Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Arifiyeli fabrika işçisine talih kuşu kondu! 5 milyonluk ikramiye...

1.Organize Sanayi Bölgesinde bulunan bir fabrikada çalıştığı belirlenen Mustafa Taşkın isimli vatandaş, Milli Piyango İdaresinin yılbaşı özel çekilişinde 5 milyon liralık ikramiyeyi tutturdu.

23:57   |   02.01.2018
Haber Resmi

Azim Çelik haberi...

İkramiye haberini sosyal medya hesabından duyuran Mustafa Taşkın isimli fabrika işçisi, satın aldığı çeyrek biletle fotoğrafını da paylaşarak, "Buna da şükür" diye yazdı






5 milyon liralık ikramiyenin isabet ettiği 2551923 numaralı bileti gösteren Taşkın, sosyal medya hesaplarından tebrikleri kabul ediyor. 


Arifiye'de ikamet eden Taşkın çeyrek bilet aldığı için kazandığı 1 milyon 250 bin liralık ikramiye ile ne yapmayı düşündüğü ise bilinmiyor..


BU HABERLE İLGİLİ






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Yaşam

Medyabar.com bugun 10793 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 21274 kere okundu
YORUMLAR 27 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
DÜZEN BATSIN
03.01.2018 09:44
MİLLİ PİYANGO İDARESİ DEVLETİN KURUMU. YAKLAŞIK 600 MİLYON TL LİK BİLET SATMIŞ. DAĞITACAĞI İKRAMİYE 350 MİLYON TL. DEVLET BURADA İYİ KAR ELDE ETMİŞ. DEVLETİN BU ŞEKİLDE KAR ELDE ETMESİ CAİZ MİDİR? SİZ BİRİNİ ELEŞTİRİRKEN TEK TARAFLI YAKLAŞIYORSUNUZ. KARDEŞİM AZICIK OMURGALI OL. DEKİ FAİZ HARAMDIR. VERENDE ALANDA GÜNAH İŞLEMİŞTİR DE. MİLLİ PİYANGO HARAMDIR ALAN SATAN OYNATAN GÜNAH İŞLEMİŞTİR DE. CAMİ DE İMAMLAR ALMAYIN HARAM DİYOR. PEKİ NEDEN SATMAYIN HARAM DEMİYOR. ÇÜNKÜ DEVLET SATIYOR. İŞİN UCUNUN NEREYE GİDECEĞİNİ BİLİYOR. O YÜZDEN ELEŞTİREMİYOR. YANİ KEMİKSİZ OMURGASIZ BİR. HARAMA HARAM BİLE DİYEMİYORLAR.
sakaryalı-54
03.01.2018 16:14

arkadaşım devlet laiktir de devletin dini olmaz de ama laiklik dinsizlik demek nedir ya bu kadar cahilce bir cümle olamaz itersen önce laik demek nedir onu bir araştırsaydın bu ülkenin geneli Müslüman olsada gayri müslimlerde var laik sıfat din işleriyle dünya işlerini ayıran, dinin dünya, özellikle devlet işlerine karışmasını istemeyen (kişi, toplum, devlet).

soru cevap
03.01.2018 11:49

devlet laik olduğu için karışmıyor olabilirmi acaba.yani dinsizlik demektir laiklik.Ama şahıslar laik olmaz.bu ayrımı iyi öğren.Ayrıca evet Faiz Bütün müslümanlara haramdır.Bu bir hamalda olabilir bir cumhurbaşkanıda olablir.herkese haramdır.Keza piyango v.s. bütün kumarlarda haramdır ve oynayan-alanlar kadar sebep olanlarda (yasa çıkartanlar, hala izin verenler, bayiiler v.s.) vebal altındadır.Bu bu kadar basit.Biz bunu söyleriz. asla çekinmeyiz.Burada mesele nedir biliyormusun. Sen bunların haram olduğuna inanıyor musun inanmıyor musun.??? ve bu illetlerden,insanları sömüren emeğini çalan bu zalim uygulamalardan İnsanların kurtulması için Allah ın yasakladığı bu işlerin yasaklanmasını sende istiyor musun istemiyor musun.??? Mesele bu.

Yenigünlü
03.01.2018 09:34
Ya hu adam tuttursa atar mı böyle rahatça amcası dayısı çıkar bir dünya. Hadi attı diyelim adam gece vardiyasına geliyor vardiya teslim aldım. Hadi mantık arayın :)
Sadece Biri
03.01.2018 09:12
Ah be çocuğum ne gösteriyorsun kendini al paranı git buralardan...şimdi sana bir sürü insan rahat vermeyecek..güle güle harca akıllı davran..kendini kaybetme...
cglr
03.01.2018 08:49
ŞU HARAM DİYENLERE ÇIKSAYDI ACABA NE OLURDU :)
deveci armudu
03.01.2018 11:50

haram diyenler bilet almadı kardaş.O yüzden sorun saçma olmuş.

