN CHPLİYİM MERAL HANIM VE İYİ PARTİ HAKKINDA UMUTLUYUM LAKİN GERÇEKTEN SAKARYA SAKARYA OLALI BÖYLESİ BİR İŞ GÖRMEDİ GÜNLEDİR OTOBÜSLER GEZİYOR MERAL HANIM AÇILIŞA GELECEK DİYE BEN ARKADAŞLARIMLA SESSİZ SEDASIZ KATILIM SAĞLIYORUM SONRASI FİYASKO.MERAL HANIM HASTA OLDUĞU İÇİN GELEMEMİŞ(GERÇEK LİDERLER GRİP NEZLE OLUNCA PROGRAM İPTAL ETMEZLER O YÜZDEN BANA İNANDIRICI GELMEDİ).İYİ PARTİ İL ÖRGÜTÜ İÇİN ÇOK KÖTÜ BİR BAŞLANGIÇ OLDU BANA KALIRSA BAŞLAMADAN KUBİLE YAPTILAR.DOST ACI SÖYLER SAKARYADA BU YÖNETİM MERAL HANIMIN ENERJİSİNE YETİŞEMEZ TIPKI BİZİM CHP GİBİ
CAN ARİF
31.12.2017 12:56
Sakarya'ya ya gelmeye yüreği yetmemiş. Biliyor AKP nin gücünü. Yahu sen akp davasının ilk 3 ay çalışmaları içinde bulunmuşsun. gayen vatana millete hizmetse neden devam etmedin. Gayen en üst makamlardır hırsın vardır anlarım..insansın. Bu halka hizmet değildir. Vatana hizmet değildir. Şu an bağımsız dik duran bir türkiye birlik ve beraberliğe çok muhtaç. Parçalanarak hizmet kime. peşine koşan kendini ülkücü tabir edenlerin samimiyetine asla inanmadım. her parti içinde olan çıkarcı tabakasıdır.vatan bayrak din imanda derlerde çıkarları oldu mu dava aklarına gelmeyenlerdir. nefsine hakim olacak şu zamanda bir ve diri olacaksın...sonra ümmetin lideri bayan olmaz. Hadis vardır. Hani "Müslüman Türk "tük.batıla hizmet ihanet
Ahmet yıldız
31.12.2017 10:45
Herşey harikaydı,herşey güzeldi,.bende artık iyi partiliyim iyiki açılışa gitmişim o insanların yüzende nur var.iyiki varsınız cesur yürekler.
seza
31.12.2017 13:03

nur mu niye hayır kuruluşu mu arıyorsun bir siyasi parti orası dinle siyasi parti bağını nasıl kurdun siyasette yalan vardır adam kayırma vardır haksızlık vardır ama dinde bunların olması mümkün değildir

