Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

İşte Yazlık Kavşağı'nın yeni hali

Büyükşehir Belediyesi'nin Yazlık Kavşağındaki çalışmalarında sona yaklaşıldı. İşte 140 metre çapındaki kavşağın yeni hali...

14:01   |   02.01.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi
  8. Haber Resmi


Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu, Yazlık Kavşağı'nda devam eden yol çalışmalarını yerinde inceledi. 


Çalışmalarda gelinen son nokta hakkında görevlilerden bilgiler alan Başkan Toçoğlu'na Genel Sekreter Yardımcısı Ayhan Kardan eşlik etti. Başkan Toçoğlu, Yazlık Kavşağı'nda başlattıkları yeni ulaşım projesinin kısa süre içerisinde tamamlanarak şehrin kullanımına sunulacağını kaydetti.






Kavşağın çapı 140 metre


Başkan Toçoğlu, "Ulaşımda Yeni Dönem Başlıyor' dedik ve 12 yeni ulaşım projemizi kamuoyuyla paylaştık. Bu projelerimizden biri de Yazlık Kavşağı'ydı. Daha öncede açıkladığımız gibi kavşağın çapını 140 metreye çıkarttık. Araç geçişleri için 2 yeni köprü inşa ettik. Projemiz büyük ölçüde tamamlandı. Ekiplerimiz kaldırım ve bordür çalışmalarının ardından çevre düzenlemelerini de hızla noktalayacak ve şehrimizin kullanımına sunacağız" dedi.


Geçişler hızlı ve kontrollü


Başkan Zeki Toçoğlu, "Yeni projemizle Sebahattin Zaim Bulvarı, Çevreyolu, Yazlık ve Aralık Caddelerini birbirine bağlayan Yazlık Kavşağı'ndan geçişler daha kontrollü ve hızlı olacak. Kipa ile Yazlık Kavşağı arasında kalan bin 300 metrelik güzergahı da yeni yüzüne kavuşturduk. İnşallah en kısa süre içerisinde tamamlayarak, şehrimizin hizmetine sunacağız. Hayırlı olsun" diye konuştu.





Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 59594 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 19963 kere okundu
YORUMLAR 106 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Ali Yıldırım
02.06.2018 20:04
Bir şehirde yolların başına gelebilecek en büyük felaket böyle bir döner kavşak olsa gerek. Burada gerçekleşen herbir maddi ve can kayıplı, yaralanmalı kazadan mesulsünüz
levent
03.04.2018 12:42
O kadar şehir gezdim böyle saçma sapan, bir kavşak görmedi. Sanırım bu kavşak projesini Kaportacılar Odası çizmiş:). Tam bir komedi!
h.ahmet
18.03.2018 14:06
sakaryaya geleli daha 3 ay oldu. kendi gözlerimle en az 10 belki 15 trafik kazası görmüşümdür. Bu nasıl bir trafik bu nasıl bir memleket. Daha benim denk gelmediğim kazalar ne kadardır kim bilir....
Umde ALABACAK
01.03.2018 03:34
Kavşaktan çıkışı araç muhalefeti yüzünden kaçıranın vay haline... Dön baba dönelim... 2.turda herşey yolunda giderse mucize eseri kavşaktan çıkarsın yoksa; 3.-4.tura Allah kerim... Yine de sıkıntı yok, nede olsa dünyanın en ucuza yakıt kullanan ülkesiyiz, ne gam :) Bu kavşaktan günde 3 kere geçsem problem çözme yeteneğim daha da gelişir...
İbrahim
17.02.2018 12:06
Sezgin
07.01.2018 22:06
Bu projenin sahipleri, mimarları, çevre mühendisleri, ulaşım uzmanları Allahınızı seviyorsanız kavşağa gidin 1 saat seyredin. Bu kavşaktan kaza yapmadan çıkmak büyük başarı. Kavşağa 10 yerden bağlantı olur mu. Ortasına bina mı yapılacak çay bahçesi mi.
İBRAHİM
05.01.2018 10:20
çok saçma bir kavşak yazıl bu milletin parasına kimse bu mühendis nasıl bir akılla yapmış bunu adam resmen yukarıdan bakmış manzaraya ama biz yukarıdan gitmiyoruz orada kazalar kaçınılmaz çok kaza olur. yapılması gereken orada bir alt geçitle biterdi o iş bu kadar şaşaya gerek yoktu insanların başı dönüyor
murat
03.01.2018 15:26
bır akp li olarak neden beledıye başkanlarının istifa ettırdıklerını şimdi daha iyi anlıyorum kim milletın parasını başkalrına yedırırse yol vermek bumuş
fen işleri uzmanı
03.01.2018 13:46
Ortada bi göbek var o göbek yedikçe şişiyor birileri yiyor yazıklar olsun ,Sakarya yı sahipsiz görüp dandik dundik yol yapanlara ,ye kürküm ye diyenlere yazıklar olsun.Şu kavşakla sakaryayı dünyanın en KÖTÜ 7 harikasandan birine kavuşturanlara yazıklar olsun.
fen işleri uzmanı
03.01.2018 13:42
Ortada bi göbek var o göbek yedikçe şişiyor birileri yiyor yazıklar olsun ,Sakarya yı sahipsiz görüp dandik dundik yol yapanlara ,ye kürküm ye diyenlere yazıklar olsun.Şu kavşakla sakaryayı dünyanın en KÖTÜ 7 harikasandan birine kavuşturanlara yazıklar olsun.
şakirbey
03.01.2018 12:48
İnternete girerseniz Dönel kavaşığın daha işlevsel olduğunu görürsünüz. Dönel kavşak Sakarya için bir şanstır. "Bilindiği gibi (aslında bilinmediği gibi) dönel kavşaklar ışıklı kavşaklara göre çok daha kullanılışlı,kaza riski az ve en önemli özelliği trafik sorununu ortadan kaldıran bir kavşak şeklidir ve ortada bulunan bizim milletin göbek diye tabir ettiği yuvarlak ada her yönden gelen araca yine her yöne gitmeye olanak tanıyan kavşak şeklidir." https://forum.donanimhaber.com/turkiye-de-donel-kavsak-bilme-me-cesi--91531118
vatandaş
12.03.2018 23:12

