Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Bir annenin acı feryadı: Oğlumu pisliğe soktun..

Adapazarı'nda açılan sahte facebook hesabından 32 kişiyi olmayan telefonları satarak dolandıran B.Ç(28) kendisine yardım eden F.G ile birikte yakalanırken, şahıslar adliyeye sevk edilirken emniyete gelen F.G'nin annesi 'Oğlumu bulaştırdın pis işlerine. Allah belanı versin' diyerek gözyaşları döktü.

15:41   |   02.01.2018
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi

MEDYABAR.COM:- ADAPAZARI'nda yaşayan B.Ç iddiaya göre sahte Facebook hesabıyla Adapazarı, Bolu, Düzce, Zonguldak ve civarındaki illerde bir çok kişiyi telefon satışı yaptığı iddiasıyla dolandırdı.


Sakarya Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Yan Kesicilik ve Dolandırıcılık Bürosu ekipleri, şüpheliyi yakalamak için harekete geçti.






Ekipler, uzun bir süre yaptıkları teknik takibin ardından şüphelinin yerini tespit etti.

2 dolandırıcılık suçu ve 28 bilişim dolandırıcılığı suçundan aranan B.Ç polisin baskınında saklandığı evde yakalandı.


Facebook'taki olandırıcılık olaylarının birinde bu kişiye yardım ettiği öğrenilen F.G(22) de eş zamanlı opersayonda yaşadığı evde gözaltına alındı.


Emniyete götürülerek sorguya alınan B.Ç'nin Facebook'ta mesajlaştığı kişilere başkasının adına olan İBAN'ı vererek para yatırmalarını sağladığı ancak fotoğraflarını gönderdiği cep telefonlarını yollamadığı öğrenildi.


Bu yöntemle yüksek miktarlarda para elde ettği öğrenilen B.Ç ve F.G işlemleri tamamlandıktan sonra adliyeye sevk edildi.


Bir Annenin acı feryadı: Oğlumu pisliğe soktun


Şüphelilerin çıkarılırken polis merkezine gelen F.G'nin annesi Filiz G. dolandırıcılık şüphelisi B.Ç'ye hakaretler edip feryat ederek, "Allah belanı verdi, oğlumu bulaştırdın pis işlerine. Çıkama inşallah içerden. Kimin hakkını yediyseniz Allah çıkarsın sizden." dedi.


Gözyaşı döken acılı anneyi polis ekipleri teselli ederek bölgeden uzaklaştırdı.


İŞTE O ANLAR





Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 141520 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 19310 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Cani yandi
03.01.2018 22:21
O kadar insanin ahini al, herkesi kotu emellerine alet et. Surdugun o sefanin simdi cefasini oyle bir cekki baris cevik ne bu dunyada ne ahirette yuzun gulmesin senin . Zamaninda attigin o kahkahalar o alay etmeler Simdi aynisini sana yapicaklar ya . Benim gibi diger insanlarinda icinin yaglari oyle bir eridiki ilahi adalet bu iste
Bilinmeyen
03.01.2018 13:26
Zorla kimse kimseye birşey yaptırmaz. Furkan Barış tan önce de cezaevinde yatmadı mı o zaman da mı Barış zorla yaptırdı. Barış tehdit edecek biri değil. İkisini de tanıyorum böyle bir şey üzdü gerçekten. Allah yardımcıları olsun. Yaptıkları sasritti ve üzdü...
Kemal
03.01.2018 21:10

Bu şerefsiz ilk defa bu işi yapmıyor. Facete dolandırılan kişilerin olduğu grup var. 38den çok daha fazlası var. Umarım daha önceki gibi bu defa 2-3 sene ile yırtmazlar. Bunları ve işbirlikçilerinin hepsinin içeri atılması lazım.

