Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Altay maçı öncesi Korukır'a ziyaret

Nazilli Belediyespor mağlubiyetinin ardından, tribün liderleri Sakaryaspor Teknik Direktörü Engin Korukır ve futbolcuları ziyaret etti

21:23   |   13.03.2018
Haber Resmi

Spor264.com haberi...

Nazilli'de alınan 3-0'lık mağlubiyetin ardından Teknik Direktör Engin Korukır ve yönetim yoğun eleştirilere maruz kalırken, pazar günü oynanacak olan Altay maçı öncesi yeni bir gelişme yaşandı. 






Pazar günü oynanacak olan Altay maçı öncesinde tribün liderleri Korukır ve futbolcularu ziyaret etti. Ziyarette taraftarın beklentileri Korukır ve oyunculara iletildi. 


Bu arada taraftarların Cuma günü Rüstemlere giderek, teknik heyet ve futbolculara tatlı ikram edeceği öğrenildi.







Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 207261 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9568 kere okundu
YORUMLAR 18 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Falan filan
14.03.2018 20:38
Tatangalar şasirmissa sakaryaspora yeni bir taraftar grubu gerek yada yeni tribun liderleri
SEDAT YILMAZ
14.03.2018 15:42
ŞEHRİN AGAR ABİLERİ GÜZEL POZ VERMİŞ İSTİYOLARKİ KİMSE ELİŞTİRMESİN NE DİYOSALAR TAMAM DESİNLER BİZ SAKARYA SPOR SEVDALISIYIZ TAKIMI KENDİ ÇIKARLARINIZA ALET ETMEYİN BAŞKAN YA FABRİKA AYARLARINA DÖNMESİ LAZIM YADA TAKIMIN BAŞINDAN GİTMESİ LAZIM FUTBOL ZEKA OYUNUDUR YÖNETİCİLERİNDE ZEKA SORUNU OLMAMASI LAZIM SAKARYA SPORUN KİMSENİN İYİLİKYAPIYO GÖRÜNTÜSÜNE İHTİYACI YOKTUR İSTANBULLARA İZMİTLİLERE HELE HİÇ İHİTYACI YOKTUR TAKIM SANKİ 30KİŞİNMİŞ TAVRIYLA YÖNETİLİYO BUNU TARAFTARIN FARKETMEDİYİNİMİ DÜŞÜNÜYOSUNUZ NEYSE FUTBOLCULARA BAŞARILAR DİLERİM HENDEK ORMANKÖYLÜ
Mehmet can
14.03.2018 23:04

Tabi tabi sen ne bicim sehirsporlusun yaa o karedeki adamlar herseyini ortaya koyuyo uzak yakin demeden takiminin pesinden gidiyo kendi cikariymis sen ilk once bi trubun sevgisini ogren ondan sonra cikar neymis pay neymis ogren tammmi