İyide bilader sakaryada dönelkavşakların çoğunda ışıkta var buna ne diyecen

Celil Kaptan
06.01.2018 10:32

Sen herhalde belediyede çalısiyorsun yalakalık yaptığına göre

Adem Yaşar
03.01.2018 12:38
EYYY HERKESİN HERŞEYİ BİLDİĞİNİ ZANNETTİĞİ GÜZEL ÜLKEM. Bir kez olsun "BEN GERÇEKTEN HERŞEYİ BİLİYOR MUYUM" diye sorun! Herkes mesnetsizce eleştiriyor, sanırsın şehir planlama uzmanı.
Maykito
03.01.2018 12:22
Kullanım kılavuzu da yanında verilseydi iyiydi.
Serdar
03.01.2018 12:20
BURAYA BİR BATTI ÇIKTI YAPMAK BU KADAR ZORMU? BU KADAR BÜYÜK ALAN, SEN BU GÜN YAPAMAZSAN 10 YIL SONRA KİMSE YAPAMAZ
SaKaRYa-54
03.01.2018 12:17
GÜZEL OLMUŞ ANCAK YOK EN AZ 4 ŞERİT OLMALIYDI VE SAĞDAN İÇERİYE GİRİŞLERDE (ÇİZGİLER ÇİZİLİNCE DAHA ÇOK BELLİ OLMUŞ ) ÇOK SIKINTI OLUYOR ÖRNEĞİN SAĞA GİRECEK ARAÇ İÇ 3. ŞERİTTEN SAĞA GİRMEYE ÇALIŞIYOR
adem gündüz
03.01.2018 12:14
Dünyada örneği yok bu projenin,yapan arkadaş Guinness Dünya Rekorları başvurusu yapsın kesin kazanır.
Biz Daha İyisini Yapana Kadar Bu mu
03.01.2018 11:58
Yazlık Kipa arası yol yeni yapıldı. 1 ay olmadan aldığı hal ortada.sağa sola kaçmaktan zor ilerliyoruz. 3 ay sonrasını tahmin bile edemiyorum. Yolun kabul işlemi yapıldıysa ve parası ödendiyse bu işin içinde bir vatan hainliği var derim.
SaKaRYa-54
03.01.2018 14:35

Bu yorumda beğenilmeyecek ne var hainler

EN SAÇMA PROJE
03.01.2018 11:54
Bu nasıl saçma bir yoldur sen nasıl oy almayı bekliyorsun anlamadım. Komşu iline git biraz proje gör....
adadan
03.01.2018 11:47
Ak partili olarak söylüyorum.Yazlık kavşağı çok eski değil.Eskisinin ihtiyaca cevap veremeyeceği belliydi.Bunu göremeyenler demek ki ileri görüşlü değil günü kurtarma peşinde.İşin ehli iş başında olsa kamu kaynakları daha verimli kullanılsa 10 yıla değil 30- 40 yıl sonrasına göre planlama yapılsa verdiğimiz vergiler şuan hafriyat sahasında moloz olarak dökülmez modern yollarda su birikintileri içinde zıplayarak değil rahatça yürür, otobüslerde balık istifi ile 80 lerin 90 ların görüntülerine şahit olmaz vagon üreten bir şehir olarak raylı sistemlerle yolculuk yapardık.O zaman sosyal projelerde Türkiye 3.lüğü değil tüm projelerde ipi göğüsleyenler olurduk.Kamu malının daha etkin kullanıldığı bir yıl olması dileğimle...
adem gündüz
03.01.2018 11:26
Dünyada örneği yok bu projenin,yapan arkadaş Guinness Dünya Rekorları başvurusu yapsın kesin kazanır.
ADALI ALİ
03.01.2018 11:23
Kavşağa 7 giriş var. Çıkana kadar beyin felci geçirmesek iyi.
ADALI ALİ
03.01.2018 11:15
Kavşağa 7 giriş var. Çıkana kadar beyin felci geçirmesek iyi.
nahyak
03.01.2018 10:50
ben bu kavşağın ilerde AWM Olcağını düşünüyorum böle sacma bişey olamaz TUNA tan kavşağınada bian önce çözüm bulunmalı 2 .bi rezillik te orda bekliyor..
Yalçın k
03.01.2018 09:25
Öncellikle büyük şehir belediyesini tebrik ediyorum çarşıdan yazlik dereboyu istikametini eskisinden dar yapmışlar bir tir veya kamyon dönemez ve trafiği kitler alt geçit yapsaydı daha mantıklı olur bu kavşak bence kilitlenecek sonra belediyemiz tekrar düzenleme yapacak
Ahmet54
03.01.2018 08:53
Her zaman olduğu gibi yeniliğe direnen insanlar yığını... Japonya'da, Singapur'da görünce dipleri düşer! Anlata anlata bitiremezler! Hepsi mühendis, hepsi mimar, hepsi belediye başkanı, hepsi yıllarını bu işe vermiş! Bu ülkenin sorunu herkesin her şeyi en iyi bildiğini iddia etmesi! Sakarya köy diye ağlıyorsunuz ama beyninizdeki sınırlar Adapazarı ile sınırlı! Sakarya-Adapazarı isim değişikliğini bile anlayamayacak kadar küçük bir dünyanız var. Küçük dünyası olan adamlara 140 m çapa sahip kavşak yaparsan; bu hizmeti algılayamaz tabi! Her zaman olduğu gibi "eskisi daha iyiydi" diye ağlarlar.
Bir Bilen
03.01.2018 10:49

