Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Serdivan Kafeler Sokağı'ndan 'vale' isyanı

Serdivan Kafeler Sokağı'ndan şikayet gönderen bir kişi bölgedeki 'vale' sorununu yazdı

12:34   |   16.05.2018
Haber Resmi
 Serdivan'da kafelerin yoğun olduğu Kafeler Sokağı ve civarında yaşadıklarını Medyabar Whatsapp İhbar Hattı(0533 615 02 24)'na yazan vatandaş araçlarını park edemediklerinden yakındı.
Gönderilen o şikayet mesajında,"İyi akşamlar KAfeler Sokağı taraflarında arabayı çektiğimiz yerden valeli deyip kaldıttırıyorlar. Ben devletin yapmış olduğu yola neden para ödeyeyim ki? Bu konu hakkında gerekenin yapılmasını devlet büyüklerimizden yardım bekliyoruz." ifadleri yer aldı
 




Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 19475 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7762 kere okundu
YORUMLAR 10 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
ender han
17.05.2018 10:25
o cadde trafiğe kapanırsa biter , oraya gelen apaçilerin çoğu sırf arabasını gösterebilmek için geliyor yada oradan geçiyor bunu hepimiz biliyoruz :) vale 'ye arabayı vermedim abi bmw mercedesleri veriyorlar bize dedi kusura bakma benim jettam onların arabasından daha kıymetli ben parasını alın terimle kazanıyorum.
Görüş
16.05.2018 19:17
Başına böyle bişey olupta 155 i arayıp orda durup şikayetçi oldu mu ? Pek sanmam. Arayacaksın 155 i ama arayıp gitmeyeceksin öyle orda durakcaksın tek tek şikayetçi olucaksın bu 5 6 bilinçli vatandaş yapsa bidaha böyle bişeye cüret edemezler. Ama maalesef bizde sadece laf üretme dedikodu yapma var arabam olsa bana biri böyle bişey dese sonuna kadar giderim şikayetçi de olurum.
hakkı öz
16.05.2018 17:07
beyzadenin yanındaki köfteci ismail de başıma böyle bişey geldi ben arabayı park ettim vale olan kişi arabamı almamı söyledim dedim devletin yeri sizin özel otoparkınız değil niye kaldırayım falan diye söyledim tabi vale olan kişi atarlı giderli konuştu sonunda da iyi istersen koy ama arabana bişey olmasın diye tehtitler etti araba benim olsa o arabayı oradan çekmezdimde dua etsin araba benim değildi
Sakaryali 54
16.05.2018 18:13

Neden hemen şiddet olmasını bekliyorsunuz anlamadım. Yaşadığı olayı anlatmış haberde tamamen onunla ilgili...

serhat arslan
16.05.2018 18:07

hemşerim bende sandım ki 3 valeyi birden dövdün de anlatıyorsun !

Vatandas
16.05.2018 16:51
Isin sacma tarafi o sokakta 1 tane bar yada aileyede uygun restorant yok 5 6 tane kiytirik kafe bide vale sacmaligi eklemisler cok komik bir durum gorgusuz gorgusuz isler osacma sokagi ne zaman trafige kaparlar ozmn duzelir orasi it kopuk araba bogurtecek diye eksik olmuyor ordan
Osmanlı Geliyor