Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Bu gece huzur için alarmdalar!

Sakarya Emniyet Müdürlüğü ekipleri, 2017'nin son gününde vatandaşın huzuru için alarmda olacak.

15:09   |   31.12.2017
Haber Resmi

MEDYABAR.COM

Sakarya Emniyet Müdürlüğü, yılbaşı eğlencelerinin yapılacağı bu gece için sıkı bir günvelik hazırlığı yaptı.






medyabar.com editörlerinin edindiği bilgiye göre 2017'nin son gecesinde güvenlik üst düzey olacak.


Yeni yılın sevincinin yaşanacağı bu gece, kent genelinde  700 Emniyet personeli görevli olacak.


Eğlencelerin yapılacağı Çark Caddesi, Serdiva Mavi Durak, alışveriş merkezleri, otogar, tren istasyonları ve tüm eğlence yerlerinde tedbirler alınacak.


Ayrıca şehrin tüm giriş-çıkışlarında uygulama noktası oluşturacak olan polis, vatandaşın huzuru için nöbet tutacak.


Oluşturulan bu noktalarda sürücülere kimlik, GBT, ehliyet ve ruhsat kontrolleri yapılacak.


Kentte en yoğun olan Serdivan Mavi Durak ve Çark Caddesi gibi noktalarda nöbet tutacak olan polis adeta kuş uçurmayacak.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 30261 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 3842 kere okundu
YORUMLAR 10 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Defne
31.12.2017 22:38
Dindar nesli iyi teftiş edin huuu çekiyorlardır şimdi onlar...
Aklamasyon
31.12.2017 21:19
Bizim dinimizde noel,yılbaşı gibi kavramlar vardı da benim mi haberim yoktu? İslam ümmet diye ağaca çıkarız ama bu gibi hristiyan kutlamalarınıda da kutlamadan geçmeyiz.hristiyanlara lafım yok ama Müslümanım deyip bu gece kutlama yapana lanet olsun.
Acayip
01.01.2018 15:54

İslamın ve müslümanlığın istediklerini doğru ve doğru bir ûslub ta anlatalım . Kazanalım . Lanet okuyarak değil !!!

Acayip
01.01.2018 14:20

İslamın ve müslümanlığın istediklerini doğru ve doğru bir ûslub ta anlatalım . Kazanalım . Lanet okuyarak değil !!!

Aklamasyon
01.01.2018 11:48

Ya arkadaşlar bi densizlik ettim kusura bakmayın,bi anlık gafletle lanet okudum.kimi kırdıysam özür dilerim,aslında niyetim kimseyi kırmak değildi ama haberin içeriğiyle ilgili o kadar polisin görev yaptığını görünce üzüldüğüm için saçma bir serzenişte bulundum.Tekrardan özrümü bildiririm haklarınızı helal ediniz.

Acayip
01.01.2018 05:51

İslamın ve müslümanlığın istediklerini doğru ve doğru bir ûslub ta anlatalım . Kazanalım . Lanet okuyarak değil !!!

buz adam
01.01.2018 01:41

butunbütün sene hristiyan arabasıyla gez telefonunu kullan sosyal medyasında takıl kıyafetini giy bilgisayarını televizyonunu kullan sonra da kutlayana lanet et :) kafaya bak asıl senin ve senin gibi yobazların allah belasını versin

BabyFace BuRCu
01.01.2018 01:40

madem o kadar dindarsın sen ne diye burda laf yazıpta millete cene calıyon yürü @Aklamasyon denen şahıs bizde seni lanetliyoruz insanları dinli dinsiz olarak ayrımcılık gözetiyorsun kimseye zorla müslüman ol kimseye şunu giyme bunu et etme diyemessin herkesin kendi zihni aklı var senin bu yazını görüpte şimdi dinsiz olanlar yolamı gelcek kücük düşüncelisin bu ülke bu yüzden sizin gibi insanlar yüzünden gelişemiyor işte

DELİ MURTAZA :)
31.12.2017 15:58
ŞU SABİHAHANIM OKULUNUN ARKASINDAKİ İĞRENÇ YARATIKLARI KONTROL EDİN YETER... SURÎYELÎ AHLAKSIZLARI YANİ. ÜLKELERİNDEN SAVAŞ VAR AYAĞINA GELİP BÜTÜN GÜN ÇARK CADDESİNDE KIZ KOVALAYAN ŞEREFSÎZLERÎ. GECENİN YARISI SOKAK ORTASINDA ATEŞ YAKIP O IĞRENÇ DİLLERİYLE BAĞIRA ÇAĞIRA ŞARKI SÖYLEYENLERÎ
Yunus