Kavşağın çapı ne kadar büyük olursa kavşak o kadar iyi mi oluyor? Bu kavşak tüm istikametlerden gelen araçları o kavşağa girmeye mecbur bırakıyor. Bir kavşağın verimli olması gerekir büyük olması değil.

hakan ulu
03.01.2018 08:48
MİLLET imizin kronik sorunu her .... sadece kendi bilir. Hepiniz mi Yol mühendisisiniz trafiğine özendiğiniz avrupa böyle kavşaklarla dolu. Sonuç kurallara uyan sürücüler neticesinde sorunsuz kazasız trafik. Mızmızlanmak yerine kurallara uyun
erhan ay
03.01.2018 08:36
peki serdivan tarafından gelip yeni yapılan köprü üstündeki kot farkını ne yapacaz. Bu işleri yapanlar bunu görmüyormu yada Zeki başkan orda denetleme yaparken acaba hiçmi görmedi...yani bu paraları böyle savurun aferin ben hakkımı helal etmiyorum kesinlikle....
Hülya
03.01.2018 07:17
Kavşak için kelimelerin bittiği yerdeyiz de bu etraftaki sitelerin kaldırımları neden asfaltlı onu anlamadım kaldırım taşı yok mu yada asfalt fazla mı geldi?? Sonrada şu kadar ton asfalt döktük dicekler tabiiki... Biz yamalı yollarda sallana sallana araba kullanalım adamlar tutmuş kaldırımları asfaltlı yapmış şaka gibi şehirsin sakaryam
Ersin Mersin
06.01.2018 10:14

Nasıl ki CHP belediyelerine müfettiş gönderiliyor, Sakarya belediyesinede gönderilmeli bu kavşak ............. bana kimse karışamaz demek ,üniversiteye 3 trilyonluk kapı yapılır herkes susar, yandaşların cebi dolar herkes susar , Sakaryayi sahipsiz görüp çalanlara ne zaman dur diyecegiz