ANTEPLİ
03.01.2018 15:15

İLGİLİ ŞAHISLAR SENİ NEDEN ŞAŞIRTTI NASIL BİLİYORDUN Kİ ADAM HEM DOLANDIRIYOR ÜSTÜNE BİR DE NASIL İYİ GİRDİMİ " DÜNKÜ YEDİĞİN KAZIĞIN ACISI GEÇMEDİ HALA SANIRIM " ŞEKLİNDE DALGA GEÇİYORDU HATTA NAMUSLUCA TOPTANCILIK YAPAN PİYASADA BİLİNEN ŞAHISLARIN MALİYEYE HESAPTAN KAÇMAYAN KİŞİLERİN ADINI REFERANS VERİP KATI DOLANDIRICILIK VAKASIDA SÖZ KONUSU PİYASADAN ARAŞTIRILABİLİR NESİNİ İYİ BİLİYORDUN NESİ ŞAŞIRTTI AYYUKA ÇIKMIŞ BİR BARIŞ Ç...... VAR YILLARDAN BERİ BU İŞİ YAPAN VE İÇERİ GİRİP ÇIKAN

abdullah yücel yılmaz
03.01.2018 13:19
ilgili şahsa ait konya adliyesince konya savcılığına suç duyurusunda bulunulmuştur çeşitli illerdede dolandırılan arkadaşların savcılıklarca şikayetleri vardır adım abdullah yücel y... şahsın ilgili yazışmaları ve verdiği hesap lehindede suç talebinde bulunulmuştur her ne sebeple olursa olsun şahsın dışarda kalmaması elini kolunu sallaya sallaya gezmemesi gerekir arkasında dolandırdığı yığınla telefoncu vardır suça kimi alet olmuşsa olmuştur sonuna kadar o şahsında yargılanması gerekir tehditle suç işlenmez adam dolandırılmaz o zaman tehditle insan öldürün olayın bizzet takipçisiyiz yazışma textleri elimizdedir
Dolandırılan
03.01.2018 21:42

Benide dolandırdı bu barış çevik denen karaktersiz. Başa gelmeyince kimse bizim halimizi anlamaz. Millete gülerdim, başıma gelince deliye döndüm.

Dolandırılan
03.01.2018 21:10

Benide dolandırdı bu barış çevik denen karaktersiz. Başa gelmeyince kimse bizim halimizi anlamaz. Millete gülerdim, başıma gelince deliye döndüm.

şaşkın vatandaş
03.01.2018 09:07
Burada yorum yazan hiçkimse videoyu izlemeden yorumda bulunmuş.Zavallı ülkem herkes herşeyi çok biliyor.Kadın diyorki oğlumu ölümle tehdit etti bizi ölümle tehdit etti.Ayrıca bu adamı ben şikayet ettim de yakalandı yani ben yakalattım.Aferin okumadan dinlemeden yorum yapmaya devam edin
mertt
03.01.2018 07:26
Çocuğunu dövmeyen dizini döver, dediğine göre atalarımız boşuna dememişler.. Sen sahip çıkmazsan, birileri sahip çıkar.. Allah kimseyi evladı ile sınamasın, Çocuklarımıza gerçekten sahip çıkalım.. Küçük hataları görmezden gelmeyelim zamanında yapılmayan müdahalelerin sonu çok ağır oluyor maalesef..
Duyarlı vatandaş
03.01.2018 07:06
Artık faturalarda bile dolandırıcılara inamayın mesajları var polis jandarma sürekli mesaj atıyor televizyonlarda çarşaf çarşaf dolandırıcı haberleri var ama hala bunlar insanları kandırıyorsa vay ülkemin haline
send işçi
03.01.2018 00:54
hanımefendi oğlunun başına silah mı dayamışlar ?
Sıcak para ...
02.01.2018 16:48
Emniyet genel müdürlüğü telefonlara dolandırıcılara inanmayın mesajlarını atmasına rağmen , hala bu tip dolandırıcılar iş yapabiliyor ise bir eksiklik var bizim insanlar da ... Lakin , oğlumu kandır dı diye şimdi haykıran anne , oğlun bu işten para kazanırken , yasal olmayan para elde ederken , neden engel olmadın ... Sıcak para kazanırken iyi , yakalandın da kandırıldın mı oldu ...
Biraz Saygı