Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Çark Caddesi'nde korku dolu anlar!

Adapazarı Çark Caddesi'nde yaklaşık 20 kişilik bir grubun kavgasında elinde palayla kalabalığa doğru koşan kişi panik yarattı..

16:40   |   01.01.2018
Haber Resmi

MEDYABAR.COM

Olay, kentin merkezindeki Çark Caddesi'nin Dar Sokak çıkışında 16.10 sıralarında yaşandı.





Kalabalık olan iki grup caddenin ortasında nedeni belirsiz bir şekilde tartışmaya başladı. Tartışmanın büyüyüp kavgaya dönüşmesi üzerine iki grup üyeleri yol ortasında birbirlerine girdi.20'den fazla gencin bulunduğu kalabalık grubun kavgasına çevredeki vatandaşlar müdahale etmek istedi.


Bu sırada kalabalık içinden bir kişi eline pala alarak kalabalığın üzerine koştu. Gencin elinde palayı gören vatandaşlar büyük korku yaşarak sağa sola kaçıştı. Olay yerine ihbar üzerine polis ekibi sevk edildi. Kavgada yaralanan olmazken, bu anlar çevredeki bir kameraya yansıdı.


Olaydan hemen sonra yakalandılar


Kavgaya karışan 3 kişi olaydan yaklaşık 2-3 saat sonra polis ekiplerince 1 satır ve 1 bıçakla birlikte kıskıvrak yakalandı.  Yaşları 18'den küçük olan şüpheliler, emniyette işlemleri tamamlandıktan sonra ailelerine teslim edildi.Şüpheliler, evrakları tamamlandıktan sonra savcılığa çıkarılacak.

Öte yandan caddede yaşanan kavganın kız meselesi yüzünden çıktığı öğrenildi.


İŞTE O ANLAR





Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 66593 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 22559 kere okundu
YORUMLAR 11 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Hodri meydan
02.01.2018 23:53
Çoluk çocuk ada ada subyanlari
abidin dino
02.01.2018 17:33
cumartesi pazar ve pazartesi aynı olay bu nedir yaşları kaç olursa olsun salmayın kardeşim çoluk çocuk korku yaşıyor üstelik adapazarının göbeğinde bu oluyor.masum birinin canının yanmasını mı bekliyorsunuz
Cihan376
02.01.2018 16:27
İşte bu bozulan hatta yokedilen eğitim sisteminin sonucudur. Tabi buna yok edilen aile yapısını da ekleyebiliriz. Bunların ne zamandan beri olduğunu, sorumlularının kimler olduğu belli. Öyle sivil polismiş, güven timiymiş,mobeseymiş hiç onları karıştırmayın. Balık baştan kokar. Sadece Sakarya bu halde değil, bütün ülke böyle. Ülkede her şey toz pembeymiş gibi gösteriyorlar ama toplumsal olaylar bunu göstermiyor. Allah ülkecek sonumuzu hayır eylesin.
kertenkele
02.01.2018 09:26
Ellerine pala alınca kendilerini adam sanan bıyıkları yeni terleyen sübyan takımı..Dikkat edin palabıyık adamlar'a rast gelmeyin.Madam olmayın..Kendi ....... gaflet'e düşer..Erkeklik,......................Adam olun ,akıllı olun..Efsaneyi geri döndürmeyin,beni sahalara indirmeyin.Korku filmine bilet bende bedava...!
vatandaşş
02.01.2018 07:38
İstediğiniz iddiaya girerim cark caddesinden dolaşan o malum kendını delikanlı zanneden çocukları bir üst araması yapın paladan satıra kelebek ekmek bıcagı muşta ne ararsanız bulursunuz oranda soyluyorum 100 kişiden 70'inde suç aleti çıkacaktır .hazır ya kendisi delikanlılar ya . Batsın böyle delikanlılık analara babalar evlatmı yetiştiremiyor ?
Sıradan Bir Vatandaş
01.01.2018 20:36
Maalesef Adapazarı'nın her bir noktası bu kendini bilmez, işe yaramaz, serseri mayın gibi dolaşan gruplarla-tiplerle dolu bunların anası babası yok mu ya? Sahip çıkmıyorlar mı? İt gibi sokağa salıp bırakmakla ana babalık olmaz. Hayvanlar bile bunlardan daha zararsız.
sedat
01.01.2018 19:47
bır tatıl gunu yada aksamı...almıssınız cocuklarınızı esınızı aılenızı nıyetınız gezmek dolasmak aaa oda ne heran hersanıye bır olayın oldugu meshur cark caddesı....herkes kabadayı herkes bır acayıp.....elınde bıcak olan pala olan sılah olan okumamıs cahıl ısı olmadıgı ıcın haytalık pesınde tabırı caızsse cıgerı bes ara etmez bırtakım ınsan musvettelerı......bu guzelım sehrı bu hale getıren kım varsa allah belasını versın....ama hukuk ulkesı olmaktan cıkıyoruz artık herkes kendı adaletını kendı arar hale gelmıs....sakaryamı kım bu hale sokuyosa serefsızdır kım kımın canını hıc yere yakıyosa serefsızdır namussuzdur
Gökhan
01.01.2018 19:21
Şu memleket te yan bakma kavgası var. Hangi devirdeyiz. Şu serseri tiplerden kendini bir şey sanan ergenler den kurtulamadık bir.Yolda kız geçer tip tip kızları süzerler. Ayıp be kardeşim hepimiz anası bacısı var çoluk çocugu var. Oysa çogu zeki çocuklar. Egitim sisteminden mi dir bilinmez. Herkezin cebinde çakı herkez silah la bıçakla adam olmuş. Yazık....
Ali Baba
01.01.2018 17:22
Simit sarayının köşesindeki Tepedeki MOBESE çalışıyormuymuş acaba?
Caddeli54
01.01.2018 17:22
Su olayi yapanlar suriyeli felan olsa hemen burayi yorum bombardimanina tutardilar.Ama sakaryali ya delikanli ya bu olayi yapanlar ses cikmaz adapazarı cocuguyuz akilli olun,besmele cek hafizzz sakarya dasin vs vs. Bos delikanlıcilik lafları yaparsiniz ya hosunuza bile gider palali olaylar.Aynisindan kocaelinde de var.naaabiyosun beooogglum.amcoolu.moruk. bunlarda O sekil davranir. Sakaryali dediğin efendi olur saygili olur.Bunlar ile olay çıkaran suriyeliler arasında hicbir fark yok benim gozumde. Saygilar
ufuk