Duyarlı vatandaş
03.01.2018 07:14
Sanırım kavşak içinde futbol turnuvası düzenleneceği için bu kadar geniş yapılmış yoksa hangi mantıkla yapılır böyle devasa bi kavşak :) sevinin millet dünyada ilk defa böyle bi kavşağa sahip olan insanlarız başka yerde yok ilkler sakaryada yaşanıyor her zaman ki gibi
Servisçi
03.01.2018 05:47
Geçiş üstünlüklerine bu kadar uyulmayan hatta kavşaklarda geçiş üstünlüğü kurallarını bilmeyen sürücülerin olduğu bir şehre siz halen ısrarla dönel kavşak yapıyosunuz daha doğrusu yapamıyosunuz bu hatalı kavşak sayesinde de kaportacılar bayram edecek çünkü orda her gün kazalar olucak
Harbi
03.01.2018 03:55
Bir kişi olumlu yorum yazsın şu belediye hakkında tırnağımı kesecem
Yeso
03.01.2018 02:54
Yahu bu belediyenin fen işlerinde kim var uganda devlet üniversitesi inşaat fakültesinden adam getirsen daha iyi proje çizer eşi dostu işe almaktan nitelikli işbilen adamlara yer kalmamış hem sabah hem akşam kaza tehlikesi atlattım kaç tane büyükşehir gördüm böyle yol görmedim
Ömer Kara
03.01.2018 01:17
İnanılmaz!!! Bunu yapanlar kesinlikle art niyetli ya da... Eskisinden daha kullanışsız. Bu şehir hakikaten sahipsiz. Çok yazık:((
Murat BOZKURT
03.01.2018 01:11
Trafiğin kilitlendiği bu tür bağlantılı çevre yollar üst köprü sistemi ile trafik rahatlatilir..İstanbulda böyle bir kavşağa rastladınizmi tabiki hayır..böyle bonkörlük olurmu nerdeyse 5 dönümlük alan kavşak..karamandan gelen çarşiya merkeze gidecem derken kavşagin etrafinda dönmekten tekrar karamana giderse şaşirmam..dolap beygiri gibi dönüp dur kavşakta..
YAZLIK
03.01.2018 01:08
OLMUŞMU? OLMAMIŞ TABİKİDE... 2001 YILINDA HAZIRLANAN İMAR PLANINDA BURADA YONCA GÖZÜKÜYODU. O ZAMANKİ YÖNETİCİLER VE PLANCILAR BİLE DAHA İLERİ GÖRÜŞLÜYMÜŞLER. ŞİMDİKİLER GÜNÜ KURTARMA PEŞİNDE.
Goralı
03.01.2018 00:48
Ada içi çok geniş ve katılımlar problemli şerit değiştirmek çok zor çok kaza olur burada. Yakında dönel kavşak içine kasis koyan ilk belediye oluruz bu gidişle...
Beyin bedava
03.01.2018 00:39
Bu akşam cok buyuk kaza olmus. Hayirli olsun yeni kavşağımiz.
Grandbazaar
03.01.2018 00:32
DUYURU; Kavşak çalışmasından sonra orta boşlukta çift kale futbol turnuvası düzenlenecektir. İlgili kişilerin Belediyeye bizzat müracat etmeleri gerekmektedir.
YAZLIK
02.01.2018 23:55
OLMUŞMU? OLMAMIŞ TABİKİDE... 2001 YILINDA HAZIRLANAN İMAR PLANINDA BURADA YONCA GÖZÜKÜYODU. O ZAMANKİ YÖNETİCİLER VE PLANCILAR BİLE DAHA İLERİ GÖRÜŞLÜYMÜŞLER. ŞİMDİKİLER GÜNÜ KURTARMA PEŞİNDE.
Gökhan çayoğlu
02.01.2018 23:54
Abi inanamıyorum ya bu kavşağı tasarlayan beyni oraya kim nasıl koyar aklım almıyor kavşağa gırdınmi serit değiştirmek bile bi mucize beyninize sağlık ne diim
Adalı
02.01.2018 23:43
Serdivandan gelip adaya girenlerin sayısı çok fazla ve katılım problemli ve tasarım çok sıkıntılı şimdiden önlem alınmalı. Gözden kaçan bir şeyler olduğu kesin. Çok tekniğini bilmem belki ama sıkıntı bizzat hissediliyor gözlemlensin lütfen.
Nurullah k
02.01.2018 23:22
Serdivandan gelip kipa tarafına devam etmek istersen %70 kaza ihtimali ile karşı karşıya kalıyosun.Çok kötü yapmışlar bi alt geçit veya üst geçitle trafiği azaltırlardı ama bunu düşünecek kimse yok herhalde belediyede.
Servisçi
02.01.2018 23:21
Geçiş üstünlüklerine bu kadar uyulmayan hatta kavşaklarda geçiş üstünlüğü kurallarını bilmeyen sürücülerin olduğu bir şehre siz halen ısrarla dönel kavşak yapıyosunuz daha doğrusu yapamıyosunuz bu hatalı kavşak sayesinde de kaportacılar bayram edecek çünkü orda her gün kazalar olucak
nakre
02.01.2018 23:20
hani milletin parası ya, düşünmeyin tabi çıkarınızda ne var ise , onu inşa edin. sebepsiz gereksiz ve beyinsizce kavşak yapmaya devam edin ondan sonrada oturup trafik sorunu nu çözmek için de 2 katı para harcayın boş boş toplantılar yapın bir düzine vatan millet haini kul hakkı yemekten korkmayan insancıklar bir araya gelin acaba okadar insandan bir beyin çıkarmı diye düşüne durun. Sormak istiyorum bütün okurlara ve yazarlara yorumu okuyup hatasını kabul edecek yürekli yetkililelere acaba ÇEVRE YOLUNu takip eden düzergahtaki 4 büyük bağlantı kavşağı yerine alt geçit (battı-çıktı) yapılırsa daha yararlı olmazmı. eminim ki o 140 metrelik ve 8 aydır çalışmaların sürdüğü ve bunun reklamına harcanan para ile çok ta farklı bir maliyet çıkmaz.
Brian O connor
02.01.2018 23:17
Altgeçit Nedir ? TDK tanımı: Trafik akışını kesmemek için bir yolun altından geçirilen geçit, battıçıktı, batçık. Uygulanmış Örnek: Bursa,Kocaeli Bu yapılan kavşak ile drift sporuna katkı sağlarsınız anca.
Şenol
02.01.2018 23:12
sanırım Türkiyedeki en büyük kavşak , etrafından dönmeye kalksak 3 km sürer
tarafsız adam
02.01.2018 22:52
Belediye seçimlerinde partiye bakılmaz şahıslara bakılır bugün yaşananlar sakarya halkına müstehakktır
ersin
02.01.2018 22:47
Yazılan yorumları okuyorum da hesap edemediğiniz bazı şeyler var. Sakarya artık milyonluk bir şehir.Araç sayısı 12 kat artmış.artık yollar caddeler kaldırmıyor.Korucuk camili karaman bölgesinde hareketliliği sağlamak için duble yol yaptılar. Seneler önce de ne gerek vardı dediniz. Mutlaka yanlışlarda olacaktır fakat elinizi vicdanınıza bir koyun.Yorumlar sanki hepiniz kara yollarında proje mühendisi gibi açıklamalarda bulunuyorsunuz İnsaf.
