Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Toplu taşımaya zam ayarı! 25 kuruş ile 2 lira...

Toplu taşıma hizmeti veren halk otobüslerine mesafeye göre 25 kuruş ile 2 lira arasında zam yapıldı. Hafta başı uygulamaya alınan zammı, vatandaş otobüse bindiğinde öğrendi.

11:06   |   05.07.2018
Haber Resmi

MEDYABAR.COM
İlimizde mahalle ve ilçelere toplu taşıma hizmeti veren özel halk otobüslerinin taşıma ücreti konusunda uzun süredir devam eden görüşmeler sonrasında mesafeye göre zam kararı alındı. 
Buna göre, toplu taşımaya mesafeye göre 25 kuruş ile 2 lira arasında zam yapıldı. Yenikent bölgesindeki Camili ve Korucuk'a yolcu taşıyan otobüslere 50 kuruş zam yapılırken, en yüksek zam ise 2 lira ile Kocaali'ye yolcu taşıyan otobüslere geldi. Kocaali ücreti 10 liradan 12 liraya yükseldi.
Toplu taşımaya yapılan zam hafta başında uygulamaya konulurken, vatandaşlar ise zammı pazartesi günü otobüslere bindiğinde öğrendi...





Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 11202 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8545 kere okundu
YORUMLAR 22 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Belediyeci
05.07.2018 21:59
Sakaryalılar Belediye otobüslerine zam gelmedi, bu yüzden belediye otobüsünü kullanmak çok daha mantıklı tavsiye ederim. Klimaları açık bir şekilde serin serin gitmek varken halk otobüslerinde nedşye para kazandırıyorsunuz ki anlamıyorum
Arifiyeli
06.07.2018 15:59

Allah aşkına bana şunun bi mantığını anlatın başka bir şey sormayacağım , Arifiyenin nüfusu 40 bin, Erenler Hacıoğlu semtinin nüfusu 7.819 , Arifiyede SADECE ''ÖZEL'' OTOBÜS çalışıyor. Hacıoğlu'na ise KIRMIZI DOLMUŞ , MAVİ DOLMUŞ , ÖZEL OTOBÜS , BELEDİYE OTOBÜSÜ gidiyor bu mu şimdi rekabet , hak ,hukuk. Seçimde halk tepkisini verirmiş bırakın bu işleri arifiyeden yine %60 minimum oyu alırlar hayırlı işler.

YEŞİL OTOBÜSLER İLÇELERDE YOK
05.07.2018 22:22

İYİDE KARDEŞ BENDE BELEDİYECİYİM AMA ARİFİYENİN MAHALLESİNDEN İŞE GELİP GİDİYORUM.HER YEŞİL ARABA SERDİVAN-ADAPAZARI BAZENDE ERENLERE GİDİYOR DİĞER İLÇELERE KOYDURURSAN SEFER GÜZEL OLMAZMI.HEM REKABET ARTAR.HEM TURŞU OLMAYIZ.HAYDİ Bİ KONUŞTA İLÇELEREDE SEFER KONSUN.HİÇ OLMASSA SSATE Bİ.