Ayse
31.12.2017 10:43
Allah aşkına cumartesi sabah dokuz da koskoca parti otobüsü gümbür gümbür nasil son ses müzik açabilir? Meral hanima gecmis olsun yatmış dinlenmiş biz hasta hasta tek izin gunumuzde ayaga dikildik.çok teşekkürler
Selman Sağlim
31.12.2017 06:45
Videoyu izliyorum yorumlara bakıyorum,ayıp be kardeşim 100 kişi 500 kişi yazıyonuz,bu kadar fanatik olmayın kimi kandıracağınız.Basın izdiham yazmış siz ne yazıyonuz.Valla ben siyaseti fena bilmem ama bu parti sakaryada bu kadar adam topladıysa şu an sakaryada 2. Parti ,bide bu başkanın koltuğunda gözü olanlar var,adam daha ne yapsın 1,5 ay olmuş kurulalı.kısacası yukarıda allah var biraz insaflı yorum yapın...
Ellidört sakarya 54
31.12.2017 02:39
aman doktor canımm doktorr daha şimdiden yalnız kalmıssınn bellii,, neredee seninlee asil yürüyen gravdaan yoldaşlarınn bakk hiç birii yokkk..şimdidenn tek tabanca kalmıssınn..nasrettin hoca misalii bu maya tutmaz, bu kadrolarlaa değil yoğurt cacıkk olmazz cacıkk.. eee dedim ya dünyalığıı kurtardınızz sıraa eğlenceye gelmişş bess bellii..gırnata davulll eksikk bi vallahii...hemm çalarr hemm oynardınız yahuu...bellikii koray beyin baskısıyla seçilmissinizz,, yada okutan faktörüyle meral abla bilee gelmediii..bilseydik bukadar yalnız ve tek kalacağınızı türübünüü gönderirdik..formayla alt yapı yapmıssınızdaa ..değill sakarya sporr amotör spor kulüplerii bile takılmazz peşinizee.acilll ve ivedii tedaviye ihtiyacınız var siz bu OLAMASSINIZ
excusme
31.12.2017 02:24
Sayın doktor hüsamettinn..Sen hem kendinii hem kariyerinii mahfettin...Eeeee ne de olsa buu dünyalığınıı hallettinn...yanındakii şarefettin,, şemsettinn akşamdan yediniz fasulyeyii geldinizz gazaa..şuu koray beyle tokalaşırkenkii bir karede kii gözleerinn hrşeyii anlatırr gbii gbii..hanii siz tıp dilinde dersiniz ya insanın yüz ifadesi herşeyii anlatırr diee evettt cukk diee oturmuşş yüzünüzee..evet perde arkası kalanlarda var bizii görenler lanett etmesinler diee mitingee katılmamışş olsaa gereklerr..yaa şu bizimm hocayıı göremedikk mitingdee..evett evett şemsettinn DUMAN....odamıı çokk hastaa..yarınızz antropozda yarınız menepozdaa..keskin sirke küpüne zararr..AHH MERAL ABLAA AHH..KADROYAA BAK HİZAYAA GEL..kadroya bak hizaya gel...
a.rıza
31.12.2017 01:12
Benim anlayamadığım şehre gelen her siyasetçiye sakarya spor forması dağıtma zorunluluğu mu var ? sporu neden siyasete alet ediyorsunuz
ismail bozkurt
30.12.2017 23:37
DOKTOR, ALLAHAŞKINA KENDİNİ VE İYİ PARTİYİ DAHA FAZLA REZİL ETME VE İSTİFA ETME ERDEMİNİ GÖSTER. SENİ, İLK ÖNCE YANINDAKİ 3 KİŞİ SATACAK BUNU UNUTMA..ZATEN ŞU ANDA BİLE BELLİ. NİYAZİ İLE İLHAN İLE, DOĞANCI İLE BU İŞ OLMAZ, DAHA ŞİMDİDEN BUGÜNKÜ TOPLANTIDA ESKİ DYP LİLER SİZİN HAKKINIZDA KONUŞUYOR, DAHA ŞİMDİDEN ADAM GELİP HEPİNİZE FIRÇA ATIYOR, DAHA ŞİMDİDEN İŞ BİLMEZLİĞİNİZ, İYİ PARTİ Yİ REZİL ETTİ, DAHA FAZLA ZARAR VERMEDEN ÇEKİN GİDİN ALLAHAŞKINA.KİMSENİN SEVMEDİĞİ NİYAZİ VE İLHAN OLDUĞU SÜRECE O PARTİYE KİMSE GELMEZ SAKARYADA. AYRICA ORGANİZASYON YAPMAYI BECERENEDİĞİNİZ ÇOK NET BELLİ OLDU, GENEL MERKEZDE BUNU ÇOK NET GÖRDÜ, EE ÜMİT DİKBAYIR GÜVENDİĞİN DAĞLARA NE OLDU? ADAM SATAN MUTLAKA SATILIR BUNUDA UNUTMA DİKBAYIR, BUGÜN OLDUĞU GİBİ.
ismail bozkurt
30.12.2017 23:29
YAZIKLAR OLSUN, BİRAZ ONURU VARSA BU İL YÖNETİMİ İSTİFA ETMELİ, 600 KİŞİNİN KOCAELİ, DÜZCE BOLU, İSTANBUL, BİLECİK VE BURSADAN GELENLERİN OLDUĞU ALANA 1000 KİŞİ BİLE TOPLAYAMAYAN, REZALET BİR ORGANİZASYON YAPAN İL YÖNMETİMİ DERHAL İSTİFA ETMELİDİR. EY NİYAZİ, EY İLHAN, EY DOĞANCI EY DOKTOR, SİZ 500 OY BİLE GETİREMESSİNİZ İYİ PART'YE, EĞER GERÇEKTEN İÇİNİZDE 1 GR VATAN SEVDASI VARSA İSTİFA EDİN AÇIN SAKARYADA İYİ PARTİNİN ÖNÜNÜ.3 KELİMEYİ BİLE KAĞITTAN OKUYAMAYANLAR NASIL OY GETİRECEK? KOCAELİ İL BAŞKANI BİLE " BİZ OLMASSAK YANMIŞTINIZ" DİYEBİLİYOR VE SİZ HALA O KOLTUKTA OTURUYORSANIZ, SİZİN TEK DERDİNİZİN VATAN DEĞİL, KOLTUK OLDUĞUNU HERKES ANLAR. BU KADAR İŞ BİLMEYEN BİR YÖNETİM SAKARYA İLK KEZ GÖRDÜ, İSTİFA ERDEMİNİ GÖSTERECEK ONUR ?
ismail bozkurt
02.01.2018 08:23