tarafsız adam
02.01.2018 22:43
Belediye seçimlerinde partiye bakılmaz şahıslara bakılır bugün yaşananlar sakarya halkına müstehakktır
Keriz
02.01.2018 22:34
bence küçük olmuş biraz daha büyük yapsalardı camiliden döner gelirdik bizim için sakıncası yok.ortasınada kent park şubesi açın başkanımız bu işleri iyi bilir
mustafa emre
02.01.2018 22:29
kipa'dan yenikent e giden bağlantı yolu üzerindeki durak öteye taşınmalı. otobüs ve minibüsler bağlantı yolu üzerinde duruyor ve geçmek isteyen araçların önünü kapatıyorlar. kavşağın eski hali daha iyiydi...
tarafsız adam
02.01.2018 22:24
Belediye seçimlerinde partiye bakılmaz şahıslara bakılır bugün yaşananlar sakarya halkına müstehakktır
şoför
02.01.2018 22:21
Köprülü kavşak yapmamaktaki bu ısrar neden.Kavşaktan geçen her araç en az iki tehlikeli yaklaşıma maruz kalıyor.Trafik yoğun olduğu saatlerde eskisinden kötü olacak.Trafik akış hızına katkısı olmamış.Ayrıca kipa önüne yapılan yolda bir alem, yol yeni yapılmış bir sürü yeri yama ,düz değil, yol aynı genişlikte kalmış yol kadar kaldırım yapılmış.
Emre doğru
02.01.2018 22:11
Harika bir çözüm buldum...Bence kavşağa bir iki bağlantı daha eklenmeli ve labirent e dönüştürülmeli.Bunun için zaten hiç uğraşmazlar olmuş gibi birşey.Sonrasında bu labirent ten çıkmayı başaranları ekipler karşılamalı ve damgalamalı.Bunlar bizim istediğimiz vatandaş tipi değil,Zeka seviyeleri bizim istediğimiz seviyenin üzerinde,Bunlar bizim seçmenimiz olamaz deyip ya sınırdışı edilmeli yada akp nin oy alamadığı illere yönlendirilmeli.Bu şekilde bu yönetimler daha istikrarlı devam edebilir.Bu arada sözüm Sn Cumhurbaşkanımız RTE ye değil.Onun yanında görünüp onunla gibi davranıp Türk milletini soyan .... lara...Allahın laneti üzerinize olsun...
Bir Dost
02.01.2018 21:00
Kavşağa isim aramayın ÇİLE KAVŞAĞI olsun, yakışır.
Nihat
02.01.2018 20:55
Sakarya sosyal projelerde (sondan) üçüncü olmuştu ya, şehir planlaması ve ulaşım projelerinde sondan birinci olmaya çok güçlü aday. Her yapılan işe rant ve cukka olarak bakılırsa başarının adı SAKARYA olur.
çok bilen
02.01.2018 20:51
ortaya lunapark mı gelecek o kadar büyük alan arabalar zaten geçemiyor oradan akşam kuyruk oluyor tebrik ederim
Yasin terzi
02.01.2018 20:43
Hersabah kızım yazlıktan korucuğa gitmek için o yolu kullanıyo sis olduğu zaman sabah erken saatlerde karşıdan katşıya geçerken çok tedirgin olduğunu söylüyor arabaların çok hızlı geçtiğini yaya yürüyüşü olmafığı için korktuğunu söylüyor lütfen yayalarıda düşünelim otobüsler köprübaşından kalkıyor
VatanmilletSakarya
02.01.2018 20:39
Yeni kavşak tam bir fiyasko.trafiği rahatlatayım derken , trafik kazalarına ve başka sorunlara davetiye çıkaran bir proje olmuş.sürücülerin çok dikkat etmesi gerekiyor.trafik kurallarını çok iyi bilen ve bunu uygulayan bir yer olsa diyecem ama kime diyorum... heleki herkese ehliyet verilen bir ülkede.nacizane tavsiyem ÇOK DİKKATLİ OLUN...
54 sakarya
02.01.2018 20:24
Bir zeki TOÇOĞLU klasiği.bay başkan kayseriden ulaşım koordinasyon müdürü sayın Fatih PİSTİL'i neden sakaryanın başına getirdin.kim emretti acaba?resmen akıl tutulması yaşıyorsun sen ve ekibin.ama sana kimse laf edemez bir sorunu olan vatandaş karşına geldiğinde el kol hareketlerinle hadi bak işine demeyi iyi bilirsin.Türkiyemin bir yerlere gelmesi için mücadele eden tayyip erdoğana yanlış yapıyorsun.üst geçitten alt geçitten bi habersin.bu yaptığın kavşakta sık sık kazalar olacak millet dert yaşayacak sende akşam orhan kocabiyikla abdullah unalla nerelere gitsem diye plan yapacaksın.sahi şu an antalyadasın nasıl oralar iyi mi bay başkan?
adabazarkı
02.01.2018 20:24
ilin adı büyükşehir olmakla büyükşehir olunmuyor yönetenlerinde büyük düşünmesi gerekiyor şimdi bu kavşakta kim kime yol verecek karaman tarafından kipaya dönesiye kadar akla karayı seçtim bırak yan aynalarda yetişmiyor imdadıma boynum ağrıdı 4 tane giriş var kipa kavşağına dönesiye kadar kipa yoluna girdim ayrı bir dert buranın adı çevreyolu adamlar yolu yeniden yaptı yine 2 şerit yanda 1 metre boşluk var kamyonla yan yana ilerliyom o 1metre boşluğa araç çeken kişi kapıyı açmasıyla fren yapmam bir oldu ya arabaya vuracaktım yada kamyonun altına girecektim adamlar 5 metre genişliğinde kaldırım yapıp güzelim yolu daralttılar sakaryada 5 milyon nüfus olsa bile 5 metre kaldırımı dolduramaz birde burası çevreyolu geniş olması gerekiyor
mehmet
02.01.2018 20:07
SAF SAF KONUŞMAYIN...... 6 YIL İÇERİSİDE ÜÇÜNCÜ ÇALIŞMA NEDEN KESİN ÇÖZÜM YAPSINKİ SONRA PARAYI NASIL KAZANACAKLAR. ORAYA BİR BATTI ÇIKTI TÜM SORUNU ÇÖZER AMA YAPMAZLAR. DÖN YAVRUM DÖN DAHADA BETER OLACAK ÇÜNKÜ BİRKAÇ GİRİŞ DAHA VERİLDİ. ARTIK BU YEREL YÖNETİMLE GENEL YÖNETİMİ AYIRIP OY VERİN.
Cafer
02.01.2018 19:42
Su adamlarda tirnaga(!) surulecek akil yok. Milleti donme dolap beygiri gibi dondurerek trafigi rahatlatacagini saniyorlar.
Ahmet Gülercan
02.01.2018 19:24
