Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Geçip giden otobüsün ardından böyle bakıyorlar...

Küçücek-Karapürçek ve Kayalar'dan Adapazarı istikametine çalışan otobüs hatlarına Büyükşehir'in getirdiği yeni yasak yolcuların mağdur olmasına neden oldu.

14:13   |   03.01.2018
Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 
Serhat YILMAZ - Erhan KAYTANBAY'ın haberi 
 

Büyükşehir Belediyesi, yeni uygulamayla  köy içi hatlarına yeni kurallar getirildi. 
 
Buna göre Küçücek-Adapazarı hattı, Karapürçek-Adapazarı hattı ve Kayalar-Adapazarı hattında çalışan otübüsler her yolcuyu alamayacak. 

 

Küçücek otobüsleri Yüksel köyünden yolcu alamıyor ama bitişiğindeki köy olan Teketaban'dan yolcu alıyorlar.

 

Aynı otobüs, Teketaban'dan sonra Yazılı, Ekinli, Kayalar-Memduhiye dahil Çaybaşı-Yeniköy sapağına kadar da yolcu alamıyor.
 
Bu durumdan hem yolcular şikayetçi, hemde otobüs şöförleri yeteri kadar yolcu alamadıklarından gelirlerinin yetmediklerinden şikayetçiler...
 
1 Ocak itibari ile gelen bu prosedürle artık her otobüs her yerden yolcu alamıyor. 
 
"Biz mağdur olduk" diyen yolcular bir an önce bu duruma bir çare bulunmasını istiyorlar.





Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 13428 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 13717 kere okundu
YORUMLAR 19 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Emekci
04.01.2018 09:04
Birbirinizin ekmegine göz dikip oraya medyayla balon ucurmayin yillardan beri bu boyle ve bir cok ornegi var sogutlu-ferizli sapanca arifiye ve bir cok ornek var simdimi sorun oldu belediye de tam bu yuzden bu uygulamayi boyle yapiyor belediyenin politikasi dogru ve yerinde bi karardir
necati yılmaz
04.01.2018 08:38
Bu tip uygulamalar bir çok şehirde var. Sadece Sakarya'ya özel demek cehalettir. Toplu taşımada minibüs, otobüs, taksi her yolcuyu almak için trafiği ve insanların canını riske atıyorlar. O yüzden bölgesel yolcu ağırlıklı çalışmak en iyisi.
hasan kemal
04.01.2018 08:30
afrika ülkelerinde bile böyle bir şey yoktur. kart 54 satıyorsun heryerde geçer diyorsun ama iki kooperatif müşteri paylaşamıyor diye vatandaş yolda bekliyor yok böyle bişe yazık yazık
sssssss
03.01.2018 23:01
o köyün muhtari varmi.varsa ne işe yarar.bi sormak gerekir
Obişu
03.01.2018 22:59
Gerçekten çok komik güliyim bide ha ha ha,arifiye - sapanca hattındada aynı durum var. hiç istanbulda kocaelide böyle bi uygulama var mı? Yenicamiide halk otobüslerine bakıyorsun sanki 2000li yıllardayız Belediye otobüsleri neden heryere gitmiyor? Cevabı basit: RANT sakarya halkına bunlar mustehakk
Haydar
03.01.2018 22:28
Herkes istediği yerden yolcu alsa daha mı iyi. Bu sefer yolcu kapma yarışına girip senin benim hayatımı tehlikeye atıyorlar. Trafik kurallarına uysunlar da herkes kendi yolcusunu taşısın. Büyükşehirden ricam, toplu taşıma araçlarını daha sıkı denetleyin lütfen.
DeadPool
03.01.2018 22:07
Bu yeni bir uygulama değil ki. Her otobüs hattı belirli bir bölgeye hizmet etmek üzere kurulmuştur. Bunu tüm taşımacı esnafı bilir ve yolcuyu mağdur etmeden birbirinin hakkını yemeden işine bakar. Yolcu tabii ki de istediği araca biner, onu kimse engelleyemez, ancak her hattın farklı fiyat tarifesi vardır, bunu göze alan istediği araca binsin.
Arifiyeli
03.01.2018 21:50
Ben esnafım yolcu bizim velinimetimiz ama bizde bu işten colugumuza cocugumuza ekmek goturuyoruz. Benim yolcumu onumden giden baska bir hattın otobüsü alırsa ne olacak sorunlar cozulecek mi? Bence herkes kendi bölgesinin otobüsleriyle yolculuk yapmalı yolcu otobuscuyu, otobuscu yolcuyu tanıyacak daha samimi bir ilişki olacak. Ben böle dusunuyorum
Hocaköylü Emrah
03.01.2018 21:43
Sare Hanıma katılıyorum her köyün arabası o koyun yolcusunu taşısın. Devamlı kullandıgım araclarda yer kalmıyor. Yolcu dolu diye bizde durakta kalıyoruz. Bence bu uygulama olumlu olmus
Karapürçekli
03.01.2018 21:40
Doğru habercilik mi ısmarlama habercilik mi? Bir magduriyet varsa ilgili makamlarla cözülür. Resmen esnaf arabanın arkasına geçmiş tam kareyi yakalayıp haberi yaptırmıs.
Sakaryalı
03.01.2018 21:25
Bence çok guzel uygulama otobusler tıklım tıklım balık istifi gibi oluyor helede yaz günü hiç çekilmez oluyor. TEŞEKKÜRLER Sakarya Büyük Şehir Belediyesi.
Keloglan
03.01.2018 20:18
Burası Sakarya. Türkiye'de ne kadar ilginç, hayret uyandıracak, buda olur mu dedirtecek bir haber varsa çoğu güzelim Sakarya'dan çıkar.
Sare
03.01.2018 19:10
Herkes kendi köyünün otobüsüne binse böyle bi yasak olmucakti peksenler kayalar yolculari karapurcek kucucek otobuslerine biniyolar bu sefer hocakoy ahmetler yolcuları otobüste yer yok diye binemiyolar yerinde bi yasak gelmiş hatta gec bile kalınmış
SinanK
03.01.2018 18:07
Aynı uygulama sapanca - arifiye otobüsleri arasında da var bir gece denk gelmiştim arifiye gidicem son otobüsü kaçırdım sapanca arabasına bindim arifiyede inicem yok abi indiremem diyor şöförde kendince haklı hani sakarya'da oda başkanlar vs vs dün ki haberde lanet okumuştum yine tekrar ediyorum KURUŞUM CEBİNİZE GİRİYORSA HARAMIN ZIKKIM OLSUN BOĞAZINIZDAN GEÇMESİN !!!
ares
03.01.2018 17:27
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ NE YAPTIĞINI BİLİYORMU ACABA,BÖYLE SAÇMA UYGULAMAMI OLUR,İSTEYEN İSTEDİĞİ OTOBÜSE BİNSİN,HATTA HEPSİNİ TEK MERKEZE TOPLAYIP 10 DAKİKADA BİR ARABA KALDIRSINLAR EN UYGUNU BU
arda
03.01.2018 16:46
Çok yanlış bir uygulama soğukda yağmurda vatandaşı bekletmek mantıklı bir uygulama mı. Lütfen bir karar alınırkan istişare edilmeli detaylı düşünülmeli. Acele karar ancak sinek yakalamaya yarar
Bekir
03.01.2018 16:43
Diğer otobüs sahipleri şikayet ettiği için bu karar alınıyor. Bizim yolcularımızı alıyorlar diye. Yolcuyu düşünen yok. Her otobüs hattının kendine ait yolcu güzergahı var. 2 tane 3 tane hat olunca böyle oluyor.
karapurcekli
03.01.2018 16:31
KARAPÜRÇEGE YOL LAZIM AMA ÇAYBASINA KADAR DEĞİL ORADAN SONRASI ONEMLI
Kanarya
03.01.2018 15:32
Böyle Çağ dışı bir uygulama ancak Sakarya Büyükşehir Belediyesinde olur.Ne alaka ben bir müşteri olarak istediğim otobüs'e binerim. Sen kimsin ki bana böyle bir yasak uyguluyorsun. Bu yanlıştan bir an önce dönülmesini bekliyoruz. Duyarlı vatandaşlarımızı "Cimer" e şikayet etmeye davet ediyorum.
Online Ziyaretçiler