Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Bir bu kalmıştı!

Adapazarı şehir merkezinde bazı vatandaşlar, belediyenin yol kenarlarına diktiği çiçeklere göz dikti..

13:21   |   09.09.2018
Haber Resmi
MEDYABAR.COM:- Haber merkezimize son günlerde çiçek hırsızlığı konusunda çok sayıda şikayet gelmeye başladı..
 
0533 615 02 24 numaralı Whatsapp İhbar Hattımıza son gelen şikayette, şehrin en işlek caddelerinden biri olan Orhan Gazi Caddesi'nde belediyenin diktiği çiçekleri çalan iki yer aldı.
 
Okuyucu, kimliği belirsiz bazı kişilerin, Büyükşehir Belediyesi'nin yol kenarlarında güzel bir görüntü oluşması için diktiği çiçekleri çalarken görüntüledi.
 
Bu fotoğrafları haber hattımıza yollayan vatandaş,"Orhangazi Caddesi'nde orta refüjdeki çiçekleri çalıyorlar. Yazıktır günahtır bu kadarı da ayıp buna müdahale edilmeli" ifadelerini kullandı.




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 25967 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 10743 kere okundu
YORUMLAR 16 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
sakaryalı
10.09.2018 11:38
hırsızın küçüğü büyüğü olmaz hepsine hakkını helal etmiyorum bugün çüçek yarın kimbilir ne alır
yenigünlü vatandaş
10.09.2018 09:17
Ben ordaki kadınların yaptığı şeyleri ayıplıyorum. Yaptığı şey çok yanlış... Cehalet paçalardan akıyor. Aşağıda yorum yapan kişilere gelince belediye çiçek ekse, ekti israf etti olur; ekmese vay efendim belediye çiçek ekmiyor olur....
merda
10.09.2018 08:52
BENDEN YANA ÇEÇEK ALANLARA KAT KAT HELAL OLSUN ...AMA TRİLYONLARI BİR GECEDE GÖTÜREN YANDAŞLARA DEĞİL
ADALI54
10.09.2018 08:10
tüm yorumları okudum.Şehir düşünce kalitesi ortada,yapılanda bu seviyede normal.
SinanK
09.09.2018 23:15
O çiçekler zaten belediyenin savurganlığından başka bişi değil şehirde köprü tünel yok onlarca kaza oluyor ama çiçeklere para var acaba merak ediyorum bu çiçekleri kimlerden alıyorlar ?.. herkimse büyük zengin olmuştur Teyzecim benden yana helal olsun aldığın çiçekler bizim insanımız böyle işte milyonluk silinen vergi borçlarını görmez böyle abidik kubidik çiçek olayını abartırlar
Tolga can
09.09.2018 22:16
Benim hakkim helal belki onu satip 3 -5 kurus kazanacak yada hastasina hastaneye goturecek tuzu kurularin haberi yoktur dolarlari zirve yapinca bozdurup vatan sever olanlarinda millet aç ahali aç
borekcihasanusta
09.09.2018 21:34
yapılacak bir haber mi bu. Siz buna haber mi diyorsunuz. Oturduğunuz yerden size gelen üç beş fotografi yayına alıpta anlık psikolojinize göre başlık atıp servis yapmak ve binlerce kullanıcıya yanlış bilinç altına algı yapmak.sadece bu haber icin değil yapmis olduğunuz bir çok haberin basliginı atmaktan bile bi haberdiniz.gelistirin kendinizi daha kaliteli haberler sunun bize.pazarin sokağın mahallenin esnafın nabzını araştırın haber size değil siz habere gidin. TEYZEMIN YAPTIĞINI DA AYIPLAMIYORUM. Çok ince bir detay var ortada bunu anlamak zor.
Tekçi Şaban
09.09.2018 21:08
Bu yapılanlar bir terbiyesizlik Sözde anne olacaklar. Ne güzelde örnek oluyorlar çocuklara. Halbuki o çiçekleri oraya o sicak altında dikenler lerde belediyede asgari ücretle çalışan kadınlardır. Hainlik diyorum
Murat murat
09.09.2018 18:07
Yaptıgı onaylanacak bir şey degil elbette. Yine de Çaldı demek biraz ağır olmuş.almış desek daha uygun. Çaldı denecekse eğer bende kendinden çalınanı geri çalmış derim.
vatandaş
09.09.2018 17:43
ah be aklacım cahillik etmişsiniz ,gidin bi partiye şakşaklayın ,gidin bi cemaata benim hocam uçar kaçar muçize gösterir deyin bu ülkede değerli olursunuz ,ama sakım ha böyle yapmayın yoksa en büyük hırsız olmuş gibi basında çıkar yuhlanırsınız ,
Gercekleri gören
09.09.2018 15:24
Yuh baslığa bak milletın parasıyla yandaşlarına çektikleri peşkeş in en iyi yolu çıçek ekmek. halk kendı parasıyla ekılenı almış kime ne benden helal olsun
MERDA
09.09.2018 17:34

yandaş TRİLYONLARI BİR GECEDE cebe indirirken ses çıkmıyor Lakin.. EYYYYYLER???HIMMMMMM?????????????????????????????VATANDAŞ 1ÇİÇEK Mİ GÖZÜNE BATTI BEYCİKLERRRRRR..??????????????????????????????????????????????

Koca Sinan
09.09.2018 15:55

senin küçük beynin bukadar çalışıyorsa biz napalım. Bizede sokak aydınlatması lazım, direğimi çalalım. Diğerine otobüs lazım otobüsmü çalsın. Onlara ev lazım, belediye binasınamı geçsin?

Astala Vista
09.09.2018 15:21
Çiçek dalında Güzeldir. Ne gerek var böyle şeylere ayıp gerçekten
Paşa
09.09.2018 14:25
Şehir keşke çiçeklerle güzelleşseydi. En borçlu 3 belediyeden biriyiz 81 il içerisinde. Bunu haber bile yapamazsınız birilerine yaranmak için. Gerçekleri saklar görmezden gelirsiniz fakat işin içinde vatandaş olunca sırf fazla yorum gelsin diye herşeyi haber yaparsınız
Banu
09.09.2018 14:12
Yıllardır milletten neleri çaldınız ceplerinize indirdiniz sülalenizi zengin ettiniz millet bir çiçek çalmış çok mu.. Aynı yola 1 sene de asfalt atıp 6 kere kazıp yine asfalt attınız. Katrilyonluk alt yapı yaptık dediniz her yagmur sehrin sel götürdü. Bu işler çiçek ekmekle olmuyor. Halkımız soyulmaya alışmış at gözlüklerini artık cıkarın milletin ne yaptıklarını değil mevki sahiplerinin yaptıklarını ifşalayın cesaret varsa.
Online Ziyaretçiler