Aaaa. Bay başkan teftişemi gitmiş. Bi yaşıma daha girdim.Genelde Serdivan AVM deki kahve dükkanında görmeye alışkınız. Birde daralttıkları ara sokakları niye daralttıklarına mantıklı bir bahane söyleseler.
Av.Hasan
02.01.2018 19:21
Geçici bir çözüm, mühendislik olarak bu kadar büyük bir kavşağa bağlanan yolların en az 3 şerit olması lazım. Bu kavşağa karaman yolundan yada çevre yolundan alt üst geçit yapmak ve yan yolları genişletmek daha uzun vadeli bir çözüm olurdu. Belediyecelik anlamında vizyon olsaydı o sözde çevre yolunun (ki sokak kadar genişliği var) dibine imar izni vermezdi. Rahat rahat genişletilebilirdi. Yine de kısa vadeli bir çözüm olmuş. Yazlık kavşağı ciddi bir sorundu.
sana oy yok
02.01.2018 19:21
Birde bu kavşağa trafik ışıkları koyarsınız olur biter
toprak
02.01.2018 18:52
bu yollarda bisiklet turnuvası yapacaklar. Şu yarış bir an önce gelse de büyükler SAKARYA halkının çilesini görür belki...Yollar yamalı,çukurdan geçilmeyen yollarda setler...o bisikletlerle bu yollarda nasıl yarış yapacaklar. Sakarya köyüne değişik bir manzara olmuş...Uzaydan da gözüküyor mu acaba bu kavşak?
Fazilet boyaci
02.01.2018 18:51
Sakarya da trafik sorunu her geçen gün artıyor ve bu kavsakla çözülecek zannediliyor malesef.her yer kavşak .çözüm alt ve üst geçitte vizyonu geniş tutalım lutfen
İzliylrum
02.01.2018 18:37
Şuanda kavşak karşımda, ttrafiğin en sıkışık saatleri olmasına rağmen akıyor. Tek gördüğüm sıkıntı acemi şöferler. Birde yaya geçişleri henüz görünürde yok.
Fotografci
02.01.2018 18:29
Bugün bu kavşaktan geçtim. Trafik sorununu çözmekten ziyade daha da trafik sıkışıklığına neden olacak. Şöyle ki; Serdivan tarafından Karaman'a doğru gideceğim. Karaman yoluna girmek için Kuzey Terminal tarafından gelenlerin önünü kesmek durumunda kalıyorum. Kavşakta dönerken sağ şeride geçmek çok çok zor. Kuzey Terminal tarafından gelip Serdivan tarafına gitmek isteyenler de Karaman tarafından gelenlerin önünü kesmek zorunda kalıyor. İş çıkış saatlerinde yine arap saçı olacak kavşak.
Kasabalı
02.01.2018 18:29
Bu tür kavşaklarda problem farklı yönlerden gelen ve Farklı yönlere giden araçların birbirini engellememesi Bu da Kavşağın çapını büyüterek değil Köprülü kavşak veya Yonca yaparak veya battı çıktı ile olur Acaba Sakarya'dan başka böyle mi bu ebatta kavşak yapıp da problemi çözen bir belediye adı var mı
OĞUZ
02.01.2018 17:59
çinden farkımız ne kaldıki ? yap bir köprülü kavşak görelim ! ayrıca yayaları düşünen yok yine. trafik bu kavaşkta aynı şekilde tıkanır çare bu değil çok uzak değil kocaeli bunu başardı sizde yapın görelim
Kaya
02.01.2018 17:54
Camiliden gelip kipa yönüne dönecek insanın vay haline. İnsan kavşağa girdiğinde gerçekten kendini kaybediyor. Birde bu kavşağın ortasındaki alan nasıl değerlendirilecek acaba ?
usanan millet
02.01.2018 17:48
artık yorulduk bıktık sanayilerden cıkamıyoruz sakarya halkı battı tükendi 1 adım dahi ilerliyemiyor bu zamana kadar lazımlı ne yapıldı sakarayaya is cıkıs saatlarin de tekten carsıya bu millet kac saatte geliyor hic arastırdınız mı baktınız mı yok 1saatte carsıya inemiyosun trafikten cözüm varmı tekin oraya yok peki nereye cözüm var soruyorum bence hic biyere cözmüm yok sakarya halkı sefil olarak sürünmeye devam hade bakalım hayırlısı
Kasabalı
02.01.2018 17:45
Bu tür kavşaklarda problem farklı yönlerden gelen ve Farklı yönlere giden araçların birbirini engellememesi Bu da Kavşağın çapını büyüterek değil Köprülü kavşak veya Yonca yaparak veya battı çıktı ile olur Acaba Sakarya'dan başka böyle mi bu ebatta kavşak yapıp da problemi çözen bir belediye adı var mı
Yazlikli
02.01.2018 17:38
Yazliktan Agdas ve Korucuk tarafina gececek yayalar icin alt veya ust gecit yapilacak mi?Yapilmazsa kazalar kacinilmaz olacaktir Karsiya gecmek icin kendimizi arabalarin arasina atmak zorunda kaliyoruz
Fatih
02.01.2018 17:36
bi kavşakta bizim evin bahçesine yapın çocuklar oynasın sevgili kavşaksever başkan
oda güzel
02.01.2018 17:08
kavaşağa ilk girişimde dönmekten kendimi kaybettim. yarım depo benzin yaktı araba dönene kadar
Porr
02.01.2018 16:42
Kötü olmuş.. akp nin ampulüne benziyo.iyi partininmiş de benziyo.chp nin oklarını andırıyor.kötü olduğu için adayımdık dersiniz..iyi partinin işi dersiniz.ahahaaa
Tatar
02.01.2018 16:38
Bu güzelim Sakarya insanının ne suçu günahı var da işgence görüyoruz Kipa Yolu yıllarca asfalt atılmadı tam atılıyor ne güzel dedik iki gün sonra yama yapıldı atılan asfalt neye yaradı geriye döndük yol yine aynı oldu her akşam Kipa yolunda camiliye gitmek için 15 dakka yolda trafikte bekliyoruz tam kurtuluyoruz dedik yapılan kavşakla bir daha yıkıldık camiliden gelen vatandaş Kipa tarafına dönmek için bi Serdivan yapıyor öyle dönüyor yapılan iş çözüm değil daha beter oluyor şimdi kazaları izlemek kalıyor bize köprülü kavşak olsaydı ne olurdu
murat
02.01.2018 16:20
bır akp li olarak neden beledıye başkanlarının istifa ettırdıklerını şimdi daha iyi anlıyorum kim milletın parasını başkalrına yedırırse yol vermek bumuş
ender han
02.01.2018 16:14
Çarşıya gidecektim bu kavşağa bir girdim baktım serdivana eve geri dönüyorum :D
dncrkpln
03.01.2018 08:37

