Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sakaryaspor-Altay maçıyla ilgili kritik yasak kararı

Sakaryaspor'un Pazar günü kendi sahasında oynayacağı Altay maçına deplasman seyircisi yasağı geldi.

21:16   |   13.03.2018
Haber Resmi

Spor264.com'un haberine göre; İl Güvenlik Kurulu bugün yaptığı toplantıda misafir takım Altay taraftarlarının 18 Mart Pazar günkü Sakaryaspor Altay karşılaşmasında maça alınmaması kararını aldı. Bu kararının ardından Altay taraftarlarının Yeni Sakarya Atatürk Stadyumuna alınmayacağı iki kulübe de tebliğ edilecek. 








Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 224579 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7481 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Altayleee
16.03.2018 00:28
Tv yayini istiyoruz,TRT den maca gidemiyecek BUYUK ALTAY taraftarina destek lutfen
göktuğ
14.03.2018 09:43
Altay'ı öyle yada böyle zorlansakta yeneriz.Ama sonrası ne olacak deplasman yine hüsran olacak.Kafayı yicemya deplasmanda çok değilya biraz kıpırtı gösterseydik azıcıkya 4-5 puan toplayabiliseydik şuan Altay ile liderlik maçımız olacaktıya.Düşündükçe deliriyorum.Düştüğümüz hale bakya.
Süper b
14.03.2018 07:33
YASAK FELAN BENİ SUAN ZERRE KADAR İLGİLENDİRMİYOR TAKILMIŞSİNİZ BİR YASAK GEYİGİNE... SANİRİM UYKU MODUNDASİNİZ TAKİM İCİN TEK KELİME SOYLEMEK İSTİYORUM " DEVEYE SORMUSLAR BOYNUN NEDEN EGRİ DEVEDE DEMİSKİ NEREM DOGRUKİ.. SİZİN SUAN İZLEDİGİNİZ FİLMİN ADİ DEVE.. HADİ BEN KACTİM ..
Tatanka
14.03.2018 01:49
Şampiyon olan kadroya primini, maaşını vermeyen sadece 3 topçu ile anlaşıp bu senede şampiyon olmak varken gittiniz 16 tane topçu aldınız yeni aldiklariniza para ödeyip eskilere vermediniz önce osman hocayı yediniz sonra topçuları gonderdiniz m.akin'a yıllık 1.5 milyon verdiniz hiçbir başarısı olmayan Kocaeli'li e.korukir'i getirdiniz yüzünüze gözünüze bulastirdiniz lütfen onurlu bir şekilde istifa edin Sakaryaspor'a iyilik için e.korukir'ida alıp gidin Sakaryaspor için yalvarıyorum
Sakaryali sarı
14.03.2018 00:59
Biz gitiysek onlarda gelecek!!
Skumral
13.03.2018 23:55
Ya arkadas bu neyin yasagi... istanbul takimlarina yasak koyamiyorsunuz neden bu yasaklar hep bizlere geliyor... istanbul baska ulkenin sehri biz baska bir muz cumhuriyetinin mi sehriyiz...? Yeter yeter tuzaklar kurmayin yollarimiza...
DÜZEN BATSIN
14.03.2018 10:10

NİYE BİR ŞEY OLSUN YAMYAM MIYIZ BİZ. OLMAMASI İÇİN ELİNDEN GELENİ YAP. ADAM İZMİRDEN KALKIP MAÇ SEYRETMEYE GELECEK.

Osman Bostan
14.03.2018 08:50

Arkadaşa katılıyorum,Altay seyircisi de bal gibi gelmeli,Ne demek yasak? Sanki biz maça gideceğizde bide Altaylılara yasak koyuyorlar.Bırakında adamlar şampiyonluk yolunu doya doya yaşasın.Altaya başarılar dilerim.

sliman
14.03.2018 08:08

bence çok mantıklı karar.bir kişi bile zarar görse ne olacak.atıp tutuyorsunuz.sonra ah vah tüh.hiçbir maç için değmez.insanın hayatı her şeyden önemlidir.alkol alıp maça gel sonra kavga dövüş.

Tamer uçkun
13.03.2018 23:31
Tv yayını istiyorusss
düzen batsın
13.03.2018 22:42
il güvenlik kurulu sorumluluk almamak için görevden kaçıyor. Futbol halk için seyirci için taraftar için var. taraftar olmadan maç olmasının ne önemi var. şu yasak kültüründen kurtulun artık. umarım yasak kalkar.
Volkan ATALAY
13.03.2018 22:38
EĞER RUHSUZ OYNACAYAKLAR İSE ZATEN SEYİRCİYE TARAFTARA GEREK YOK
Sakaryalı
13.03.2018 22:32
Futbol taraftar ile güzeldir.. Altay taraftarı gelmeli.. İlla ki atışmalar olacak bunlar futbolun güzellikleri zaten ama seviyeli oldukça.. İl güvenlik kurulu bi maç için güvenlik önlemi alamıyorsa bu onların sorunu bizim değil.. Biz deplasmansız futbol istemiyoruz...!!!
Keşke
13.03.2018 22:27
Keşke bize de yasak gelsede içimizden gelerek maça gidip şu ruhsuz topçuları izlemek zorunda kalmasak ama gönül işte duramıyor yine gidiyoruz gideceğiz Sakaryaspor için
Online Ziyaretçiler