YEMEK
03.01.2018 09:19

Haram diye bilet almadım. Almadan nasıl çıkacak.

EMRE SER
03.01.2018 08:33
OOOO DAYIMIN OGLU , EN SEVDİĞİM AKRABAM HAYIRLI OLSUN :))
tokmakçı
03.01.2018 08:29
bu murtaza doğru diyor.müslüman olmayana haram değil demek istiyor yani.yoksa o kadar cahil olamaz canım.efendim!! yok canım!! olurmu hakkaten?? acaba???hıımmmm
Mustafa TAŞKIN
03.01.2018 08:24
Arkadaslar bu resim gercekdegildir montaj dir nerden mi biliyorum çünkü kendim yaptım ayrıca gerçek olsa feysbukta atmam yetkililerden ricam bu haberi kaldirsinlar duymayan kalmamış ek bilgi photoshop cs6 kullandim
feysbuk
03.01.2018 09:45

feysbuk ne la ?

Mahmut yavuz
03.01.2018 08:18
Buna da şükür mü lan bi yürü git hayatında o kadar parayı bi arada gördün mü sen galiba eski parayla 5 milyon zannetti
Porr
03.01.2018 08:18
Eski türkiyede olsa bu para büyük ikramiye idi.orta sinif icin para o kadar degersizlesti ki...1 milyona 50 metre temelli dublex alabilirsin...para bitti..islamci iktidar herkesi piyangoya itti.askeri ücreti gectim.10 bin maaş alan serdivandan sapancadan bırak korucuktan villa alamaz.piyango evet günah..ama daha büyük günahlar var.ahirette hesaplasicaz.salaga yatalim bakalim.
Üsküdar3454
03.01.2018 06:00
haram olmasına haram ama iyi para
Xoxm
03.01.2018 05:54
Adam parayı almadan zukkum ettiniz
DELİ MURTAZA :)
03.01.2018 02:01
HARAM FALAN DEĞİLDİR SEN KEYFİNE BAK KARDEŞİM... EV AL, ARABA AL, TATİLE GİT, HAYATINI YAŞA PİYANGO HARAMDIR DİYENLERDEN BANKADA FAİZDE PARALARI OLANLARI ÇOK GÖRDÜK
DOĞRUCU DAVUT
03.01.2018 09:16

piyango almayan benim :)

laf söyledi balkabağı
03.01.2018 08:25

Ey inananlar, hamr [alkollü içki], kumar, putlar ve fal okları şüphesiz şeytan işi pisliklerdir, bunlardan kaçının ki saadete eresiniz. (Maide 90)...KUMARIN HARAM OLDUĞUNU ALLAH KİTABIMIZDA DİYOR.ALLAH IN BANKADA FAİZDE PARASIMI VAR.YA CAHİLSİN YADA DİNSİZ.BUNUN BAŞKA İZAHI YOK.BU ARADA EĞER SEN MÜSLÜMAN DEĞİLSEN SANA HERŞEY SERBEST.SEN TAKIL KAFANA GÖRE MURTAZA.YADA KAMİLTOŞMU DİYEİM.

murat
03.01.2018 07:56

DELİ MURTAZA HANİ SEN PİYANGO ALMIYORDUN NOLDU?

Hicran boncuk
03.01.2018 03:34

Hey ALLAHIN kulu seni yaradan var o rabbim seni çarpar nedemek haram değil dikkat et ALLA CC muhafaza dinden çıkarsın bari haram dede sonra onu al bunu al de kendi kendine hüküm verme bire cahiiiiil

Adnan efeoglu
03.01.2018 02:01
Sakaryaspora 600 bin tl bağış yapacakmis yakişir kardesimize
sangarius
03.01.2018 01:21
Kola kilo yapıyor deyip kolayı litre litre tüketmek gibi bu haram mevzuları :) Torpille adam alırken devlet memurlağına sıkıntı yok ama :) Hayırlı uğurlu gelir umarım, daireye göm kanka :)
İdris koçovalı
03.01.2018 00:56
Helal 15 tl parasını haram bir milyon ikiyüz elli bin liraya döndürmüş oldu, geçici hayatta kazanmış gözüktü ama ebedi hayatta ne büyük bir kaybın içinde acaba...
send işçi
03.01.2018 00:51
haramdan para kazanıp bunada şükür demek ? :d sanki sabahın 7 sinde dükkan açıp siftah yapmadan kapatmış esnaf gibi konuşmuş :d
nefes
03.01.2018 09:19

Bak bu yorumu beğendim.

Sade Vatandaş
03.01.2018 00:29
Fabrikayı satın alıp patronunun patronu olsun. Bir gerçeği unutmamak lazım; piyango haramdır.İstediğiniz kadar cümle kurun,hakikat değişmez.
Online Ziyaretçiler