İşte bu kadar. Ancak bu kadar açık, net ve anlaşılır anlatılabilirdi. :))

Kavşakcık
02.01.2018 16:06
Adapazarınin her yeri adım başı kavşak oldu, bir giriyorsun içine nerden ne gelecek afallayıp kalıyorsun, her yerden araba çıkıyor, girsen bir dert girmesen bir dert. Şehre dışarıdan gelenlerin halini siz düşünün artık.Tuna tan kavşağı zaten labirent gibiydi, 30metre arayla bir keşmekeş kavşak da Konak hastanesinin önüne yapıldı, birinden çık birine gir bu ne kardeşim. Fare koysan içine kaybolur. Şimdi bir labirent de Yazlığa yapıldı geçmiş olsun!! Bu sistem pek sanmıyorum da belki bir süre trafiği azıcık rahatlatır ama kaza oranlarını ciddi oranda artırır o kesin. Biz daha kavşakta kim kime yol verecek onu bile bilmiyoruz. velhasıl kelam kavşaklarla gelişip büyüyen adapazarı!!!
ENGİN
02.01.2018 16:02
alt geçit üst geçit yapmadığın sürece trafik sorunu çözülmez. başkanın açıklaması var zaten 6-7 seneyi kurtarır diyor. anlayın artık.
kamil kamil
02.01.2018 15:56
neyi değiştirdiniz de yeni oldu anlayan varsa beri gelsin.bu yolda hergün kaza olur.bunu planlayan kimse ödüllük bence.bu kadar belediye düşünemiyorda sadece burası düşünüyor bu kavşakları.köprüleri toncaları yapanların hiç kafası çalışmıyor.büyüt yuvarlağı çöz trafiği.
DOĞRUCU DAVUT
02.01.2018 15:51
şehrimiz... daha doğrusu Türkiyenin çoğu şehri yap boz tahtası gibi...koskocaman şehirde... doğru düzgün i şehir planlamasını hesaplayabilecek bir şehir planlamacısı yok mu yahu? Lütfen işe alımlarda LİYAKAT a dikkat ediniz sayın yöneticiler. Ayrıca bu işleri kimler yapıyorlarsa sözleşmelerde garanti alınmalı... garanti süresi içinde asfalt mı bozuldu.. asfaltı bozan firma o yolu yamayacak. Kaldırım mı çöktü.. garanti süresi içinde o kaldırımı o firma tamir edecek. ağaç mı kurudu..garanti süresinde o ağacı diken firma yenileyecek. bütün zararı halk olarak biz çekmekzorunda mıyız. hakkımı helal etmiyorum.
murat
02.01.2018 15:44
serdıvan awmeden gelıp kanal boyuna donerken dıkkat edın yolun ortasında yadınlatma dıregı var çarpmayın rezıllık paçadan akıyorrrrrrrrrrrrrr
erhan ay
02.01.2018 15:38
Yıl olmuş 2017 adam elektrikli tır yapmış biz hala battı çıktı , köprü ile üstten bağlantı yolları yapamıyoruz.Birde çıkmışlar hayırlı olsun diyorlar. Yazıklar olsun bunu buraya yapanada yaptıranada yazıklar olsun...
erhan ay
02.01.2018 16:42

