Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

'Şehre yakışmıyor ama minibüslerde çok yolcu alıyor'

Vatandaşların şehir içi dolmuş taksilerle ilgili şikayetlerini değerlendiren Sakarya Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Canbaz çarpıcı açıklamalar yaptı

18:49   |   30.12.2017
Haber Resmi

MEDYABAR.COM 

Şehir içi dolmuş taksi esnafının durak harici yolcu almasının şehre yakışmadığını anlatan Sakarya Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Feridun Canbaz, " Durak harici yapılan indi bindiler sorun yaratıyor bunu farkındayız. Esnafımızla bu konuda sık sık istişare halindeyiz. Bu sorunu çözüme kavuşturmak, durak harici indi bindi yapılmasının önüne geçmek istiyoruz" dedi. 






Şehir dolmuş taksilerde 8+1'in dışına çıkarak kapasitesinin üzerinde yolcu taşındığı şikayetlerine cevap veren Canbaz, "Bu konuda basında sık sık haberler yer alıyor. 12-13 yolcu alındığını yönünde. Tamam biz bunu da doğru bulmuyoruz. Ancak minibüsler ve otobüslerde kapasitesinin üzerinde yolcu taşıyor. Bunu neden kimse konuşmuyor. Minibüs ve otobüslerde kurallara uyup nizami yolcu taşırsa bizde esnafımızdan bunu rahat talep ederiz" dedi





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 30827 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 5416 kere okundu
YORUMLAR 26 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
FATİH İPAR
01.01.2018 01:11
Emir arkadaş bende onu diyorum isteyen istediği araca biner baktım araba dolu binmeyi verdi mi sorun yok olur ama hem acele çarşıya gidecek hem beklemek istemeyen kişiler oldukça şoför arkadaşlar durup almak zorunda almayınca vay beni almadan gitti diye söylenenler kim acaba
sakaryalı
01.01.2018 10:55

niye zorunda.....bedavamı taşıyorlar ... fazla yolcu alıp diğer yolcuların hakkına giriyorlar..8 kişilik dolmuşa her fazla yolcu haram kazançtır...çok kafasına takılan diyanete soruversin....