ah be akepe li ye cevap: lütfen ...... once yorum yap akepe li kardeş.

AHHH BEE AKPLIII
31.12.2017 00:16

YA DOSTUMMM BIRAK BU ISLERI PARASINI VERDIGINIZ ADAMLARDAN COK INSAN VARDI ORDA HADII BAK ISINE EKMEGINE BAK SEN YEMENE DEVAM ET .AMA EN AZINDAN FOTOLARA BAK HATTA EVINE ASS ARA ARA AKLINA GELSIN IYI PARTI KORKMA SANA BISEY OLMAZ ADALETIN OLDUGU YERDE SIKINTI OLMAZ SENDE GEL BELLIKI SENDE SIKILMISSIN

Kayra yıldız
30.12.2017 22:23
Onu bunu şunu değil aslında,temiz siyaseti dürüst yönetimleri özledi bu memleket.sanayisi,tarımı ve konumu ile memleketin en önemli şehirlerinden Sakarya?ya yapılması gereken yığınla yatırım varken geleni gideni konuşmak ve koltuk sevdasından vazgeçmeyen yerel yöneticileri alkışlamak yerine bugün kendimiz, yarın çocuklarımız için en iyisini seçmek üzere birlik olmak zamanı değil midir????bu gelenler de gidecek, hatta biz onları onlar bizi unutacak..baki olan sakaryamın iyiye gitmesidir...haydi Sakaryamın akıllı,zeki ve Çalışkan vatandaşları,,,söz vakti bizimdir...
10. köyden
30.12.2017 21:57
tamam iyi parti ak partiye rakip olamaz anladık. yanlız anlamadığım bu haberin altına niye bu kadar ak partili yorum yazma zahmetine girmiş? dediğiniz gibi eften püften adamların haberi niye sizi geriyor? anlamadım vallahi!!! yoksa ?
Sanane
30.12.2017 21:49
Lan yalanın bukadarı oranın yarısı sakarya deil konvoy geçti bütün plakalar yabancı 54 görmedim hiç nedense
Pek Er
30.12.2017 21:03
Ülkücülerin yeri MHP dir. Sel çalar sazı ablanız söyler .
Zafer Er
30.12.2017 20:57
Çıkma ve Çakmalarla yola çıkan yolda kalır.hele niyetleri kötü ise sonu mümkün değil sözle İYİ olmaz. İlk seçimde imam nasıl bilirsiniz dediginde iyi bilirdik ,Gömün... Deriz.
Ümit
30.12.2017 20:15
Adam toplayabilmek için mesajla davet ediyorlardı kocaelinden bir tanıdığım bizlerede toplu mesaj attı hani bir görmüş olurum ağzıyla milleti oraya getirmeye çalışıyorlar kalabalık olsun diye bu millet yemez artık
ocakçı gençlik
30.12.2017 19:49
Ümit Dikbayır kendi ayağına sıktı derken boşuna demiyorduk gençlik lazım bayanlar ön plana çıkıcak denilerek çıkılan bu yolda en yaşlı il sakarya teşkilatı oldu galiba parası var diye teşkilatçılığın t sinden anlamayan hüsamettin hocayı getirdiniz 65 yaş ve üzeri teşkilatla bırakın kapı kapı dolaşmayı 100 metre yürüdükten sonra tıkanır kalırlar ÜMİT DİKBAYIRA: para herşey değildir kardeşim bugünde görülmüştür ki hüsamettin beyin yapacağı teşkilatla anca 700 800 kişi toparlayabilmişiniz kent meydanında yapacağını mitingde ne yapacaksınız 750 kişiyle mi boy göstereceksini Sakaryada.. MİLLETVEKİLLİĞİ UĞRUNA KENDİ ÇIKARLARINIZ UĞRUNA SAKARYADA HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATTINIZ HÜSAMETTİN BEY DERHAL İSTİFA ETMENİZİ VE YÖNETİMDE ADINIZ BULUNSA YETER.
Yazık size
30.12.2017 19:32
Dakika bir gol bir ne oldu ablanız gelmedimi yazık bu kadar kişiyi kandırdınız hahaha en azından 5. Yardımcısını göndermiş
send işçi
30.12.2017 19:19
proje partisi olduğunu düşündüğüm oluşum
Kaan Çalık
30.12.2017 19:18
Meral hanım gelemedi böyle oldu ,adam izdiham diyor aktroller 150 kişi diyor ,ben yandan izledim.en az 5000 kişi vardı,bide meral hanım gelseydi ne olurdu bilmem,valla sakaryada ak partiye ilk defa bir muhalefet geliyor galiba...Şenlik varrr
Karkentli
30.12.2017 18:57
Hüso başkan hazır mikrofon elindeyken fetö soruşturmasından nasıl kim seni kurtardı onuda yüreklice söyleseydin Meral baktı il binasının kirası fazla şimdiden rant oluşmuş yarın tüzük gereği kapatıyorım derse hüsoda kim kimi kapatıyor kendi payına derse şaşırmayın aylardır iyi kötü falan filan sonuç meral gelmiyorum kardeşim ve hüsamettin bey kutusuna gitti kutudan meral yerine koraycık çıktı.
Karkentli
30.12.2017 18:53
Ben dedim sakarya yolu çilelidir nal dayanmaz diye daha ilk günden sakaryalıyı kandırdılar yazık sakarya abla iyi gelmedi patladı gitti
Hayal Kirikligi
30.12.2017 18:28
Yazık 185 kişi vardı. Dağ fare doğurdu .
Can yilmazer
31.12.2017 01:15

