Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Yenikent otobüsleri için bir şikayet daha...

Korucuk Yenikent'e çalışan otobüslerin yetersizliği konusunda vatadanşlardan şikayet gelmeye devam ediyor.

18:18   |   30.12.2017
Haber Resmi

MEDYABAR.COM
Medyabar.com WhatsApp İhbar Hattına (0533 615 0224)
Yenikent otobüsleri ile ilgili gelen şikayet mesajlarına bir yenisi daha eklendi.


İşe gitmek için her gün yenikent otobüslerini kullanan vatandaşlar otobüsün görüntülerini çekti.






Vatandaşlar yetkililere seslenerek bu duruma çözüm bulmalarını istiyor.





Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 53766 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6032 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
korucuklu bir vatandaş
03.01.2018 01:01
6 senedir oturduğum korucukta, hiç ihtiyacım yokken ve ekonomik yönden sorunlar yaşıyorken, sırf ulaşım sorunu yüzünden kendime araç aldım ve diyorum ki; '' sayın yöneticilerimiz sizden allah razı olsun, benide araç sahibi yaptınız, (kötü komşu kiracıyı ev sahibi yaparmış misali) Oh beee dünya varmış :) ''
Ulaşım Mağduru
02.01.2018 23:30
Büyükşehir belediyesinin ulaşım konusunda rezalet olduğunun yetkililer hariç herkes farkında. Sadece yetersizlik, yoğunluk olarak değil, ulaşım ücretlerinin de düzenlenmesi gerektiğini düşünüyorum. Kart54 sistemini öneren belediye özel halk otobüslerinde elden alınan ücretle kart sisteminde kartın bastığı ücretin aynı olduğu, ve kart54 ün senede bir 10 tl karşılığında açtırılması gibi bi saçmalıkla bizi karşılıyor, bu sistemle yine belediye kazanıyor. Giden her defasında vatandaştan gidiyor, vatandaş mağdur. Sorsanız belediyemiz bizim için çok şey yapıyor.
Mağdur öğrenci
31.12.2017 15:19
Geçen final haftasında 22/A'yı 20 dakika bekledim otobüs geldiğinde ise beni almadı sonuç olarak sınava giremedim Yenikente alternatif ulaşım sağlanmalı vizyonsuz yönetim...
yenikentli
31.12.2017 09:16
RAYLI SİSTEM İSTİYORUUUUUUUUUUUZZZZZZZ...........
anti paralel
31.12.2017 08:45
BELEDİYE BOŞ HALK OTOBÜSÜ TIKLIM IKLIM NİYE ACABA BELEDİYE OTOBÜSLERİNİN KALKIŞ SAATİ AYARLANMASI LAZIM AYNI SAATTE KALKAN İKİ OTOBÜSDEN NEDEN BELEDİYE 5 DAKİKA GEÇ GELİYOR DURAĞA SONUÇ DA VATANDAŞ HALK OTBÜSÜNE BİNİYOR MECBUREN. BİRDE BELEDİYENİN KLAKIŞ SAATLERİNİ DURAKLARA YAILSA BEKLER BELKİ VATANDAŞ
Emrah aydın
31.12.2017 04:49
Beceriksiz, vizyonu olmayan yerel yönetimler ile ancak bu kadar oluyor.siz park ve bahçe düzenlemesi yapın ancak. yapın. Koskoca şehir hastenisende otopark sorunu. Koskocaman yeni yerleşim bölgesinde cahil cühela, maganda kılıklı şoförlerle tıka basa hayvan taşır gibi.insan taşıyın.e eeee vatandaş olarak biz gerekeni yapmadıkça daha çook böyle devam edecek.basit partiye değil adaya oy veren bakın ne oluyor.bir kere cezalandırılır sa sandıkta ne olur yani
tramway neden gelmiyor
31.12.2017 01:06
ulaşım sorununu taksi plakası dolmuş plakası satarak çözmeye çalışan iradeye sesleniyorum ulaşımı felç ettiniz trafik zaten felç durumda belediye hizmetlerini zaten saymıyorum sakaryayı rezil ettiniz ne yüzle oy isteyceksiniz izmit kadar olamıyorsunuz adamlar üst geçitte raylı sistemde çağ atladı bizde hala kırmızı yeşil mavi rengarenk dolmuşlar piyasada geziyor yazıklar olsun.
tramway neden gelmiyor
31.12.2017 00:55
ulaşım sorununu taksi plakası dolmuş plakası satarak çözmeye çalışan iradeye sesleniyorum ulaşımı felç ettiniz trafik zaten felç durumda belediye hizmetlerini zaten saymıyorum sakaryayı rezil ettiniz ne yüzle oy isteyceksiniz izmit kadar olamıyorsunuz adamlar üst geçitte raylı sistemde çağ atladı bizde hala kırmızı yeşil mavi rengarenk dolmuşlar piyasada geziyor yazıklar olsun.
tek çare raylı sistem
31.12.2017 00:49
etraf dolmuştan minübüsten otobüsten geçilmiyor bi bukadar daha koysanız yine nafile raylı sistem konusunda başkan inat ediyor.çok şükür 2019 seçimleri geliyor bizimde söyliyeceğimiz var
sakaryalı
31.12.2017 00:45
otobüs hat numaralaeını bile organize edemeyen belediyeden ne beklersin...halk otobüslerinde hat numaraları yok..sakusta görunmuyorlar.. kocaelini yada iett yi ornek alın..
nereye kadar
31.12.2017 00:45
başkana sorsan raylı sisteme gerek yok potansiyel yeterli değil türkiyenin her yerine gelen bu raylı sistem nedense sakaryaya gelemiyor yazıklar olsun
Korucuklu Genç
30.12.2017 22:39
normalde korucuk tarafına çalışan o otobüsler yarım saatte bir gidip geliyor. bazen kafalarına göre git gel yapıyorlar ama çok gecikmeli git gel yapıyorlar.. bazen yolda 1 saat otobüs bekleidiğin oluyor. hal böle oluncada otobüsün için ağıza kadar tıka basa dolu balık istifi şeklinde ama şoför aldıkça alıyor. hem geç geliyolar.. hem otobüsler yetersiz. korucuka hem mavi dolmuşlarda çalışması lazım hemde kırmızı dolmuşlarında çalışması lazım. ben korucukta oturduğum için hem otobüsleri kullanıyorum.bildiğim için diyorum.
Eren Bilen
30.12.2017 21:13
Otobüslerin hali içler acısı bütün şöförler mecburen bineceksiniz havasında adamlar bir yerde haklı aslında büyükşehir otobüslerinin girmedeği tek hat 25 numara ya sağlam rüşvet veriyorlar ya da korkuyorlar.
send işçi
30.12.2017 19:13
2 haber öncesi bi beyefndi açıklama yaptı ne yani onlarda fazla yolcu alıyor dedi :d
Online Ziyaretçiler