Emir
01.01.2018 00:45
Fatih ipar bizler vatadaş olarak minübüse de bineriz otobüse de taksiye de' bineceğimiz aracı sen sorgulayamazsın ben minübüse 25 kişi bindi havasız kalabalık üst üste diyorum sen minübüs temizliğinden minübüs esnafına saldırmadan bahsediyorsun :) burada saldırma yok gerçek olan mevzuyu aktardım sorun fazla yolcu alınması ve Sakarya nın araç trafiğini kaldıramaması.
Ertan Şen
31.12.2017 12:21
Dolmuş, minibüs sistemi tarihe karışmalı. 3. dünya usulü olan bu taşıma biçimi ülkemize yakışmıyor. Trafik kuralı, adap tanımayan, bilmeyen, kaba, saba, güya delikanlı, bıçkın tiplerin ağırlıklı olduğu bu kesim çalışanlarının medeniyet öğreneceği yok.Ben umudu kestim. Kamu hizmeti yaptıklarının bilincinde değiller. Bu arada tüm suçlu söförler değil. Hat sahipleri, durak kahyaları, bunları destekleyen, göz yuman belediye, valilik ve emniyette de en az onlar kadar bu mafyatik, kuralsız sistemden sorumlu. Kimi kime şikayet edeceğiz. Şahsen ben bundan sorumlu herkese kul hakkımı helal etmiyorum.
mertt
31.12.2017 09:37
tek çare Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanına Rica edelim beş yıl Sakaryaya başkanlık yapsın.. bunların bişey öğreneceği de yapacağı da yok...
Gökhan
31.12.2017 04:36
Bu şehir dolmuş ve minibüsler yüzünden trafik çilesi çekiyor. Çok yolcu alanlar, kırmızı ışıkta geçenler,yolcuya hakaret edeni de var hepsi degil tabiki. Büyükşehir Belediye otobüsü sayısını arttırsın yeni hatlar çıkarsın,dolmuşlar kaldırılıp halk otobüsleri konsun, tranway sistemi de kurulsun ki bu şehirde adam gibi ulaşım projesi görelim. Suyun üstünde tren gidiyor dolmuş gidiyor da tranway mı gitmicek.Ne insanlar var yaaa...
Yolcu
31.12.2017 02:28
Başkan sen gel birgün şu duraklarda gaz kokan doblolara bin araçlardaki şöförlerin müşteriye nasıl hakaret ettğini gör hafta içi peş peşe giden ama pazar günü dakikalarca bekleyip araç geldiğinde neden böyle dediğimizde git isteğin yere şikâyet et diyen şöförler araçlar artık bitmiş şahse kalmamış ama adam halen boş gitmeyim deyip dolduruyor geçen gün gazeller aracı ortadan ikiye ayrıldı çöktü çöktü allahtan yavaş gidiyordu piston yere düştü misali neyin kafası başkan
FATİH İPAR
31.12.2017 02:17
Bakıyorum da milleti bir minübüs ve şoförleri dert almış adapazarı 'nda ne düzgün dolmuş 'lar yolda her türlü şeyi yapar kimse bişe demez halk otobüsü gidecek yol mu var birde tramvay diyen 'ler var tramvay ı suyun üstüne mi yapacağız işi bilmeyen ne kadar kişi varsa burda sallıyor herkes kendi işini düzgün yapsın altinova minübüs üne binen aile belediye otobüsü halk otobüsü de geçiyor ordan ona binersiniz o kadar doluysa minübüs esnafına bu kadar saldırmak neden acaba herkes dürüst olsun kardeşim minübüs 'ler her akşam yıkanıyor boşuna sallamak bu işleri bırakın her kes kendi temizliğini yapsın
FATİH İPAR
31.12.2017 02:11
Bakıyorum da milleti bir minübüs ve şoförleri dert almış adapazarı 'nda ne düzgün dolmuş 'lar yolda her türlü şeyi yapar kimse bişe demez halk otobüsü gidecek yol mu var birde tramvay diyen 'ler var tramvay ı suyun üstüne mi yapacağız işi bilmeyen ne kadar kişi varsa burda sallıyor herkes kendi işini düzgün yapsın altinova minübüs üne binen aile belediye otobüsü halk otobüsü de geçiyor ordan ona binersiniz o kadar doluysa minübüs esnafına bu kadar saldırmak neden acaba herkes dürüst olsun kardeşim
FATİH İPAR
31.12.2017 12:33

Arkadaşım adapazarı 'nda ne düzgün yol mu var birde tramvay diyor sun nerden geçecek birde yolda arabalarda herkes tek zaten yol yok birde herkes kendi arabasıyla çıkıyor al sana trafik sıkışıklığı

mesut
31.12.2017 09:49

Bırakın artık şu istemezük kafasını. Tramvay tabii ki gelmeli ve gelecek insallah. Dolmuscular icin bu kadar sikayet vaken de bi dolmuscunun burdan yok oyle bisey demesi de gülünç doğrusu.

Demir
31.12.2017 02:23

Tramvay şart kardeşim, trafikteki tüm karmaşa ve karışıklığın sebebi çok fazla sayıda dolmuş ve minibüs olmasıdır şehircilik zaten Sakarya'da sınıfta kalmış olsa da bir yerden başlamak gerekiyor...