Açılışa gittim. Olanı biteni gördüm. Anlamadigim insanlar neden bu kadar art niyetli, bu kadar yalancı. Açılışta 4.000-5000 aralığında insan vardı.organizasyonda gayet iyi idi. Ki meral hanımın gelmeyeceğini duyupta giden en az 1.000 kişi vardı. Alt tarafı bina açılışı.ama ilgi çok fazla idi.husamettin hoca ve yonetimini tebrik ediyorum.meral hanımın dediği gibi herkes kendi gömleği ile gelmiş. Üzerine iyi parti ceketini giymiş.ne üzerinden neye vurmaya çalıştığınızı hala anlamış değilim. Art niyetli yorumların yarısı akp yarısı hocaya muhalefet trollerinden bence.hocada ilk kongrede eksiklerini düzeltir.

Kozluk
30.12.2017 17:29
3 gündür otobüs bas bas bağırıyor Akşener gelecek diye ortalığı yıkıyor akrabalarımı çağırdım ta Kocaali den karşılamaya geldiler heyecanla beklerken birde baktık ki 6 ay önce meral hanıma fetöcü diyen devlet Bahçeli?nin iyi partiye yolladığı kişi araçtan indi.Tam bir skandal.Organizasyonu beceremeyen il başkanını kınıyorum
Kozluk
30.12.2017 17:29
3 gündür otobüs bas bas bağırıyor Akşener gelecek diye ortalığı yıkıyor akrabalarımı çağırdım ta Kocaali den karşılamaya geldiler heyecanla beklerken birde baktık ki 6 ay önce meral hanıma fetöcü diyen devlet Bahçeli?nin iyi partiye yolladığı kişi araçtan indi.Tam bir skandal.Organizasyonu beceremeyen il başkanını kınıyorum
samet varlı
30.12.2017 17:07
eyvah eyvah dağ fare doğurdu 100 200 kişiyi bir kepçe çalışmasını izleyen vatandaş oluşturuyor zaten bu ne la iyi olmadı keşke kendi aranızda açsaydınız açılışı düşün 13 ilçe başkanı yardımcısı onların arkadaşı 5 kişi gelse 65 kişi ediyor e ildeki yöneticiler konvoyla gelenler 5 10 da koruma dü beş attınız yek geldi
Mert Arıkurt
30.12.2017 16:38
Ne oldu ablanız niye gelmedi. CHP ve yamagı hdpkk ile yuruyecegini şimdiden ifşa etme ücretini gösterenlere gösterilecek bellidir.Sizin SAKARYA da ve Millerin vicdanında yerini olmayacaktır.
Cihan376
30.12.2017 16:35
Neden korkuyorsunuz bu kadar, ben söyleyeyim çünkü rant kapılarınız kapanacak. İktidarın pislikleri bir bir çıktıkça sesi daha da yükseliyor. Siz de çıkarlarınız elinizden kayıp gidecek diye bas bas bağırıyorsunuz. Daha durun bu buzdağının görünen kısmı. Sizin çıkarlarınızın kabusu daha yeni başlıyor. Korkup sinmeyen insanların diriliş hareketini iyi izleyin.
Hüsamettin
30.12.2017 18:29