sırf merakımdan soruyorum yorumuma negatif oy verenler acaba neyi beğendi bu kavşakta :)

Whatandaş
02.01.2018 15:25
Anlayişi farklii kültürü farklii... Ortasına AVM yapın
veteriner Mehmet
02.01.2018 15:13
herkesin yorumu inanılmaz doğru, kavşağı büyük yapınca icraat büyük olmuyor. bütün mahallelerde sokakları daralt kocaman kaldırımlar koy, burada kavşağı kocaman yap yol girişlerini dapdar yap. kavşağa 4 araç girebiliyor fakat bağlanan yol giriş 1,5 araba genişliğinde. ne parti meselesi ne nankörlük etmiyorum sadece çok kötü planlanmış hepsi bu. Büyükşehirler çığ gibi büyüyen trafik sorunu çözmek için 1 karış toprağı dahi trafikte nasıl kullanırız diye uğraşırken bizimkiler kavşağa lunapark kurdurtacak sanırım. sıkıntı yapmayın bir deprem herşeyi çözer. sonra tekrar sil baştan. şimdilik idare edelim:)
grkm
02.01.2018 15:01
Yapılan projelere bakıp yapılacak olanları az çok tahmin edebiliyorsunuz. Vasat bir şey ortaya çıkmış her zaman olduğu gibi. Kuzey Terminalinden gelen ile Korucuk tarafından gelenin karşılaşıp yarattığı yoğunu çözecek ne gibi farklı bir şey yapılmış bana söylermisiniz ?
MİR POLAT
02.01.2018 14:42
Rezalet!!! Bu projeyi kime hazırlattınız. Korucuktan çarşıya geçmek için 1 km yol gidiyorsunuz. 2 köprülü kavşak yapamadınızmı?
Alaattin Altun
02.01.2018 14:31
Serdivan gibi olacak Hem yanlışlar var Hemde malzemede sorun var Keşke her gün bu yolu kullananlardan fikir alsalardi Seve seve fikrimizi soylerdik
murat
02.01.2018 14:30
kavşakata cok buyuk hata var buyk kazalar olunca sızde ne dedıgımı anlarsınız arıtmanın sagından kanal boyuna donerken arac bırleşım yerınde olacak kazalar kod farkını unutunca yapan mutahıt sokak cıkmaz sokak oldu gelın gorun rezılıkkkk yakında kımın cebıne para gıttıyse yasanan kazalrdan o sorumlu olur
murat
02.01.2018 14:22
kavşakata cok buyuk hata var buyk kazalar olunca sızde ne dedıgımı anlarsınız arıtmanın sagından kanal boyuna donerken arac bırleşım yerınde olacak kazalar kod farkını unutunca yapan mutahıt sokak cıkmaz sokak oldu gelın gorun rezılıkkkk yakında kımın cebıne para gıttıyse yasanan kazalrdan o sorumlu olur
Kasabalı
02.01.2018 17:47

Sadece kimin cebine para gittiyse değil Belediye başkanından Bu projede sorumluluğu olan en alt memura kadar herkesin olabilecek kazalardan hem dünya hem ahiret sorumluluğu var

Eren Bilen
02.01.2018 14:19
Hazır asfaltı atıyorlar üstüne yama yapmayı unutmasınlar sonradan sıkışıklık olmasın.
cemal ufuk
02.01.2018 14:18
Kipa yolunun asfaltları 10 gün içinde göçtü. bakalım kavşağa dökülenler 2 hafta dayanabilecek mi.
Ramazan olur
02.01.2018 14:17
Başkanım küpçüler kavşağınada el atın ne karşıdan karşıya geçmeye zorlanıyoruz geliş gidiş çok tehlikeli yada Kasis istiyoruz
Online Ziyaretçiler