burak
14.03.2018 12:43
maalesef koskoca sakaryaspor ve tatangalar siyaset mafya cemaat üçgenine teslim olmuştur yazıkk
senbirakbuisleri
14.03.2018 10:32
Tatlinin ortasinda aci biber ikrami gerekli mesajı verecektir siz bu taraftari yok sayamazsiniz...
Sadece SAKARYASPOR
14.03.2018 08:57
Oraya tatlı değil de acı yedirmeye gitmişler sanki yüzlere bakınca öyle anlaşılıyor yol yakınken engin hoca istifa et burdan yönetime sesleniyorum gidin Şaban yıldırımı bulup getirin bu takımın başına
bülent
14.03.2018 08:57
Günü kurtatarak bir yere varamayız bu takım altayı yener ama ondan sonraki deplasmanları karagümrük,fethiye,silivri yi niğdeyi yenemez. maç seçerek yada içerde taraftar baskısı ile oynayarak bir yere varamayız.şampiyonluk hayal Playoff zor gibi playof a kalsak dahi Engin hocanın başarılı olacağını sanmıyorum. Deplasmanda motivasyon eksikliği var sanırım Engin hoca iyi ve özverili bir insan fakat bazen bu güzel tarafalar yeterli olmuyor. Playoff treni kaçmadan tecrübeli bir hoca ile anlaşmamız gerekiyor.
Süper b
14.03.2018 07:42
LUTFEN BİRİSİ BUNUN BANA SAKA OLDUGUNU SOYLESİN RUYA FELAN OLSUN KORUKİRA ZİYARET TOPCULAR TATLİMİ SİZE BİSEY SOYLİYİMMİ BU İSİN SONU SU OLUCAK HERKES KENDİ SUYUNDA BOGULCAK.. HEMDE ACİ CEKEREK.. BEN SİMDİ NAZİLLİ NEDEN 7 ATMADİ DİYE KALBİMİ PARCALAYASİM GELİYOR... BEN SADECE SAKARYA SPORUN ARMASİNİ VE FORMASİNİ TUTUYORUM BU FUTBOLCULARİ DEGİL...SOZUN BİTTİGİ YERDEYİM... HEPİNİZE KOMİK HABERLİ GUNLER DİLİYORUM... EYVALLAH HADİ BEN KACTİM..
Osman
14.03.2018 07:37
Nazilli maçında bizi stadyum dışına çıkmaya zorlayan, dışarı çıkmayan taraftara küfür edip üstüne yürüyen siz değilmiydiniz. Ne oldu cebinize ne girdi de ......... döndünüz. Sizinle bu saatten sonra işim olmaz ve sizinle hareket edip maça gitmem. Yazıklar olsun size ve çıkarlarınıza tribünün sözde liderleri...
Cacat
14.03.2018 10:19

Sen Kimsinki İsin oLmuyor Sıradan Bir ÇapuLcusun AsLınızı Inkar Edin Diyorum Cakma IsimLerLe Yorum Yapmayın.

Samim samimi
14.03.2018 00:44
Şampiyon olan kadroya primini, maaşını vermeyen sadece 3 topçu ile anlaşıp bu senede şampiyon olmak varken gittiniz 16 tane topçu aldınız yeni aldiklariniza para ödeyip eskilere vermediniz önce osman hocayı yediniz sonra topçuları gonderdiniz m.akin'a yıllık 1.5 milyon verdiniz hiçbir başarısı olmayan İzmitli e.korukir'i getirdiniz yüzünüze gözünüze bulastirdiniz lütfen onurlu bir şekilde istifa edin Sakaryaspor'a iyilik için e.korukir'ida alıp gidin Sakaryaspor için yalvarıyorum
ÇatCat
13.03.2018 23:55
YorumcuLar AsLınızı Inkar Edin Lutfen..
Cafer
14.03.2018 19:50

Bu ne demek la. Aslini inkar eden cingendir. Neden inkar etsin millet.

Saka
13.03.2018 22:40
Tatlının agdasi bol olsun. Suyu çok içsinler. Ohh yarasın. Siz tatlıyı yediredurun biz golü atarız.
55.dakika
13.03.2018 22:39
Nazillide futbolcuya sövdüren yönetim istifa diye bagırttıranlar taraftarı 55. Dakikada dışarı çıkaranlar şimdi ne yüzle gidiyor bir şey yapılıyorsa sonuna kadar yapın sözünüzün arkasında durun bir gün öyle bir gün böyle olmuyor.... Arma için oynamayacak para için oynayacak olan formasız çıksın sahaya !!!!
Tugan
13.03.2018 23:11

Abi Sakaryaspor hersey den önce gelir. Ama inanmıyorum teknik heyete. Şampiyonda olsak inanmıyorum. Hiç bu kadar rezil görmemiştim. En kötü gününüz bile bu oyundan güzeldi.

Gökhan alpaslan yildiz
13.03.2018 22:52

Cuma toplu gidilcek bugunku konu ani gelişen bir olay istersen buyur söylemek istediklerini söyle.

E.S. Sakaryalı
13.03.2018 22:16
Altay Maçı öncesi güzel bir motivasyon gerekmektedir. Takımın tarihi ve önemi taraftarın önemi ve tarihi hakkında bilgi verilmeli. futbol için değil bu taraftar için bu maç alınmalıdır. HADİ SAKARYAM . BİZ BİTTİ DEMEDEN BU LİĞ BİTMEZ.
Online Ziyaretçiler