Yavv he he, biz de yedik

adem
30.12.2017 16:50

Aynen kardeşim.çok isabet buyurmuşsunuz.Tebrikler

Zafer Er
30.12.2017 16:32
Sn Okutan SAKARYA sizin Valilik doneminizi unutmaz. Bu sebeple destek de olmaz. İletişim probleminizi tüm memur ve eğitim calisanlari bilir.
adem
30.12.2017 16:06
Açılış bu kadar kalabalık ise seçim mitinglerini düşünemiyorum.Sakarya bu harekete onay verdi anlaşılan.En az 3 mv.çıkarır İyi Parti.böyle devam ederse.
Güngörmüş
31.12.2017 00:07

Gülelim tabiki ne güzel bu birbirimize küfür etmektektense gülelim. Ayrışmaktansa gülelim. Eminim ki sende benim gibi vatanini düşünen bir kişisin ki bende aynıyım senle. Ben iyi parti dedim sen akp veya mhp veya chp.ne olursan ol vatanin iyiligini istedik.ben yanlis gördüm dur dedim iyi parti benim vatanimi temsil ediyor dedim sende güldün ne güzel bence gül yeterki gül bizde bu yüzden hep gülelim diye hep mutlu olalim diye iyi parti dedik canim kardeşim benim

Güngörmüş
30.12.2017 21:27

BAKIYORUM DA IYI PARTI HAKKINDA KIM KOTU KONUSMUSSA KIMSE BEGENMEMIS.DEMEKKI MILLET IYI PARTIYI DESTEKLIYOR HEMDE DELI GIBI.VALLA BEN AKP OLARAK GITTIM YALANLARDAN BIKTIM DINLEMEK ICIN GITTIM ACAIP KALABALIK VARDI SASIRDIM.BEN YALANLARDAN BIKTIM OY DEDILER VERDIM SU BITECEK BU BİTECEK HEP YALAN ALLAHA SUKUR OLSUN OY VERECEK BIR PARTI YOKTU SIMDI CIKTI MUTLUYUM.TAM DESTEK BENDEN 10 OY

adem
30.12.2017 16:42

54. Allah iyiliğini versin.Demek ki kalp kalbe karşıymış.Ben de sana güldüm.Hem de katıla katıla....

Cihan376
30.12.2017 16:39

Bu yoruma cvp verdiğinize göre ne kadar korktuğunuzu anlayabiliyoruz sizin. Bizi böyle kaale almaya devam edin. Zira İYİ şeyler yeni başlıyor daha.

Ellidört sakarya 54
30.12.2017 16:15

Katılıtoyorummm sizeee lakinn kahkahayyyla gülmektenn :))))))