Son Demokrat
05.07.2018 18:32
ilkokul mezunu 28 milyonun verdiği oyların sonucu :))) .artık seçim meçim yok alışın buna
send işçi
05.07.2018 18:07
yazıklar olsun bu haklı bezdirdiniz be zam zam zam yeter artık ya seçimler geldiğinde memleket meselesi seçimler bitince halkı silkme meselesi size zaten oy atmıyorum hiçte atmayacağım bunaldık ya yeter
send işçi
05.07.2018 18:07
yazıklar olsun bu haklı bezdirdiniz be zam zam zam yeter artık ya seçimler geldiğinde memleket meselesi seçimler bitince halkı silkme meselesi size zaten oy atmıyorum hiçte atmayacağım bunaldık ya yeter
Her şeyi biliyorum
05.07.2018 15:08
Sıkı durun şimdi size bütün gerçeği açıklıyorum. Bunların hepsi hayın fetonun işi. Evet yanlış okumadınız. Ne Adaray'ı kaldıran, gerekli denetlemeleri yapmayan, hep şoförleri kooperatifleri kollayan ama kendi vatandaşını sallamayan yerel idarecilerin; ne de insana insan gözüyle değil de para gözüyle bakan, temizlikten, medeniyetten, terbiyeden, kuraldan, kaideden, bihaber şoförlerin işi bunlar. Bu zamlar tamamen dış mihraklar ve onların kuklası hayın fetonun bizi kıskanması sonucu yapılan oyunlar. Büyük oyunu gör ve idarecine şoförüne sahip çık ey hemşerim. Sakın durumundan şikayetçi olma yoksa sen de Allah muhafaza o vatan hayınlarının safında yer alırsın. Bu zamlar peşi peşine geliyorsa büyüklerimizin elbet bir bildiği vardır. Saygılar.
mağduruzda mağduruz.
05.07.2018 14:58
Büyükşehir belediyesince tarafımıza indirimli kart 54 verilmişti.sabah 1,38 akşam 1,38 günde 2,76 kesiliyordu.pazartesi 3 sabah 3 akşam 6 oldu. yüzde yüzyirmi zam.VERİLEN HAK GERİ ALINDI.Yeşil otobüslerde aynıyış.yeşil otobüs ilçelere gelmiyorki.yeşil otobüs sadece serdivan-adapazarı,serdivan-erenler,serdivan-serdivan ve adapazarı-erenlerde çalışıyor.İLÇELEREDE KARŞILIKLI ÇALIŞACAK YEŞİL OTOBÜS KONMASINI İSTERİZ.
ARİFİYELİ
05.07.2018 14:33
4 merkez ilçe olan(Arifiye-Adapazarı-Serdivan-Erenler) üçünde (arifiye hariç) belediye otobüsü var. Arifiyede halka GÜL! Dağıtan!!!! bir otobüsçü zihniyeti var herkes şikayetçi ADARAY NERDE ADARAY yada BELEDİYE OTOBÜSÜ.
KLİMA
05.07.2018 14:30
Otobüslerde artık klimalar çalışacak mı.?
merda
05.07.2018 14:09
OTOBÜSE BİNDİĞİN DE ZAM MII ÖĞRENİLİRMİŞŞŞ??? NERDE VALİLİK OLURU YAZI OTOBÜSLERDE???
Asgari ucretli
05.07.2018 14:03
600 tl kira.300 doğalgaz. 100 elektrik.50 su. 200 işyerine yol parası .100 çocugun servis ucreti. 100 okul harcligi. 400 mutfak masrafı desek.gezmeyi bırakalım artık kıyafet almak lüks .patates soğan lüks. Otobüse binmek lüks. İyisimi evden disari cikmiyalim isik acıya lim isinmiyalim . Ekmeğe de zam gelir yakında 2 tl olur belki.yazık bu asgari ücretlinin hali:(.
Çaresiz Vatandaş
05.07.2018 13:48
Özellikle ADARAY hattını kaldıran Arifiye koop. yöneticileri. Adaray kalksın fiyat kıracaz dediler. Dediklerinide yaptılar. Şimdi geçirme zamanı. Mazota zam geldiyse, ADARAY mazotlamı çalışıyor? bÜYÜK ŞEHİR BELEDİYESİNİN İLÇELEREDE ÇALIŞMASINI İSTİYORUZ. YETER ARTIK...
Serdivan
05.07.2018 13:33
Saygı değer Vatandaşlar SAKARYA Büyük Şehir Belediye SAKUS yetkilileri neden vatandaşları bilgilendirdi yapmıyor acaba bizler Halk Otobüsü yetkilileri ile sürtüşmeye giriyoruz.Yazıklar olsun sizlere bizler sizin oy potansiyeliyiz almasını da biliriz. Lütfen işinizi doğru yapın Araçlarda neden Fiat listeleri asılmıyor listelerin mutlaka aşılması gerekir hele hele İlç Halk Otobüslerin. Lütfen herkes yorum yazsın
onnman
05.07.2018 13:29
D e v a m mı ? D e v a m gençler :)) Sorgulamayan , iyisini düşünmeden oy atanlara d e v a m .
Gokhan
05.07.2018 13:07
Nasıl iş bu Adapazarı 'ndan izmit derinde araçları 10 tl ye gidiyor. Bız kendı ilçemize 12 liraya mı gidicez yuhhh artık. Yerel seçimleri dört gözle bekliyorum.
Peki Pepe
05.07.2018 12:22
Özel halk otobüslerinde binenlere insan gibi davranılsa kimse bu zamlara bişey demez. Klima açmazlar, millet balık istifi olur hala yolcu alırlar. Aynı şekil minibüslerde et-balık hattına biniyosun arabanın içi pişiyor resmen ama 2 ufak cam açık klima kapalı. Denetleyen kurum yok. Temizlik yok. Mesajı aldık demiştiniz sanırım bizi bi siz anladınız sizde yanlış anladınız sayın başkanlar.
Naci Aktaş
05.07.2018 12:07
Sakarya genelindeki tüm özel halk otobüslerinde belediye personeli indirim kartları iptal edildi geçerli değil tam ücret okuyor bu durum büyükşehire sorulduğunda resmi belediye otobüslerinin kullanılması gerektiği söylendi. Peki hangi ilçeye resmi belediye otobüsü gidiyor ??? Hendeğe mi?? Akyazıya mı?? yada Sapancaya mı??
Paşalı PAŞA
05.07.2018 12:01
Yerel seçimlerde de AYAR'ı biz yapacaz sayın BELEDİYE BASKANLARİ....... Siz rahat rahat baskancilik oynamaya devam edin.
Arifiyeli
05.07.2018 11:36
ohhh güzel olmuş ama zam tutarlaru düşük ben olsam 5 tl yapardım en az bunca benzin zammından sonra...
SinanK