a.rıza
31.12.2017 01:19
Böyle 4-5 kişilik araçlarla taşıma komedisi olmaz doğunun bir çok ilinde bile böyle bir şey kalmamışken Sakarya hala köy mantığı gidiyor. Bazı arkadaşlar sağ olsun sanki tarlada araba sürüyor.
Ömer Faruk
30.12.2017 23:19
Açıkça diyor ki; Tamam biz trafiğin içine ediyoruz ama yanlız değiliz, minübüsçülerle birlikte ediyoruz.
Gökhan
30.12.2017 22:45
Çare belli. Dolmuş ve minibüs ler kalkmalı halk otobüsleri gelmeli ve belediye otobüsü hat sayıları çoğalmalı toplu taşıma teşvik edilmeli Adapazarı ekspresi merkeze gelmeli ve kesinlikle tranway hatları kurulmalı o zaman tam manasıyla ulaşım da Büyükşehir oluruz.
Bilen bilir
30.12.2017 22:03
Dolmuşların odasını tebrik ediyorum sürekli yanılamıyorlar şoförler vs gayet iyi fakat minibüsler 2. Dünya savaşından kalma şoförler terbiyesiz ukala korna vs berbat bir düzen kesinlikle minibüsler tektip olmalı intizam olmali
Ahali
30.12.2017 22:01
Bu şehre siz ve sizin gibi yöneticiler de yakışmıyor ama napalım bu şehirde yaşamıyoruz katlanıyoruz
Cevat Kartel
30.12.2017 20:26
Tek çare TRAMVAY..İzmit yaptı, biz gerimiyiz
Emir
30.12.2017 20:17
Öncelikle bugün ailece Altınova minübüsüne bindik araçta bayılacaktık ayakta dahil 25 yolcu alındı havasız ortam galeri alinin oradan çark caddesinin başına trafik yoğunluğundan 10 dk zaman aldı çocuklar havasızlıktan ve yoğun yolcudan dolayı araba tuttu inerkende sorun yolcudan dolayı indik inmesine ama ter içinde tansiyonuuz düştü trafik fena şehir özellikle akşam ve hafta sonları trafiğini kaldıramıyor denetlemeler sıklaştırılmalı ve trafiğede acil önlem bulunmalı
Öz sakaryalı
30.12.2017 22:37

Bu trafik müdürüylemi? Bu ulaşım müdürüylemi? Takım elbise giyerek müdür olunmuyor. İşin içine girmeliler içine. Üst amirlerinin elinde sopa bunlar kukla.

Sakkaryalilar
30.12.2017 19:32
Sakaryaya tramvay istiyoruz gelismemis bu minibusculuk sisteminden kurtulalim medeni olalim.
Sebahattin B.
30.12.2017 19:24
De git ordan kardeşim minibüslerin içi iğrenç, üstelik leş gibide kokuyor, büyük otobüslerle ayni tutulamaz. Şehrin görüntüsünü bozan minibüslerin kullanımı tamamen yasaklanmalı.
Murat
30.12.2017 19:13
Adam haklı.durak harici yolcu almak sıkıntılı bir durum ama olmadık yerde dolmuş bekleyen,on adım yürümeye üşenen bizler de kendimizi eleştirmeliyiz.8+1 mevzusu ise;fazla yolcu alınacağı aşikardı.Eskiden zaten 8-9 yolcu alınıyordu.8+1 büyükşehir belediyesinin 10.000 tl karşılığı bu ruhsatı vererek dolmuşlardan elde ettiği ranttan başka birşey değildi.Kapasitesi kadar yolcu alan belediye otobüsü gördünüz mü? HAYIR.peki hiç fazla yolcu taşıyor diye belediye otobüsü durduran polis gördünüz mü? Yani yukarı tükürsen bıyık aşağı tükürsen sakal memleketimin hali
send işçi
30.12.2017 19:10
ne yani biri cinayet işledi diye hepimiz cinayet mi işleyelim ? suçu oda işliyor diye normal göster mi sizin göreviniz ? siz sorumluluk bölgesini kontrol edin kardeşim haksız kazanç kul hakkına girmek değil midir ?
Kadir Şen
30.12.2017 19:06
sen halledersin başkan. Kongrede de çok başarılısın . büyük bir çoğunlukla zafer bekliyoruz
emektar şoför