Vatandaş
30.12.2017 15:41
MHP nin (Akp yalakası) ..........
BÜLENT
30.12.2017 15:35
Bir iddaa ile yola çıktığınız zaman hesabınızı çok iyi yapmalısınız. Sakarya ya geldiğinizde gümbür,gümbür gelmelisiniz ki iktidarın kalesi olan bu şehirde insanlar şaşırmalı neler oluyor demeli insanların fikirlerini sorgulamaya zorlamalısınız .Ama siz yaklaşık 1 milyon nufusu olan bir şehirde 1000 kişi bir araya getiremezseniz o şehire gelemezsiniz.
murat koşer
30.12.2017 15:14
Sokaklarda kamyon tepesinde konuşanı sunucu diye çıkarırsan kürsüye Koray Aydın ın bakışlarıyla nasıl indireceğinizi bilemezsiniz. Eldeki kağıttan da konuşursanız fiyaskonun önüne geçemezsiniz. Kötü organizasyona Akşener in katılmayışı isabet olmuş. İyi Parti de kötü organizasyon açılışa damga vurdu.
VATAN MİLLET SAKARYA
30.12.2017 15:10
KORKUNUN ECELE FAYDASI YOKK ..TİTREYİNN İYİ PARTİ GÜMBÜR GÜMBÜR GELİYOR.VAKİT ADALET VAKTİDİR.TEK KURTULUŞ İYİ PARTİDİR ALLAHIN İZNİYLE
Keloglan
30.12.2017 14:34
IYI parti ölü doğmuştur. %10 baraj korkusu yasayan MHP den kopmakla ve bir adım gidememekle ne yapacak. Hiç bişey. Ümit Özdağ Bey harcandı sadece. Ona üzülüyorum.
Ellidört sakarya 54
30.12.2017 14:28
EYVAHHHH kii ne eyvahh...vay benim memleketim vayy...DÜne kadar rahmetli başbuğumun nasihatını kulaklarınızaa küpe olsun diyen zaatlarr..bu gün memleketii bölmekk için yollara dökülmüşlerr..Yazık..rahat uyu başbuğumm..mesele memleket meselesii,, mesele dik durmaa ve devletine sahip çıkma meselesii..Başaramıyacaklarr..nasihatların kulaklarımızda çınlamakta....ınnallahuu ma an na ...rabbimm sabredenlerle beraberrr..bunlarınn memleketii bölme mucadelesii var ikenn..varsınn bizee tayyoşşcu desinlerr varsın...Rengimizdee belli çok şükür geldiğimizz yerdee...Yolun açık olsun uzunn ADAMM...İKİNCİİ Bİİ FETÖÖ YAPILANMASII YEŞERMEKTEE...BUGÜNN DAVASINDANN YOLL ALANLARR YARINN ANAYURTLARINDANDA YOLL ALIRR...TEKBİRRRRRR ALLAHUU EKBERR
Aviator
30.12.2017 14:16
Hep destek tam destek bundan sonra böyle
Sedat
30.12.2017 14:12
Bazı memleket meselelerinde devletinin ve milletinin yanında duran MHP,Ak Parti den bıkan ve hayal kırıklığına uğrayan ben dahil milyonların sözcüsü olmuşken kendi arasında bölünmesi ne kadar üzücü.Ve ne yazık ki bu bölünme gene Ak Parti ye yarayacak.Olsun benim oyum ne olursa olsun bu seçimde MHP ye dir!!!
Sapancalı Hakkı
30.12.2017 14:09
Daha bunlar İYİ günleriniz.teşkilat idare etmek milletvekilliği adaylığı(Hüsameddin),il muhasipliği(İlhan),il yönetim kurulu üyeliği(nıyazi)yapmaya benzemez.Bi genel başkanınızı Sakarya?ya getiremezsiniz Allah böyle iddianızdan vurur sizi.Devlet Bahçeli ameliyat masasında iken aynı gün genel merkeze istifa ve kongre imzası sunan ,ahdinden yemininden vazgeçen,dava boyası akan ülküsüzlere Allah hem bu dünyada hem ahirette hesap soracak.İmanla yapılan ihanetle yıkılmaz.
kürşad
30.12.2017 13:03
İnsanlar Allah a inanıyor,lakin güvenmiyor(Saadet Partisi GN.İ.KRL ÜYESİ).AKP korkusundan İyi partiye destek verecekler proğramlara katılamıyorlar.Lakin Allah büyük
samimi
30.12.2017 16:01

Yazdığınıza kendiniz de inanmıyorsunuz aslında.İş olsun diye yazılan bir cevap.

Burhan
30.12.2017 15:37

Medyabarda gördüğüm en anlamsız en boş yorumlardan biriydi iyi partinize destek verecek akp şahıslar sizin yanınızda olamıyor cesaretlerimi yok sizin gibi yüreksizlermi ki hiç sanmıyorum bir akpli de iyi partiye destek versin element uyduruyorsunuz birilerinin uşaklığıyla olmaz bu işler devlet yönetiliyor beyler devlet ..herkes işini yapsın..

Kazımpaşalı